Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Ingen krea til overskrift- Christine

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Ingen krea til overskrift- Christine Empty
IndlægEmne: Ingen krea til overskrift- Christine   Ingen krea til overskrift- Christine Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 05:14

Tid: 22:35.
dato: Irl.
Sted: Legepladsen
vejr: Irl.
Omgivelser: Hvad plejer der at være på en lejeplads?.
påklædning: Som på billedet.



Solen var gået ned, så mørket var på himlen, ikke en enkelt stjerne på himlen.
Det var sjovt for igår var der millioner små stjerner på himlen. Og nu var det eneste på himlen, fuldmånen.
Denice, dæmon pigen kom gående, hun havde bare lysten til at gå hen på lejepladsen en tur.
Hendes fødder var placeret på grussen, eller der var hun lige gået, men nu trådte hun ind på den køllige græs.
Hun vidste ikke hvad der var at lave her, men det var et af de mest tilpassende steder, at være.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ingen krea til overskrift- Christine Empty
IndlægEmne: Sv: Ingen krea til overskrift- Christine   Ingen krea til overskrift- Christine Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 05:19

Christine kom gående med en cigaret i munden, hun var ved at tage en bog op af hendes taske.
Da hun så at der var nogen over ved legepladsen skyndte hun sig at løbe derover.
"Hej!" sagde hun med et grin mens hun satte sig ned på gyngen, og begyndte at læse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ingen krea til overskrift- Christine Empty
IndlægEmne: Sv: Ingen krea til overskrift- Christine   Ingen krea til overskrift- Christine Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 05:30

hun fik nærmest et chok, det ene øjeblik var der ingen, men det andet øjeblik var der en.
Vampyr... Slog det hende. Hun kunne ikke rigtig se hende, da hun var farveblind på det ene øje.
" Hej" Lo hun, hvem var hun?.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ingen krea til overskrift- Christine Empty
IndlægEmne: Sv: Ingen krea til overskrift- Christine   Ingen krea til overskrift- Christine Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 05:36

"Jeg hedder Christine..." Sagde hun og kiggede op fra sin bog.
"Hvad hedder du?..." spurgte hun sødt og smilede mens hun tog et sug fra sin cigaret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ingen krea til overskrift- Christine Empty
IndlægEmne: Sv: Ingen krea til overskrift- Christine   Ingen krea til overskrift- Christine Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 05:42

" Christine?" Sagde hun og kiggede lidt på hende.
Hun rykkede sig hen ved siden af hende, gyngen ved siden af hende. " Ja jeg hedder Denice " Sagde hun og sendte hende et af sine søde smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ingen krea til overskrift- Christine Empty
IndlægEmne: Sv: Ingen krea til overskrift- Christine   Ingen krea til overskrift- Christine Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 05:45

"Jamen hej Denice.." sagde hun og smilede sødt.
"Hvad laver du dog herude på denne tid af aftenen?...." spurgte hun så
og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ingen krea til overskrift- Christine Empty
IndlægEmne: Sv: Ingen krea til overskrift- Christine   Ingen krea til overskrift- Christine Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 05:47

hun smilede endnu, men hun fik krampe i ansigtet.
" Hvad jeg laver herude? Ja jeg skulle til at spørge om det samme, men du spurgte først
Jeg er her for at gå en lille tur, hvad med dig?" spurgte hun og fik så et lille smil igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ingen krea til overskrift- Christine Empty
IndlægEmne: Sv: Ingen krea til overskrift- Christine   Ingen krea til overskrift- Christine Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 05:50

"Jeg er her fordi jeg kedede mig mega meget..." sagde hun med et suk.
hun smilte stadig.
"Du er dæmon ikke?...." spurgte hun så lidt efter og læste lidt videre i sin bog.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ingen krea til overskrift- Christine Empty
IndlægEmne: Sv: Ingen krea til overskrift- Christine   Ingen krea til overskrift- Christine Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 05:52

" Kedeligt ?" Sagde hun og kiggede lidt på bogen " hvad læser du?" Spurgte hun med et smil.
" Jov, og du er en almindelig Blodsuger ikke?" Sagde hun og kiggede så lidt hen på hende, blodsuger var bare en lille hentydning.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ingen krea til overskrift- Christine Empty
IndlægEmne: Sv: Ingen krea til overskrift- Christine   Ingen krea til overskrift- Christine Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 06:35

"Beutiful Death" svarede hun og så på hende.
"Jope.." sagde hun og kiggede sødt på hende....
Christine tændte sig en ny cgaret, og smilede til Denice.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ingen krea til overskrift- Christine Empty
IndlægEmne: Sv: Ingen krea til overskrift- Christine   Ingen krea til overskrift- Christine Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 06:39

" har aldrig hørt om den, er den spændene?" Spurgte hun og så spændt på hende.
" Hihi hvad hedder du så?" Spurgte hun med et nysgerit smil.
Cigaret, var ikke noget hun var vant til mere, hun var engang fast ryger.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ingen krea til overskrift- Christine Empty
IndlægEmne: Sv: Ingen krea til overskrift- Christine   Ingen krea til overskrift- Christine Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 06:42

"Meget..." smilede hun og røg så videre.
"Vil du ikk være med til at gå en tur?..." spurgte hun så og så ventende på Denice.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ingen krea til overskrift- Christine Empty
IndlægEmne: Sv: Ingen krea til overskrift- Christine   Ingen krea til overskrift- Christine Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 06:48

Hun kiggede lidt på hende, der var krig mellem disse racer.
Hun var Positiv, men ikke negativ og det var intresant ved hende.
" Jov"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ingen krea til overskrift- Christine Empty
IndlægEmne: Sv: Ingen krea til overskrift- Christine   Ingen krea til overskrift- Christine Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 06:50

"Fedt..." Sagde hun stille..
"Hvordan går det så?" spurgte hun sødt og smilede til hende...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ingen krea til overskrift- Christine Empty
IndlægEmne: Sv: Ingen krea til overskrift- Christine   Ingen krea til overskrift- Christine Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 06:56

Hun kiggede overrasket på hende, så venlig en vampyr havde hun ikke mødt længe.
" Finno, dinno, hvad med dig selv?" Spurgte hun roligt og smileed nuttet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ingen krea til overskrift- Christine Empty
IndlægEmne: Sv: Ingen krea til overskrift- Christine   Ingen krea til overskrift- Christine Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 07:01

"Jo tak det går fint.." svarede hun og smilede...
"Hvad laver du i din fritid" spurgte hun så og smilede sødt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ingen krea til overskrift- Christine Empty
IndlægEmne: Sv: Ingen krea til overskrift- Christine   Ingen krea til overskrift- Christine Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 07:03

Hun kiggede lidt " jeg går i High Scool endnu " Sga dehun og kiggede så lidt på hende.
" Og senere passer jeg mine sommer og vinter jobs " Sagde hun og smilede sødt " Hvad med dig?" Spurgte hun så med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ingen krea til overskrift- Christine Empty
IndlægEmne: Sv: Ingen krea til overskrift- Christine   Ingen krea til overskrift- Christine Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 07:20

"Læser drikker og prøver bare at få tiden til at gå hurtiger..." svarede hun sødt og smilede.
Hun kiggede op på himlen og smilede stort...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ingen krea til overskrift- Christine Empty
IndlægEmne: Sv: Ingen krea til overskrift- Christine   Ingen krea til overskrift- Christine Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 11:02

" Ja, kender det godt, somme tider ved jeg ikke hvad resten af min dag skal gå til med " Sagde hun og smilede skævt til hende.
"Hvad var det du hed?" Spurget hun og kiggede kidt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ingen krea til overskrift- Christine Empty
IndlægEmne: Sv: Ingen krea til overskrift- Christine   Ingen krea til overskrift- Christine Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 05:32

"Hmmm..." mumlede hun bare og kiggede derefter på Denice.
Christine stoppede op og smilte sødt til hende "Jeg hedder Christine Pandora Paramore..."
Svarede hun så sødt.
Hun kiggede op på himlen og begyndte så at grine lidt for sig selv...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ingen krea til overskrift- Christine Empty
IndlægEmne: Sv: Ingen krea til overskrift- Christine   Ingen krea til overskrift- Christine Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 04:00

" Christine? Jeg hedder Denice Snow " Sagde hub og smilede sødt til hende.
Hvad grinte hun mon af? skulle hun spørge hende?.
" Hvad griner du af? " Spurgte hun med det samme smil som før.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ingen krea til overskrift- Christine Empty
IndlægEmne: Sv: Ingen krea til overskrift- Christine   Ingen krea til overskrift- Christine Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 05:42

"Minder...." svarede hun sødt....
Hun kiggede på Denice med et stort smil på læben.
"Kender du ikk det?..." spurgte hun så og begyndte nærmest at danse...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ingen krea til overskrift- Christine Empty
IndlægEmne: Sv: Ingen krea til overskrift- Christine   Ingen krea til overskrift- Christine Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 06:52

" Minder om hvad?" Spurgte hun og kiggede lidt på hende.
HUn havde et sødt smil, hun havde ikke set mange vampyre smile.
" Jov kender det godt " Sagde hun med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ingen krea til overskrift- Christine Empty
IndlægEmne: Sv: Ingen krea til overskrift- Christine   Ingen krea til overskrift- Christine Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 08:01

"Mit liv..." svarede hun kort, og kiggede atter op på himlen igen.
Hun kiggede derefter på Denice og smilede sødt og rart...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ingen krea til overskrift- Christine Empty
IndlægEmne: Sv: Ingen krea til overskrift- Christine   Ingen krea til overskrift- Christine Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 08:02

" Du er en sød vampyr?" sagde hun med et sødt smil.

" Slet ikke so mandre" Sagde hun og kiggede sødt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ingen krea til overskrift- Christine Empty
IndlægEmne: Sv: Ingen krea til overskrift- Christine   Ingen krea til overskrift- Christine Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ingen krea til overskrift- Christine
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» ingen krea til overskrift. (ray)
» ingen krea til overskrift... - Laroy
» ingen krea til overskrift XD (Jordan)
» Ingen krea til overskrit - Faith
» Har intet krea til en overskrift - privat Valeron...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: