Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 hvad sker der så i aften //Ekikal//

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




hvad sker der så i aften //Ekikal// Empty
IndlægEmne: hvad sker der så i aften //Ekikal//   hvad sker der så i aften //Ekikal// Icon_minitimeFre 25 Mar 2011, 07:01

Sted: the reggie club
Omgivelser: en masse mennesker der danser og en masse drukken bolde.
Tid: 23
Dag: IRL
Dato: IRL
Tøj: en mørkeblå kjole og stiletter.

dørene til clubben gik op en ung smuk dæmon pige kom ind hendes lange brune hår hang langs hendes ryg, hun kigede sig om men der var ikke så mange der sad nogle få par her og der og snakkede om en hel masse. hun smilte stille og rolig. hun kiggede på ham og griner, *hvad skal jeg lave* tænkte hun stille med et smil på sine læber,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad sker der så i aften //Ekikal// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der så i aften //Ekikal//   hvad sker der så i aften //Ekikal// Icon_minitimeFre 25 Mar 2011, 07:14

Endnu en gang havde Eikals fødder forrådt ham, og han var nu endt på en eller anden klub. Urgh. Nå. I det mindste var der ikke så mange som der kunne have været. Det var en fordel for ham. Han var sådan en antisocial unge, de fleste forbandt med cutting, og hvad folk nu ellers fandt på af historier om den slags personer.
Han sendte et kedsomt blik rundt i klubben, og fik da til sin overraskelse øje på en dæmon. Et yderst væmmeligt smil bredte sig på hans læber. Hehe.. Hvad skulle han så gøre ved hende. Når nu han alligevel var der, kunne han ligeså godt få noget sjovt ud af det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad sker der så i aften //Ekikal// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der så i aften //Ekikal//   hvad sker der så i aften //Ekikal// Icon_minitimeFre 25 Mar 2011, 07:26

Kia kiggede rundt og fik øje på en der sad alene men skulle hun gå der hen, nej han måtte komme til hende eller hvad, hun stod lidt og tænkte for sig selv, på en hel masse ting men fuck det. hun så rundt igen hun havde en dårlig fornemmelse af at være der den aften, uden rigtig at vide hvorfor, hun så på ham med et smil på sine læber hun kiggede ned i jorden og bestilte en drink hun smilte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad sker der så i aften //Ekikal// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der så i aften //Ekikal//   hvad sker der så i aften //Ekikal// Icon_minitimeFre 25 Mar 2011, 07:36

Eikal kneb øjnene lidt sammen, og slog hætten ned. Han ville ikke skabe mere opmærksomhed en højest nødvendigt. Men han så skummel ud. Det sorte, krøllede og tjavsede hår, der hang ned omkring hans ansigt, der så ud til at være vådt. Han så over på dæmon pigen. Hmm... Skulle han gå over til hende, bare for at lave noget..? Nah. Ikke lige nu i hvert fald. Så skulle han da i det mindste have en god grund. Han gik op i baren og bestilte en drink. Der blev spurgt om han var gammel nok til at drikke, og han sendte bartenderen et blik der kunne dræbe, der fik ham til at skynde sig. Da han så fik sin drink, tog han en lille tår af den. Hmm..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad sker der så i aften //Ekikal// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der så i aften //Ekikal//   hvad sker der så i aften //Ekikal// Icon_minitimeFre 25 Mar 2011, 07:54

hun smilte et grin, ''jeg betaler'' sagde hun stille og betalte den med et smil på sine læber, hun så på ham og grinede, hun gik væk der fra og ned ved en sofa og satte sig der stille og rolig emd et smil på sine læber hun kiggede på ham. han så dyster ud men som altid aldrig døm en bog på omslaget. hun grinede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad sker der så i aften //Ekikal// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der så i aften //Ekikal//   hvad sker der så i aften //Ekikal// Icon_minitimeFre 25 Mar 2011, 08:14

Eikal hævede et øjenbryn. Okay så.. Hvad var hun ude efter? Han fulgte lidt med hende, over til sofaen, men blev stående. "Så.. Hvad pønser du på?" brummede han og stak hænderne godt i lommerne. Han ville ikke sætte sig, før han minimun kendte kvindens navn. Ikke at han ikke kunne beskytte sig, men fordi han ville vide det, før han åbnede sig det mindste.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad sker der så i aften //Ekikal// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der så i aften //Ekikal//   hvad sker der så i aften //Ekikal// Icon_minitimeFre 25 Mar 2011, 08:27

Kia så på ham med et smil på sine læber, ''hehe jeg pønser ikke på noget jeg er bare venlig.... engang i mellem'' sagde hun stille og smilte. ''hvorfor pønser du da på noget'' spurte hun ham stille og rolig. hun kiggede sig om og tænkte lidt hvad hun nu skulle sige eller noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad sker der så i aften //Ekikal// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der så i aften //Ekikal//   hvad sker der så i aften //Ekikal// Icon_minitimeFre 25 Mar 2011, 08:30

Eikal accepterede ikke den forklaring, men nikkede alligevel. "Absolut intet" svarede han roligt og kneb øjnene lidt sammen. "Må jeg sætte mig?" spurgte han så, og tvang et... venligt...agtigt... smil på læberne. Det var ikke det smil han havde oftest. Det var endten skummelt, ondskabsfuldt eller måske direkte væmmeligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad sker der så i aften //Ekikal// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der så i aften //Ekikal//   hvad sker der så i aften //Ekikal// Icon_minitimeFre 25 Mar 2011, 08:42

hun smilte bare og kiggede på ham, ''bestemmer du selv jeg gør ikke noget'' sagde hun stille. hun så på sin drink hun kunne godt mærke hun havde været på druk før hun tog hen på den klub hun var på nu, hun grinte lidt af noget af det hun havde lavet var nok ikke det smarteste men hun var ligeglad hun havde haft en fed aften og en fed dag hun grinte lidt og kiggede rundt på dem der sad der. også hen på ham der stod foran hende. ''må jeg spørger om dit navn'' spurte hun stille. ''mit navn er kia'' sagde hun emd et smil-
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad sker der så i aften //Ekikal// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der så i aften //Ekikal//   hvad sker der så i aften //Ekikal// Icon_minitimeLør 26 Mar 2011, 06:35

Han kneb øjnene lidt sammen - mistroisk, tydeligvis. Han satte sig dog ned, med en bestemt afstand fra hende. "Hvis du gjorde, kunne jeg nok beskytte mig selv" brummede han roligt og tog en tår af sin drink. Da hun spurgte om hans navn, pressede han læberne sammen. Der var ikke specielt mange der kendte hans navn - trods at der dog var en del der kunne genkende ham på ansigt. "Eikal" svarede han roligt, men lavmeldt alligevel og kørte en hånd igennem sit halvlange, krøllede hår, der som altid hang løst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad sker der så i aften //Ekikal// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der så i aften //Ekikal//   hvad sker der så i aften //Ekikal// Icon_minitimeOns 30 Mar 2011, 05:55

hun så på ham, han var ret dyster hun smilte stadig venligt hun var nød til at finde nogle flere venner end dem hun havde hun tænkte sig om med et smil på læberne hun kiggede sig om og fik øje på et vampyr par der lå og snavede i en sofa. hun grinte stille og kiggede ned på sin drink og tænkte sig om.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad sker der så i aften //Ekikal// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der så i aften //Ekikal//   hvad sker der så i aften //Ekikal// Icon_minitimeOns 30 Mar 2011, 07:21

Eikal satte sig i skrædderstilling, præcist som han plejede. Han havde aldrig bare siddet og snakket med nogen. Måske var det derfor han var lidt småsær? Nah.. han gav fortsat sin barndom skylden, det var lettere, end en eller anden lang forklaring om mangel på kærlighed, og sådan noget vås. Han kløede sig lidt i nakken, og så rundt. Han var fuldstændig elendig til bare at slappe af og snakke.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hvad sker der så i aften //Ekikal// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der så i aften //Ekikal//   hvad sker der så i aften //Ekikal// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
hvad sker der så i aften //Ekikal//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: