Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 vild aften - Esmaralda

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




vild aften - Esmaralda Empty
IndlægEmne: vild aften - Esmaralda   vild aften - Esmaralda Icon_minitimeTors 10 Feb 2011, 05:59

Dato: 3/8
Tide: 21.00
Sted: The Reggie club
Omgivelser: masser af unge der fester
Tøj: Bartjener tøj

Festen var i fuld gang ind på the reggie club, musik overdøvede alt snak som var i gang og de fleste som var til sted var med drikkes i hånd eller os sad de og snakke elle var på danse gulvet.
Op i baren var en unge fyr på 18 i gang med og lave drikkes til de mange unge som havde ønske nået at drikke, den unge fyr var i hvid trøje,sort bukser og sort forklæde mens der var tryk the reggie club bag på hans trøje. Han så ud til hygge sig med det han havde gang og hans tanker var helt væk på grunde af musik men han tog sig ikke af det når han havde ting og lave, hans smile var roligt mens han sat drikkes på bordet til de unge og han var hurtige i gang med en ny om gang til dem som vil have mere. *en skam at jeg ikke selv må drik på jobbet* tænkte kort mens han hold fokus på drikkesne som fik en vild blå farve som han ikke havde opdaget før nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild aften - Esmaralda Empty
IndlægEmne: Sv: vild aften - Esmaralda   vild aften - Esmaralda Icon_minitimeTors 10 Feb 2011, 06:06

Esmaralda gik rundt omkring, hun havde valget at gå ind på the riggie club, eller gå vidre. Hun lignede ikke en der skulle til fest, da hun bare havde været ude på den lykkelige eng, hun havde nået meget løst tøj på, og et bånd, med en rose på. Hun var træt af sin plejefamilie, men man skulle vel nok leve med dem.? Hun havde ikke været hjemme et par timer. Kl 14:30 gik hun hen på den lykkelige eng og nu var. Kl 21.
HUn lukkede døren op og musikken var på fuldhammer, det kunne mærkes i gulvet.. Ikke en smule af gulvet, men alt. HUn var ikke vant til at feste, så det var vel noget nyt. Hun gik op i baren og satte sig på en barstol, af leder. Den var dejlig formet og var så dejlig blød.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild aften - Esmaralda Empty
IndlægEmne: Sv: vild aften - Esmaralda   vild aften - Esmaralda Icon_minitimeTors 10 Feb 2011, 06:15

Lelouch var den unge fyres navn og han havde fået øjne på hende da hun sat sig, han gik roligt hen til hende og stoppede op for an hende "ønsker de nået af drikke" sagde han roligt mens han kiggede på hende. Hun var da køn og han ventede bare på hun skulle svar ham da han var van til dem som kom her altid skulle have nået og drikke lig når de kom ind af døren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild aften - Esmaralda Empty
IndlægEmne: Sv: vild aften - Esmaralda   vild aften - Esmaralda Icon_minitimeTors 10 Feb 2011, 06:22

Hun kiggede på ham, hun var lige blevet gammel nok til at købe spryt, men man kunne også hygge sig uden sprut. " Ehm.... Nej, jeg venter til lidt senere " Sagde hun og havde ikke kigget hen på ham endnu, men hun havde heller ikke lyst, da fyre nok skulle være ude af hendes synspunkt, men hun havde brug for en at snakke med denne aften " Men jeg ville gerne købe en at snakke med " Sagde hun og løftede hovedte med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild aften - Esmaralda Empty
IndlægEmne: Sv: vild aften - Esmaralda   vild aften - Esmaralda Icon_minitimeTors 10 Feb 2011, 06:28

"du må da gerne prøve men jeg er midt i min arbejde tid så jeg har først fri her kl 24 men lidt snakke har jeg vil tid til" sagde han roligt mens han kiggede på hende "hvorfor er de så ude?" sagde han lidt efter da han kendt de flest svar her på sted men hende havde han ikke set før, var hun nye det var det et godt gør og gå ud fra.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild aften - Esmaralda Empty
IndlægEmne: Sv: vild aften - Esmaralda   vild aften - Esmaralda Icon_minitimeTors 10 Feb 2011, 06:35

Hun kiggede kort på ham. " Øhmm jeg er ude for at hygge mig, men vis det er så lav mig en drink" Sagde hun og fandt sin pung frem og ventede lidt på han lavede en drink. HUn var træt af sprut, da hendes hverdag bestod af: Sprut, skenderier, venner og veninder også mere sprut. Men nu kunne hun vel også komme lidt af med sine penge, da hendes plejeforældre troede de kunne købe hende for penge, men hun havde ikke lyst til at elske dem. " Hvad hedder du?" Spurgte hun og kiggede så ned på sine penge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild aften - Esmaralda Empty
IndlægEmne: Sv: vild aften - Esmaralda   vild aften - Esmaralda Icon_minitimeTors 10 Feb 2011, 06:39

Han gik i gang med hendes drikken "navnet er Lelouch" sagde han roligt mens han kort kiggede op på hende "og dem selv" sagde han roligt mens han igen fik lave den som uhyggelig blåfarvede drikke som alle de andre os gik og drak "og jeg har ikke set dem her før er de ny her i byen?" sagde han kort efter mens han sat hendes drikken på bord for an hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild aften - Esmaralda Empty
IndlægEmne: Sv: vild aften - Esmaralda   vild aften - Esmaralda Icon_minitimeTors 10 Feb 2011, 06:55

Hun kiggede på drinken som fik en blålig farve " Lelouch?" Sagde hun og smilede " Jeg hedder Esmaralda " Sagde hun og tog drinken som stod på bordet, hun tog den op til munden og tog en lille tår " Neej jeg kommer her ikke så tit, men altså når jeg har lyst kommer jeg " Sagde hun og kiggede bare lidt rundt, der var mange i aften.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild aften - Esmaralda Empty
IndlægEmne: Sv: vild aften - Esmaralda   vild aften - Esmaralda Icon_minitimeTors 10 Feb 2011, 07:02

"hmm jeg ser" sagde han roligt mens han kiggede på hende med et roligt smile, han sat sig op på kanten af bord delen som vendt ind mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild aften - Esmaralda Empty
IndlægEmne: Sv: vild aften - Esmaralda   vild aften - Esmaralda Icon_minitimeTors 10 Feb 2011, 07:10

Hun smilede, hun kiggede lidt tilbage, der var mange andre hun kunne snakke med, men ham her, lige net op ham her havde tgaet hendes opmærksomhed. Så nu skulle hun vel bare have det sjovt, og hygge sig med nogle nye. Få en, eller flere nye venner.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild aften - Esmaralda Empty
IndlægEmne: Sv: vild aften - Esmaralda   vild aften - Esmaralda Icon_minitimeTors 10 Feb 2011, 07:17

"hvorfor gammel er du enlig hvis jeg må spøger" sagde han mens han kiggede på hende, han lavede sit normale rolig smile mens han kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild aften - Esmaralda Empty
IndlægEmne: Sv: vild aften - Esmaralda   vild aften - Esmaralda Icon_minitimeTors 10 Feb 2011, 07:26

" Jeg er 16 år " Sagde hun og kiggede tilbage på ham " Og dig?" spurgte hun og tog endnu en tår af drinken, den havde en underlig farve, men en fantastisk smag. " Ahh " Sagd ehun efter at have taget en tår af den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild aften - Esmaralda Empty
IndlægEmne: Sv: vild aften - Esmaralda   vild aften - Esmaralda Icon_minitimeTors 10 Feb 2011, 19:27

"jeg 18" sagde han roligt selv om det ikke var hele sandeheden han kom ud med han havde være 18 i meget lang tid men han tænkte ikke over det for det var snart hans 161 års dag selv om han ikke lig nu hold en fest om det så lave han den bare sådan så det så ud som om han blive 19.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild aften - Esmaralda Empty
IndlægEmne: Sv: vild aften - Esmaralda   vild aften - Esmaralda Icon_minitimeFre 11 Feb 2011, 01:21

Hun kiggede lidt påham " 18, snart en rund alder?" Sagde hun med et smil, hun anede ikke hvad de skulle snakke om nu, da hun fik øje på alle på dansegulvet, hun var selv en elendig danser, hun ville hellere se godt ud på dansegulvet,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild aften - Esmaralda Empty
IndlægEmne: Sv: vild aften - Esmaralda   vild aften - Esmaralda Icon_minitimeFre 11 Feb 2011, 08:01

Han nikkede som svar mens han så på hende og han kiggede der efter ud på dansegluvet som var fuld af mennesker og det duft der var dem gjoder ham enlig ret sulten efter en sjæl *stoppe med duft så godt* tænkte han kort mens han kiggede på dem og tilbage til hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild aften - Esmaralda Empty
IndlægEmne: Sv: vild aften - Esmaralda   vild aften - Esmaralda Icon_minitimeFre 11 Feb 2011, 08:51

Esmaralda smilede lystigt til ham, men fik så øje på nogle gamlevenner hun havde. Det var bare det at hun ikke gad dem, de var snobbede og virkelige syge bitche. " Hvad tænker du på?" Spurgte hun da hun lagde mærke til at han tænkte på noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild aften - Esmaralda Empty
IndlægEmne: Sv: vild aften - Esmaralda   vild aften - Esmaralda Icon_minitimeFre 11 Feb 2011, 09:01

han brøde tanken "ikke nået sagde han kort" sagde han kort da det ville være lig underligt og sige det lig ud til en som nok ikke kendt til dæmoner, han kiggede igen lidt rundt og så tilbage til hende da han ikke ville ind på det emne som han lig havde haft i tanken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild aften - Esmaralda Empty
IndlægEmne: Sv: vild aften - Esmaralda   vild aften - Esmaralda Icon_minitimeFre 11 Feb 2011, 09:04

Han var en intrasant person, og hun havde tænkt sig at komme ind ved hans hemmeligheder denne aften. " Hvornår begyndte du at arbejde her?" spurgte hun og lagde armenede på kryds.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild aften - Esmaralda Empty
IndlægEmne: Sv: vild aften - Esmaralda   vild aften - Esmaralda Icon_minitimeFre 11 Feb 2011, 09:45

"for få uger sidden" sagde han mens han kiggede på hende, han var nu ikke den der delede ud som sit live men her var det okay så længe det ikke var en ting der var alt for personlig for ham så var det helt okay med ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild aften - Esmaralda Empty
IndlægEmne: Sv: vild aften - Esmaralda   vild aften - Esmaralda Icon_minitimeFre 11 Feb 2011, 20:24

Uger siden? Det må være et fedt arbejde, men alligevel ikke. DJ. Er sjovere, men altså det er stressende " Er det sjovt at arbejde her?" Spurgte hun og vendte sig roligt om imod ham og tog endnu en tår af sin vandskabte drink, den smagte fantastisk, men farven var meget underlig. Hun smilede lidt til ham og ventede kort på hans svar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild aften - Esmaralda Empty
IndlægEmne: Sv: vild aften - Esmaralda   vild aften - Esmaralda Icon_minitimeFre 11 Feb 2011, 20:43

"tja man vender sig til larme så de dag hvor her ikke er nogle kan det god blive kedeligt" sagde lelo "men ellers er her altid en stor del ting og lave så jo har hyggeligt nok" sagde han kort efter mens han kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild aften - Esmaralda Empty
IndlægEmne: Sv: vild aften - Esmaralda   vild aften - Esmaralda Icon_minitimeFre 11 Feb 2011, 20:49

Hun smilede til ham, hun var selv arbejdsløs og vidste ikke hvordan det var at arbejde, men hun troede på alt det de andre sagde om at deres arbejde var hyggeligt, sjovt og spændene. Men hun kunne ikke blære sig med noget endnu " Det tror jeg på " Sagde hun og smilede sødt til ham. " Jeg har jo aldrig arbejdet før" Sagde hun og der var en grund til det. Hun fik meget tit tæsk af sin plejefar. Så det var ikke noget vis man skulle rende rundt og vise sin krop eller sine hænder, for hun havde skåret i sig selv og hun havde blåmærker over det hele.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild aften - Esmaralda Empty
IndlægEmne: Sv: vild aften - Esmaralda   vild aften - Esmaralda Icon_minitimeFre 11 Feb 2011, 21:03

"gør du ikke?" han kiggede på hende mens han sagde det "jeg begynde da jeg var 16 men det var så os fordi men far døde der" sagde han lidt efter, på den tid var det meget normalt for en som ham og have et job han var master i huset kort efter hans fars døde og han havde og en stor det jord men han tale ikke højt om det da han tjenet en ret stor del penge på det .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild aften - Esmaralda Empty
IndlægEmne: Sv: vild aften - Esmaralda   vild aften - Esmaralda Icon_minitimeFre 11 Feb 2011, 21:09

Hun vendte håndledene så man kunne se hun havde skåret i si gselv " Derfor arbejder jeg ikke " Sagd ehun og en tåre trillede kort ned af hendes kind og hun begyndte at ryste, hun kunne ikke tåle at tænke p at det her ville ske igen når hn kom hjem også vidste hun lidt længre op af sin arme, mange blåmærker. " Det her er når min plejefar for noget at drikke " Sagde hun og pejede lidt på det ene blåmærke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vild aften - Esmaralda Empty
IndlægEmne: Sv: vild aften - Esmaralda   vild aften - Esmaralda Icon_minitimeFre 11 Feb 2011, 21:29

han lavede stor øjne "nu tænker jeg på min egen far" sagde han kort mens han kiggede på de blåmærker "hvorfor bor du ikke hos din mor elle en ven?" sagde han lidt efter mens han kiggede op på hende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





vild aften - Esmaralda Empty
IndlægEmne: Sv: vild aften - Esmaralda   vild aften - Esmaralda Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
vild aften - Esmaralda
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: