Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 har jeg mødt dig før? (Sariel)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




har jeg mødt dig før? (Sariel) Empty
IndlægEmne: har jeg mødt dig før? (Sariel)   har jeg mødt dig før? (Sariel) Icon_minitimeOns 27 Apr 2011, 05:40

Dato : 22/4
Årstid : Forår
Dag : Torsdag
Vejr : Varmet som det er IRL
Sted : Goth café og sådan rundt om i byen
Tid : 21.12
Omgivelser : få menneske er på café da det ikke er en af de normal for det her sted vil man kun finde goths eller andre der ikke passer ind i hverdagen..

Dagen havde været lidt lang og nu hvor natten var kommet var der kommet mere live på den lille Goth café hvor en dæmon havde gemt sig for sole det mest af dagen da han ikke lige frem var solens ven og han ville nok ikke blive det så længe han var hvad han nu var for en.
Dæmonen havde sort kort klippede hår hans hud var hvid som sne og det fik ham til og se ud som om han ikke havde været ud i flere år men sådan var hans farve bare da han var født som en døde der gik rundt på jorden unde en meget god grunde til det da hans live var ret så ensomt da det ikke var nemt og være sammen med et menneske når man ikke selv kun blive gammel. Dæmonen havde os røde øjne og det gav altid folk tanken om at han var en vampyr og ikke en dæmon da han så mere ud som en af dem og os mere havde personligheden der kendetegnet en vampyr frem for en dæmon, men sådan måtte det jo være og det kun ikke laves om.
Dæmonens navn var Luciefar efter den ene af helvedes sønner men det passede os fint til ham da han ikke lige frem havde være et normalt barn for han havde en anden personlighed som en hver dæmon nu har og det var hans onde side der havde haft magten mens han havde være bange og derfor var der ikke mange som havde ville snakke med ham mens han var barn, men sådan var det ikke nu til dags der var det den gode side der havde magten over kroppen mens den anden side sove inden i ham og den kom ikke så tit frem mere da han selv kun styr hvad for en af dem der skulle være frem og hvem der skulle være væk.

Hvad Luciefar lavede her var ikke til og sige mere for han havde være der siden kl 9 om morgen og nu hvor det enlig var aften havde han ikke læner lyst til og gå ud i natten for live det live som en hver dæmon nu havde, men det var vel os lige meget i øjeblikket for han havde ingen og snakke med og han så heller ikke ud til at ville verden det store efter en så lang og kedelig dag. *hvad skal man tag sig til* tænkte han il sig selv mens han kiggede på det lys som var sat på bordet for an ham, det gik ud og kom så igen tilbage efter lidt tid..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har jeg mødt dig før? (Sariel) Empty
IndlægEmne: Sv: har jeg mødt dig før? (Sariel)   har jeg mødt dig før? (Sariel) Icon_minitimeOns 27 Apr 2011, 06:02

Sariel var i denne by denne torsdag, han havde været hjemme hos en ven og hjælpe med noget flytning og var egentlig på vej hjem nu. Han gik forbi en cafée og så lidt ind, "mmh mon ikke de laver noget godt kaffe" mumlede han lidt sig selv og trådte ind i caféen og lagde hurtigt mærke til at han var omgivet af blege mennesker og måske lidt barske ud. Godt nok var han selv den hårde type hvis han skulle, men ikke noget han gad at spille skuespil til. Han fornemte en duft af dæmon og følte sig straks utilpas, han hadede det væsen for groft, sidst han havde med en dæmon at gøre blev han jagtet til langt ud i skoven og slap dog væk med nød og næppe, hvad skulle det dog også til for?
Han tog den kaffe han havde bestilt og blev siddende oppe i baren og vidste ikke helt hvor han skulle gøre af sig selv på nuværende tidspunkt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har jeg mødt dig før? (Sariel) Empty
IndlægEmne: Sv: har jeg mødt dig før? (Sariel)   har jeg mødt dig før? (Sariel) Icon_minitimeOns 27 Apr 2011, 06:22

Luciefar fangede let duften af en engle som var inde på café og det fik til og knæk finger da han ikke helt var engle glad men på sammen tid hvis ikke det enden med en kamp havde han heller ikke en grunde til og mugge den af, han trak stille vejet og legede igen kort med lyste før han rejst sig op for få et eller anden af drikke. Han kom stille op i baren "kan jeg få en øl?" sagde han roligt til bartenderen der var der og han fik roligt et nik som svar, han ventede mens han var stille og han kiggede så kort med det ene øje på englen ved siden af ham. Han havde ikke gjord en tanken om at snakke med en engle og det var enlig en del tid siden af han havde snakkede med dem nej mere 100 år eller sådan da han ikke var den type mere, men han var heller ikke sikker på om han skulle gør det nu eller om hvis han gjord det ville det så enden galt?
Måske var svaret da han ikke kun være sikker på det i øjeblikket men han kun da altid prøve hvis det var for det skadet ikke "godaften" sagde han roligt mens han hold blikket i bordet da han ikke ville være uhøflig på nogle måde..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har jeg mødt dig før? (Sariel) Empty
IndlægEmne: Sv: har jeg mødt dig før? (Sariel)   har jeg mødt dig før? (Sariel) Icon_minitimeOns 27 Apr 2011, 06:32

Sariel nippede til sin kaffe og kunne lugte at dæmonen kom nærmere og stilte sig i baren som Sariel havde gjort. Han burde ikke gøre noget for han kendte jo intet til dæmonen og hvordan havde havde opført sig eller noget som helst. Han hørte han sagde godaften og vidste ikke lige om han skulle ignorer ham eller om han skulle svare igen, han vente blikket hen på dæmonen og svarede, "godaften" lige så høfligt som han nu havde gjort. Det var måske bare af ren høflighed at han gjorte det, man kunne ikke rigtig dømme ham endnu. Han tog endnu en slurk af sin rigtig gode kaffe, hvor han dog elskede kaffe, han varme smag ned i halsen og så blev man oven i købet frisk, hvorfor mon der var så mange der hadede den smag?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har jeg mødt dig før? (Sariel) Empty
IndlægEmne: Sv: har jeg mødt dig før? (Sariel)   har jeg mødt dig før? (Sariel) Icon_minitimeOns 27 Apr 2011, 06:37

"hvad laver en engle så på et sted som det her?" sagde Luciefar med rolige stemme mens han kiggede på ham med et kort blik da han ikke gik ud fra at det var det mest normale sted og møde en engle da det tit kun var dæmoner og vampyr som kom på en café som den her da de passede beder ind her end ud på gaden mellem mennesker og hvad der nu ellers gemt sig af ting og sager rundt om i byen, han tav kort hen mens han ventede englens svar og han fik så sat sin øl for an sig og han drak kun en smule af den da han ikke havde der i tanken at han skulle være fuld før sener hen eller hvornår han nu kom til den tid af natten hvor man gjord sådan ting..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har jeg mødt dig før? (Sariel) Empty
IndlægEmne: Sv: har jeg mødt dig før? (Sariel)   har jeg mødt dig før? (Sariel) Icon_minitimeOns 27 Apr 2011, 06:42

Sariel smilte en smule lumsk og så på den fremmede med hævede øjnbryn, "er det ikke et frit land?" spurgte Sariel og tog endnu en slurk af sin kaffe, Sariel var ikke bange af sig. Og bare fordi han var engel så betød det ikke at han var svag, for det var han ikke. Desuden gik han hvor han ville og tænkte højt. Ellers var han bare sig selv og så skulle en eller anden frygt standse ham i at få en god kop kaffe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har jeg mødt dig før? (Sariel) Empty
IndlægEmne: Sv: har jeg mødt dig før? (Sariel)   har jeg mødt dig før? (Sariel) Icon_minitimeOns 27 Apr 2011, 23:08

"jo da det var ikke så tit vi ser jer på et sted som det her for det mest vampyr og dæmon og mennesker som kom her" sagde Luciefar roligt mens han bed sig kort i læben og han kiggede igen kort ned mens han drak mere af øllen da han ikke havde så meget andet og gør, han slappede af og kiggede frem i baren og på de mange ting man kun få af drikke da han stadig ikke var vild med og kigge på folk..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har jeg mødt dig før? (Sariel) Empty
IndlægEmne: Sv: har jeg mødt dig før? (Sariel)   har jeg mødt dig før? (Sariel) Icon_minitimeTors 28 Apr 2011, 03:23

Sariel følte sig ikke velkommen, men han var nu også ligeglad, hvorfor skulle han spørge om sådan noget? Kunne han ikke bare være ligeglad. Hvis han var ude på at æde ham eller noget så var han godt nok dårlig til det han var i gang med. Han drak det sidste af sin kaffe og smed nogle penge på bar bordet og klappede på dæmonens skuldre, "go' aften" sagde han med en ret ligegyldig stemme og gik ud af baren med et afslappende tempo og ville egentlig bare gerne hjem nu, og sove. Han havde knoklet i dag.

// Out //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





har jeg mødt dig før? (Sariel) Empty
IndlægEmne: Sv: har jeg mødt dig før? (Sariel)   har jeg mødt dig før? (Sariel) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
har jeg mødt dig før? (Sariel)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Here I'm - Sariel
» Juleaften?//Sariel.
» indkøb. -Sariel-
» en fri dag på stranden //Sariel//
» Julegaver- Sariel

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: