Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Lukketid...... - Sordrick

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Lukketid...... - Sordrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lukketid...... - Sordrick   Lukketid...... - Sordrick - Page 2 Icon_minitimeMan 21 Feb 2011, 04:01

"er der noget galt. eller er du bare tørstig" sagde sor og rejste sig fra stolen. og trådte et skridt tilbage. og kiggede hende i øjnene og kunne se hun havde ændret sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lukketid...... - Sordrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lukketid...... - Sordrick   Lukketid...... - Sordrick - Page 2 Icon_minitimeMan 21 Feb 2011, 04:03

Rose så op på Sor og lod sin ene hånd gå op til sit ansigt og gnubbede sig blidt ved øjnene, som om at hun var træt eller sår'n noget "Jeg er tørstig" sukkede hun og stoppede langsomt op. "Ikk lad mig drikke fra dig, Sor.." hviskede hun og prøvede at få sin søde og normalle personlighed frem. Hun ville ikke lade sin vampyr side komme ud i lyset og skade Sor. Drikke fra en Engel. Det ville hun aldrig tilgive sig selv for.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lukketid...... - Sordrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lukketid...... - Sordrick   Lukketid...... - Sordrick - Page 2 Icon_minitimeMan 21 Feb 2011, 04:07

sor skynte sig hen og gav hende et kram for at få den gode side frem i hende så hendes vampyr side ikke tog over og han hviskede stille "det skal nok gå. bare hold det onde nede
" han gav slip og kiggede hende i øjnene og sgade "er du okay"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lukketid...... - Sordrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lukketid...... - Sordrick   Lukketid...... - Sordrick - Page 2 Icon_minitimeMan 21 Feb 2011, 04:09

Rose kunne ikke lade vær med at smile da han gav hende et kram. Men hun kunne ikke mærke noget forandre sig. Tørsten var der stadig. Hun knurrede lavmælt og så op på hans ansigt med et blegt ansigt og så ikke ud til at have det særlig godt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lukketid...... - Sordrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lukketid...... - Sordrick   Lukketid...... - Sordrick - Page 2 Icon_minitimeMan 21 Feb 2011, 04:16

sor kiggede lidt fortvivlet på hende og rev så halsen på sin t-shirt lidt op og blottede nakken og sagde "*suk* så gør hvad du bliver nødt til. jeg dør jo ikke af e enkelt bid" sagde sor og lukkede øjnene hårdt i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lukketid...... - Sordrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lukketid...... - Sordrick   Lukketid...... - Sordrick - Page 2 Icon_minitimeMan 21 Feb 2011, 04:21

Rose gispede lavmælt da Sor rev sin trøje op så hans hals blev blottet. Hun lod sin ene hånd gå op og strøg ham blidt over halsen og turde nærmest ikke "Jeg... kan.... ikke..." hviskede hun og var bange for at miste sin sidste del af menneskelighed som hun havde tilbage i sig. Hun trak et langsomt skridt tilbage "Ikke lad mig gøre det!" peb hun og så ud til at være i krig med sig selv om hvorvidt hun skulle bide ham eller ikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lukketid...... - Sordrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lukketid...... - Sordrick   Lukketid...... - Sordrick - Page 2 Icon_minitimeMan 21 Feb 2011, 04:28

sor åndede ud og løb hen og lagde armene om hende. "jeg kan ikke holde ud at se dig sådan her. hvis du ikke gør det vil du have det sådan her hele natten igennem. og det kn jeg ikke klare" sagde sor og var selv på grådens rand. han holdt jo rigtig meget af rose og han kunne ikke lide at se hende lide på denne måde //skal lige i bad//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lukketid...... - Sordrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lukketid...... - Sordrick   Lukketid...... - Sordrick - Page 2 Icon_minitimeMan 21 Feb 2011, 04:31

Rose gispede lavmælt da han pludselig kom løbende mod hende, da dette fik hende til at få endnu mer lyst til at bide ham "Nej..." hviskede hun og lagde sine hænder mod hans brystkasse "Ikke få mig til det..." hviskede hun og prøvede at komme væk fra ham "Jeg vil ikke skade dig..." hun klemte sine øjne i så hun ikke ville kunne se hans hals eller hans ansigt. Hun nægtede at gøre dette imod ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lukketid...... - Sordrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lukketid...... - Sordrick   Lukketid...... - Sordrick - Page 2 Icon_minitimeMan 21 Feb 2011, 05:15

"jeg kan ikke holde ud at se dig sådan her. du skal ikke lide på grund af vores venskab. jeg kan ikke lide at du lider sådan" sagde sor og man kunne se at tårene pressede sig på og han han kiggede hende i øjnene med øjne der sagde at alt hvad der gjorde ondt på hende gjorde ondt på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lukketid...... - Sordrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lukketid...... - Sordrick   Lukketid...... - Sordrick - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Feb 2011, 02:16

Rose rystede på hovedet "Nej!" peb hun ulykkeligt og prøvede at skubbe ham væk fra sig "Det vil ødelægge mig fuldstændig! Ikk få mig til det" peb hun og snøftede blidt. Det var jo hårdt for hende. Hun ville ikke gøre dette, da han stadig betød noget for hende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lukketid...... - Sordrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lukketid...... - Sordrick   Lukketid...... - Sordrick - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lukketid...... - Sordrick
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: