Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 privat (Altair)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




privat (Altair) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (Altair)   privat (Altair) - Page 2 Icon_minitimeTors 10 Feb 2011, 06:37

Altair så ned på hende og lod slangen snog sig ned af sin arm og videre ned på gulvet hvos den bare snogede sig videre ud af rummet.
Han fik taget frakken af og sin cowboyder hat af og smed det til siden, hvorefter han gik nogle skridt tilbage så han kunne sætte sig på sengen, han havde sine hænder ind mellem hendes hår så hun fulgte med ham.
"Du er god" sagde han bare, mens han smilte og havde lukket sine øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (Altair) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (Altair)   privat (Altair) - Page 2 Icon_minitimeTors 10 Feb 2011, 07:49

abby tog hans bukser helt af og tog den ind i munden og lod sin tunge lege.
hendes tænder bed lidt forsigtigt en gang imellem men ikke hårdt hun så sexet op på ham en gang imellem imens hun fortsatte


hende han gled op af hans brystkasse og satte neglende lidt i på vej ned af igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (Altair) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (Altair)   privat (Altair) - Page 2 Icon_minitimeTors 10 Feb 2011, 09:11

Altair lukket bare øjne og åndede en smule tungt ud, han lagde sig tilbage og lagde hænderne på hendes baghoved og førte fingrene ind i mellem håret på hende.
Han nød virkelig hendes håndtering og endnu bedre da hun brugte munden, han selv begyndte at hjælpe lidt til med hænderne og sit underliv.
Han gjorder det ikke særlig hurtigt da hendes bevægelser gjorder det godt nok i forvejen, han så ned på hende og bare smilte, hun var god, virkelig god til det hun gjorder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (Altair) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (Altair)   privat (Altair) - Page 2 Icon_minitimeTors 10 Feb 2011, 09:56

abby tog den ud af munden og bed blidt i den for at tirrer ham og få vild dyret frem i ham

derfeter satte hun sig op på ham og begyndte at hoppe op og ned med den oppe i sig hun slikkede ham på halsen og bed så der kom et lille hul hvor blodet sev ud hun slikkede det op og slikkede sig om munden. hun stønnede blidt ind i hans ører mens hun hoppede op og ned
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (Altair) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (Altair)   privat (Altair) - Page 2 Icon_minitimeTors 10 Feb 2011, 11:55

Altair skar tænder hver gang at hun bed ham, og hvad end det var hun prøvede på begyndte hans indre varulv at vokse og vokse, hans øjne blev fjerne og hans varme og rolige blik var væk og erstattet med dyrisk vildhed, han nød at hun red ham men lagde sine arme om hendes skuldre og fik hende tæt ind til sig "klar?" Spurgte han som lød mere som en knurren. Han bankede hård op i hende igen og igen og igen, han blev ved med at køre hårdt op i hende med sit underliv. Hun nok få det på den måde hvis det var det hun gik efter, Altair kørte hende i bund hver gang, han nappede hende en lille smule hårdt i øreflippen men slap den og kyssede hende på munden mens han førte tungen ind til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (Altair) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (Altair)   privat (Altair) - Page 2 Icon_minitimeTors 10 Feb 2011, 23:04

abby elskede at han gjorde det hårdt det var lige det hun ville have men skreg af lyst hver gang den kom i bund.


hun bed ham i øret hun gjorde alt for at få ham til at forvandle sig hun elskede varulve og især de farlige af dem

*havde hun fundet den rette her ?? var han måske hendes udkårende ? kunne han erstat det hun havde mistet engang??' det viste hun ikke men hun følte at dette var rigtigt og det var der ingen der skulle tage fra hende.


hun nød at han kunne håndtere hende og at han var så stærk hun vist at han vil kun beskytte hende og sørger for hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (Altair) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (Altair)   privat (Altair) - Page 2 Icon_minitimeFre 11 Feb 2011, 05:15

Altair kune mærke sin indre varulv blive vildere og vildere og var ved at bryde ud af hans indre bur til den, hvis den tog over ham igen vil han ikke kunne stoppe den, eller noget for den sags skyld. Han fik stoppet det de var igang med, "jeg ved hva' du prøver på, men jeg beder dig, få mig ikke til at forvandle mig" sagde han, hans øjne var en smule forandret i blikket, "du har ikke lyst til at se mig som varulv" sagde han og så lidt væk.

//sry at det blev kort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (Altair) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (Altair)   privat (Altair) - Page 2 Icon_minitimeFre 11 Feb 2011, 08:51

"jeg vil have dit vilddyr frem, du vil ikke gøre mig noget det ved jeg bare" sagde abby og kyssede ham på kinden

hun vist det ville være farligt men hun var ligeglad. han ville ikke gøre hende fortræd hun kunne bare mærke det at det ville han ikke.


//gør ikke noget det ikke altid nemt at finde fantasien frem//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




privat (Altair) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (Altair)   privat (Altair) - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Mar 2011, 01:00

"Nej, jeg vil ikke gøre dig noget, men det vil varulven inde i mig hvis den først forlov til at forvandle sig" forklarede ham, han havde fået bukserne ordenligt på, han sad nu på hende seng og så på hende med et lidt fjernt blik, "du kender ikke vildheden og ødelæggelsen som bæstet inde i mig ka' forvolde, den vil ikke stoppe med at dræbe og ødelægge. Jeg har engang dræbt en hel landsby fordi at vilddyret kom frem i mig og fuldmånen gjorder det bare endnu være hos den" sagde han og så lidt væk, "jeg har dræbt små børn, massekrede en hel landsby" afsluttede han og rejste sig op, fik taget sin frakke og hat og var gået hen til dørkarmen, han så hen på hende, "Jeg har ikke lyst til at gøre dig fortræd, men det kommer jeg til hvis den for lov til at bryde ud" sagde han og forsvandt og gik ned af trappen og mod hoveddøren.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





privat (Altair) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: privat (Altair)   privat (Altair) - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
privat (Altair)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: