Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Lalalala - Nikki Mckee

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Lalalala - Nikki Mckee Empty
IndlægEmne: Lalalala - Nikki Mckee   Lalalala - Nikki Mckee Icon_minitimeFre 14 Jan 2011, 07:48

Dato : 13. Januar 2011
Årstid : Vinter
Dag : Torsdag
Vejr : Regn
Sted : Petronia Night Club
Tid : 01.43
Omgivelser : Fulde mennesker
Påklædning : http://emorawr.com/wp-content/uploads/2010/11/andy-sixx-large-msg-120621318941.jpg
_________________________________________________________

Sariel kom gående ind på den døde klub, de fleste var allerede fulde og lå med hoved på barborende. Han kom fordi denne aften da han ikke kunne finde noget andet at lave. Han satte sig op i baren og tændte for en cigaret, normalt røg han ikke, men han følte bare for det i aften. Han tog sin mobil op fra lommen og så på den. Ingen nye meddelser. Han sukkede og pustede røgen ud på displayet og lagde mobilen tilbage ned i lommen. Han stirrede ned i bar bordet og lyttede til den musik som sikkert havde spillet længe, en meget for drukken pige kom hen til ham og mumlede noget som ikke var til at forstå i hendes fuldeskab, "det fint, hej hej" sagde han og vendte hovedet den anden vej og håbede bare at pige ville smutte. Hun virkede ikke gammel nok til at komme på sådan en natklub. Men pigen gik bare om på den anden side og lagde hånden på hans lår. Han tog pigens hånd væk fra han lår, "hør, jeg vil dig intet, tag hjem og sov" sagde han bestemt men prøvede stadig at være høflig, lige indtil en stor pumpet fyr kom hen og prikkede ham på skuldren, "sådan taler man ikke til min dame" sagde den pumpede fyr med en utrolig dyp stemme. Sariel var godt til at slå fra sig, men hvis han prøvede på ham ville han bare ende på hospitalet. Han tænkte fornuftigt og vendte ryggen til og rystede på hovedet. Den pumpede fyr var lige glad og knyttede hånden og slog Sariel lige på kæben så han landede på gulvet. "fuck!" Mumlede han og spyttede blod ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lalalala - Nikki Mckee Empty
IndlægEmne: Sv: Lalalala - Nikki Mckee   Lalalala - Nikki Mckee Icon_minitimeFre 14 Jan 2011, 08:04

Nikki var ude bagved i mens og tog kasser ind med ny alkohold fragt og alverdens glas der sku ind fordi hvad var en bar uden glas?, og især drinks glas fordi for hver dag blev der vel altid smadret nogen der svarede til 2-3 stykker eller noget, og de ville altså ikke blive ved med at kunne holde det helt oppe med de glas de havde nu?. Nikki strøg håret bagud i det han bed sig let i underlæben*årh nu kunne jeg altså virkelig godt bruge noget blod fra en blodpose* Nikki lænte sig op af dørkarmen ud til mens han tog en smøg frem og sukkede let over sin sult?, dog havde han aldrig bidt nogen eller haft trang til det, han havde levet udelukkende af blodposer men det var os fordi den dag han sku ha lært at bide nogen der blev han helt sepereret fra sin elskede Morgan? på grund af det der var sket, med skader og hvad han ellers ikke vidste. Nikki hørte nogen måbe forskrækket over noget i det en af hans veninder der arbejdet på clubben kom løbende ud til ham og fortalte ham om slagsmålet.
Nikki strøg håret til side og de dyriske smarad grønne øjne ku ses under det pjuskede men dog fladglattet platinsk hvide hår af hans, i det han trådte ind i lokalet og så undrende rundt i det han så Sariel lægge på gulvet. Nikki så vredt på fyren og sagde"Okay så det ud NU!" Fyren gik amok og lagde an til at slå ham i det Nikki greb fat i hans hånd med sin håndflade og tog fat med den anden hånd om hans håndled og brækkede den med et ovenlig knæk og fik hans arm om på ryggen og sagde"Du er hermed bortvist fra denne club i et halvt år!" Nikki smilede og smed fyren ud, men tog dog ikke hårdt fat i pigen, men tog hendes hånd og viste hende ud og sagde"farvel" Nikki vendte sig om mod Sariel og sagde"Hm... er du okay? ven"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lalalala - Nikki Mckee Empty
IndlægEmne: Sv: Lalalala - Nikki Mckee   Lalalala - Nikki Mckee Icon_minitimeFre 14 Jan 2011, 08:18

Sariel satte sig op da den pumpede fyr blev sent ud, han havde vidst også fået lidt smerter. Han sukkede en smule, hvorfor var det lige at Sariel kom i slåskamp eller blev slået på bar eller nat klubber, det var jo på ingen måde normalt. Han nikkede og rejste sig op og tog hånden til kæben og ømmede sig, han havde bidt sig i kinden da han slog ham så det blødte en smule. "Nikki?" sagde han overrasket og så mere til ham, "jeg har ikke set dig siden hospitalet" sagde han smilende, men lidt begrænset i smilet da det gjorde ondt. Han børstede sig lidt af og kunne se han havde fået lidt publikum af resten af baren. Han Sariel så på dem vendte de bare hovedet væk igen. Der var noget nyt over Nikki, han så ikke ud til at ligne den samme? Men nu lærte de jo heller ikke hinanden at kende så godt dengang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lalalala - Nikki Mckee Empty
IndlægEmne: Sv: Lalalala - Nikki Mckee   Lalalala - Nikki Mckee Icon_minitimeFre 14 Jan 2011, 08:27

Nikki smilede let og sagde"Kom så skal jeg hjælpe dig op" Nikki hjalp Sariel op i det han tog ham i hånden blidt og sagde"kom så skal jeg finde noget is til dig ude bagved så kan du sidde og slappe lidt af der" nikki fandt en skammel frem og stillede den ved væggen så Sariel kunne slappe af mod Væggen vis han nu ville det?, og så begyndte han ellers at lede i fryseren og fandt så en pose med isterninger der var en special fremstillet nedfryselig alkohold i dem, dog... det var ikke noget specielt, så nikki tog posen med hen til Sariel og sagde"her tag den på, skal jeg ringe til lægen eller noget så de kan tjekke det?" han så lidt på Sariel skønt det måske ikke var så alvorligt"hehe eller måske blot finde nogen smertestillende?" Nikki grinte let og tog sig til hovedet og så undrende på Sariel og sagde"Hm? det dig fra hospitalet right" Nikki smilede til ham i det han huskede ham lidt igen og sagde"Lang tid siden hva". Nikki havde ikke lugtet engle blodet i nu og heldigvis for det, fordi han havde aldrig lugtet engle blod i vampyr stadie eller menneske stadie....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lalalala - Nikki Mckee Empty
IndlægEmne: Sv: Lalalala - Nikki Mckee   Lalalala - Nikki Mckee Icon_minitimeLør 15 Jan 2011, 03:26

Sariel fulgte med og satte sig på den skammel som han stilte frem og havde stadig hånden på kæben. Han tog imod isen og lagde det forsigtigt på kæben og holdte det på plads. Han smilte bare lidt fjovet i hans spørgsmål om læge eller piller. "Skal ikke have noget læge nu, det er bare en skramme. Lidt is er godt nok" sagde han og havde stadig isen på kæben. Aj han orkede sku ikke at der kom læger for at se på ham for at stille den samme diagnose som han lige havde sagt. Minderne om han bloddoner forløb hoppede frem igen, det var nu lidt sjovt at se et velkendt ansigt derfra. "Ja det mig, det er et stykke tid siden" sagde han smiltende. Han prøvede lidt at finde ud af hvad den store forandring på Nikki var? Måske havde han bare dårlig hukommelse eller så havde han været ude for noget. "Jeg synes jeg er lidt uheldig, hver gang jeg bestemmer mig for at tage på bar så bliver jeg slået ned? Pff-" sagde han sukkede men med lidt humor i stemmen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lalalala - Nikki Mckee Empty
IndlægEmne: Sv: Lalalala - Nikki Mckee   Lalalala - Nikki Mckee Icon_minitimeLør 15 Jan 2011, 08:40

Nikki smilede og sagde"Hm okay Sariel" han bed sig let i underlæben og så undrende på ham i det han sagde"Hm er der noget galt" nikki roede sig let i håret i det han nikkede til det med slagsmål og det hele?."så hvad laver man i aften her på denne club? du er vel klar over der kommer egenlig mest vampyr og sådan på denne her club" Nikki smilede lidt og man kunne se hans smukke flotte nye hugtænder i det han sagde"bare rolig jeg har aldrig bidt nogen, nogen sinde, jeg lever af blodposer og kun fra mennesker og en speciel type så jeg ikke drikker fra alt andet så jeg bliver vane dannet til et styks specielt blod ingen næsten har overhovedet, så jeg ikke angriber nogen på gaden der har samme type og sådan" nikki roede sig i håret men havde dog studeret meget om vampyr da han selv blev det og han var faktisk blevet temmelig god til det med blod og vis han blot ville ha en snack så fortyndet han blod med vand?, og vis han ville ha det stærkt kunne han spice det op med sit eget blod? men kun få dråber?.
Nikki så lidt mod Sariel og sagde"du kom vel ikke yderligere til skade vel?" de smarad grønne øjne betragtede Sariel mens han ventede på svar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lalalala - Nikki Mckee Empty
IndlægEmne: Sv: Lalalala - Nikki Mckee   Lalalala - Nikki Mckee Icon_minitimeFre 21 Jan 2011, 03:59

Sariel fniste en smule. "jeg ved sku ikke lige hvorfor jeg dumpede her ind, for at få en smule spændning tror jeg" sagde han og prøvede at smile. Hævelsen i kinden var dulmet en smule af. Nu var han bare rigtigt kold og rystede sig lige af en enkel kuldegysning. Han tog isposen var ansigtet og sad lige lidt med den i hånden. Han lagde mærke til hans huk tænder og han kunne mærke hvordan han hjerte pumpede der ud af. Fuck, var han vampyr? Hvordan kunne han være så blind. Han havde en stor respekt for vampyre, da han ikke ville ædes en af dem. Dog blev han lidt mere rolig da han nævnte det med blodposerne. Sariel rystede på hovedet. "nej, jeg tror jeg har det fint nok, måske lige faldet men det går nok hurtigt over" sagde han roligt. han ville helst ikke komme ind på emnet, med at han var vampyr. Han ville ikke blande sig. Men alligevel kunne han ikke holde kæft, "hvor længe har du været vampyr?" spurgte han og kunne mærke han sank en nervøs klump.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lalalala - Nikki Mckee Empty
IndlægEmne: Sv: Lalalala - Nikki Mckee   Lalalala - Nikki Mckee Icon_minitimeSøn 23 Jan 2011, 04:32

Nikki vendte sig lidt mod Sariel undrende og roede sig i håret og sagde"tja man kan nærmere sige halv vampyr fordi jeg ikke født som en og så... har jeg aldrig bidt nogen eller haft trang til det? så halv vampyr i ca? ..... 3-4 uger tror jeg nok" Nikki rødmede let og bed sig selv i underlæben og sagde"Men bare rolig... jeg gør dig altså virkelig intet?, mine vampyr sanser er temmelig skærpet fordi jeg ikke drikker frisk men blot du ved forlagt blod?" han grinte let og roede sig en anelse nervøst i håret og sagde"så jeg bider ikke" han grinte let over den sætning før ville det virke lidt åndsvagt at sige det?, men nu virkede den faktisk temmelig logisk og overbevisende? og virkede fordi nu bed vampyr jo normal andre? men det gjorde han ikke...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lalalala - Nikki Mckee Empty
IndlægEmne: Sv: Lalalala - Nikki Mckee   Lalalala - Nikki Mckee Icon_minitimeSøn 23 Jan 2011, 04:48

Sariel åndende lettet op. Det var vel heldigt nok at han ikke bed, ellers var engle blod ellers meget sødt havde han hørt noget om, han havde jo aldrig smagt sig selv? Han roede sig lige i håret da han ikke vidste hvad han skulle gøre eller sige. Han tog isposen på kinden igen og bed sig i læben da han tænkte lidt. "Ville du gerne blive vam- øh.. halv vampyr?" spurgte han med et halvt smil. De fleste vampyr han havde mødt var enten født som en eller blevet som en af egen vilje. Dog havde han også mødt dem som ikke ville være vampyr, hvilket gjorde dem ret triste og tænkte selvmord alt for tit. Men ellers rendte Sariel ikke sammen med vampyre da han bare ikke ville stole på dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lalalala - Nikki Mckee Empty
IndlægEmne: Sv: Lalalala - Nikki Mckee   Lalalala - Nikki Mckee Icon_minitimeMan 24 Jan 2011, 04:04

Nikki grinte lidt og sagde"Hmm godt spørgsmål ? når du finder ud af det så kom lige og sig det til mig fordi jeg aner det faktisk ikke? det skete blot ? fordi jeg bad om det men ikke fordi jeg lige hungrede efter at være vampyr blot at leve forevigt sammen med min elskede, og så?????.... hmmm evig ungdom det var egenlig derfor? anede ikke der ville være evner med i det ?? for ikke at sige tja... alle vampyr bivirkningerne, altså jeg har lyst til at bide nogen men ? ikke for deres blod blot at bide, fordi jeg aldrig ha bidt nogen eller smags virkelig væsen blod?, men.... det så nok os derfor, vis jeg nu havde bidt et væsen og drukket blod fra en levende vært... så havde jeg nok hungrede efter det nu ved dig Sariel men bare rolig`?.... den følse er her slet ikke?, men... jeg ville faktisk os ha været død uden at blive vampyr.. så på en måde var det sidste udvej og dog os llidt et ønske, som jeg har fuldkommen tilpasset mig til, det eneste anderledes fra at være menneske er egenlig jeg har evner og så? jeg drikker blod." han grinte let og smilede i det han gik hen til Sariel med noget cream og smurte det blidt på hans kind og sagde"Bare rolig, det hjælper sådan så du ikke kan mærke smerten i det, og så hæver det ikke op i morgen" han smilede sødt"du skulle nødig ligne en ballon dyr? haha"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lalalala - Nikki Mckee Empty
IndlægEmne: Sv: Lalalala - Nikki Mckee   Lalalala - Nikki Mckee Icon_minitimeFre 28 Jan 2011, 04:41

Sariel sad med åben mund på hans lange historie som faktisk var ganske interessant. Han nikkede og smilte undervejs. Han sad igen med isposen i hans hånd og følte lidt rundt i bunden med hans tunge. Han smilte da han kom frem med cremen, han smilte. "tak, du tænker da også på alt, haha" sagde han ganske høfligt, med en blid latter. He, ballon sjovt. Det var godt nok længe siden at han var blevet passet på og fik omsorg. Det var en rar følelse. Lidt en, 'på tide' følelse. Nu hvor man var dødsengel så var der jo lidt arbejde for at få dem i himlen, et smil var gerne nok som belønning, men nogen gange kunne man bare godt tænke sig lidt omsorg, lige som nu. "det er meget sødt af dig det her" sagde han smilende imens han vendte kinden til så han ikke skulle rykke hovedet rundt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lalalala - Nikki Mckee Empty
IndlægEmne: Sv: Lalalala - Nikki Mckee   Lalalala - Nikki Mckee Icon_minitimeLør 29 Jan 2011, 02:12

Nikki grinte let og sagde"Nårh det var skam så lidt Sariel.. altså selv vis jeg ikke kendte dig er det lidt mit job at sørger for at offeret har det ok, dog.. når jeg nu kender dig kan jeg godt tillade mig at være lidt mere omhyggelig blot fordi jeg har lyst" Nikki blinkede til Sariel sødt i det han fandt en stol frem og slappede så lettere meget af i det han sagde"så Sariel? hvor henne af arbejder du egenlig?" nikki så lettere nysgerrigt på Sariel og ventede stille på svar fra ham efter som det var lidt spændende endelig at møde ham igen faktisk?.
Nikki strøg let sit hår bagud og kiggede lidt rundt med sine smarad dyriske grønne øjne der let var dybe i sin farve men klare os.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lalalala - Nikki Mckee Empty
IndlægEmne: Sv: Lalalala - Nikki Mckee   Lalalala - Nikki Mckee Icon_minitimeLør 29 Jan 2011, 08:33

Sariel fniste og blinkede igen, i hans humor. Altså han regnede med at det var for sjov, ellers kunne det ellers godt være at Nikki var et fund, men nej ikke nu de tanker igen. "Det var da kært af dig" sagde han og bed sig i tungen for sjov og kunne ikke lade være med at le en smule. "hmm, i en lille Café .. Men det går ret dårligt lige for tiden, regner med en fyre seddel snart" sagde han skuffende, men havde stadig et smil på læben. Hans chef var et svin. Sariel arbejdede hårdt og var for dem som ikke kunne være der, han tror at hans chef faktisk bare ikke kunne lide ham, men dem var der jo også nogen af. "det ret vildt at se dig igen, altså på denne måde" sagde han positivt, sidst var han jo kommet meget tilskade, og denne gang var han bare så åbent og rar at være i selvskab med.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lalalala - Nikki Mckee Empty
IndlægEmne: Sv: Lalalala - Nikki Mckee   Lalalala - Nikki Mckee Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lalalala - Nikki Mckee
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: