Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Kia's møde med Kian. (privat)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Kia's møde med Kian. (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia's møde med Kian. (privat)   Kia's møde med Kian. (privat) - Page 2 Icon_minitimeTirs 22 Mar 2011, 07:02

"Ja, det ved jeg" sagde Kian og kørte en finger over hendes læber "jeg er med det meste"

//skal lige se en film, er tilbage om en times tid ;)//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia's møde med Kian. (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia's møde med Kian. (privat)   Kia's møde med Kian. (privat) - Page 2 Icon_minitimeTirs 22 Mar 2011, 07:11

hun tog hans hånd i sin, ''kan du ikke lade min læber være kian'' spurte hun ham stille med et smil på sine læber, og lændte sig ind til ham med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia's møde med Kian. (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia's møde med Kian. (privat)   Kia's møde med Kian. (privat) - Page 2 Icon_minitimeTirs 22 Mar 2011, 08:26

"Tydeligvis" sagde Kian og grinede lidt "det er svært, du er.. tiltrækkende"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia's møde med Kian. (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia's møde med Kian. (privat)   Kia's møde med Kian. (privat) - Page 2 Icon_minitimeTirs 22 Mar 2011, 08:36

Kia smilte mod ham og lod blidt sine varme fingre spidser køre over hans brystkasse. hun smilte mod ham. ''tak det får jeg tit af vide søde ven'' sagde hun stille og kiggede på ham med et smil på sine læber,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia's møde med Kian. (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia's møde med Kian. (privat)   Kia's møde med Kian. (privat) - Page 2 Icon_minitimeTirs 22 Mar 2011, 08:45

"Det må være dejligt" sagde Kian og slap hende. Han prikkede hende på næsen, og gik i retning af baren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia's møde med Kian. (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia's møde med Kian. (privat)   Kia's møde med Kian. (privat) - Page 2 Icon_minitimeTirs 22 Mar 2011, 08:48

hun fulte efter ham og tog hans hånd, ''er der noget i vejen kian du undgår mig heletiden'' sagde hun stille og ham så på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia's møde med Kian. (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia's møde med Kian. (privat)   Kia's møde med Kian. (privat) - Page 2 Icon_minitimeTirs 22 Mar 2011, 08:50

"I vejen? Nej.. egentlig ikke" Kian stillede sig i baren, trak hende hen til sig "så sig mig.. du virker til ar have en selvtillid der ikke fejler noget.." han tændte en smøg og studerede hendes ansigt lidt "hvorfor hænger du ud med mig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia's møde med Kian. (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia's møde med Kian. (privat)   Kia's møde med Kian. (privat) - Page 2 Icon_minitimeTirs 22 Mar 2011, 08:57

hun så på ham og tog smøgen ud af hans mund og lod den glide ind mellem hendes læber imens hun sugede ind med et smil og gav ham den igen, ''hvorfor jeg hænger ud med di'' spurte hun med et smil. ''lad mig se fordi du virker sød og ikke så fra værende som alle de andre fyre her omkring, hun så på ham og smilte med sine smukke læber,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia's møde med Kian. (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia's møde med Kian. (privat)   Kia's møde med Kian. (privat) - Page 2 Icon_minitimeTirs 22 Mar 2011, 21:06

"Fraværende?" spurgte Kian, grinede lidt. "Baby, det mener du jo ikke" han trykkede hende ind imod sig, og kyssede hendes hals "dæmonkvinder.." hviskede han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia's møde med Kian. (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia's møde med Kian. (privat)   Kia's møde med Kian. (privat) - Page 2 Icon_minitimeTirs 22 Mar 2011, 22:54

Kia smilte mod ham og lod blidt sin tunge glide op af hans kind, ''jah jeg er en dæmon kvinde an you like it'' sagde hun stile med et smil og kiggede på ham. ''kom med ud og dans igen be om'' sagde hun stille og kiggede på ham med et smil på sine læber hun smilte et sødt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia's møde med Kian. (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia's møde med Kian. (privat)   Kia's møde med Kian. (privat) - Page 2 Icon_minitimeTirs 22 Mar 2011, 23:47

"Hm.. lad gå" sagde Kian og gik med ud på dansegulvet igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia's møde med Kian. (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia's møde med Kian. (privat)   Kia's møde med Kian. (privat) - Page 2 Icon_minitimeTirs 22 Mar 2011, 23:51

hun tog hans hånd i sin og dansede som en prof, danserinde hun smilte mod ham og lyset kom på dem ude på danse gulvet. ''årrr se et sødt par giv dem lidt plads venner'' sagde de i mickrofenen. hun grinte og så på ham hun havde bare lyst til at danse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia's møde med Kian. (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia's møde med Kian. (privat)   Kia's møde med Kian. (privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Mar 2011, 00:54

Lidt overrasket over lyset, tog Kian sig nu lidt sammen. Da folk rettede øjnene imod dem, begyndte han også at danse som en drøm. Lidt havde han da lært i de 200 år han havde levet, og dans var bestemt en af dem. En kvinde stod i hjørnet af clubben og betragtede dem, imens de dansede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia's møde med Kian. (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia's møde med Kian. (privat)   Kia's møde med Kian. (privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Mar 2011, 01:01

Kia så på ham med store øjne over hvor god han faktisk var til at danse i forhold til dem hun havde danset med før hen. hun kiggede på ham med sine smukke grønne øjne og sangen stoppede. ''tak for dansen kian det var dejlig at der er nogle der kan finde ud af at danse i modsætning til nogle af de andre'' sagde hun stille med et smil og tog hans hånd og førte Kian hen til baren og satte Kian ned og satte sig oven på ham. hun lod blidt sine hænder falde rundt om ham. ''to drinks tak'' sagde hun og bestilte dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia's møde med Kian. (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia's møde med Kian. (privat)   Kia's møde med Kian. (privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Mar 2011, 01:10

Kian fulgte efter hende... smilede lidt da hun satte sig på ham. "Tja, man har vel lært sig lidt" sagde han og tændte en ny smøg. Han så sig om i lokalet, følte sig overvovet.. *hm..*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia's møde med Kian. (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia's møde med Kian. (privat)   Kia's møde med Kian. (privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Mar 2011, 01:17

hun så på ham, hun smilte og tog hans smøg fra ham igen og satte den mod sine egne læber og sugede ind af. ''gør vel ikke noget vi deler smøger vel har glemt mine der hjemme'' sagde hun stille og smilte mod ham og kyssede ham blidt på kinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia's møde med Kian. (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia's møde med Kian. (privat)   Kia's møde med Kian. (privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Mar 2011, 01:35

"Hm?" Kian blev afbrudt af sine tanker, og kiggede ned på hende "nej, du tager bare" sagde han. Han smilede ned til hende, kyssede hende på munden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia's møde med Kian. (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia's møde med Kian. (privat)   Kia's møde med Kian. (privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Mar 2011, 01:38

hun så på ham med et smil på sine læber og kyssede igen med et smil. ''tak det jeg glad for'' sagde hun stille og lod sine hænder køre ned til sin kjole og rettede på den da der var mange der kiggede på hende med et lamt perverst blik men hun havde det fint sammen emd Kian.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia's møde med Kian. (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia's møde med Kian. (privat)   Kia's møde med Kian. (privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Mar 2011, 01:39

Kian tog fat i hende.. han bed hende blidt i læben, og så hende ind i øjnene imens. Der var noget drilsk i hans blik, og hans kørte hænderne ned på hendes bag.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia's møde med Kian. (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia's møde med Kian. (privat)   Kia's møde med Kian. (privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Mar 2011, 01:49

hun stoppede ham og kiggede på ham med et smil. ''kian er du vild med mig og tro mig du skal ikke lyve det vil du fortryde'' sagde hun stille. og kiggede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia's møde med Kian. (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia's møde med Kian. (privat)   Kia's møde med Kian. (privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Mar 2011, 01:53

"Vild med dig?" Kian så lidt overrasket på hende "mener du vild som i ordets betydning?" han nappede hende i skulderen "jeg er ret vild.. også med dig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia's møde med Kian. (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia's møde med Kian. (privat)   Kia's møde med Kian. (privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Mar 2011, 01:58

''jeg mener elsker du mig.... for jeg vil være sikker på om du gør eller ej før jeg tager en beslutning'' sagde hun stille og kiggede på ham med et smil på sine læber,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia's møde med Kian. (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia's møde med Kian. (privat)   Kia's møde med Kian. (privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Mar 2011, 04:01

"Elsker?" Kian så overrasket på Kia, og rykkede sig lidt væk fra hende "vi har først lige mødt hinanden" sagde han og satte sig på en stol. Han tændte en smøg, og kiggede på hende "selvom jeg respektere dig for at være dæmon, ville det være løgn at sige jeg elskede dig.. det overrasker mig at du overhovedet spørg" han pustede langsomt røgen ud.. så lidt på hende "kærlighed er ikke noget du kan få på en dag.. det tager tid" han tog endnu et sug af smøgen "selv mennesker har problemer med den.. kærlighed dør normalt hos dæmoner efter noget tid, jeg spiller spillet for at få gevinsten". Han slukkede smøgen og rejste sig "hvis det er kærlighed du leder efter, har du fået fat i den forkerte dæmon"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia's møde med Kian. (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia's møde med Kian. (privat)   Kia's møde med Kian. (privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Mar 2011, 04:47

Kia grinede af han lange forklaring. ''hehe så du tror det det jeg er ude efter HA du lyder som et menneske der er blevet skuffet for mange gang, jeg skulle bare sikre mig du ikke var en blødsød dæmon jeg er ligeglad med kærlighed, det eneste jeg er efter er sex og frit for at få det'' sagde hun stille men hvis han ikke ville ha det så kunne han da bare lade hver med at få det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kia's møde med Kian. (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia's møde med Kian. (privat)   Kia's møde med Kian. (privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Mar 2011, 19:20

Kian tog et sug af smøgen, smilede lidt "skuffet for mange gange?" han kunne ikke holde et grin tilbage "tøs.. jeg har aldrig været forelsket" han pustede langsomt røgen ud "min viden kommer for klæbrige kærlighedsromaner, og for mange dårlige film". Han slukkede smøgen og så lidt på hende "jeg er ligeglad med kærlighed, blot træt af kvinder der ikke ævler om andet.."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kia's møde med Kian. (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kia's møde med Kian. (privat)   Kia's møde med Kian. (privat) - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kia's møde med Kian. (privat)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Et møde med en slægtning* privat Minaka
» Et møde mellem varulve. //aragon-privat//
» et koldt møde //Zean-privat//
» Et uventet møde: privat Theresa
» Et farligt møde: privat Ribanalon

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: