Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Alene i baren eller?

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Alene i baren eller? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i baren eller?   Alene i baren eller? - Page 2 Icon_minitimeTors 01 Okt 2009, 03:16

"Nej... Du er en juvel der skinner op mellem stenene" sagde han smilende til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i baren eller? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i baren eller?   Alene i baren eller? - Page 2 Icon_minitimeTors 01 Okt 2009, 03:18

Hun rødmede lidt mere og smilede svagt.
"Du vil blive overrasket over hvor mange smukke mennesker der bor i det her område" Sagde hun stille. Hun vidste ikke om det røbede alt for meget. Hun ville jo nødig afsløre alle væsnernes hemmelighed til et menneske.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i baren eller? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i baren eller?   Alene i baren eller? - Page 2 Icon_minitimeTors 01 Okt 2009, 03:27

"Jamen det er jo pudderkvaster" sagde han bare og nikkede også mod en flok drenge.
"Selv dem" sagde han og grinte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i baren eller? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i baren eller?   Alene i baren eller? - Page 2 Icon_minitimeTors 01 Okt 2009, 03:34

Kala grinede kort af drengene. Han havde ret.
"Men jeg mener ikke som dem" Sagde hun stille. "Naturligt smukke"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i baren eller? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i baren eller?   Alene i baren eller? - Page 2 Icon_minitimeTors 01 Okt 2009, 03:42

"Dem er der ligefrem ikke mange af" sagde han og kiggede rundt omkring i rummet som om der ville komme nogle frem i rummet ud af den blå luft.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i baren eller? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i baren eller?   Alene i baren eller? - Page 2 Icon_minitimeTors 01 Okt 2009, 03:44

Kala grinede kort, da hun let kunne følge hans tankegang. Hun rystede let på hovedet.
"Så må du enten være ny i byen eller komme de forkerte steder" Sagde hun med et smil. Boede i Sheria, Deepshell, Werclare og La Sunisha boede de forskellige væsner og de var alle utrolig smukke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i baren eller? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i baren eller?   Alene i baren eller? - Page 2 Icon_minitimeTors 01 Okt 2009, 03:46

"Jeg er ny... Nu kan jeg vel ikke logge dig til at vise mig rundt?" spurgte han hende og kiggede stadig på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i baren eller? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i baren eller?   Alene i baren eller? - Page 2 Icon_minitimeTors 01 Okt 2009, 03:48

Hun trak på skulderne og smilede skævt.
"Måske" Sagde hun og tænkte sig om. Hvis hun skulle vise ham rundt skulle det ihvertfald ikke være i Werclare. Der var alt for mange vampyre og dæmoner og de ville begge hurtigt være døde så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i baren eller? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i baren eller?   Alene i baren eller? - Page 2 Icon_minitimeTors 01 Okt 2009, 03:56

"Jeg håber det betyder ja... Jeg kan slet ikke finde rundt her" sagde han bare og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i baren eller? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i baren eller?   Alene i baren eller? - Page 2 Icon_minitimeTors 01 Okt 2009, 04:03

Kala tænkte sig længe om. Så længe det ikke var i Werclare var det vel fint nok, mente hun. Bed sig let i underlæben.
"Jeg vil gerne vise dig rundt en dag bare ikke i Werclare" Sagde hun så roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i baren eller? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i baren eller?   Alene i baren eller? - Page 2 Icon_minitimeTors 01 Okt 2009, 04:06

Han foregav at være forvirrede.
"Hvorfor?... Gadebander?" Spurgte han hende og med et lettere overrasket blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i baren eller? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i baren eller?   Alene i baren eller? - Page 2 Icon_minitimeTors 01 Okt 2009, 04:08

Hun rystede på hovedet og smilede blidt.
"Byen er bare mørk og skummel" Svarede hun stille. "Og den gør mig utryg at være i" Hun løj ikke og det kunne man sagtens se på hende. Det var også kun i ekstreme nødstilfælde at hun overhovedet tænkte på at ville lyve.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i baren eller? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i baren eller?   Alene i baren eller? - Page 2 Icon_minitimeTors 01 Okt 2009, 04:11

//Du er vel også Kala over åp Mutant... Vil du også skrive der?//


Han nikkede bare. "Okay... Det er vel fint nok" sagde han bare og kiggede stadig på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i baren eller? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i baren eller?   Alene i baren eller? - Page 2 Icon_minitimeTors 01 Okt 2009, 04:12

//Ja. det er jeg og jep! xD Det vil jeg gerne. Opretter du??//

Kala smilede bare og håbede han ikke ville spørge mere ind til det, for så kunne det være hun var nødt til at lyve og hun hadede at gøre det. Hvis hun endelig gjorde det var hun altid dårlig bagefter og vaskede sig overdrevet meget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i baren eller? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i baren eller?   Alene i baren eller? - Page 2 Icon_minitimeTors 01 Okt 2009, 04:17

Han lukkede øjne længe og åbnede dem så langsomt.
Hans øjne var dybe som hav og svømmende (Evne)
"Og du vil virkelig ikke vise mig rundt? Hvorfor så ikke i dag?" Spurgte hn venligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i baren eller? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i baren eller?   Alene i baren eller? - Page 2 Icon_minitimeTors 01 Okt 2009, 04:19

//Og kan du ikke? Plzzzzz//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i baren eller? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i baren eller?   Alene i baren eller? - Page 2 Icon_minitimeTors 01 Okt 2009, 04:21

Hun så ned i bordet.
"Jeg vil gerne vise dig rundt, bare ikke i Werclare eller i dag" Sagde og smilede skævt for sig selv.
Der var et eller andet ved ham..

//Jo. xD Hvorhenne??//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i baren eller? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i baren eller?   Alene i baren eller? - Page 2 Icon_minitimeTors 01 Okt 2009, 04:22

"Kom nu" sagde han lidt bedende og løftede let hendes ansigt blidt, ved hjælp af en pegefinger under hendes hage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i baren eller? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i baren eller?   Alene i baren eller? - Page 2 Icon_minitimeTors 01 Okt 2009, 04:25

Hun tog sit hovede bestemt til sig.
"Nej!" Sagde hun stille, men yderst bestemt så han ikke var i tvivl om at hun mente det.

//Hvorhenne skal det så være? xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i baren eller? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i baren eller?   Alene i baren eller? - Page 2 Icon_minitimeTors 01 Okt 2009, 04:27

Han lavede et nærmest usynligt nik og lukkede øjne.
"Det er okay... Men hvordan skal du så fortælle mig hvornår du kan?" Spurgte han hende stille.


//Hvor har du lyst? Bare lav det de//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i baren eller? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i baren eller?   Alene i baren eller? - Page 2 Icon_minitimeTors 01 Okt 2009, 04:29

Kala trak på skulderne.
"Vi mødes vel igen?" Spurgte hun og smilede igen.

//Duel Pladsen ? Men er nødt til at vente med at oprette det for skal spise lige om lidt// xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i baren eller? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i baren eller?   Alene i baren eller? - Page 2 Icon_minitimeTors 01 Okt 2009, 04:31

//Skal spise nu//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i baren eller? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i baren eller?   Alene i baren eller? - Page 2 Icon_minitimeTors 01 Okt 2009, 04:31

//Okay^^//


"Det må vi håbe" sagde han bare og kiggede på hende med et lille nik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i baren eller? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i baren eller?   Alene i baren eller? - Page 2 Icon_minitimeTors 01 Okt 2009, 04:32

'//Så laver jeg bare//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i baren eller? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i baren eller?   Alene i baren eller? - Page 2 Icon_minitimeTors 01 Okt 2009, 05:11

Kala smilede stort.

/Ok. xD//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alene i baren eller? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i baren eller?   Alene i baren eller? - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Alene i baren eller?
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: