Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Drenge ' Øjj ' - Nathaniel

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Drenge ' Øjj ' - Nathaniel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Drenge ' Øjj ' - Nathaniel   Drenge ' Øjj ' - Nathaniel - Page 3 Icon_minitimeFre 14 Jan 2011, 08:25

Hun vidste ikke hvad der ville ske, men hun lukkede bare øjnene, det gjorde ondt for hende for det var hendes første gang, så hun ville bare have ham til at stoppe, selvom det blødte helt vildt endnu. " Stop !" sagde hun uden at gi modstand.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drenge ' Øjj ' - Nathaniel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Drenge ' Øjj ' - Nathaniel   Drenge ' Øjj ' - Nathaniel - Page 3 Icon_minitimeFre 14 Jan 2011, 08:36

han mærkede modstanden forsvinde og smilte ondt og selvtilfreds, han satte sine tænder i hende, hans læber omsluttede hendes hals og han nød af hendes blod. Efter et lille stykke tid og en liter blod senere, havde han fået stillet sin tørst og fjernede sig fra hendes hals, han rejste sig og kiggede tilfredstillende ned på hende, tog derefter sit tøj på og gik i en rasende fart. Uden overhovedet at tænke over hende eller hendes forældre, det eneste han tænkte på var den tilfredstillende smag af blod han lige havde indtaget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drenge ' Øjj ' - Nathaniel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Drenge ' Øjj ' - Nathaniel   Drenge ' Øjj ' - Nathaniel - Page 3 Icon_minitimeFre 14 Jan 2011, 08:40

Døren var stadigvæk låst og musikken kørte på fuldegardiner, hun rejste sig fra sengen og havde smerter i halsen * Hvorfor Fuck Gjorde han det?* Spurgte hun sig selv, hun havde det hårdt med hun ikke var jomfru mere og at hun lige var blevet bidt " Fucking Blodsuger hvorfor sugede du ikke bare alt?" hun kunne bare ikke holde sin kæft når det kom til stykket. Ham skulle bare skride fra hendes hus nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drenge ' Øjj ' - Nathaniel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Drenge ' Øjj ' - Nathaniel   Drenge ' Øjj ' - Nathaniel - Page 3 Icon_minitimeFre 14 Jan 2011, 09:00

Han kiggede på hende med et ondt og lumsk blik "kunne jeg da også havde gjort, var bare ikke så sulten" han grinte "men jeg kan da godt komme forbi næste gang jeg er sulten, var det noget?" han grinte højere og gik hen til vinduet, satte sin hånd igennem det, satte sig på kanten "vi ses vel søde" han grinte højt og ondt og hopede så ud og forsvandt i mørket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drenge ' Øjj ' - Nathaniel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Drenge ' Øjj ' - Nathaniel   Drenge ' Øjj ' - Nathaniel - Page 3 Icon_minitimeFre 14 Jan 2011, 09:01

//Er emnet så slut nu?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drenge ' Øjj ' - Nathaniel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Drenge ' Øjj ' - Nathaniel   Drenge ' Øjj ' - Nathaniel - Page 3 Icon_minitimeFre 14 Jan 2011, 09:04

//regnede jeg lidt med :3//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drenge ' Øjj ' - Nathaniel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Drenge ' Øjj ' - Nathaniel   Drenge ' Øjj ' - Nathaniel - Page 3 Icon_minitimeFre 14 Jan 2011, 09:05

// Skal vi starte et nyt? :P Jeg keder mig mega meget så xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drenge ' Øjj ' - Nathaniel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Drenge ' Øjj ' - Nathaniel   Drenge ' Øjj ' - Nathaniel - Page 3 Icon_minitimeFre 14 Jan 2011, 09:10

//ville det ikke være lidt mærkeligt? desuden er jeg selv ret træt, Men du kan jo finde en anden at emne med, vil ikke lyde som en idiot :) har bare lyst til at slappe lidt af :3//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drenge ' Øjj ' - Nathaniel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Drenge ' Øjj ' - Nathaniel   Drenge ' Øjj ' - Nathaniel - Page 3 Icon_minitimeFre 14 Jan 2011, 09:11

// Det er fint :3 //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Drenge ' Øjj ' - Nathaniel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Drenge ' Øjj ' - Nathaniel   Drenge ' Øjj ' - Nathaniel - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Drenge ' Øjj ' - Nathaniel
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» En club tur //Nathaniel//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: