Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 sjov ting sker( nikita-privat)

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




sjov ting sker( nikita-privat) Empty
IndlægEmne: sjov ting sker( nikita-privat)   sjov ting sker( nikita-privat) Icon_minitimeTors 28 Apr 2011, 00:44

S-Petronia night club
T-22.00
O-folk der danser
P-trøje= http://www.b-wear.dk/shared/a/a6fc427379a268e459a23f9ed5dfe4a3_h372w372_min.jpeg
Bukser og sko= http://www.b-wear.dk/shared/0/0130bee23ad113258d8b3539d79debef_h174w174_min.jpeg
T-shirt= http://www.b-wear.dk/shared/6/65493586e8e081036e6427642325de80_h527w527_width.jpg
V-stille


Ray var på petronie night club som der lå i den by han boede i lige nu han viste ikke om han flyttede snart men han boede nu ret godt der hvor han var så måske gjorde han ikke.
Han slappede af oppe ved bare og kiggede runde på alle dem der dansede og gjorde ved han syns det så skørt ud men det var nok bare ham der syns det.
Han var en flot ung dæmon som havde det godt med at være den han var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sjov ting sker( nikita-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: sjov ting sker( nikita-privat)   sjov ting sker( nikita-privat) Icon_minitimeTors 12 Maj 2011, 17:45

Udenfor var der mere eller mindret roligt, for næsten alle var enten inde og feste eller var der hjemme. Nikita gik ned af gaden, hun kedede sig. Hun stoppede lige ude for festens døre, og kiggede ind. tænker: *Der ser ud til at være godt gang i den derinde, måske bliver aftenen alligevel ikke så kedelig som jeg troede.* Så vendte Nikita sig om og gik ind i festen, først kiggede hun omkring og valgte et sted at stå hvor hun bare kunne kigge, for hun ville først studere om der var andre overnaturlige væsner herinde, eller om der kun var mennesker herinde. Nikita lændte sig op af væggen bag hende, og havde armene over kors. Hendes lange lyse hår lå over hendes skuldre, hun havde en lille gothic tophat på. Hun havde en rød bandana som dækkede op til halsen og dækkede hele vejen ned lige til hendes bare mave. Så havde hun et par lårkort shorts på og sort/hvid stribede leggings på, og en sort trøje med hætte som lå på ryggen, men hvis man så hende ville man nok ligge først ligge mærke til at hun havde en sort maske som kun dækkede venstre side af hendes ansigt. Man kunne ikke se øjet under masken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sjov ting sker( nikita-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: sjov ting sker( nikita-privat)   sjov ting sker( nikita-privat) Icon_minitimeFre 13 Maj 2011, 03:27

Ray kiggede sig roligt rundt for at se hvad der sådan forgik og gav sig til at gå rundt for at se om der var andre væsner end ham selv måske en anden dæmon eller noget i den stil det kunne da være meget dejligt i stedet for at det var mennesker han snakkede med og sådan noget halløj.
Han kiggede lidt rundt mens han gik rundt og fik øje på en der virkede lidt bekende men dog ikke hvem mon det var det lod til at være en dæmon som var i nærheden af han og han blev lidt nysgerrig for at vide hvem det var så han gik hen til den person og smil "hey"sagde han stille og roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sjov ting sker( nikita-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: sjov ting sker( nikita-privat)   sjov ting sker( nikita-privat) Icon_minitimeFre 13 Maj 2011, 17:47

Nikita vendte blikket op imod ham, og et smil kom på hendes læber. Tænker: *Endelig en anden overnaturlig væsen* Hun rakte hånden imod ham til et goddag. Så tog hun hovedet lidt op af, så man kunne tydelig se øjet under masken, og den var langt anderledes end det andet. Hendes øje under masken var ravgyldent og øjets pupil var formet som en slanges, men det var på en eller anden måde venligt. Nikita gav ham et elevatorblik og vurderede ham på han udseende, men der var intet som tyde på hendes ansigtsudtryk at hun var utilfreds.
"Hvad laver så en dæmon til en menneskelig fest?" Hun havde et skævt charmerende smil på hendes knaldrøde læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sjov ting sker( nikita-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: sjov ting sker( nikita-privat)   sjov ting sker( nikita-privat) Icon_minitimeFre 13 Maj 2011, 22:03

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "keder sig meget lige nu hvad med dig hvad laver du her til denne fest"sagde han og ventede på svar mens han tog imod hånden som hun gav ham.
Han kiggede på hende med et smil og viste ikke hvad han skulle sige lige nu der var viste ikke ret meget som han kunne sige til hende da de kun lige var kommet i gang med at snakke samme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sjov ting sker( nikita-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: sjov ting sker( nikita-privat)   sjov ting sker( nikita-privat) Icon_minitimeFre 13 Maj 2011, 22:15

Hun smilte og gav ham et fast og særdeles varmt håndtryk.
"Hvad jeg laver her, jeg prøver at slå tiden ihjel og så om der var andre overnaturlige væsner her." Hun kiggede sig omkring og så på de andre danse.
"Det er kedeligt her, vil du gå et andet sted hen eller?" Hun så spørgende på ham, for normale feste intereseret hende ikke, for de var normalt kedelige, men det var dog også fordi de fleste bare var mennesker, og de forstod intet om verden omkring dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sjov ting sker( nikita-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: sjov ting sker( nikita-privat)   sjov ting sker( nikita-privat) Icon_minitimeFre 13 Maj 2011, 22:24

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede stille og roligt af mens han stod der og snakkede med hende "det ved jeg ikke hvor syns du vil skal gå hen"sagde han med et smil på sine læber og slappede af.
Han kiggede på hende og håbede på at hun havde en ide til hvor de kunne tage hen og sådan noget halløj.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sjov ting sker( nikita-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: sjov ting sker( nikita-privat)   sjov ting sker( nikita-privat) Icon_minitimeFre 13 Maj 2011, 22:33

"Nææ har ingen ide, vi kan starte med at bare gå på gaden og se hvad der sker derfra?? Kunne det lyde som en mulighed" Hun havde hovedet lidt på skrå og hendes øjne var halvt bedende, man kunne tydelig se at hun ikke ville være herinde.
"Hvis vi også bliver ved med at være til disse menneskelige fester, så kan der være vi kommer til at måde nogen dusørjæger." Hun stod lige og så eftertænksomt ud.
"Selvom det kunne være særdeles sjovt" Smilte og så op på ham som om det kunne måske være en mulighed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sjov ting sker( nikita-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: sjov ting sker( nikita-privat)   sjov ting sker( nikita-privat) Icon_minitimeFre 13 Maj 2011, 22:39

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede af "ja en gå tur vil da ikke gøre så meget syns jeg hvis du da vil det så lad os gå"sagde han mede et smil på sine læber og gav sig til at gå hen mod udgangen fra klubben af.
Han kiggede på hende med et smil på sine læber "kommer du"spurgte han med et smil på sine læber og slappede bare af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sjov ting sker( nikita-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: sjov ting sker( nikita-privat)   sjov ting sker( nikita-privat) Icon_minitimeFre 13 Maj 2011, 22:43

Hun smilte til ham og fulgte hurtig med ud til den friske luft, hun stod først og vejede luften. Hun kunne ikke lige mærke om der var nogen dusørjæger, for de plejer altid at have en lidt større temperatur end andre, fordi de er klar på kamp. Hun trak på skuldrene og begyndte at gå ned af den ene side af gaden, hun vendte sig om og gik baglæns samtidig.
"Kommer du eller??" Sagde hun mens hun smilede et skævt charmerende smil til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sjov ting sker( nikita-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: sjov ting sker( nikita-privat)   sjov ting sker( nikita-privat) Icon_minitimeFre 13 Maj 2011, 22:45

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af og gik hen til hende og fulde med hende så godt han kunne "har jeg ikke set dig før endeligt"sagde han og slappede bare af og viste ikke hvad han skulle sige til hende.
Han smilte til hende og gik vider sammen med hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sjov ting sker( nikita-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: sjov ting sker( nikita-privat)   sjov ting sker( nikita-privat) Icon_minitimeFre 13 Maj 2011, 22:49

"Måske, eller måske ikke hvem ved? og hvad er forskellen hvis du gør" Hun var stoppet op og hun stod tæt på ham, hun kiggede på ham, hun syntes også at hun kunne genkende ham, men helt fra det vidste hun ikke. Så dukkede en tanke op og så kom et stort smil på hendes læber. Tænker*Jeg ved det, paris*
"Jeg tror jeg ved hvorfra vi har set hinanden, skal jeg give dig et hint, eller vil du selv finde ud af det??" Hun smilte til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sjov ting sker( nikita-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: sjov ting sker( nikita-privat)   sjov ting sker( nikita-privat) Icon_minitimeFre 13 Maj 2011, 23:00

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede bare på hende for at finde ud af hvem hun var for han ville vide så han kiggede på hende godt og grundig "når det dig fra paris af det var nikita ikke"sagde han med et smil på sine læber og håbede på at det var hende for han viste jo hvem den anden var fra deres tur til paris af så det kunne jo kun være hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sjov ting sker( nikita-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: sjov ting sker( nikita-privat)   sjov ting sker( nikita-privat) Icon_minitimeFre 13 Maj 2011, 23:14

Et stort smil på hendes læber bekræftede at han havde gættet rigtigt.
"bingo, du har gættet rigtigt. Når hvad har man så lavet siden sidst???" Hun så spørgende på ham og havde den ene hånd på hendes hofte, og hendes hoved var lidt på skrå. Hun tænkte selv lige tilbage, og hun huskede den gode tid der, det var smadder flot og sjovt at sætte Eiffeltårnet i brand.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sjov ting sker( nikita-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: sjov ting sker( nikita-privat)   sjov ting sker( nikita-privat) Icon_minitimeFre 13 Maj 2011, 23:23

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare stille og roligt af "ikke så meget har kedet mig for det meste og sådan noget hvad med dig hvad har du lavet sådan her på det seneste stykke tid"sagde han med et smil på sine læber og viste ikke hvad han skulle sige eller og gik vider sammen med hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sjov ting sker( nikita-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: sjov ting sker( nikita-privat)   sjov ting sker( nikita-privat) Icon_minitimeFre 13 Maj 2011, 23:32

"nej ikke rigtig, i værd til fald slet ikke som det der skete i Paris, Jo, jeg måtte ud af min gamle lejlighed, fordi jeg mødte en gammel ærkefjende som åbenbart havde besluttet sig at dræbe mig og splittede min lejlighed helt fra hinanden." Hun kiggede bar på ham, og så om han ville sige noget eller.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sjov ting sker( nikita-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: sjov ting sker( nikita-privat)   sjov ting sker( nikita-privat) Icon_minitimeFre 13 Maj 2011, 23:46

Han kiggede på hende "det var da ikke så godt hvor bor du så henne af nu"sagde han med et stille og roligt smil på sine læber og viste ikke hvad han skulle sige til hende lige nu.
Han smilte til hende og slappede bare af og kiggede på hende "hvad skal vi lave lige nu mens vi går"sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sjov ting sker( nikita-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: sjov ting sker( nikita-privat)   sjov ting sker( nikita-privat) Icon_minitimeLør 14 Maj 2011, 01:59

"Jeg har stadigvæk min rigtige lejlighed, men den ligger i en af de andre byer."
Hun stoppede op og så kom et snedigt smil på hendes læber.
"Jeg ved hvad vi kan lave, hvis du gider at hjælpe, min kære dusørjæger er stadigvæk her i byen, så hvis vi kunne aflægge et besøg hos ham. Jeg har tit været ved at dræbe ham men" Så prikkede hun med hånden imod hende hovedet.
"Jeg har tvangstanker der gør at jeg ikke kan dræbe folk, kun hvis jeg er utrolig sur, og det humør skal du ikke se mig i" Hun grinte lidt og så spørgende på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sjov ting sker( nikita-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: sjov ting sker( nikita-privat)   sjov ting sker( nikita-privat) Icon_minitimeLør 14 Maj 2011, 02:02

Han kiggede på hende "vil du så ha jeg skal hjælpe dig med at dræbe ham eller hvad mener du så for kan jeg vel godt hvis det er"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af og viste ikke hvad han ellers kunne sige hun ville ha hans hjælp så kunne han vel også godt hjælpe hende med det.
Han kiggede på hende og ventede bare på svar
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sjov ting sker( nikita-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: sjov ting sker( nikita-privat)   sjov ting sker( nikita-privat) Icon_minitimeLør 14 Maj 2011, 02:14

"Det ved jeg ikke det må du selv bestemme, vi kan godt bare give ham en lærestreng. men jeg skal sige dig han er en hård nød, han er ikke helt let at dræbe, men det finder vi vel ud af hvis du da vil med??? Jeg kan godt selv dræbe ham, hvis du ikke vil for det er jo mit eget rod." Nu var det hende der så spørgende på ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sjov ting sker( nikita-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: sjov ting sker( nikita-privat)   sjov ting sker( nikita-privat) Icon_minitimeLør 14 Maj 2011, 02:25

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "jeg vil da godt med men som du sige du dræber ham selv jeg kan holde vagt eller sådan noget"sagde han med et smil og kiggede på hende for så kunne han jo se om der kom noget som ikke skulle være der eller sådan.
Han kiggede på hende og ventede på svar fra hende af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sjov ting sker( nikita-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: sjov ting sker( nikita-privat)   sjov ting sker( nikita-privat) Icon_minitimeMan 16 Maj 2011, 00:11

"Det finder vi ud af til den tid, men jeg kan sige dig han er ikke en traditionel dusørjæger, han er en dusørjæger som er gået til mørke side, lad os sige det sådan." Nikita kiggede alvorligt.
"På den måde han fik fat i mig sidst, var at han havde fanget en hellhound, som han brugte til at finde mig." Nikita gik ned af vejen på vej til udkanten af byen, hun sørgte hele tiden ikke at komme for langt, selvom hendes hun var rastløs og bare ville videre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sjov ting sker( nikita-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: sjov ting sker( nikita-privat)   sjov ting sker( nikita-privat) Icon_minitimeMan 16 Maj 2011, 00:58

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af "okay der kan man se men hvad gør vi så ved det"sagde han og kiggede på hende og smilte bare stille og roligt og havde ikke nogen ide selv til hvad de kunne gøre for at få fat i denne her dusørjæger der havde været efter hende og sådan noget.
Han kiggede på hende og ventede på svar fra hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sjov ting sker( nikita-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: sjov ting sker( nikita-privat)   sjov ting sker( nikita-privat) Icon_minitimeMan 16 Maj 2011, 17:42

"Efter jeg slap væk fra ham, fulgte jeg efter ham og fandt hans sted, det er i udkanten af byen denne vej." Nikita sendte ham et smil, men så lod hun blikket køre nervøst rundt. Hun syntes at kunne fornemme noget men hun var ikke sikker. Hun stod et øjeblik og tænkte sig om, men så trak hun på skuldrene og gik videre ved siden af RAy.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sjov ting sker( nikita-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: sjov ting sker( nikita-privat)   sjov ting sker( nikita-privat) Icon_minitimeTirs 17 Maj 2011, 17:11

Han kiggede på hende og nikkede stille og roligt og fulde med hende stille og roligt og viste ikke hvad han skulle sige da hun viste vejen.
Han kiggede rundt og slappede bare af mens han gik med hende og ville se hvad der kom til at ske i dag eller sådan noget.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





sjov ting sker( nikita-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: sjov ting sker( nikita-privat)   sjov ting sker( nikita-privat) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
sjov ting sker( nikita-privat)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» ting sker bare (Paulina-privat)
» ny dag nye ting vil ske(scarlett-privat)
» sjov tid med kia(Kia-privat)
» Der kan ske så mange ting (Ezekiel-privat)
» Nye ting skaber forandring – Privat

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: