Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Månen's lys

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Månen's lys - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Månen's lys   Månen's lys - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 05:03

Pandora smilte og hende's blik gled over mod dem i gyden.
''Det ved jeg ikke'' Sagde hun fraværende.
Hun kunne ikke lide folk der råbte efter hende især ikke sådan nogle!.
Hun kiggede tilbage på Yo og smilte så lallende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen's lys - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Månen's lys   Månen's lys - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 05:07

Yo nikkede, og holde godt øje med dem
"du skal ikke være bange, de tør nok ikke komme her over mere, når de ser hvem jeg er" hviskede han
og smilte lidt til hende inden han bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen's lys - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Månen's lys   Månen's lys - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 05:10

Pandora smilte over det han sagde.
''De er jo bare skrøbelige mennesker. Meget lette at dræbe'' Sagde hun smilende men's hun kiggede på Yo.
''Og desuden tror jeg ikke de kan vinde over mig ?..Eller dig for den sags skyld'' Tilføjede hun uskyldigt, men et smil på læben.
Menneskerne blev ved med at råbe over til dem, og hun sendte dem et dræber blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen's lys - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Månen's lys   Månen's lys - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 05:36

han nikkede
"det passer nok godt" svarede han
og så over på dem inden han vende sit blik mod hende
"de fleste unge mennesker kender mig her" mumlede han
lidt surt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen's lys - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Månen's lys   Månen's lys - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 19:46

Pandora smilte svagt, men's hun kiggede på Yo, og sukkede lidt.
''Sjovt'' smilede hun.
Hun kiggede rundt men vidste ikke efter hvad ?.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen's lys - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Månen's lys   Månen's lys - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 23:26

han rystede på hovedet
"de fleste mennesker er bange for mig" hviskede han
uden at fjerne blikket fra dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen's lys - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Månen's lys   Månen's lys - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 23:29

Pandora kiggede over mod menneskene igen, og sukkede. De var ret fulde så var de vel også lette at dræbe, ''Er du... er du bange for nogen eller noget ?''Spurgte hun nervøst. Hun vidste på en eller anden måde at han nok ikke var bange for noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen's lys - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Månen's lys   Månen's lys - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 23:34

han rystede på hovedet
"i alle de år jeg har levet, så har jeg været igennem mange ting" hviskede han
og rejste sig op da, flokken begynde at gå hen i mod dem og råbte af dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen's lys - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Månen's lys   Månen's lys - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 23:36

Pandora sukkede men blev dog siddende da de begyndte at komme derhen af.
*Jeg er kun bange for Demetri... Al de smerte han påførte mig* Tænkte hun istedet for at svare. Det var vel meget lettere at tænke det hele. Hun kiggede på flokken og derefter op på Yo.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen's lys - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Månen's lys   Månen's lys - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 23:43

"hvem er da ?" hviskede han
mens man kunne se at hans krop blev helt stiv i det, og der kom et ondt smil på læben mens han så ned i jorden. flokken kom tætter og tætter på og stod til sidst bare en meter fra dem, de stod og råbte men til sidst blev det stille. da Yo kiggede op på dem og begynde at brumme, nogle af dem gik et par skridt tilbage
"det er ham, han er tilbage" hviskede de
til hinanden, Yo løb alt hvad han kunne og stod lidt efter bag dem
"bøh" hviskede han
som fik flokken til at vende sig hurtigt om, og begynde at gå bagud. en pige fald som fik flokken til at løbe, mens hun ikke kunne få sig selv til at rejse sig op. Yo's onde smil forsvandt og der var mere en venligt smil, han rakte hånden ned til pigen
"her så skal jeg hjælpe dig" sagde han blidt
pigen tog stille hans hånd og kom op og så, hun så lidt på ham inden hun slap hans hånd og løb væk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen's lys - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Månen's lys   Månen's lys - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 23:48

Pandora kiggede på dem med et smil.
*De eneste jeg kender som han har forvandlet er mig og Fie* Tænkte hun igen. Hun gad simpelthent ikke til at snakke igen, så hun blev bare ved med at tænke.
Hun kiggede efter flokken og grinte stille.
''Bangebukse'' Hviskede hun kort til sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen's lys - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Månen's lys   Månen's lys - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 23:55

Yo vende sig om og så efter dem
"er det ham der har forvandlet Fie.... og dig" spurgte han
stille om mens han satte sig ned igen, og vende først lidt efter blikket tilbage på hende
"ja det er de måske, men det har de os grunde til" hviskede han
og bed sig hårdt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen's lys - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Månen's lys   Månen's lys - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 23:58

Pandora kiggede ned i jorden og sukkede lidt efter.
''Kender du...Fie ?'' Spurgte hun undrende. Hun havde nok mest lyst til at græde men kunne ikke få sig selv til det. Det hele var Demetri's skyld, det var ham der bare havde efterladt hende på bænken og løbet ud i natten. Hun sukkede og kiggede på Yo.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen's lys - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Månen's lys   Månen's lys - Page 3 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 00:01

han nikkede og prøvede at smile
"hun er min kæreste eller" sagde han
og så på hende mens han rodet sig selv i håret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen's lys - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Månen's lys   Månen's lys - Page 3 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 00:05

Pandora knyttede sine hænder ved tanken om Demetri, han kunne bare ikke komme ud af hende's hoved. Hun smilte lidt til ham, og lænte sig op af den lygtepæl der stod ved siden af hende, den var lidt våd af regnen men det tog hun sig ikke af. Hun kiggede på ham med et tænksomt blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen's lys - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Månen's lys   Månen's lys - Page 3 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 00:13

Yo blev bare siddende og så på hende uden at sige nået
han bed sig hårdt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen's lys - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Månen's lys   Månen's lys - Page 3 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 00:18

Pandora kiggede stadig på Yo. ''Hmm hvad skal vi lave'' Spurgte hun så og rettede sig op så hun ikke sad lænet op af lygtepælen mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen's lys - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Månen's lys   Månen's lys - Page 3 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 00:21

"det ved jeg ikke rigtigt" hviskede han
og bed sig i læben, mens han rodet lidt med sine sko
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen's lys - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Månen's lys   Månen's lys - Page 3 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 00:26

Pandora tog fat i lygtepælen og kravlede op af den så hun sad oppe lygten.
Hun smilte for sig selv og grinte lidt lallende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen's lys - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Månen's lys   Månen's lys - Page 3 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 00:35

Yo så op på hende og grinte lidt af hende, han rejste sig op og kravlede hurtigt op i lygtepælen. han smilte til hende og prikkede hende på næsen, inden han hoppede videre op på et tag
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen's lys - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Månen's lys   Månen's lys - Page 3 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 00:37

Pandora kiggede ned på dig ''Wow jeg er højere end dig for engang's skyld'' Smilede hun. Hun kiggede ind af vinduet hvor der lå en lille dreng og sov. Hun smilte da han prikkede hende på næsen og hoppede op på taget til Yo.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen's lys - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Månen's lys   Månen's lys - Page 3 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 00:44

Yo rystede på hovedet
"jeg vil altid være højere end dig, for jeg vil altid kunne komme højere op, kun indtil jeg en dag dør, at at blive dræbt eller begår selvmord, for så ved jeg hvor jeg vil komme hen, mens du vil komme op i himlen" hviskede han
og så op på himlen mens han bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen's lys - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Månen's lys   Månen's lys - Page 3 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 00:49

Pandora kiggede underligt på ham og vidste ikke hvad hun skulle sige.
''Århh Yo det må du ikke sige. Hvad skulle jeg dog lave deroppe ?'' Spurgte hun og pegede op på himlen, og gik derefter over til Yo. Hun tøvede lidt, men lagde derefter armene om Yo.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen's lys - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Månen's lys   Månen's lys - Page 3 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 00:52

"det er sikkert skønt der oppe, der vil jeg aldrig komme op" hviskede han
og så bare op på himlen, mens han os lag sine arme om hende. han så lidt efter ned på hende og sukkede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen's lys - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Månen's lys   Månen's lys - Page 3 Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009, 00:55

Pandora sukkede og kiggede derop. ''Skønt'' Hviskede hun for sig selv. Hun rystede på hovedet og kiggede op på ham. Hun var altså virkelig lille i forhold til ham der var så høj.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Månen's lys - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Månen's lys   Månen's lys - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Månen's lys
Tilbage til toppen 
Side 3 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» I månens lys.
» Månens lys - Zack
» Bare for.. månens skyld

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: