Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Gået forkert. - Åben.

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Gået forkert. - Åben. Empty
IndlægEmne: Gået forkert. - Åben.   Gået forkert. - Åben. Icon_minitimeLør 04 Jun 2011, 07:13

Øh, ja. Skriv gerne, tak. Jeg føler mig ensom.
Hej folkens. Måske skulle jeg sige, fra starten, at jeg er ny, men jeg vil rigtig gerne blive bedre, og jeg håber, at I vil give mig en chance. (:

Dato : 3. Juni.
Årstid : Starten af sommer, vel.
Dag : Fredag.
Vejr : Solen er væk, men det er ikke just koldt. Dog er hele sceneriet utroligt gråt. Underligt gråt, faktisk.
Sted : En mindre gågade i Werclare.
Tid : Cirka 21:00.
Omgivelser : Gaden ser meget gammel ud, og jeg vil gætte på, at de fleste bygninger er fra før årtusindeskiftet. Det er kun halvdelen af gadelamperne der er tændt, og et par af dem er svage, eller blinker meget. Der er meget få mennesker, og dem der er der, ser ud til at være lidt af nogle skumle typer, haha.
Påklædning : Temperance har en grå T-shirt på, som er casual pæn, men stadig behagelig. Hun har også et par shorts, som nok nærmere er knickers, da de faktisk går til lidt under knæet, i et beige stof. Hun har én armvarmer på, i samme beigefarve som underdelen, samt sine sorte Low-Top Converse All Stars.


Temperance havde gået rundt i byen i et stykke tid, indtil hun fandt en mindre gade, med nogle okay interessante butikker, som dog alle var lukkede ved denne tid, bortset fra en pub, som hun bestemt ikke havde tænkt sig at gå ind i, af egen vilje. Hun havde slået sig ned på en bænk, mens hun betragtede området, alle bygningerne, arkitekturen og de forbipasserende. Hun havde ikke rigtig talt med nogen, siden hun var kommet dertil, og trængte egentlig til lidt opmærksomhed. Dog vil hun heller ikke ligefrem i kontakt med størstedelen af dem, der gik forbi. Hun overvejede, om de følelser, der havde gledet igennem hende (had, uudholdelighed og afsky, blandt andet) var fordi, at hun var ved at blive paranoid, eller om de havde noget at gøre med alle de underlige ting, hun havde fundet i sin bagage, som sikkert havde noget at gøre med hendes hukommelsestab. Temperance ville så gerne huske. Men alt var som en diset sky, og hun huskede kun halvdelen af sin ungdom, op til ulykken. Dog havde små glimt gået igennem hende. Små glimt som hun prøvede at glemme. Hun så hurtigt op, da endnu en forbipasserende gled ind i pubben, og sukkede lavt, mens hun langsomt kom ud af sit tankespind, igen...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gået forkert. - Åben. Empty
IndlægEmne: Sv: Gået forkert. - Åben.   Gået forkert. - Åben. Icon_minitimeLør 04 Jun 2011, 07:31

Lilineth trak frakken op fra jorden og tog den på, den er grå og går hende til knæet. På ryggen har hun en rygsæk, og i hånden har hun en dukke. Dukken er beskidt og brugt, men hun holder fast i den som om den er det vigtigste i hendes liv. Hun snuser ind, lugten af travle mennesker fylder gaden. Der er ikke rigtigt noget der virkede appetitende, hun trængte dog til at få noget at drikke. Hendes øjne ulmede med en rød glød og det eneste hun kunne gøre for at skjule det var at trække hætten op. Solen var endelig skredet, det gjorde den ikke frivilligt om sommeren. Vinteren var helt klart hendes yndlings årstid.
Hendes øjne skannede gaden, de fleste gik til en pub. Hun var helt klart ikke interesseret i nogen af dem, blodet smagte bittert når man har drukket. En ung pige på en tiltrak hendes opmærksomhed, hun virkede ædru nok. Hun gik tættere på, hun lugtede anderledes, lidt ligesom.. Hun stod som frosset fast til stedet, skræmt kiggede hun efter en flugt vej. Da der var gået noget tid hvor hun bare havde stået i skyggerne og kigget tog hun sig sammen. Det var nok bare hendes fantasi, hun ignorerede lugten og gik hen til hende. Hun slikkede sig om munden og standsede op foran hende. Flere forskellige måder at lokke hende med på, gjorde så hun ikke kunne bestemme sig og bare stod og gloede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gået forkert. - Åben. Empty
IndlægEmne: Sv: Gået forkert. - Åben.   Gået forkert. - Åben. Icon_minitimeLør 04 Jun 2011, 07:37

Temperance så op, da en lille pige stillede sig foran hende. Hun stillede sig hurtigt op, af refleks, og smilede så, svagt. "Godaften." Sagde hun venligt, og undrede sig over, hvorfor den lille pige var ude, så sent om aftenen. Pigen havde et udtryk i ansigtet, som Temperance ikke kunne lide, men hun rystede det af sig - En lille pige? Igen havde Temperance også følelsen af had og afsky, som hun undrende skubbede væk. Hvad var der galt med hende? Et barn? Hun smilede venligt, men sukkede indeni, over at hun virkelig var blevet så fordømmende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gået forkert. - Åben. Empty
IndlægEmne: Sv: Gået forkert. - Åben.   Gået forkert. - Åben. Icon_minitimeLør 04 Jun 2011, 07:46

Lilineth smilte, "godaften frøken.. må jeg godt sætte mig her?". Hun prøvede at lyde sød, men hendes stemme var ikke helt til at redde. For ikke at virke alt for uhyggelige drejede hun hovedet og kiggede væk. Jo hun lugtede helt klart anderledes, men hun virkede ikke som om hun vidste hvad hun var. Dog virkede hun heller ikke ligefrem glad for hendes selvskab. Hvordan skulle hun dog få hende med, normalt spurgte hun folk om de ville følge hende hjem, men hun havde på fornemmelsen at hun ikke ville hoppe på den. Måske skulle hun bare finde et lettere offer. Forbandet være tørsten, tænkte hun irriteret. Hendes øjne glødede faretruende under hætten. Måske skulle hun være venlig over for den unge pige, og så ville en lejlighed byde sig selv. "Er du faretvild frøken?", spurgte hun i hvad hun håbede var et venligt og bekymret tonefald. Hvis man lyttede godt efter kunne man høre den kolde og truende under tone.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gået forkert. - Åben. Empty
IndlægEmne: Sv: Gået forkert. - Åben.   Gået forkert. - Åben. Icon_minitimeLør 04 Jun 2011, 07:57

Temperance rynkede kort på brynene, mens hun så hørte sig selv sige "Nej." Hun ville egentlig gerne have hjælp til at komme hjem - for hun var faret vild - men noget ved den ellers så søde lille pige gjorde hende utryk. Temperance overvejede kort, om hun var ved at blive paranoid, og sukkede så, mens hun smilede venligt til den lille pige, som ikke engang ville se hende i øjnene. Hun satte sig på bænken igen, og smilede så svagt. "Men du må da gerne sidde her." Sagde hun så, og lagde hovedet på skrå, mens hun betragtede barnet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gået forkert. - Åben. Empty
IndlægEmne: Sv: Gået forkert. - Åben.   Gået forkert. - Åben. Icon_minitimeLør 04 Jun 2011, 07:58

Temperance rynkede kort på brynene, mens hun så hørte sig selv sige "Nej." Hun ville egentlig gerne have hjælp til at komme hjem - for hun var faret vild - men noget ved den ellers så søde lille pige gjorde hende utryk. Temperance overvejede kort, om hun var ved at blive paranoid, og sukkede så, mens hun smilede venligt til den lille pige, som ikke engang ville se hende i øjnene. Hun satte sig på bænken igen, og smilede så svagt. "Men du må da gerne sidde her." Sagde hun så, og lagde hovedet på skrå, mens hun betragtede barnet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gået forkert. - Åben. Empty
IndlægEmne: Sv: Gået forkert. - Åben.   Gået forkert. - Åben. Icon_minitimeLør 04 Jun 2011, 08:15

Hun kunne lugte at pigen var utryg, hun satte sig tungt på bænken. Hendes øjne blev kort synlige, de ulmede med en rød glød, hun trak hurtigt ned i hætten igen. Ud af øjenkrogen havde hun set pigen smile, hun prøvede da at virke som om der ikke var noget galt. Hendes var rettet mod asfalten mellem hendes fødder, hun stirrede uden at blinke. Måske mente hun ikke hun havde brug for hjælp, men det virkede sådan. "Hvis du er faret vild vil jeg gerne hjælpe", hendes stemme var lidt for sød i hendes forsøg på at skjule sulten. Det var det, hvis hun ville følge med havde hun hende. Man har da lov at håbe. Hun vrikkede med sin bare tæer, de kunne ikke nå jorden fra bænken. Hun begyndte at nynne en stille melodi, den berogligede hende altid. Det nyttede ikke at hun var oppe at køre hvis hun skulle spille lille og sød ordenligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gået forkert. - Åben. Empty
IndlægEmne: Sv: Gået forkert. - Åben.   Gået forkert. - Åben. Icon_minitimeLør 04 Jun 2011, 09:01

Temperance smilede venligt til den lille pige, men efter hvert sekund steg hendfes ubehag. "Ellers tak, min ven. Her er meget rart, faktisk." sagde hun så, efter lidt tid, med et smil. Det var ikke engang løgn. Temperance kunne godt lide stedet, selvom det var nogle lidt sære typer. Hun så på den lille pige, og smilede ubekymret igen. "Er du ikke selv faret vild?" Sagde hun så, da hun havde tænkt over, hvad klokken var, og at hun sad, ved siden af et barn. Hun så ned på pigen, og smilede stadig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gået forkert. - Åben. Empty
IndlægEmne: Sv: Gået forkert. - Åben.   Gået forkert. - Åben. Icon_minitimeSøn 05 Jun 2011, 00:27

Det virkede ikke, Lilineth kiggede skuffet over på kvinden. Hun havde ikke regnet med at det virkede men man har da lov at håbe. "Nej frøken, jeg er ikke faret vild", sagde hun, "jeg kan skam godt finde rundt". Hendes stemme var denne gang kold og ubehaglig. Hun vidste kvinden ikke ville følge med, så der var ingen grund til at spille skuespil. Mørke øjne nær studerede kvinden, hvordan ville hun se ud mindre. Det var langtid siden hun havde haft en ny dukke, hun manglede noget at lege med. Hun ville dog stadig være nødt til at få hende væk fra åben gade. "Kan du godt lide dukker frøken?" hendes stemme var ond og kold. Hun kiggede op, hendes ansigt fuldt synligt. Det burde være nok til at skræmme hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gået forkert. - Åben. Empty
IndlægEmne: Sv: Gået forkert. - Åben.   Gået forkert. - Åben. Icon_minitimeSøn 05 Jun 2011, 01:59

Temperance så forfærdet ned på pigen, og af refleks gled hendes hånd ned mod hendes hofte, hvor hendes pæl plejede at være, indtil ulykken, hvor hun havde glemt alt. Dog huskede hun ikke alt. Men et kort sceneri af hende med en sølvpæl, på vej ind i hjertet på en mand, med samme øjenfarve som barnet. Hun rystede kort, og srynkede brynene, mens hun så ned på pigen. "Egentlig ikke, nej." Sagde hun så, denne gang uden at gemme sin ubehag. Hvad var denne pige? Hvorfor havde hun haft det syn? Var det en del af hendes hukommelsestab? Temperance ville da aldrig dræbe et menneske? Eller et dyr, for den sags skyld? Hun rettede sig op, for at vise, at hun ikke var bange for barnet, og smilede så et svagt smil.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Gået forkert. - Åben. Empty
IndlægEmne: Sv: Gået forkert. - Åben.   Gået forkert. - Åben. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Gået forkert. - Åben.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Endnu en dag gået - Dimmeren Zack! xD
» Ups, jeg er vist kommet til et meget forkert sted. (fri emne
» drøm gået i opfyldelse
» Er tiden gået i stå? -Erenir
» jagten er gået ind //Adam//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: