Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Faret vild i gaderne - Lelouch

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Faret vild i gaderne - Lelouch Empty
IndlægEmne: Faret vild i gaderne - Lelouch   Faret vild i gaderne - Lelouch Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 02:16

Dato: Lørdag d. 19. Juni.
Årstid: Sommer.
Vejr: Næsten Sommerlunt ;)
Sted: Petronia Night Club.
Tid: Omkring midnat..
Omgivelser: Folk Ö ?

Amanda kiggede ned ad den tomme gade. På trods af varmen, følte hun sig utilpads, og hun fik kuldegysninger i nakken ved den mindste lyd. Så hørte hun noget hun fandt underligt. Musik? Hun drejede om på hælen og lyttede efter det. Det var inde i en mørk gade. Nu havde hun ikke lyst til at gå derhen alligevel. "Men jeg er såå tørstig" Peb hun til sig selv, i håb om at hendes stemme kunne pifte lidt op i hendes selvværd. "Okay" Sukkede hun og begyndte at gå ind imod den lettere dystre club. Amanda åbnede døren og mærkede blikkene på sig. Hun smuttede stille hen til baren og blev mødt af en mand med røde øjne, der kiggede underligt på hende. Kontaktlinser? Hvorfor dog bruge kontaktlinser? Amanda fattede det ikke. "Kunne jeg få en vand?" spurgte hun stille og bartenderen nikkede. Hun var overrasket over hvor pæn bartenderen egentlig var. Sådan.. Rigtig pæn faktisk. Han kunne jo være model? Hvorfor så arbejde et så usselt sted som det her. Hun krøb sig sammen og trak jakken tættere om sig. Så fik hun sin vand. Amanda stirrede på vandet, ussikker på om hun ville drikke det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faret vild i gaderne - Lelouch Empty
IndlægEmne: Sv: Faret vild i gaderne - Lelouch   Faret vild i gaderne - Lelouch Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 02:28

Lelouch gik ned af gaden han havde være ud og jag og nu skulle han tilbage til jobbet på baren, han gik i stillehede da han var alene og ensomheden gik ham nu godt på da han hader det med hele hjertet *ingen ting og lave og nu det på tid og kom tilbage til jobbet* tænkte han kort mens han sat farten op og var op vej ind på natklubben. Han gik forbi dørmanden så ikke sagde nået til ham da han gik ind og han kiggede sig kort om før han gik op i baren og ventede på en elle anden skulle bestille nået.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faret vild i gaderne - Lelouch Empty
IndlægEmne: Sv: Faret vild i gaderne - Lelouch   Faret vild i gaderne - Lelouch Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 04:57

Amanda bed sig i læben og betragtede vandet. Måske skulle hun alligevel bare bestille en cola? En cola var en cola, og ikke vand fra en vandhane, eller et toilet - som det vand hun selv sad med, så ud som. Hun skar en grimasse og skubbede vandet lidt væk fra sig før hun rømmede sig. "Undskyld? Kunne jeg få en lille cola i stedet for mit vand?" Spurgte hun og hævede let et øjenbryn for at forstærke spørgsmålet. Hun smilede skævt til tjeneren og kløede sig i håret. "To sekunder - Frøken" Sagde en af tjenerene i et kækt tonefald. "Jeg tager lige en kunde først, så må du sige hvad du vil ha bagefter. Kø-kultur" Amanda rynkede øjenbrynene sammen i en utilfreds grimasse. Åndsvage båtnakke, tænkte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faret vild i gaderne - Lelouch Empty
IndlægEmne: Sv: Faret vild i gaderne - Lelouch   Faret vild i gaderne - Lelouch Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 09:09

Lelouch var i sit normale arbejdes tøj som nu passede stil nat klubben og han var klager til og arbejde hele natten hvis det skulle være men på sammen tid blive han os mere rolige når han var her. Han hørt kort hvad den anden tjener sagde og han gik selv hen til hende "kan jeg måske hjælp" sagde han roligt mens han så på hende med de to farvede øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faret vild i gaderne - Lelouch Empty
IndlægEmne: Sv: Faret vild i gaderne - Lelouch   Faret vild i gaderne - Lelouch Icon_minitimeTirs 08 Feb 2011, 05:51

Amanda sendte drengen et strålende smil. Han var også meget pænere end den anden, så hun havde ikke noget problem med det hele alligevel. "Ja det kan du da!" smilede hun varmt og bed sig i læben. "Kunne jeg få et glas cola?"
Hendes øjne betragtede den unge fyr, og hun smilede igen. Hvor var han køn! Og bedårende. Hun rødmede svagt og slog blikket ned. Tag dig sammen Amanda, tænkte hun og lo dæmpet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faret vild i gaderne - Lelouch Empty
IndlægEmne: Sv: Faret vild i gaderne - Lelouch   Faret vild i gaderne - Lelouch Icon_minitimeTirs 08 Feb 2011, 06:43

Lelouch forsvandt ned under bordet og gik i køleskabet efter en kold glas falske cola og der efter en om gang is som han kom op i glasset før han lukkede colaen op i glasset og der efter sat det på bordet for an hende med et roligt blik "værsgo" sagde han roligt mens han kiggede på hende med de to farvede øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faret vild i gaderne - Lelouch Empty
IndlægEmne: Sv: Faret vild i gaderne - Lelouch   Faret vild i gaderne - Lelouch Icon_minitimeTors 10 Feb 2011, 21:15

Amanda kiggede fyren i øjnene. Hun mærkede let sin mund åbne sig i et O, da hun så de havde to forskellige farver. Folk der så hende ville nok tænke at hun synes det så dumt ud, men hun var fascineret. Amanda lænede sig lidt frem, helt hypnotiseret af øjnene. "Whao" mumlede hun og smilede svagt. "hv..." hun tøvede og kiggede igen på øjnene. "Hvor har du smukke øjne.."
Amanda satte sig tilbage med et ryk, totalt i chok over hvordan hun lige havde gjort, og rødmede forlegent. Hun rakte ud efter sin cola og tog tøvende en tår. "Tak" sagde hun stille, stadig forlegen over hvordan hun bare havde stirret på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faret vild i gaderne - Lelouch Empty
IndlægEmne: Sv: Faret vild i gaderne - Lelouch   Faret vild i gaderne - Lelouch Icon_minitimeTors 10 Feb 2011, 21:25

"så lidt" sagde lelo roligt mens han kiggede på hende med et roligt og lille smile "elles anden du skal have" sagde han lidt efter da han ikke helt ventede om de var anden som hun ville havde "og hvad dig dit navn så?" sagde han kort *flot lelo nu gør du de igen* tænkte han kort til sig selv da han tit havde få mange navn ud af folk som kom her.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faret vild i gaderne - Lelouch Empty
IndlægEmne: Sv: Faret vild i gaderne - Lelouch   Faret vild i gaderne - Lelouch Icon_minitimeTors 10 Feb 2011, 21:30

Amanda smilede til ham. "Nej tak, ellers tak. Jeg tror jeg klarer mig med min cola" hun kløede sig i håret og nikkede til ham. "Jeg hedder Amanda" svarede hun muntert til ham og nikkede som hilsen, hun havde aldrig været glad for at give hånd, og specielt ikke til fester eller på clubs. "Hvad hedder du?" spurgte hun med et smil og betragtede ham, og specielt hans smukke øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faret vild i gaderne - Lelouch Empty
IndlægEmne: Sv: Faret vild i gaderne - Lelouch   Faret vild i gaderne - Lelouch Icon_minitimeTors 10 Feb 2011, 21:43

"navnet er Lelouch men bare klad mig lelo" sagde han roligt mens han kiggede på hende mend et roligt blik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faret vild i gaderne - Lelouch Empty
IndlægEmne: Sv: Faret vild i gaderne - Lelouch   Faret vild i gaderne - Lelouch Icon_minitimeTors 10 Feb 2011, 21:45

Amanda smilede. #"Okay... Lelo" sagde hun og smilede skævt. Hun vidste ikke helt hvad hun ellers skulle sige, og følte sig pinligt berørt over den tavshed der havde lagt sig som et tæppe over dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Faret vild i gaderne - Lelouch Empty
IndlægEmne: Sv: Faret vild i gaderne - Lelouch   Faret vild i gaderne - Lelouch Icon_minitimeTors 10 Feb 2011, 22:01

Han kiggede på hende i lidt tid d han ikke havde mere og sige "jeg må lig videre med arbejde" sagde han roligt "for har så mange mennesker men jeg har fri om ikke så længe" sagde han lidt efter mens han lavede et kort smile.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Faret vild i gaderne - Lelouch Empty
IndlægEmne: Sv: Faret vild i gaderne - Lelouch   Faret vild i gaderne - Lelouch Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Faret vild i gaderne - Lelouch
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: