Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 et møde -Maya

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




et møde -Maya - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde -Maya   et møde -Maya - Page 3 Icon_minitimeFre 11 Feb 2011, 10:08

"mm" lavede han som kort lyd mens han lukkede øjne op igen og kiggede ud i verden som han kun se for sig "har du overveje og blive mere end det og være menneske?" sagde han med en lidt anden stemmen en den hun havde hørt før "for jeg har altid tænkte over hvordan det er og være dødelig da jeg ikke kan nyde de samme ting som mennesker kan" han tav kort op "alså jeg kan spiser som et menneske kan men det mætter ikke og jeg kan oss drikke som i kan men der ske det sammen som med maden trøsten forsvinder ikke det gør den kun hvis det en sjæl som slukker den" sagde han lidt efter og han lod blikket blive på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde -Maya - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde -Maya   et møde -Maya - Page 3 Icon_minitimeFre 11 Feb 2011, 10:17

Hun kiggede tænksomt på ham, faktisk havde hun det godt med at være menneske, det med at man ældre gernerede ikke hende, hun følte at jo ældre, man blev jo smukkere var man. Hun lod hendes blik møde hans " faktisk så kan jeg godt lide at være menneske" sagde hun smilede svagt. og blev en smule flov, over sit svar, men hun havde ikke andet svar. vendte blikket væk fra hans, hendes læber blev preesset en smule sammen. Hans øjne skræmte hende ikke mere, han måtte gerne give hende ordre, bare så længe han ville holde sig fra hendes sjæl. Hun pillede svagt ved sit hår.
Hun elskede alt ved menneskene og deres små finurligheder, men det at være menneskelig indebar også risiko, for hun kunne blive syg og død af det hvis hun var uheldig nok, men hun lod hurtigt blikket finde hans igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde -Maya - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde -Maya   et møde -Maya - Page 3 Icon_minitimeFre 11 Feb 2011, 20:24

"jeg har bare altid tænkte over det" sagde han mens han så på hende, han havde altid for af vide af hans far ikke var hans sande men af det var en dæmon som han selv ikke havde mødt "jeg ville nu gérne prøve det bare en gáng" sagde lelo lidt efter "hvis man kun bytte ville jeg gerne" mumlede han bare.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde -Maya - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde -Maya   et møde -Maya - Page 3 Icon_minitimeMan 21 Feb 2011, 03:08

" ja måske ville det rart at kunne bytte, men jeg ville ikke bytte for at få evig liv" sagde hun og tav hun ville gerne bytte, men så skulle det være for at få et liv. Der var mere normalt. End det hun havde nu. Hun starkte sig, inden hun rejste sig " jeg ville bytte for få normalt liv" afsluttede hun sin sætning. Og begyndte at gå hen imod døren hun håbede ikke at det gjorde noget.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





et møde -Maya - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde -Maya   et møde -Maya - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
et møde -Maya
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Perfekt - Maya
» Et møde ~ Ray.
» Det vilde møde [Zin]
» .... et møde? //Blaze//
» At møde en ny -.:Jewel:.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: