Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Nu er døden også kommet til high school - Cornelius

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Nu er døden også kommet til high school - Cornelius Empty
IndlægEmne: Nu er døden også kommet til high school - Cornelius   Nu er døden også kommet til high school - Cornelius Icon_minitimeMan 23 Maj 2011, 03:34

Tid: Omkring 13-14 tiden
Vejr: Overskyet og koldt
Sted: Sheria High School
Omgivelser: En masse elever og lærer
___________________________________________________________________________
Dette var jo nok en af de mest populære high school i området, og derfor var det også det perfekte sted til at finde unge kvinder som man kunne smage lidt på. Dette var også derfor at James var tager her hen, smukke piger var der jo overalt og derfor også kunne han bare gå hen at tage dem som han ville. Han havde fundet en smuk pige som han havde besluttet sig for at skulle være hans, en smuk lille blondine som nok var en af de populære af slagsen. Det tog heller ikke langtid før at hun var faldet for ham, og han nu blot kunne stå og kysse lidt med hende ude på gangen. Han manglede bare at få hende med hen til et sted hvor han kunne få hende for sig selv, og det kunne heller ikke gå hurtigt nok. Han bemærkede heller ikke over den flok fyre som stod omkring dem, og prøvede at få dem til at stoppe med at kysse da en af fyrene var hendes kæreste. Men han var jo heller ikke bange! han kunne jo dræbe dem alle så hurtigt at man ikke kunne nå at se at det var ham der dræbte dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nu er døden også kommet til high school - Cornelius Empty
IndlægEmne: Sv: Nu er døden også kommet til high school - Cornelius   Nu er døden også kommet til high school - Cornelius Icon_minitimeMan 23 Maj 2011, 04:04

Cornelius sad på lærerværelset ved siden af sine kollegaer en ung kvindelig lære sad på hans skød imens hun lystigt snakkede med en anden kvindelig lære, denne unge kvinde var smuk dog var manden hun sad på ikke vild med hende selvom hun var vild med ham, han havde ikke fået sagt det til hende endnu men lige nu lytte han bare til de to kvinder imens han tænkte lidt over sit gamle liv men det ville han aldrig ku få igen men han havde det n fint med at være engel, da de to kvinder begyndte at fnise rejste han sig let op"de damer vi ses"sag han kort før han gik mod døren for så at åbne dem han nåde lige at høre den ene kvindes ord"han er altså bare skøn"dog lukke Cornelius døren bag sig og begyndte at gå lidt rundt for at tjekke om folk opførende sig ordentligt. Cornelius var en smuk mand og mange af skolens piger var vilde med ham, han er en høj muskuløs mand med en lys fin hud, hans hår er mørkebrunt samt kort desuden ha han lidt skægstubbe dog ikke overdrevet, hans øjne har en lysegrøn farve og desuden bær de et roligt blik men også fyldt med visdom og magt. Han var som altid iført en hvid skjorte, om halsen havde han en sølvhalskæde hvor et kors sad i, udover det havde han et par sorte jeans samt et par lædersko i sort. Cornelius gik roligt ned af gangene dog stoppe han da han så en flok drenge som stod rundt om noget, han gik nærmer og skubbe sig forbi dem så han nu fik øje på en ung elev som stod og kysse en fremmed mand som ikke budte være her, desuden ku Corn mærke at dette var en vampyr"hvad laver du her?"spurgt han skarpt manden før han kort så rundt"smut med jer drenge" sag han barsk før han igen så på de to kyssende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nu er døden også kommet til high school - Cornelius Empty
IndlægEmne: Sv: Nu er døden også kommet til high school - Cornelius   Nu er døden også kommet til high school - Cornelius Icon_minitimeMan 23 Maj 2011, 04:26

Nok gad James ikke høre efter på nogle af dem omkring sig, og hørte derfor ikke efter på den lærer der kom. Men lugten var nået der kom igennem, hvis det var nået han elskede så var det bestemt engle blod. Men han havde en pige her nu, som var ret så frivillig i det og som han bare kunne få til at gøre alt hvad han ville. hun havde ikke engang lagt mærke til at han havde bidt hende i tungen, og slikkede blodet af hver gang deres tunger mødte hinanden. Han træk sig bare et stykke tid efter væk fra hende, og vende sit blik mod englen som nok måtte være en lærer "goddag" sagde han med sin charmerende stemme og så bare på ham med sine hvide øjne, som fik ham til at se blind ud selv om det ikke ligefrem var det han var. han lod bare sine arme forblive omkring pigen, mens han slikkede sine blodige tænder af med sin tunge og var ikke bange for at vise englen sine tænder. Han kunne endda ikke lade være med at blotte dem, for at lade englen se dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nu er døden også kommet til high school - Cornelius Empty
IndlægEmne: Sv: Nu er døden også kommet til high school - Cornelius   Nu er døden også kommet til high school - Cornelius Icon_minitimeMan 23 Maj 2011, 05:22

Cornelius fnøs let af mands goddag hvorefter han trådte et skridt frem"Sofia du smutter væk nu, ellers kan jeg love dig for du ikke lever længe"sag han advarede hvorefter han kort betragte vampyren, typisk at kvinder faldt for de bæster"lad hende gå eller jeg skal få dig til det"sag han advarende hvorefter han lage armene over kors imens han langsomt begyndte at se fast på vampyren uden den mindste frygt selvom han vidste at vampyrer nød engle blod, Cornelius mumlede en meget lav bøn ikke for ham selv men for eleven.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nu er døden også kommet til high school - Cornelius Empty
IndlægEmne: Sv: Nu er døden også kommet til high school - Cornelius   Nu er døden også kommet til high school - Cornelius Icon_minitimeMan 23 Maj 2011, 06:24

Hvis det var en ting som James ikke var bange for så var det engle og deres trusler, det var nået han virkelig bare kunne grine af "hun skal da ikke nogle steder" sagde han og træk hende bare tætter ind til sig, som fik hende til at lægge sit hoved mod hans brystkasse. Hun var helt fortabt i ham, og smagte ikke rigtigt efter på det blod som kom i hendes mund. Han kunne ikke lade være med at grine denne gang "du vil måske have mig for dig selv? er du lidt gay?" spurgte han næsvist om og fandt sig bestemt ikke i at nogen prøvede på at stoppe ham i, at få sit offer som han nu helst ville nyde i fred.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nu er døden også kommet til high school - Cornelius Empty
IndlægEmne: Sv: Nu er døden også kommet til high school - Cornelius   Nu er døden også kommet til high school - Cornelius Icon_minitimeMan 23 Maj 2011, 06:35

Cornelius så nu mere vredt på ham da han nu begyndte at nægte"hun er ikke mad MEN ELEV HER PŨSKOLEN OG DET ER MIT ANSVAR AT BESKYTTE ELEVERNE, og nej jeg er ikke gay langt fra og vis jeg var ville jeg langt fra falde for en som dig"sag han iskoldt hvorefter han trådte nærmer og greb fat i igen som hed Sofia"smut nu eller du vil dø, den mand er ikke ude på at blive din mand langt fra han vil faktisk dræbe dig"efter det ord trak han af al kræft hende væk vis altså det lykkes, han holdt dog et vågent øje med vampyren et væsen skabt af satan efter hans mening men han var jo også gammel munk, Cornelius var ikke bange men ville blot rede sine elever og han ville ikke lade vampyren få hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nu er døden også kommet til high school - Cornelius Empty
IndlægEmne: Sv: Nu er døden også kommet til high school - Cornelius   Nu er døden også kommet til high school - Cornelius Icon_minitimeMan 23 Maj 2011, 06:51

James begynde at snerre af fyren på grund af den måde han snakke på, han viste jo ikke nået! eller han viste det måske, men alligevel så skulle han ikke tage hans mad på den måde. Han holde godt fast rundt om pigen og vende sit blik ned mod hende "skat jeg ville aldrig lægge en hånd på dig, jeg tror jeg er faldet for dig" sagde han charmerende selv om det var løgn så troet hun skam på det, som bare træk sig væk fra englen "lad mig være" sagde hun og kyssede bare James som kyssede hende tilbage "jeg må smutte nu" sagde hun kort tid efter og James gav bare roligt slip på hende "vi ses elskede" sagde han og lød som om han virkelig mente det, som han skam også gjorde dog på en anden måde. Han vende hurtigt sit blik mod englen igen og greb så hurtigt fat i ham som han nu kunne "du skal ikke stoppe mig i nået" snerrede han og blottede sine tænder til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nu er døden også kommet til high school - Cornelius Empty
IndlægEmne: Sv: Nu er døden også kommet til high school - Cornelius   Nu er døden også kommet til high school - Cornelius Icon_minitimeMan 23 Maj 2011, 07:00

Cornelius fnøs af fyrens ord som om han elske hende og som om han nogle sinde ville elske sådan rigtigt, han slap dog grebet i hende da hun snakke til ham"du er ikke klog tøs"sag han kort før han så mod manden igen dog så han efter sin elev da hun gik fra dem men han nåde dog ikke at undgå vampyren og blev derfor lidt overrasket dog vendte han blot hovedet mod ham og så iskoldt på ham"jeg stopper dig når det passer mig desuden skal igen skade mine elever når jeg er her"sag han tørt imens han så fast på ham, dog prøvede han også på at komme fri men vampyrens tænder skræmte ham ikke spor.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nu er døden også kommet til high school - Cornelius Empty
IndlægEmne: Sv: Nu er døden også kommet til high school - Cornelius   Nu er døden også kommet til high school - Cornelius Icon_minitimeMan 23 Maj 2011, 07:13

James hørte bare på hvad han sagde og blev bare ved med at holde fast i ham, til alle elev og lærer var forsvundet fra gangene. Han satte sin anden hånd mod hans mave og lag sit hoved lidt på skrå "men du har ikke tænkt dig at stoppe mig i når jeg skader dig" hviskede han helst stille og spænde alle fingere helt ud på den hånd som lå på hans mave, i det han brugte sin ene evne og træk bare nået af blodet ud af maven på englen. Og nød virkelig dette da han viste det ville være smertefuld, da blodet jo ville pippe ud igennem huden på englen som 1000 nåle som prikkede hul i ens hud. Han smilte stort imens og blod bare sit blik ligge på englens ansigt. Han træk sin hånd lidt tilbage så blodet kunne samle sig i en bobbel, blot et lille stykke over hans hånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nu er døden også kommet til high school - Cornelius Empty
IndlægEmne: Sv: Nu er døden også kommet til high school - Cornelius   Nu er døden også kommet til high school - Cornelius Icon_minitimeMan 23 Maj 2011, 07:20

Cornelius vidste at han nu havde et problem dog så han langt fra bange ud"heller skade mig end mine elever"svarede han koldt hvorefter han næsten sank i knæ, da en smerte skyllede igennem hans krop og han opdagede blodet forlade ham, han gispe dog var hans øjne stadig faste selvom smerten var stor, Cornelius evne kendte han ikke til endnu selvom han var en ret gamle engle, han sank helt ned i knæ imens han gispe af smerte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nu er døden også kommet til high school - Cornelius Empty
IndlægEmne: Sv: Nu er døden også kommet til high school - Cornelius   Nu er døden også kommet til high school - Cornelius Icon_minitimeMan 23 Maj 2011, 07:37

James gav bare slip i hans håndled og betragtede blodet inden han lod det ryge ned i hovedet på englen, han satte sig på hug ned foran ham og betragede bare blodet på ham "du gør da ikke særlig meget ved det" sagde han og lod sin pegefinger samle nået blod op fra hans pande, inden han tog fingeret ind i blodet og smagte længe på det inden han tog fingeren ud af munden igen "du smager okay, måske lidt gammel dog er det jo stadig engleblod" sagde han og grinte lidt af det og var endelig bare lykkelig over at de var alene, at han kunne bruge sine tænder og sine evner uden at der var nogen der så det.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nu er døden også kommet til high school - Cornelius Empty
IndlægEmne: Sv: Nu er døden også kommet til high school - Cornelius   Nu er døden også kommet til high school - Cornelius Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nu er døden også kommet til high school - Cornelius
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: