Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hjemme - //Alec// //Sakref//

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hjemme - //Alec// //Sakref// Empty
IndlægEmne: Hjemme - //Alec// //Sakref//   Hjemme - //Alec// //Sakref// Icon_minitimeMan 24 Jan 2011, 00:44

årstid: forår
vejr:det regner og tordner(stave?)
Sted: hjemme hos Sakref
omgivelser: det indvendige af hans hjem?
år:2011
tid: aftentid

Chiro stod udenfor Sakrefs hus, hun kiggede lidt rundt omkring *hvor bliver Alec af?* Chiro bliver stående i regnen, det føles dejligt køligt når regnen bare daler ned på en. Hun smiler lidt for sig selv da hun kiggede op på himlen *der var der et lyn* tænkte hun da hun hurtigt så et lyn blinke nogle 500 meter væk. Hendes ene fod begyndte utålmodigt at stampe igen og igen, og hun kiggede ud i mørket, og ventede på at få øje på en skikkelse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme - //Alec// //Sakref// Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme - //Alec// //Sakref//   Hjemme - //Alec// //Sakref// Icon_minitimeLør 29 Jan 2011, 07:56

Sakref sad stadig indenfor uvidende om de gæster der ventede ham udenfor. Selvfølgelig var der nogle tjenere der havde opdaget chiroptera stå udenfor så de sendte en op for at sige det til Sakref.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme - //Alec// //Sakref// Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme - //Alec// //Sakref//   Hjemme - //Alec// //Sakref// Icon_minitimeMan 31 Jan 2011, 03:51

Chiro stod stadig ude i den kolde regn, *hvor bliver hun af? jeg gider snart ikke vente mere* "aaargh" hviskede hun forarved, og krydsede armene, samtidig med at hun hurtigt kiggede op til Sakref's vindue.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme - //Alec// //Sakref// Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme - //Alec// //Sakref//   Hjemme - //Alec// //Sakref// Icon_minitimeMan 31 Jan 2011, 05:15

Tjeneren kom op til Sakref og fortalte ham at der stod nogle udenfor og ventede på ham. Han stillede sin kop med te som han var igang med at drikke og begyndte at gå ned af trappen. Han var klædt i sit normale tøj som han altid havde på eller noget der lignede det han normalt havde på. Han havde dog ikke maske på da han var jo hjemme. Han kom ned af trappen og gik hen til døren og åbnede den. "hej Chiroptera rart at se dig igen" sagde han med et venligt smil da han så at det var Chiroptera.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme - //Alec// //Sakref// Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme - //Alec// //Sakref//   Hjemme - //Alec// //Sakref// Icon_minitimeMan 31 Jan 2011, 05:20

Chiro fik et lille chok da hun hørte Sakrefs stemme bag hende. Hun vendte sig hurtigt men elegant om på hælen, og smilte til Sakref, " i lige måde da" sagde hun blidt til ham, og kiggede nu i nogle få sekunder tilbage ud i mørket, *hvor bliver hun af?*.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme - //Alec// //Sakref// Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme - //Alec// //Sakref//   Hjemme - //Alec// //Sakref// Icon_minitimeMan 31 Jan 2011, 07:41

"jeg kan se at du venter på nogle" sagde han og kiggede lidt rundt ud i mørket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme - //Alec// //Sakref// Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme - //Alec// //Sakref//   Hjemme - //Alec// //Sakref// Icon_minitimeMan 31 Jan 2011, 07:44

"ja det gør jeg" sagde hun mens man kunne hører lynene buldre i baggrunden. Regnen var ved at blive være, men hun tænkte egentlig ikke så meget over det. "er det okay at jeg har inviteret en vampyr?" spurte hun lidt nervøst, mens hun prøvede at se selvsikker ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme - //Alec// //Sakref// Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme - //Alec// //Sakref//   Hjemme - //Alec// //Sakref// Icon_minitimeMan 31 Jan 2011, 09:46

"ja ja selvfølgelig er det okay at du invitere flere" sagde han med et venligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme - //Alec// //Sakref// Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme - //Alec// //Sakref//   Hjemme - //Alec// //Sakref// Icon_minitimeMan 31 Jan 2011, 09:54

"tak, må jeg komme ind? mens jeg venter?" hun stod lidt og ventede på et svar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme - //Alec// //Sakref// Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme - //Alec// //Sakref//   Hjemme - //Alec// //Sakref// Icon_minitimeOns 02 Feb 2011, 14:19

"jo jo selvfølgelig må du komme ind" sagde han med et venligt smil og rykkede sig lidt til siden så hun kunne komme ind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme - //Alec// //Sakref// Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme - //Alec// //Sakref//   Hjemme - //Alec// //Sakref// Icon_minitimeSøn 13 Feb 2011, 22:43

"mange tak" sagde hun og kiggede lige for sidste gang om bag sig, men hun var ikke kommet inu, hun vendte hovedet mod Sakref igen, og var nu inde i det pragtfulde slot. Hun var helt våd af al den regn og rystede nu en smule på grund af kulden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme - //Alec// //Sakref// Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme - //Alec// //Sakref//   Hjemme - //Alec// //Sakref// Icon_minitimeSøn 27 Feb 2011, 15:27

"vil du have et håndklæde til at tørre det værste vand væk?" spurgte han venligt hende. Han smilte venligt til hende imens han viftede med sin ene hånd hen imod en tjenerinde som stod kun nogen få meter væk med nogen håndklæder i armene. Hun gik hen til sakref og sakref tog et håndklæde fra hende og rakte det stille og roligt hen imod chiroptera. "her tør dig selv så du ikke fanger en forkølelse" sagde han smilende og venligt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme - //Alec// //Sakref// Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme - //Alec// //Sakref//   Hjemme - //Alec// //Sakref// Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 01:55

" ellers nej tak" sagde hun venligt mens hun børstede det mest overfladiske vand af, og skiftede nu øjenfarve til normal gul. "jeg tror ikke at min 'ven' kommer alligevel" sagde hun mens hun tog hætten ned, og proppede hånderne ned i sine hættetrøje lommer.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hjemme - //Alec// //Sakref// Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme - //Alec// //Sakref//   Hjemme - //Alec// //Sakref// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hjemme - //Alec// //Sakref//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: