Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 the night club. (erenir robertsen)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




the night club. (erenir robertsen) Empty
IndlægEmne: the night club. (erenir robertsen)   the night club. (erenir robertsen) Icon_minitimeFre 18 Feb 2011, 12:21

Dag: fredag 13/5
tid: sent aften.
vejret: mildt varmt, men få kolde vinde
omgivelser: mange på clubben i aften.

Der var godt gang i den i aften. Der var rigtig mange på clubben og der blev noget trængt. Nikita mærkede den trænge luft og trængte til at komme ud. Hun gik udenfor og mærkede den kølige brise glide over sin krop. Hun gik lidt væk fra døren af, og stod i mørket, så man ikke kunne se hende tydeligt ude over hendes skikkelse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the night club. (erenir robertsen) Empty
IndlægEmne: Sv: the night club. (erenir robertsen)   the night club. (erenir robertsen) Icon_minitimeFre 18 Feb 2011, 12:39

Erenir gik langsomt hen i gaderne. Han havde lige spidst og var rimelig mæt han gik langsomt hen mod natklubben. På vejen kunne han mærke alle de forskellige væsner der var der inde. Så han valgte at vente lidt uden for. Han var iført en sort hætte troje og sorte jeans. Hætten var trukket over ørene så de ikke kunne blive set. Han gik langsomt hen foran natkubben men, stoppede og gik til siden. Han stod lidt og overvejede lidt hvad han skulle gøre. Han kiggede ned på jorden og legede lidt med et tom cigaret pakke der lagde på jorden og var væk i sine egne tanker. Han havde ikke opdaget nogen omkring sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the night club. (erenir robertsen) Empty
IndlægEmne: Sv: the night club. (erenir robertsen)   the night club. (erenir robertsen) Icon_minitimeFre 18 Feb 2011, 12:47

nikita stod i skyggen og observeret ham, hun kunne ikke fornemme at han var dæmon eller vampyr. Men den måde som han gik på, kunne hun gætte sig til var elver. Hun gik med en svævende gang imod ham, hun stod lige nøjagtig hvor lyset lige faldt over hendes hoved. men man kunne ikke se hendes ansigt for hende bredskygget hat
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the night club. (erenir robertsen) Empty
IndlægEmne: Sv: the night club. (erenir robertsen)   the night club. (erenir robertsen) Icon_minitimeFre 18 Feb 2011, 12:56

Erenir vendte sig hurtigt om da han kunne hører noget komme tættere på ham. Han så sig om og kunne se en person stå i lyset af en lygte. Erenir kunne fornæme det var en dæmon. Han smillede for sig selv og tænkte om personen ville gætte hvem han selv var. For ikke mange havde mødt hans race. Han undersøgte langsomt dæmonen med sine øjne og kunne regne frem til efter krops bygde at det var en pige. "Hvem er du så?" Spurgte han på en lidt lige glad måde. Han stirrede direkte på dæmonen og beyndte langsomt at gå frem og tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the night club. (erenir robertsen) Empty
IndlægEmne: Sv: the night club. (erenir robertsen)   the night club. (erenir robertsen) Icon_minitimeFre 18 Feb 2011, 13:00

Hun gik et skridt frem så hun var i lyset. hun havde et gådefuld smil. Hun havde en sort udtrykløs maske som dækkede hendes venstre del af hendes ansigt, og man kunne ikke se hendes øje under masken. Hun havde en tynd sort jakke på, og tynde sorte leggins. "bare en som havde lyst til at tage på club, dig??." Hun kiggede med et spørgende blik på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the night club. (erenir robertsen) Empty
IndlægEmne: Sv: the night club. (erenir robertsen)   the night club. (erenir robertsen) Icon_minitimeFre 18 Feb 2011, 13:05

Erenir smillede til personen og kunne mærke personen ikke var dum. "Ved jeg ikke helt... Jeg er ikke sikker på om de vil give en som mig lov til at komme ind." Sagde han og kiggede på personen for at se en reaktion. Erenir smille lumsk for sig og kunne mærke at dæmonen hvidst ikke var fjentlig indstillet. Men Erenir kunne ikke lide hatten hun havde på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the night club. (erenir robertsen) Empty
IndlægEmne: Sv: the night club. (erenir robertsen)   the night club. (erenir robertsen) Icon_minitimeFre 18 Feb 2011, 13:12

Hun tog hovedet lidt op, og så kunne man se hendes venstre øje under masken. Hendes normale øje var blåt, men denne var ravgyldnet næsten rovdyrsagtig, og pupillen var som en slanges. Det var som om øjet læste ham som en åben bog, men man kunne ikke være sikker. Hun tog hovedet ned igen og smilte veltilfreds. "hvorfor skulle de da ikke lukke dig ind, hvis du da ikke er en dusørjæger." hun sagde det sidste men en hånlig latter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the night club. (erenir robertsen) Empty
IndlægEmne: Sv: the night club. (erenir robertsen)   the night club. (erenir robertsen) Icon_minitimeFre 18 Feb 2011, 13:25

Erenir smillede til pigen og gik langsomt i hendes retning. "Ja man ved aldrig. Min race er såmænd ikke så kendt til alle." Sagde han med et lille latter til sidst. Mange mener vi er uddøde men, det er ikke helt endnu. Mit navn er Erenir. Hvad er dit?" Sagde han i en venlig stemme mens, han langsomt nærmer sig pigen og kigger på hende og hendes maske med en stor interrase.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the night club. (erenir robertsen) Empty
IndlægEmne: Sv: the night club. (erenir robertsen)   the night club. (erenir robertsen) Icon_minitimeFre 18 Feb 2011, 13:30

"bare kald mig nikita, men jeg kan gætte mig til at du må være svartelver eller sortelver som de også er kaldt for, siden du er her på dette sted?" Hun lynede op for sin jakke for det var blevet varmt. indeunder havde hun en sortgennemsigte top på. men så så man at hendes venstre del af hendes krop var dækket af noget sort stof, undtagen på maven, der var den mere eller mindre bar. men den skjulte intet af hendes former. hun så at hun kom til at afsløre for meget, så hun trak jakken lidt til sig men heller ikke meget så den skjulte for meget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the night club. (erenir robertsen) Empty
IndlægEmne: Sv: the night club. (erenir robertsen)   the night club. (erenir robertsen) Icon_minitimeFre 18 Feb 2011, 13:47

Erenir smilede til hende med en charmerende smil. "Jamen ser man der. En der ved noget om min race. Jeg er yderst imponeret, må jeg sige." Sagde han til hende og gik tættere på hende. Han stod næsten over for hende. Han smillede til hend og kiggede hende ind i øjnene. Hun så køn ud på sin måde. Han rekte en hånd frem mod pigen og sagde kort. " Hyggeligt at møde dig Nikita." Jeg håber ikke du har noget mod mig eller min race. For vores race minder lidt hinanden på nogle punkter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the night club. (erenir robertsen) Empty
IndlægEmne: Sv: the night club. (erenir robertsen)   the night club. (erenir robertsen) Icon_minitimeFre 18 Feb 2011, 13:58

"vi er jo alle udstødte på hver sin måde, ikk?" smilte og tog hans hånd med et fast håndtryk. Hun så nysgerrigt på ham. "Men hvad bringer dig egentligt her, jeg troede at elver var langt mere tilfredse med at være ude i skovene end her"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the night club. (erenir robertsen) Empty
IndlægEmne: Sv: the night club. (erenir robertsen)   the night club. (erenir robertsen) Icon_minitimeFre 18 Feb 2011, 14:12

Erenir smillede til pigen. " Jeg var sulten og så... Ja jeg kunne vel godt bruge lidt selskab og mordsomhed. Så jeg tænkte dette ville være det rette sted. Måske ville du holde mig ved selskab hmm?" Sagde han og kiggede spørgende på hende med et charmerende smil. Han vidste godt at dæmoner var fest væsner og det eneste de tænkte på var fest, balade og sex. Men har jo været lang til siden han havde haft det morsomt på nogen somhelst måde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the night club. (erenir robertsen) Empty
IndlægEmne: Sv: the night club. (erenir robertsen)   the night club. (erenir robertsen) Icon_minitimeFre 18 Feb 2011, 14:15

hun smilte endnu engang sit gådefulde smil. " hvorfor ikke, de andre derinde er alligevel bare nogle dødbidder." Hun gik indefor, og da hun lige var kommet ind kiggede hun efter ham, om han kom ind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the night club. (erenir robertsen) Empty
IndlægEmne: Sv: the night club. (erenir robertsen)   the night club. (erenir robertsen) Icon_minitimeFre 18 Feb 2011, 14:18

Erenir smillede lagnsomt da hun gik ind. Han smillede tøvende hvorefter han gik efter hende ind i clubben. Der var mange væsner over det hele mange kiggede på ham men, han ignorede dem og gik hen til Nikita.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the night club. (erenir robertsen) Empty
IndlægEmne: Sv: the night club. (erenir robertsen)   the night club. (erenir robertsen) Icon_minitimeFre 18 Feb 2011, 14:22

Flere kiggede også på hende, for det var ikke tit at man så en med en halv sort maske. "skal vi tage et bord længere væk så vi kan få noget fred, eller ved baren??"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the night club. (erenir robertsen) Empty
IndlægEmne: Sv: the night club. (erenir robertsen)   the night club. (erenir robertsen) Icon_minitimeTors 21 Jul 2011, 23:57

//hejsa der :D har skiftet ny person, kan godt stadigvæk skrive som Nikita, men ellers kan vi lave et nyt emne hvor det er crasie istedet for//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





the night club. (erenir robertsen) Empty
IndlægEmne: Sv: the night club. (erenir robertsen)   the night club. (erenir robertsen) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
the night club. (erenir robertsen)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» night Club //Cortez
» En Nat I Petronia Night Club.
» Night club//Lucian.
» en tur på petronia night Club //Orlando//
» Night in the Club (Bree)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: