Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Empty
IndlægEmne: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Icon_minitimeOns 13 Apr 2011, 23:37

Tide: 14.23
Sted:kirken og kirkegården selvom det et ikke så normalt sted for en dæmon
Omgivelser: ingen menneske på den her tid selv om det er dag..
Vejer: sol og det varmet óg så der få skyer på himlen
Dag: Lørdag
Tøj: det man ser på mit billede

Kirken var tom og det sammen var kirkegården eller ikke helt tom der var en person som var kommet på det her sted for snakke med de døde da han havde en han ville give blomster og det var en som havde være døde i mere end 200 år men han kom her stadig med dem på den sammen dag år efter år men han selv gik videre unde at være ramt af alderdomen. fyren havde sort Goth tøj på og det var nok ikke det mest normalt og tag på en dag hvor solen var meget varme men han kun ikke mære dens varme og det ville han aldrig komme til så længe han livet i den her verden, fyrens hår var sort og kort klippe og hans hud var hvid som sne med en meget svag grå farve som ikke kun ses eller den kun da en smule hvis han var ud i solen men han hold sig i skyggen. Fyrens navn var Luciefar og han var kommet her for besøge han afdøde kone som havde haft grave her i 200 år da det var den dag det var sket for de 200 år siden.
Det var namt og se på ham hvor trist han var over det og han sad bare på den gammel bænk som havde være ved graven i den tid som den havde være der, det var her han kom når verden blev for meget og han bare havde bruge for ro og fred til og finde sig selv og den dag var det og derfor han var kommet. Luciefar lod tåre fald men han tænkte tilbágr på hvad der var sket det var lidt hans ät hun var døde i en unge alder eller den sammen alder som han var stoppede med alderdom og han sad der og tænkte over hvorfor han ikke kun have taget hendes plads da han ønskede og dør efterhåndn som han havde være til i over 3000 år hvor han havde være ensom..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Empty
IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Icon_minitimeTors 14 Apr 2011, 00:06

Tazz en ung varulv var ude og gå lidt ved kirkegården da hun iik havde noget at lave og hun ville gerne sørge over sine forælder som hun iik havde set i lang tid og hun havde aldrig fundet sine forælder men hun vistet at de var døde ligesom hendes søster var nu og hende havde hun hellere iik fundet. Hun gik stille ind på kirkegården og kiggede lidt rundt og sukkede dybt mens der løb en lille tåre ned af hendes kind som hun hurtigt tørret væk med sin hånd og kiggede lidt rundt igen og sat sig stille på en bænk der var ved kirken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Empty
IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Icon_minitimeTors 14 Apr 2011, 01:13

Luciefar lyttede da han kun høre af han ikke var alene mere så han kiggede stille oppe mens han tørt tåre væk med den ene hånd som var fri, han kiggede sig stille om men han lag blomster ned ved siden af graven og han sagde nogle stille ord som ikke var til og høre før han stille gik ud på stigen for finde ud af hvem det var som var kommet da han normalt kun så få mennesker på det her sted. Luciefar trak stille vejet mens han gik gemmen krikegården og han kom tæt på kirken som han ikke var særlig glad for da han ikke var en af dem som havde tro på gud da han var satanist og det skulle da der ikke laves om på i hans øjne, han kun efterhånd se en person som var lidt længer frem så han stoppede stille op for kigge..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Empty
IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Icon_minitimeTors 14 Apr 2011, 01:19

Tazz sad stadig på bænken og græd stille og lydløst. Hun sad bare i sine egen tanker og tænkte på sine forælder og sin kære lille søster der næsten lige var blivet slået ihjel og hun nåede iik at komme og sige farvel eller noget som helst. Tazz kiggede hurtigt op da hun hørte nogen gå og kiggede stille rundt mens hun tørret sine øjne hurtigt men havde svært ved at se personen da hun havde helt våde øjne så hun blev ved med tørre sine øjne og snoftede oqså lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Empty
IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Icon_minitimeTors 14 Apr 2011, 01:28

Luciefar kommer en smule tæt på hende og han kiggede på hende, hun var ikke en han havde set før i livet men det betød vel heller ikke det stor i hans øjne for han havde ikke det stor og live for lige for tiden. Han var ikke sikker på hvad han skulle sige til hende og han overvejede stille sin ord for kort tid "goddag" sagde han roligt selv om det var så gode ord på et meget trist dag men havde ikke tænkte over det og derfor var det bare det først der kom til ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Empty
IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Icon_minitimeTors 14 Apr 2011, 01:58

Tazz kiggede stille op på ham nikkede stille "God..goddag" sagde hun stille og snoftede lidt og tørrede den sidste tåre væk og kiggede lidt i jorden igen og hun blev lidt genert for hun græd næsten aldrig og nu stod der en fremmede mænd og så at hun græd og det syntes hun iik var så fedt men fint nok for han vistet joo iik hvem hun var og hun vistet hellere iik hvem han var men der var en svag lugt af dæmon så hun rende med at var dæmon men var iik helt sikkert.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Empty
IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Icon_minitimeTors 14 Apr 2011, 02:09

"hvad briger så dig til kirkegården?" sagde han roligt mens han kiggede på hende med et roligt blik "er det ensomheden eller den fred som der er her?" sagde han lidt efter mens han holdt blikket på hende, hun var enlig meget køne og han kun svagt kende hendes duft en Varulve men det var ikke så tit han havde mødt en af dem da han ikke kom i skoven hvor de havde hjem men han var jo os ny på et her sted og der fra kun en ting der fra som han havde kun husk og det var hvor hans kones garve var hen på det her sted..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Empty
IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Icon_minitimeFre 15 Apr 2011, 02:26

Tazz tørrede sine øjne en sidste gang og kiggede stille på ham og rykkede sig lidt til sine på bænken så han oqså kunne sætte sig "Jeg havde bare brug for at sørge lidt over miin døde familie" sagde hun stille og kiggede lidt ned igen "Vil du sidde ned?" spurgte hun efter lidt og smilede venligt til ham og slappede lidt af og mærkede stille vinden der tog fat i hendes hår så elestikken røg ud så hendes hår var løst og det fly lidt i luften.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Empty
IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Icon_minitimeFre 15 Apr 2011, 03:54

"gerne" sagde Luciefar roligt og han tog stille plads ved siden af hende mens han kiggede på hende "og så sørge vi lidt over den sammen ting men det så ikke min familie men min kone" sagde han lidt efter og han trak stille vejet for ikke og tænke for meget på det da han ikke var helt glad for de minder, han lukkede kort øjne men han overvejede sin ord "hvad hedder du så for mit navn er Luciefar" sagde han roligt mens han igen havde blikket på hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Empty
IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Icon_minitimeFre 15 Apr 2011, 05:30

Tazz kiggede venligt på ham "Det gør miq ondt at hører" sagde hun stille og kiggede lidt "Jeg sørge over mine forælder og miin lille søster" sagde hun meget stille og sukkede dybt over det. Hun kiggede på ham igen og smilede lidt "Jeg hedder Tazz Tecza" sagde hun venligt og rakte stille hånden frem "Hyggeligt at møde diq Lucifar eller det er måske iik det hyggeligste sted at mødes" sagde hun stille og hun grinede let og kiggede lidt efter sin elestik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Empty
IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Icon_minitimeLør 16 Apr 2011, 00:14

Luciefar trykkede hendes hånd "vel en af delen er det vel" sagde han roligt mens han kiggede på hende "men jeg ved ikke hvad for en det nu er" sagde han lidt efter mens han kort havde tænkte over det, han lavede et lille smile mens han kiggede på hende og han var ikke helt klager over hvad hun var for en men hun var ret så pæn i hans øjne og han kiggede roligt ind i hendes selv om det ikke var normalt hos ham da han ikke var den der kiggede folk i øjneved først møde da de ikke skulle se for meget af hans personlighed gemmen hans øjne..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Empty
IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Icon_minitimeLør 16 Apr 2011, 08:15

Tazz grinede på en sød måde og smilede kært til ham og gav stille slip på hans hånd igen og kiggede lidt efter sin elestik igen og rejste sig op "Undskuld miq lige hurtigt" sagde hun venligt og gik over og bukkede sig for at få fat i sin elestik. Hun tog den stille op og rejste sig op igen og gik over til ham og smilede sødt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Empty
IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Icon_minitimeSøn 17 Apr 2011, 22:23

Han flyttede ikke hoved men hold bare blikket på hende mens hun gik, det var naturligt at han ikke altid flyttede hoved selv om det ikke var så nemt og gå efter en kun med øjne og han blikkede kort efter for finde sit syne da det forsvandt for kort tid når han gjord sådan med øjne..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Empty
IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Icon_minitimeMan 18 Apr 2011, 01:45

Tazz smilede sødt til ham og sat sig stille ved siden af ham igen og samlede stille sine hænder på sine ben og kiggede lidt ned men kiggede hurtigt op på ham igen og smilede kærligt "Må man spørger hva du er for en dæmon?" spurgte hun stille om og kiggede stadig på ham med et meget kært blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Empty
IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Icon_minitimeMan 18 Apr 2011, 02:41

"jeg er en sjæledæmon" sagde Luciefar roligt men han kiggede på hende "og dig selv?" sagde han kort efter mens hans blik skiftede fra og være på hende og til ud på kirkegården hvor solen var ved og have overtaget det mest af den, han var nu ikke så sol glad men den kun ikke farve han hud det var der ingen ting som kun mere selv hvis de prøvede på det så lykkes det ikke på en død..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Empty
IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Icon_minitimeMan 18 Apr 2011, 03:04

Tazz smilede venligt til ham "Jeg er varulv" sagde hun sødt og kiggede lidt på kirkegården som ham og smilede lidt over at solen var ved at spræde sig ud over det hele for det var så dejligt med noget sol nu hvor det var forår og blomster skulle komme frem og sån noget..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Empty
IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Icon_minitimeMan 18 Apr 2011, 03:43

"der ser man" sagde Luciefar roligt og han kiggede stadig ud på solen som tæt på dem for jo længer den kom op på himlen, han gøs ude af det var til og se på ham og han ville enlig bare gerne ind i skyggen så han kun forbande solen i stillehed da han var som en vampyr når det kom til sol, han havde den meget højt og fordi de var en del af den lyse siden som han ikke var på og heller ikke kom over på så længe han livet..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Empty
IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Icon_minitimeMan 18 Apr 2011, 08:08

Tazz kiggede stille på ham og kunne se at han iik var så glad for solen "Er du okii? altså med solen?" sagde hun venligt og smilede kært og rejste sig op "Vi kan bare gå et sted hen hvor der er skygge" Tilføjede hun efter lidt og ventede på at han skulle rejse sig op...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Empty
IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Icon_minitimeMan 18 Apr 2011, 08:32

"jeg ikke 100% sol glad mere men det fordi jeg liver mit live i natten så det er en del tid siden jeg har være i den" sagde Luciefar og han kom hurtige op og stå mens han kiggede på hende "men jeg ville haave det beder med skyggen da jeg ser dødelig hvid ud i solen og det gør det nemt for menneske og se min natur hvis jeg bliver der ude for længe" sagde kort efter mens han langsomt gik hen mod skuggen da han heller ville være der ind hvor man ikke kun se dæmon traken på ham da det var en siden han havde gemt af vejen i en del år for passe ind mellem fork..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Empty
IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Icon_minitimeMan 18 Apr 2011, 09:24

Tazz smilede venligt til ham "Det er oqså helt okii" sagde hun sødt og gik stille med ham der over og smilede bare for hun vistet iik helt hva hun skulle sige eller gøre for hun ville helst stod stille for hun var rigtig kloset når hun var sammen med andre og hun vistet iik helt hvorfor men det var hun altid og hun ville helst iik falde nu og her for det ville være pinligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Empty
IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Icon_minitimeTirs 19 Apr 2011, 05:16

Luciefar kom ind i skyggen selv om der ikke var koldt da han jo ikke mærke det, han lavede et roligt smile mens kiggede kort på hende "gide solen ikke varher til tider" sagde han kort efter mens han trak vejet kort og hans ånden var kold som is lige som hans hud da han jo var en døde i den her verden..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Empty
IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Icon_minitimeFre 22 Apr 2011, 08:53

Tazz kiggede stille på ham "Jaa der er vi nok iik helt enige" sagde hun sødt og grinede lidt på en sød måde og kiggede lidt ud på solen og smilede lidt for sig selv "Men jeg kan godt forstå diq" sagde hun efter lidt og kiggede roligt over på ham og sendte ham et kært smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Empty
IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Icon_minitimeLør 23 Apr 2011, 09:04

"tja det lidt svært og gemme sig når en hud er mere hvid end hvad der er naturligt i den her verden" sagde han mens han så hende "så det lidt af et problem til tider men det mest om sommeren" sagde han lidt efter og det var der hvor han ikke ville komme ud før natte eller aften var på men nu havde det være morgen og han havde ikke haft tid til og kom hjem før solen var oppe..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Empty
IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Icon_minitimeLør 23 Apr 2011, 09:06

Tazz smilede venligt til ham "Jaa okii det kan jeg godt se men jeg syns det er pænt når man har hvid hud men det er nok oqså bare miq" sagde hun kært og grinede lidt og kiggede stille rundt for at se om der kom nogen for hun ville bare være lidt alene her med ham for at se om hun kunne trøste ham lidt eller et eller andet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Empty
IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Icon_minitimeLør 23 Apr 2011, 09:13

"det en lidt anden farve" sagde han kort mens han rullede med sin røde øjne og han kiggede ud på kirkegåden med et roligt blik "gad videre hvor jeg havde være hen hvis jeg ikke havde være dæmon?" sagde han kort mens han tænkte lidt over det "måske jeg havde være et menneske eller et andet væsen" sagde han lidt efter mens han lod tanken blive på det og vinden gik kort gemmen hans hår..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Empty
IndlægEmne: Sv: Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz   Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Himlen eller Helvede hvor mon man skal hen -tazz
Tilbage til toppen 
Side 1 af 8Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Skal man eller skal man ikke... (Dawn)
» skal/skal ikke? - Milo
» når man skal så skal man //Marilynn//
» Kors i helvede. //Fellix.
» For helvede da også sordrick

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Wareclare Domkirke-
Gå til: