Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 I italiens varme

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




I italiens varme - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I italiens varme   I italiens varme - Page 2 Icon_minitimeMan 21 Dec 2009, 08:24

Alec nikkede "´men kunne gå væk. "jeg vil godt få dig hjem... du taber stadig blod" hun pegede i retnig af Englens hals. "I'm so sorry" hun havde et forpint udtryk. Hun havde vendt sig og stod overfor Rose.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I italiens varme - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I italiens varme   I italiens varme - Page 2 Icon_minitimeMan 21 Dec 2009, 08:26

Rose tog hurtigt sin hånd op til det sted hvor hun blødte og rystede på hovedet "Jeg kom selv herhen.. Så kan jeg oss selv komme hjem igen" sagde hun og så på Alec.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I italiens varme - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I italiens varme   I italiens varme - Page 2 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 00:36

Alec rynkede panden, stadig med det forpinte udtryk, og så på hende. "Men jeg er ikke sikker... vampyr gift" hun ville ikke uddybe det, men forventede englen snart ville se fornuften i ordene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I italiens varme - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I italiens varme   I italiens varme - Page 2 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 01:40

Rose mumlede et eller andet og så så ned i jorden og sukkede så "Hmm.. Jeg ved ikk helt.." mumlede hun næsten lydløst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I italiens varme - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I italiens varme   I italiens varme - Page 2 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 01:43

Alec trak endnu en gang op på benene. "Du skal hjem og kan ikke selv" hendes stemme var lidt hård i kanten. "Kom nu..." Alec så bedende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I italiens varme - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I italiens varme   I italiens varme - Page 2 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 01:50

Endnu et lille suk kom fra Rose og hun nikkede så "Fint" sagde hun i et mindre irriteret tonefald.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I italiens varme - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I italiens varme   I italiens varme - Page 2 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 02:02

Alec så meget tilfreds ud "Hvor bor du?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I italiens varme - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I italiens varme   I italiens varme - Page 2 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 02:11

"Den fredfyldte skov" mumlede hun og lød stadig lidt irriteret. Hun var ikk særlig glad for tanken om at få hjælp fra en som lige havde bidt hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I italiens varme - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I italiens varme   I italiens varme - Page 2 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 02:14

Alec sukkede. "Her i Italien.." hun så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I italiens varme - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I italiens varme   I italiens varme - Page 2 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 02:21

"Ah.. Øhm.. Bor sår'n set ikk rigtig nogen steder her i Italien.." mumlede hun og så ned i jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I italiens varme - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I italiens varme   I italiens varme - Page 2 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 02:23

Alec sukkede igen *Engle!* "Vil det sige du har tænkt dig at komme mig til den fredfyldte skov her fra... nu?" hun rystede på hovedt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I italiens varme - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I italiens varme   I italiens varme - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
I italiens varme
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Sol og Varme - MicMac :D
» varme - samilla
» Det varme sand - Damia
» Sol, Sommer, Varme AD! -Someebody
» Varme, musik og en masse mennesker

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Andre lande-
Gå til: