Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 rolig dag

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




rolig dag  Empty
IndlægEmne: rolig dag    rolig dag  Icon_minitimeFre 04 Feb 2011, 07:11

Dato : 3 februar
Årstid : vinter
Dag : torsdag
Vejr : kold men vindstille
Sted : Sheria by
Tid : 12.00
Omgivelser : masser af mennesker er på gaden

Vinden var kold og gaden var fuld af mennesker som var ud og lave det de nu skulle. Mellem dem gik en ung fyr med sort hår og øjne som ikke havde samme farve, han var sort og hans smile var rolig og han var enlig ret gald. Fyrens navn var Lelouch og han var bare ud for hygge sig da han var helt ny på det her sted, han gik roligt omkring mens han kiggede på det der var og se på med et glad smile som man ikke så tit da han normalt ikke smilede kun hvis han var glad som han jo var i dag da han enlig var flytte fra sin familie som han ikke var særlig glad for.
Nu gik Lelouch bare der og kiggede efter en sm han kun snakke med elle lave nået med da han ikke havde nogle venner og han kendet heller ingen folk her i byen og på samme tid var han urolig for ingen ville kun lig ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




rolig dag  Empty
IndlægEmne: Sv: rolig dag    rolig dag  Icon_minitimeFre 04 Feb 2011, 07:26

Denice, den frysende dæmon, gik med jakke trukket op over ansigtet, hun frøs. Hætten havde hun også over hovedet. Hun kiggede ud og skimtede til en del mennesker, måske forstod de ikke at hun var blevet en smule forkølet, eller hun lod som om, men der var intet skuespil over det. Så hun sukkede, inden under jakken, havde hun en sort trøje med et brækket hjerte på. Og så et hvidt halstørklæde, som klistrede sig fast til hendes, smukke hals. Hun kiggede rundt, men hade ikke lyst til at snakke med nogle lige her og nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




rolig dag  Empty
IndlægEmne: Sv: rolig dag    rolig dag  Icon_minitimeFre 04 Feb 2011, 07:39

Lelouch gik bare stadig med smilet som var roligt, han var begyndet og blive rasløs og nu kun han ikke kom på nået da han ikke var særlig roligt ved anden da han havde være alene det mast af sit liv, han kiggede sig lidt om for se om han vartæt på nogle som han måske kun fald i snakke med men nej der var ingen i nu og han begyndet stille og give op hvis der ikke kom en vil han bare tag hjem igen for der var der mere og lave.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




rolig dag  Empty
IndlægEmne: Sv: rolig dag    rolig dag  Icon_minitimeFre 04 Feb 2011, 07:49

Denice fortsatte, men fik så øje på en ung fyr, hans lugt af Dæmon satte sig fast oppe i hendes næse... De var jo på samme side, så hvorfor kunne ikke bare snakke lidt med ham, for at finde ud af noget om ham. Hun stoppede op og kiggede lidt inden hun ville snakke, eller sige noget... Hun trak jakken ned igen og kiggede så lidt hen på ham " Hej " Sagde hun hendes stemme var blid, men man kunne godt høre hun var hæs.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




rolig dag  Empty
IndlægEmne: Sv: rolig dag    rolig dag  Icon_minitimeFre 04 Feb 2011, 07:52

Lelouch vendt sig om "goddag" sagde han roligt mens han kiggede på hende og han fik den samme duft af en dæmon som huin havde med ham "hvem er du så?" sagde han lidt efter mens han kiggede godt på hende da han ikke var godt til det med navnet på folk så han huskede dem på den måde som de så ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




rolig dag  Empty
IndlægEmne: Sv: rolig dag    rolig dag  Icon_minitimeFre 04 Feb 2011, 07:56

Hun kiggede lidt den anden vej, men rettede så sit blik mod ham igen " Ja, jeg er Denice, hvem er du selv?" Spurgte hun og kiggede så grundigt på ham... Dæmon... Hvilken slags dæmon var han? Det ville hun prøve at finde ud af, Blod dæmon, eller SJæledæmon? Hun tænkte let, inden hun vendte tilbage til den virkelige verden. Hun ventede egentlig bare på han svarede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




rolig dag  Empty
IndlægEmne: Sv: rolig dag    rolig dag  Icon_minitimeFre 04 Feb 2011, 07:58

"navnet er Lelouch" sagde han roligt mens han så på hende med sit rolige smile hun var den først han havde tal med siden han var flytte her til og det var lig sket så det var bare hyggeligt enlig og finde en der havde lyst til og snakke med ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




rolig dag  Empty
IndlægEmne: Sv: rolig dag    rolig dag  Icon_minitimeFre 04 Feb 2011, 08:02

" Okay kan du ikke sige det igen? " Spurgte hun da hun fik navnet til Leosh, men der tog hun selv fejl og ville bare ikke spørge om det var rigtigt. Hun kiggede ned i den køllige Asfalt. " Hvilken slags dæmon er du?" Spurgte hun, måske var hun gået for hurtigt, men det håbede hun da ikke selv på .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




rolig dag  Empty
IndlægEmne: Sv: rolig dag    rolig dag  Icon_minitimeFre 04 Feb 2011, 08:05

"lelouch" sagde han roligt "og jeg er en sjældæmon" sagde han lidt efter mens han kiggede på hende "og dig selv?" sagde han kort mens han kiggede på hende med et lille smile. Nolmalt på den tid havde alle opdagede at han havde to øjne farver som ikke passede sammen og han tænkte lidt over hvorfor hun ikke havde opdagede de to farve som kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




rolig dag  Empty
IndlægEmne: Sv: rolig dag    rolig dag  Icon_minitimeFre 04 Feb 2011, 08:10

Hun kiggede på ham og denne gang sivede navnet ind... Leosh og Lelouch det lød da også helt ens. " Sjæle dæmon? hmm hvad så vis vi skaffer nogle sjæle?" spurgte hun med et underligt blik. Hun fik ikke øje på hans øjne. Da hun faktisk var farveblind på venstre øje, så hun lagde ikke mærke til så meget, det var da heldigt hun ikke var blind på det øje. For det kunne hun godt resikere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




rolig dag  Empty
IndlægEmne: Sv: rolig dag    rolig dag  Icon_minitimeFre 04 Feb 2011, 08:16

"det kunne være hyggeligt" sagde Lelouch mens han kiggede på hende "du før an da jeg ikke kender det her sted så godt i nu" sagde han lidt efter mens han ventede på at hun skal før an, ja sådan var det og være nye nu skulle han til og lære et nyt sted og kende men det kom nok hurtige med tiden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




rolig dag  Empty
IndlægEmne: Sv: rolig dag    rolig dag  Icon_minitimeFre 04 Feb 2011, 08:29

" Ja det vil det " Sagde hun og fik lidt store øjne " Arghh jeg kender det nu heller ikke så godt " Sagde hun og kiggede på ham, hun havde jo en lejlighed i La Sunicha. Så hun ventede bae på at han ville sige et eller andet " Ja også synes jeg også lige vi skulle snakke og lære hinnanden en smule at kede " Sagde hun og smilede eronisk til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




rolig dag  Empty
IndlægEmne: Sv: rolig dag    rolig dag  Icon_minitimeFre 04 Feb 2011, 08:32

"det helt fint med mig" sagde han roligt mens han kiggede på hende "hvad ville du gerne vide" sagde han lidt efter da han nu var en ret åben person over for alle og han havde ikke når som helst i mod og snakke da han ikke havde mange hemmeligheder på sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




rolig dag  Empty
IndlægEmne: Sv: rolig dag    rolig dag  Icon_minitimeFre 04 Feb 2011, 08:36

Hun kiggede lidt rundt der var altid en sidebænk et eller andet sted, så hun gik der hen. Og lavede nogle få efekter som et tegn på at han skulle komme hen og side. " Ja vi knne starte med det sædvanlige, hm ja navn... Alder og sådan noget " Sagde hun og gjorde det så kort som muligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




rolig dag  Empty
IndlægEmne: Sv: rolig dag    rolig dag  Icon_minitimeFre 04 Feb 2011, 08:43

Lelouch tog plads ed siden af hende "tja som sagt er navnet Lelouch Lamperouge Vi Britannia" sagde han med roligt stemmen "jeg er 18 og har være sådan i 160 års tid og min hobbyer er at tegn, male, skrive, og læse bøger" sagde han lidt efter mens han kiggede på hende "jeg har job på en lille bar hvor jeg laver drikkes til dem som nu kommer og min fritid går ikke til det stor for tiden da jeg er i gang med pakke mit hjem ud" sagde Lelouch mens han stadig havde blikket på hende "hvad med dem?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




rolig dag  Empty
IndlægEmne: Sv: rolig dag    rolig dag  Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 04:35

Hun lyttede intresant efter, hun fulgte med ved vær en personlig del. Hun synes spiecelt det var spændene da, det var en person hun lige havde mødt. Den hvide hånd kørte hun igennem hendes lange blonde hår, med nogle små krøller i. Langsomt kiggede hun den anden vej, hvad var der at fortælle... At hun var en forvirret dæmon...? "Jeg er farveblind, på venstre øje... Eller vent var det højer?" Sagde hun og førte en hånd op for øjet, hun havde ikke styr på det med højer og venstre, men det var venstre... Hun skulle til at spørge om det var det, men hun ville ikke gøre sig til grin... " Venstre, nu er jeg sikker " Tilføjede hun. " Jeg hedder Denice Snow... Er hmm 15 år, og har været Sjæledæmon i 15år... Fritidern er noget forskelligt... Men går nu stadigvæk i High Scool, men senere kunne jeg godt finde på at passe mine forskellige sommer, vinter jobs " Sagde hun og smilede... " Hov! Jeg bor i La Sunisha... Og så lige en ting mere er singel " Hun smilede og tænkte på alt hun lige havde fortalt ham om sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




rolig dag  Empty
IndlægEmne: Sv: rolig dag    rolig dag  Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 05:11

"så bor vi da tæt på hinanden" sagde Lelouch mens han så på hende "men mit hjem er stadig et flytte rod da jeg tit er på arbejde måske du kun hjælp mig med og få styr på det?" sagde han lidt efter mens han stadig på hende "og nu forstår jeg os hvorfor du ikke har opdaget det med min øjne" sagde han lidt efter mens han så på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




rolig dag  Empty
IndlægEmne: Sv: rolig dag    rolig dag  Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 05:22

HUn kiggede bedene på ham, hun ville virkelig gerne hjælpe ham " Ja det kunne da også være hyggeligt " Sagde hun og kiggede lidt på ham, hun vidste ikke det med hans øjne, men nu havde han gjort hende meget nysgerig. " Øhm hvad med dine øjne?" Spurgte hun med et lille sødt smil der passede til hende tynde læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




rolig dag  Empty
IndlægEmne: Sv: rolig dag    rolig dag  Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 05:28

"fordi jeg jo er født som en dæmon så har mine øjne hver sin farve. det ene er rødt og det anden er lilla farvet" sagde han mens han kiggede på hende med et roligt blik "vi heller ikke så langt fra hvor jeg bor" sagde han lidt efter mens han stadig havde øjne på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




rolig dag  Empty
IndlægEmne: Sv: rolig dag    rolig dag  Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 05:40

" Jeg er da også født som en dæmon " Sagde hun og fik et roligt smil på sine læber, skulle de ikke først tage ud og finde en sjæl og suge til sig?. Hun kiggede lidt på ham " Ja skal vi ikke tage ud og jage først? " Spurgte hun, mens hun kiggede lidt på ham. Hun lavede hvalpe øjne til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




rolig dag  Empty
IndlægEmne: Sv: rolig dag    rolig dag  Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 05:45

"det kan vi da godt" sagde han roligt mens han rejst sig op fra bænken "hvor ville du så hen for du før an" sagde han lidt efter da han ikke var kendt med de normale steder og jage, og nu måtte han heller lære dem og kende så han selv kun finde en smule rundt her i byen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




rolig dag  Empty
IndlægEmne: Sv: rolig dag    rolig dag  Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 05:49

hun sukkede, men lettede sig så igen " Arghh vi finder et sted sammen okay?" Spurgte hun og trak lidt på skuldrene. Hun kom heller ikke her normalt, det var sikkert han kom her mere end hende. Hun smilede til ham og begyndte så at gå en smule frem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




rolig dag  Empty
IndlægEmne: Sv: rolig dag    rolig dag  Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 05:59

"okay det ser jeg så frem til hvor end vi ender op" sagde han roligt mens han selv begyndet og gå efter hende "hvornår flyttede du så her til?" sagde han lidt efter mens han så på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




rolig dag  Empty
IndlægEmne: Sv: rolig dag    rolig dag  Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 06:03

hun kiggede på ham " Jeg har jo aldrig boet her i denne by her " Sagde hun men smilede " Hvad med dig selv?" Spurgte hun og fik tilføjet et nuttet smil. De fortsatte lige ud.

De var gået et stykke tid nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




rolig dag  Empty
IndlægEmne: Sv: rolig dag    rolig dag  Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 06:12

"tja jeg ved ikke hvor jeg vokset op da min far var den type som holdt mig lukkede ind hele livet" sagde han mens så at de var ved og være der "vi er der snart" sagde han lidt efter mens han kiggede frem igen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





rolig dag  Empty
IndlægEmne: Sv: rolig dag    rolig dag  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
rolig dag
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» stille og rolig aften
» En rolig aften.. (Zack)
» rolig eftermiddag (Sheena)
» Stille og Rolig tur i byen - eller noget - Elion Elodi
» En rolig nat eller?*privat Nell

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: