Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Lang tid siden sidst hva? :: Theo

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Lang tid siden sidst hva? :: Theo Empty
IndlægEmne: Lang tid siden sidst hva? :: Theo   Lang tid siden sidst hva? :: Theo Icon_minitimeMan 24 Jan 2011, 10:00

Tid : Irl

Sted : Clubben

Omgivelser : mange unge

vejr : udenfor roligt dog med støvregn?



Nikki smilede for sig selv han var forløbig i byen deepshell for at få sine ting med sig hjem af i det han var flyttet til New York dog kom flytte bilen først dagen efter så han havde tid til at opleve byen på ny? han havde faktisk boet mange steder og i mange byer der lå lige op af hinanden men nu havde han taget hjem til til new York så han havde ikke mere at lave her andet end at feste og møde bekendt dog mødte han en han aldrig havde troet han sku møde?.... men det var først senere på aften det ville vise sig.
Den søde lille Nikki der havde haft platinsk blonde hår havde nu sort hår og snakebite piercinger dog... brugte han aldrig ringe men runde sorte smukke kugler? der så rigtig nuttet ud til ham og tøj stil(det på avata). Han havde taget en tur i byen for at få lidt indblik og frihed fra læge studeringerne .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden sidst hva? :: Theo Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden sidst hva? :: Theo   Lang tid siden sidst hva? :: Theo Icon_minitimeMan 24 Jan 2011, 10:18

Theo så sig omkring på reggie.. det var lidt tid siden han havde været på lige præcis den club. Han fugtede kort sine læber med tungen og så sig lidt omkring.. der var væsner på bare den aften..væsner, som ikke var de dersens små søde nogen som engle eller elvere.. det var nu ikke så tit man så en elver, og da slet ikke på en club så det var nok totalt usandsynligt alligevel.
Theo bundede shottet og satte glasset ned. Han havde ikke drukket så voldsomt meget for tiden, der havde været brug for en slags adruelighed på jobbet.. istedetfor havde han oplevet at han havde myrdet en hel del flere.
Han rejste sig, og kantede sig igennem de mange unge mennesker.. en svag irritation begyndte at vokse indeni, og han forsøgte at køle ned med det samme så det ikke blev til noget mere end bare let irritation. Han ville nok aldrig komme af med det voldsomme temperament, men det var da en begyndelse.
Han kom endelig udenfor og tændte en smøg, og inhalerede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden sidst hva? :: Theo Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden sidst hva? :: Theo   Lang tid siden sidst hva? :: Theo Icon_minitimeMan 24 Jan 2011, 10:24

Nikki Stod udenfor og røg let. Han kiggede stille rundt og hørte døren blive åbnet endnu en gang? og da han så Theo... Et lille smil kom fra hans læbe i det han tog et sug af den dejlige himmelske smøg af Black LA og gik så hen af mod Theo i det han stillede sig ved hans side og sagde"Mmmmh dejligt med en smøg hva?... forresten Theo har du stadig problemer med dit voldelige tempraman" Nikki var stadig ikke højere end Theo dog... Nikki så mere voksen ud i det ikke så meget drengerøv mere men mere mystisk og jordnær? end før .
Hans grønne øjne skindte svagt i lyset fra selveste klubbens lilla neon skilt der blinkede smukt nogen gange fordi den havde en pære ? fejl.
"Så hvordan går det ellers Theo det temmelig lang tid siden" Nikki strøg pandehåret til siden og smilede over det hvide tandsæt hvor nogle lange smukke hugtænder kunne ses?, dog virkede han flabet og lidt dominerende som altid? skønt Theo havde været den stærkeste ? dog... var det ikke så sikkert mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden sidst hva? :: Theo Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden sidst hva? :: Theo   Lang tid siden sidst hva? :: Theo Icon_minitimeMan 24 Jan 2011, 10:35

Theo var nær blevet kvalt i røgen fra cigaretten da han hørte stemmen, og så lidt undrende på Nikki "for helvede du skræmte nærmest livet af mig.." mumlede han, og askede kort ned på fortovet inden han stirrede lidt op på ham igen, det var virkelig sært at se ham.. igen. Han snuste langsomt ind, og rynkede på næsen "hold da op hvor du stinker af vampyr.. er det Morgan der har smittet af på dig, eller er du selv blevet en blodsuger?" sagde han stadig ret overrasket over at møde ham igen.
Han betragtede den hvide hud og de grønne øjne, helt forandret var han da ikke.. Han tog endnu et sug af smøgen og så kort ned af gaden "Det må man sige.. det går fint" svarede han, og rettede sig ordentligt op "hvad med dig?" spurgte han så. "Du har fået farvet hår.." sagde han så, og prikkede ham i siden.. ikke at det ikke klædte ham fint nok med det mørke.. det var bare... sært, det var ikke ligefrem det lille iltre menneske længere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden sidst hva? :: Theo Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden sidst hva? :: Theo   Lang tid siden sidst hva? :: Theo Icon_minitimeMan 24 Jan 2011, 10:41

Nikki tog et sug i det han blev prikket i siden"Hm?" Nikki så undrende op mod Theo og følte sig mere voksen end Theo fordi Theo så tja? ung ud af sin aldre faktisk? dog var der kun et år imellem dem så der var heller ikke den store aldersforskel?"Hm? tja det går vel fint nok... mig og Morgan er ikke sammen længere og ja man kan sige han smittede mig på en måde så døden ikke ville få fat i mig" et lille grin slap Nikkis læber angående det med smittede dog grinte han ej af, at ham og Morgan ikke mere var hinandens... fordi Nikki elskede stadig Morgan højere end noget andet i hele verden og sådan ville det måske altid være ved mindre Morgan gjorde noget virkelig dumt foran ham eller ville dræbe ham så ville hans kærlighed måske dø til ? Morgan.

Nikki så lidt på Theo og sagde"sååå? hva syntes du" Nikki strøg let fingerne igennem det sorte pandehår og tog endnu et sug af sin dejlige smøg og så op mod himlen og sagde"fantastisk vejr ikke sandt" han grinte let og sagde"så lille splejs? arbejder du stadig som mekaniker???"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden sidst hva? :: Theo Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden sidst hva? :: Theo   Lang tid siden sidst hva? :: Theo Icon_minitimeMan 24 Jan 2011, 10:55

Theo rynkede på næsen "Jamen hyggeligt.. eller noget" sagde han, og prøvede at fordøje alle ordene. Okay der var sket en del, det måtte han indrømme "og du er okay med at være udødelig og blodsuger og alting?" spurgte han, og lagde hovedet på skrå.
Med alting mente han selvfølgelig om han var ok med bruddet mellem ham og Morgan.. sådan noget kunne godt blive hængene rimelig lang tid, og nage og irritere.. men hvad vidste han om det, råd skulle man nok ikke komme efter hos ham.
Han askede kort ned igen, inden Nikki spurgte ham om hvad han syntes. Han så lidt på ham og på håret og lagde hovedet på skrå "jo du kan godt bære det" sagde han kort og skodede smøgen mod muren. Han så kort op mod himlen "jo det er fint" sagde han, vejret var nu knap så interessant. Han knurrede kort af Nikki, han skulle ikke glemme hvem det var han snakkede med. "Nej jeg er racerkører.." sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden sidst hva? :: Theo Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden sidst hva? :: Theo   Lang tid siden sidst hva? :: Theo Icon_minitimeMan 24 Jan 2011, 11:09

Nikki smilede let og sagde"Jeg suger ikke blod fra nogen så blodsuger ikke rigtig men juice blod drikker kan man vel kalde mig? jeg drikker blod fra blodposer igennem et sugerør og .... hmm det andet er jeg slet ikke sikker på" NIkki sukkede let og tog endnu et hiv og lod asken stille falde når den endelig var lang nok til det, han orkede ikke rigtig at aske ud i den blå luft .
Han så undrende på Theo og gav et let grin fra sig og strøg så let Theo over håret og uglede det i det han sagde"Jeg slet slet ikke bange for dig mere lille willy " han grinte let og sagde"Hmmm? Racerkøre endelig hva? , det var da os det du sigtede efter " han smilede og så let ned og sagde"jeg glad for du endelig fik lov da? så vidt jeg husker var du jo blot mekaniker indtil du måtte være racerkøre eller kunne blive det og nu er du det endelig eller os er det blot mig der husker utrolig dårligt efter der sket så meget her?" Nikki smilede let og bed sig i underlæben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden sidst hva? :: Theo Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden sidst hva? :: Theo   Lang tid siden sidst hva? :: Theo Icon_minitimeMan 24 Jan 2011, 11:26

Theo vrængede let af idéen om blodposer "aj ad Nikki" sagde han, og rystede kort på hovedet.. så måtte det jo være koldt, og alt muligt klamt.. Han ville i hvertfald hundrede gange hellere lave de mord der nu skulle til.. men hver havde vel sin smag. Han sukkede og overvejede at tage en smøg mere. Han så dog hurtigt på Nikki da han uglede hans hår, og forsøgte at trække hovedet til sig. "Du skal ikke være bange.. eller jo lidt" mumlede han og smilede djævelsk til ham. Han trak på skuldrende "mekaniker er nu ikke så simpelt.. hvis der ingen mekanikere var så var der ingen biler eller nogen andre elektronisk mindede mennesker eller andet i verden" mumlede han i let forsvar af sit gamle job.
"Nej nej, jeg ville være racerkører og det er da også lykkedes mig, men jeg har måttet give slip på mekaniker jobbet, og.. alkohol" det sidste små mumlede han let, og skævede mod Reggie club hvor det myldrede med mennesker.. det var lidt nederen, det fik han ikke ligefrem lyst til at gå ind til igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden sidst hva? :: Theo Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden sidst hva? :: Theo   Lang tid siden sidst hva? :: Theo Icon_minitimeMan 24 Jan 2011, 11:31

Nikki grinte og sagde"Nej faktisk ikke .... ? jeg har aldrig bidt en nogen sinde før så derfor er det skam ikke ad for mig og ja det har du fuldstændig ret i Theo og havde du helt glemt at jeg har prøvet at arbejde sammen med dig, jeg oplevede skam det ene og det andet de dage jeg var der? og jeg må sige, at jeg virkelig stank til det job? det er skam ikke sålet som man tror og der meget man skal tage højde for? dog er jeg ved at uddanne mig som læge så hvor sku jeg vide det fra" nikki blinkede drilsk til Theo og tog et hiv af sin smøg igen da den næsten var selv færdig brændt og sagde"Hm? så jeg skulle være lidt bange for dig, det tror jeg nu aldrig sker og især ikke nu jeg har mine nye dejlige kræfter? som styrke" Nikki blinkede og kiggede så undrende rundt i det han skodet sin smøg og kiggede på clubben og sagde"Hm? vil du med et eller andet sted hen... altså et sted langt væk her fra det myldrende sted"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden sidst hva? :: Theo Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden sidst hva? :: Theo   Lang tid siden sidst hva? :: Theo Icon_minitimeTirs 25 Jan 2011, 09:39

Theo så lidt søgende på ham.. det var sært.. det måtte være sært, at være vampyr uden at have bidt nogen. Han grinede stille "nej det var du ikke særlig god til.." mumlede han og tændte en smøg, og tænkte kort på da han havde haft Nikki med nede i mekaniker biksen på hjørnet af Sheria. "Læge?.. ja nu har du da tiden til det.." mumlede han, og smilede kort til ham. Han grinede stille af Nikkis ævl om sine nye evner "det lyder spændene, har du så fået kontrol over det endnu?" spurgte han, og lagde hovedet på skrå og tog et langsomt hvæs af smøgen i sin hånd. Han så undrende på ham da han tilbød at de kunne gå et andet sted hen.. det var der vel ikke noget galt i, det vrimlede jo med mennesker så det kunne kun være en lettelse lige at slippe lidt for det. Han nikkede langsomt og askede ned på jorden "yeah lad os skride.." mumlede han så, og begyndte at gå. "Hvor vil du henaf?" spurgte han, og så lidt på ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden sidst hva? :: Theo Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden sidst hva? :: Theo   Lang tid siden sidst hva? :: Theo Icon_minitimeOns 26 Jan 2011, 07:39

Nikki begyndte så småt at gå og tog hænderne ned i lommen i det han sagde stille"det ved jeg ikke? hmmm der hvor vi nu føres hen af vores fødder?" han grinte let i mens han fortsatte uden noget bestemt mål egenlig, og sikke en befrielse det dog var, det var nærmest helt magisk når man først slap alle sine lænker og vente tiden der ellers plejede at være så irriterende når man skulle nå et punkt til det andet? det var jo nærmest det eneste man gjorde hver dag når man gik op fra sengen så skulle man nå noget?.
Nikki så lidt på Theo og rakte tunge i det han sagde"at være læge er os meget mere krævende mere studie arbejde og lektier for ikke at sige arbejde med folk og ikke mekanik" Nikki blinkede drilsk i det han dog ikke mente at være læge var svære end mekaniker, fordi Nikki anede ikke hvordan Theo overhovedet havde ku lave noget som helst? fordi for ham var det volapyk? så dårlig var han til det mekanik.
Nikki grinte let og gik videre i det han tog en smøg frem igen og sagde"Hmm min evne er... tja? ... forfærdelig jeg kan ikke ovenlig styre den.."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lang tid siden sidst hva? :: Theo Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden sidst hva? :: Theo   Lang tid siden sidst hva? :: Theo Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lang tid siden sidst hva? :: Theo
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: