Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 hay kender jeg ikke jer //ray og Zean//

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




hay kender jeg ikke jer //ray og Zean// Empty
IndlægEmne: hay kender jeg ikke jer //ray og Zean//   hay kender jeg ikke jer //ray og Zean// Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 05:25

S: petronia night club
V: blæsende
T: kl. 20
O: en masse der danser.
P: en stram sort kjole.

Katrine sad stille oppe i baren og tænkte på sin nat med Zean den betød jo intet, han var er jo dæmon han behøvede sex, hun smilte bare og havde virkelig lyst til at danse men der var ingen at danse med hun sad og tænkte på om der ikke snart kom nogle hun kendte det ville være dejlig hun smilte stille.

//mig ray og Zean//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hay kender jeg ikke jer //ray og Zean// Empty
IndlægEmne: Sv: hay kender jeg ikke jer //ray og Zean//   hay kender jeg ikke jer //ray og Zean// Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 05:30

Ray kom rolig gående for sig selv han havde ikke det vilde og lave så han var på vej ind på en club som hed Petronia night club for at se om der var noget som skete der inde så da han kom der ind gik han lige op til baren hvor på han fik sig en drink og smilte for sig selv og kiggede rundt og stod bare der og slappede helt af og sådan noget. Han smilte og drak lidt af sin drink.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hay kender jeg ikke jer //ray og Zean// Empty
IndlægEmne: Sv: hay kender jeg ikke jer //ray og Zean//   hay kender jeg ikke jer //ray og Zean// Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 05:35

Zean gik roligt hen af gaden. Han lynede jakken, for en gangs skyld, da vejret var ret blæsende.
Ud over sin sorte sommerjakke havde han nogle mørkeblå jeans på og en grå T-shirt. Inden sko. Hans mørkebrune hår lå rimelig fladt om hans hoved, så fladt som blæsten tillod.
Han gik ind på petronia nightclub og så sig lidt omkring, hængte jakken ude i en garderobe til gæster.
Her var masser af mennesker som hoppede rundt som sindssyge, mange var allerede ved at blive fulde. Musikken var som altid for høj og her var et varmt.
Hans grå øjne gled op til baren og han smilte lidt for sig selv da han genkendte en kvinde der sad derop.
Han gik derop og satte sig ved siden af hende, bestilte en Mojito og så smilende på hende.
"Hei igen Katrine, vi skal åbenbart se hinanden på en club" sagde han og nippede til drikken han lige havde fået.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hay kender jeg ikke jer //ray og Zean// Empty
IndlægEmne: Sv: hay kender jeg ikke jer //ray og Zean//   hay kender jeg ikke jer //ray og Zean// Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 05:41

hun vendte sig om og sså på ham. ''Zean?'' sagde hun overrasket over at se ham der, ''ja det må vi åbenbart, hun så bag ham endnu en dæmon hun kente. ''ray?'' sagde hun stille og kiggede på ham og smilte. ''hvad laver i begge her??'' surte hun dem med et smil på sine læber og så dem i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hay kender jeg ikke jer //ray og Zean// Empty
IndlægEmne: Sv: hay kender jeg ikke jer //ray og Zean//   hay kender jeg ikke jer //ray og Zean// Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 05:47

Han kiggede på Katrine og smilte stille og roligt "jamen hej med dig Katrine"sagde han stille og roligt og kiggede på hende og den som hun ellers også snakkede til og viste ikke hvad han ellers skulle sige til hende.
Det her var vist bare et møde som var tilfældig som så mange andre af hans møder med folk men det gjorde ikke noget for ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hay kender jeg ikke jer //ray og Zean// Empty
IndlægEmne: Sv: hay kender jeg ikke jer //ray og Zean//   hay kender jeg ikke jer //ray og Zean// Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 05:49

Han så på den anden dæmon der var her.
"Jeg er Zean" hilste han med et lille nik, men uden at give hånd, det var noget mennesker gjorde, en af deres gestusser, som han ikke ville tage til sig. Man kunne vel sige det var under hans værdighed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hay kender jeg ikke jer //ray og Zean// Empty
IndlægEmne: Sv: hay kender jeg ikke jer //ray og Zean//   hay kender jeg ikke jer //ray og Zean// Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 05:55

Katrine gav Zean et kram. og ray et kram. hun smilede stille og kiggede på dem begge og så på dem imens hun smilte uden at vide hvorfor hun kunne mærke berøringerne fra zean. og hvordan hun dansede med ray.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hay kender jeg ikke jer //ray og Zean// Empty
IndlægEmne: Sv: hay kender jeg ikke jer //ray og Zean//   hay kender jeg ikke jer //ray og Zean// Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 05:57

Han krammede hende igen da hun krammede ham "hvad så hvad laver man her i to"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af.
Han kiggede på dem *to dæmoner og en varulv*tænkte han for sig selv og slappede bare af og viste ikke hvad han skulle sige til dem da han havde sagt det han ville sige til dem lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hay kender jeg ikke jer //ray og Zean// Empty
IndlægEmne: Sv: hay kender jeg ikke jer //ray og Zean//   hay kender jeg ikke jer //ray og Zean// Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 06:15

Han gengældte krammet. Hvorfor ikke? Sidst de var sammen havde det jo været...godt. Han smilte lidt ved tanken.
Han så på Ray.
"Tja, kom bare forbi, da jeg kede mig...Og mødte en ven" han hentydede til Katrine. Han drak lidt af sin Mojito.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hay kender jeg ikke jer //ray og Zean// Empty
IndlægEmne: Sv: hay kender jeg ikke jer //ray og Zean//   hay kender jeg ikke jer //ray og Zean// Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 06:19

hun smilte og s¨å på ham og holdte lidt ned i sin kjole da hun havde en ret kort en på. ''hehe hvor er det sjov at møde jer begge her'' sagde hun stile med et smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hay kender jeg ikke jer //ray og Zean// Empty
IndlægEmne: Sv: hay kender jeg ikke jer //ray og Zean//   hay kender jeg ikke jer //ray og Zean// Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 06:32

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af "okay"sagde han til det zean sagde "ja det var da lidt pudsigt nok"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af. Han kiggede på hende og viste ikke hvad han skulle sige til dem nu da der viste ikke var mere og sige nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hay kender jeg ikke jer //ray og Zean// Empty
IndlægEmne: Sv: hay kender jeg ikke jer //ray og Zean//   hay kender jeg ikke jer //ray og Zean// Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 06:35

"Hvad med dig selv?" spurgte han roligt og drejede halvt i stolen for at se dem begge ordentligt. Han opdaget han allerede havde drukket halvdelen af sin drik, men drak så resten i en hurtig mundfuld. Han satte glasset på bordet og gjorde tegn til bartenderen om at fylde det op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hay kender jeg ikke jer //ray og Zean// Empty
IndlægEmne: Sv: hay kender jeg ikke jer //ray og Zean//   hay kender jeg ikke jer //ray og Zean// Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 06:54

hun så på ham med et smil. ''kedet mig og villle have noget sjovt'' sagde hun stille med et smil på sine læber og kiggede på dem med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hay kender jeg ikke jer //ray og Zean// Empty
IndlægEmne: Sv: hay kender jeg ikke jer //ray og Zean//   hay kender jeg ikke jer //ray og Zean// Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 06:56

Han kiggede zean "nok det samme som dig da jeg også har mødt katrine før"sagde han med et smil på sine læber "jamen hvad skal vi så lave nu når vi har mødt hinanden her og du vil ha sjov så skal der jo være sjov ikke"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af og kiggede på dem med et smil på sine læber.
i den ray han havde sagt det han sådan ville ha sagt var der en som ville til at slå ham ned men den gik ikke ret godt for den person da ray havde en skarp sans for hvad der forgik om ham så han dukkede sig ned og kiggede på personen og personen gav sig til at gå i panik og skyde sig væk. Ray kiggede efter personen og smilte lidt lumsk og satte efter denne person og man kunne høre i det ray kom ud af døren råbte han bare " så for satan din lille lort kom så her"råbte han med alt kræft hans stemme kunne klare mens han løb. Ray løb og løb som en der var fuld komme vandvigtig eller sådan noget men han ville ha fat i den der person som ville nakke ham eller sådan.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hay kender jeg ikke jer //ray og Zean// Empty
IndlægEmne: Sv: hay kender jeg ikke jer //ray og Zean//   hay kender jeg ikke jer //ray og Zean// Icon_minitimeTirs 31 Maj 2011, 07:14

Zean skulle til at drikke af sin mojito nr. 2, men satte den på bordet igen da han så hvad der skete. Og smilte så. Dril aldrig en dæmon. I det mindste virkede denne Ray til at have bare lidt dæmonisk værdighed i sig. Selv var hans eget temperament også skrøbeligt.
Han rejste sig fra stolen, da han var dårlig til at sidde stille i længere tid, og så sig lidt omkring.
"Well, well" mumlede han lidt for sig selv. Han vidste godt hvad han ville lave for at have det sjovt, måske ødelægge et par menneskers liv og blive jagtet af politiet resten af natten. UDen de ville have held, selvfølgelig. MEn det gik nok ikke nu.
Han så på Katrine.
"Skal vi vente på han kommer tilbage, eller gå ud og se hvad der sker?" smilte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hay kender jeg ikke jer //ray og Zean// Empty
IndlægEmne: Sv: hay kender jeg ikke jer //ray og Zean//   hay kender jeg ikke jer //ray og Zean// Icon_minitimeTirs 31 Maj 2011, 07:31

Katrine så på ham, hendes lange brune hår bliv svinget tilbage da hun blev præsset op mod væggen, hun så på personen det var en vampyr,
hun så på ham med et smil på sine læber, hun kunne ikke komme fri, ''nå smukke hvad skal du så rasten af aftnen'' spurte han med et enkelt slik på hende yndige brune hals.
hun fortryder lidt hun havde taget en så kort kjole på da vampyren tog sin hånd op under hendes kjole. ''Zean gider du hjælpe lidt'' spurte hun bange. hun smilte stille og kiggede hen på ham, vampyren var ved at bide i hendes hals for at smage hendes dejlige varulve blod, hun så bange på vampyren. bare zean ville hjælpe hende eller ray.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hay kender jeg ikke jer //ray og Zean// Empty
IndlægEmne: Sv: hay kender jeg ikke jer //ray og Zean//   hay kender jeg ikke jer //ray og Zean// Icon_minitimeTirs 31 Maj 2011, 07:39

Ray var stadig ud og løbe efter den person og fik så endelig fat i ham og smilte temmelig lumsk og slog en hånd direkte gennem denne person da det bare var et sølle menneske der havde pisset ham af, og det var ikke det han fandt sig i.
han tog sin hånd ud fra mennesket og tog så og gav sig til at svinge med liget og gav så slip på det og det havde retning mod et af klubbens vinduer og gennem det og om liget havde ramt nogen i klubben viste han ikke lige nu så han gav sig til at gå hen til klubben igen stille og roligt men, det var ikke det flotte syn man fik når man ville se et lige med hul gennem sig men, ray var lidt ligeglad nu ville han bare more sig med dem han kende og alt det. Han kom ind på klubben "hvad så folkens hvad sker der så nu"sagde han og kiggede rundt på dem der var der nogen så ud til at være bange og andre var ikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hay kender jeg ikke jer //ray og Zean// Empty
IndlægEmne: Sv: hay kender jeg ikke jer //ray og Zean//   hay kender jeg ikke jer //ray og Zean// Icon_minitimeTirs 31 Maj 2011, 07:45

Zean så lidt overrasket på blodsugeren...Blodsuger, hvorfor skulle de altid komme og prøve at regere det hele? Det blev ikke mens han var der.
Da han var en af de stærkeste dæmoner, greb han bare fat i den svagere vampyr og hev ham væk fra Katrine.
SÅ hev han ham med udenfor og tvang ham til at se ham i øjnene. SÅ slap han ham og lod ham gå. Ingen ville kunne sige han havde gjort vampyren noget og han slap for at stikke af fra politiet, fordi menneskernes ikke forstod hvad der skete.
Da vampyren var nået nogle gader væk, tog han en kniv frem og skar halsen over på sig selv.

Zean gik indenfor igen, stadig rolig, og gik over til Katrine og Ray.
"Er du okay?" smilte han til Katrine
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hay kender jeg ikke jer //ray og Zean// Empty
IndlægEmne: Sv: hay kender jeg ikke jer //ray og Zean//   hay kender jeg ikke jer //ray og Zean// Icon_minitimeTirs 31 Maj 2011, 08:26

Katrine så bange på vampyren men mærkede at den blev hevet væk, hun så på sin rednings mand det var zean hun smitle mod ham da han kom ind igen og gik hen til ham. ''tak zean'' sagde hun stille og kyssede ham på munden. hun smilede stille og så væk fra ham men smilte for sig selv uden det rigtig var noget sjovt at lave ud over at overfalde zean og ray men det ville de sikkert have forudset,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hay kender jeg ikke jer //ray og Zean// Empty
IndlægEmne: Sv: hay kender jeg ikke jer //ray og Zean//   hay kender jeg ikke jer //ray og Zean// Icon_minitimeTirs 31 Maj 2011, 08:43

Han kiggede på dem med et stille smil på sine læber og viste ikke hvad han skulle sige *når men den person komme ad ikke til at genere mig mere*tænkte han for sig selv og viste ikke hvad han skulle så han kiggede på Zean og Katrine og smilte stille til dem.
Han gik hen og tog sin drink og drak den helt "når skal vi blive her eller hvad skal vi for tror snart der komme noget der ville spærre os inde"sagde han og ved det mente han politiet og alt det hullomhaj ting men, de havde ikke de vilde chancer for at holde dem indespærret hvis det var at det skete for dem.
det var bare det hvem ville ind og sidde for det her ikke ray så men, det var jo også derfor han spurgte om de ikke skulle noget andet end at være her da det ikke var helt sikkert for dem syns han lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hay kender jeg ikke jer //ray og Zean// Empty
IndlægEmne: Sv: hay kender jeg ikke jer //ray og Zean//   hay kender jeg ikke jer //ray og Zean// Icon_minitimeMan 06 Jun 2011, 20:28

Han så smilende på Katrine. Et kys. Han var ved at grine da han kom til at tænke på Dawn. Og rystede så svagt på hovedet. Stakkels Dawn enlig...At have ham som ikke engang kunne holde sig på måtten.
Han så lidt frem og tilbage på dem og vidste godt hvad han ville.
"Åhr hold op, skal vi ikke lege med politiet? Det elsker jeg, små forvirret mennesker...Nogen gange lader jeg dem fange mig, kun for at lave ballade inde på politistationen...Min straffeattest må efterhånden være lidt lang" sagde han og drak hurtigt resten af sin drik og var allerede på vej ud. Det var i hvert fald hvad han havde tænkt sig. Nogen gange var politiet også lidt en udfordring, de udtænkte nogen gange nogle ting man ikke lige havde regnet med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hay kender jeg ikke jer //ray og Zean// Empty
IndlægEmne: Sv: hay kender jeg ikke jer //ray og Zean//   hay kender jeg ikke jer //ray og Zean// Icon_minitimeTors 21 Jul 2011, 03:03

katrine syns det var en dum ide den zean havde og tog fat i hans hånd. ''zean lad nu hver det en dum ide'' sagde hun stillle og håbede han ville lytte til hende men det så sku ikke sådan ud.men det måtte han jo også selv om, katrine gav slip på ham og lod ham gå hvis han ville det var hans vælge,
hun blev i hvert til fald hos ray, for sidst de sås skred han inden hun vågnede det var hun ikke særlig glad for ray havde sikkert været blevet hvis det var endt med de havde haft sex, katrine så efter zean og rødmede bare ved tanken om den nat de havde haft sammen, sådan en nat ville hun gerne have med ham igen. eller også med ray det ville sikkert være lige så dejligt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hay kender jeg ikke jer //ray og Zean// Empty
IndlægEmne: Sv: hay kender jeg ikke jer //ray og Zean//   hay kender jeg ikke jer //ray og Zean// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
hay kender jeg ikke jer //ray og Zean//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: