Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En ny sjæl på vejen.. Tonic

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En ny sjæl på vejen.. Tonic Empty
IndlægEmne: En ny sjæl på vejen.. Tonic   En ny sjæl på vejen.. Tonic Icon_minitimeMan 06 Jun 2011, 23:59

Tide: 14.45
Sted: Goth cafe og gå gaden
Omgivelser: få mennesker på de lille café og mange af dem sidder og snakke eller hvad de nu bruger tiden for det ikke et sted hvor man ser normale mennesker da de holder sig her fra..
Vejer: sådan som det nu er IRL meget varmet i solen og så lidt koldt i skyggen..
Dato: IRL

Solen var på og dagen var meget varme så alle havde taget deres mest åben tøj på for ikke og dø af varmen og på samme tid havde de alle sammen en falsk vand med under armen eller flere hvis det var. For mange mennesker var de bare en normale arbejdsdag men få havde fri på en dag som de her men det var ikke så mange der var heldig og oplive dagen i det fri, ind på en lille café som var gemt væk fra gågaden sad en ung fyr på de tyv eller han sådan ud selv om han ikke var på den alder nej han var en meget gammel dæmon som var stoppet med og vokse i den alder og derfor så han stadig ud som en på de tyve selv om han var 3000 år gammel. Dæmon her havde sort Goht tøj på og det gemt hans hvide hud væk fra verden mens han havde halv lang sort hår og blod røde øjne som tit var det først normale mennesker ville kigge på, hvad han lavede her jo det var bare en af de heldig dage hvor han for en gangs skyl var ud om dagen selv om han havde hjem i natten hvor der ikke var så mange der kun se hvordan så ud for han var ikke helt glad for at blive set på af mennesker da de synes han var meget sær på den måde som han så ud til hverdag. Fyrens navn var Lucian og han var en sjæledæmon som havde være til længe men det holdt ham ikke fra og leve det live som han havde her da han ikke var bange for blive opdaget for menneske havde af en eller anden grunde ikke den tror til og se af de ikke var alene i den her verden men da der enlig var mere mellem himle og jord end hvad man sådan lige ser..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny sjæl på vejen.. Tonic Empty
IndlægEmne: Sv: En ny sjæl på vejen.. Tonic   En ny sjæl på vejen.. Tonic Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 00:11

Hvide shorts i jeans stof lidt revet her og der over bene , hvor der nu var plads fordi de gik til midt på lårene af hende, langt hår der stoppede midt på ryggen, fyldigt og meget smukt, karamel brunt med et strejf af rødt skær i det, kiwi meget grønne eksotiske dådyr øjne, og en slim trænet krop, meget hygiejnisk udseende og duft samt ekstrem få urenheder, dog kunne de til tider komme når en pige kom i sin periode men denne dag var blot en fantastisk dag, Tonic var netop lige kommet fra en af hendes klasser og hun havde fået rigtig gode karakter hvilket var godt for hende efter som hun studerede til at blive læge, hun rettede let på sin sand farvede tsirt der hang let ned af den ene skuldre så den var smukt blottet og den gylden brune hud kunne ses samt gik meget i spænd, dog var hun os lettere bleg i det... end de fleste? dog en smuk bleg.
Hun smilede for sig selv og løb ned af gaden dog stoppede hun et øjeblik da hun lagde mærke til en ... lille cafe? meget mystisk faktisk, dog kunne man sige hende og hendes skole bøger ikke lige passet ind der, fordi hun havde en task over skuldren med sine skole sager i... sort var tasken dog men stadig?.
Hun stod der lidt og betragtede stedet og valgte så at lade sig selv drage der ind og åbnede stille døren og betragtede omgivelserne lidt.. der var goth folk her og der at se men.. selveste cafeen emmede os bare af goth?. Hun så stille rundt og smilede venligt i det hun gik op til hvor man kunne bestille noget og spurgte hvad man kunne få og så fik hun ellers en milkshake men kun fordi fyren der stod der, var virkelig sød ved hende og os at de normalt ikke lavede vanilie milkshakes?... men Tonic os rigtig kaldt Bella kunne ikke dy sig at spørge om de havde... ? så han lavede en til hende og hun gav ham penge for det og satte sig så stille i et hjørne nær vinduet, lige foran... Lucian..
Hun havde skam lagt mærke til den mystiske fyr men dog først hans sorte smukke hår og hans blege hud samt beklædning, hun havde endnu ikke haft øjenkontakt.. med ham...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny sjæl på vejen.. Tonic Empty
IndlægEmne: Sv: En ny sjæl på vejen.. Tonic   En ny sjæl på vejen.. Tonic Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 02:16

Lucian kiggede op, det var ikke tit af folk sat sig over for ham og i sær ikke dem som ikke var goth for normale mennesker fandt den stil for sær og derfor havde man tit ikke nogle og snakke med som ikke selv var goth eller punk i stillen.
Han var stille mens han blikke gik på hende i lidt tid og hun duftede af menneske da det var en duft han altid ville kun kende frem for de andre racer men han sagde ikke nogle til det da han heller ville snakke med mennesker end med en anden dæmon eller vampyr, han trak vejet kort mens han lod en hånd gå gemmen hans sorte hår og han var tavs for kort tid "dav" sagde han bare roligt for af bryde den stillehede der nu var var mellem dem og han kun vel lige så godt begynde i sted for bare og være og være uhyggelig stille som han normale var til hverdag men nu var han heller ikke den type der snakke med folk da han ikke fandt det stor i dem til tider da de ikke selv havde så meget og komme op med..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny sjæl på vejen.. Tonic Empty
IndlægEmne: Sv: En ny sjæl på vejen.. Tonic   En ny sjæl på vejen.. Tonic Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 02:31

Der havde ikke været yderligere megen plads til at man kunne sætte sig som man ville og de fleste havde en tendens til at betragte hende som værne sindsyg siden hun ikke var iklædt det samme som dem, dog havde Tonic egenlig en meget udbredt stil og kunne sagtens tilpasse sig efter andres ønske, hvilket var en af hendes gode kvaliteter?. Hun så stille op da der kom et dav der fyldte luften mellem hende og den fremmede og langsomt men dog roligt med den hamoniske og meget.... stille stemme sagde hun med en venlig tone"Godeftermiddag.." hun holdte den til det, og lod langsomt sine meget kraftige dådyr grønne øjne stille betragte ham igen dog denne gang hans øjne vis da hun kunne ende med at få en vis kontakt med ham på den måde, dog ville hun se lettere undrende men facineret på ham? vis ... der ville opstå øjenkontakt men derefter ville hun blot smile og så lade emnet lægge, han havde sikkert fået spørgsmålet flere tusinder gange om hvorfor har du røde øjne, eller sikke en smuk eller mystisk øjenfarve han havde...
Han behøves vel ikke mere ros end han allerede havde fået og derfor ytrede hun sig ikke yderligeren end blot den formelle hilsen eller besvarelse af hans Dav..
Hun tog en af sine bøger frem og tog et lille sug i sugerøret der var sat i hendes milkshake, sort var dette sugerør? dog undrede det ingen.. dette var jo en goth cafe vel?, så hvorfor skulle sugerørene ikke være sorte.. Hun havde taget en af sine bøger op der handlede om den menneskelig krop, hun sad stille der og skrev noget ned i sin hånd og satte aftegn i sin bog og lod så læberne igen rør sit sugerør.. mens stilheden spredte sig og atmosfæren blev mere tyk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny sjæl på vejen.. Tonic Empty
IndlægEmne: Sv: En ny sjæl på vejen.. Tonic   En ny sjæl på vejen.. Tonic Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 02:41

"hvem de så mis for jeg har ikke set dem her før" sagde han roligt mens der var lidt 1800 tal over den måde som han talte på for det var hans normale måde og snakke på for tiden af en eller anden grunde og han tog sig ikke helt af om han snakkede på den måde eller om han ikke gjord, han var stille mens han ventede hendes svar og han kiggede kort ud på de andre da han ikke var den der var så glad for at folk kiggede ham i øjne da det sagde en del om hans alder selv om han kun så ung ud.
Han bed sig i inderlæben så det ikke var til og se og han tænkte lidt mens han gjord det, et lille smile kom frem mens han var lidt glad for snakke var kommet i gang for han havde være på café det mest af dagen og derfor havde han ikke snakke så meget da der ikke kom de stor mennesker her på sted for tiden..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny sjæl på vejen.. Tonic Empty
IndlægEmne: Sv: En ny sjæl på vejen.. Tonic   En ny sjæl på vejen.. Tonic Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 02:55

Hun så lidt på ham og sagde"Ny tilflyttende, mit navn er Bella men du kan kalde mig Tonic" hun betragtede stille Lucian men lod dog blikket glippe væk fra ham da han så ud til ikke at kunne lide hun betragtede ham så hun lod endelig vær med at virke for anmasende angående det med at betragte."Så hvad med dig?, tror aldrig jeg nogen sinde har stødt ind i dig eller for den sags skyld set dig" dog når hun talte til ham så hun på ham men ellers blev hendes blik fjernt igen og hun lod sig stille tage et sug fra sugerørt og lod langsomt hendes blik falde ned i sin bog i mens hun ventede på at høre fra ham hvem han var, og om han overhovedet sagde hans navn.. dog det med hans øjne, hun kunne ikke rigtig lade det lægge kunne hun, og han ventede vel blot på at høre spørgsmålet"Så... røde øjne... " hun smilede let op fra bogen og sagde"Smuk mutation" hun lod så blikket falde ned i bogen igen og havde ikke stødt ind i nogle væsner så i hendes verden var det skam ren og skær mutation der var sket igennem årene, og hans hvide hud, måske albino?..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny sjæl på vejen.. Tonic Empty
IndlægEmne: Sv: En ny sjæl på vejen.. Tonic   En ny sjæl på vejen.. Tonic Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 03:34

"navnet er Lucian og jeg tror ikke vi har mødt før da jeg normale ikke er den type der kommer ud om dagen" sagde han mens han kiggede havde blikke på hende "og min øjne farve komme af den sygdom som jeg lider af" sagde han lidt efter mens han blev stille da han ikke snakke om hvad det enlig var han led af men på samme tid holdt det os lidt det at han var en dæmon tilbage for verden og gave ham en grunde til og have røde øjne selv om man tit vil tag ham for en albion. Han smilede roligt mens han gemt sig selv lidt ned i den stol som han sad i da han ikke var den der sad normale som mennesker gjord men det betød ikke det stor for ham da han elskede og kast sig lidt ud fra mennesker men ikke for meget da han heller ikke var ud på og gør dem bange for ham, selv om det normalet hvad der sket med dem de var bange for ham når da havde opdaget hvad han var men så var der os dem som tog i mod det og som ikke havde det store i mod af han var dæmon..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny sjæl på vejen.. Tonic Empty
IndlægEmne: Sv: En ny sjæl på vejen.. Tonic   En ny sjæl på vejen.. Tonic Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 04:26

Hun smilede let til Lucian og sagde"rigtig flot navn" hun hørte yderligere på hvad han sagde mens hun havde hovedet ned i sin bog og nikkede så da han sagde øjen farven kom fra en sygdom dog ville hun næppe tro på denne her?"Såå den sygdom du snakker om er den yderst speciel og du kunne vel aldrig give mig navnet på den?" hun så lidt specielt på ham og smilede lumsk da hun sagde"det ikke for at virke led men... noget i mig tror ikke helt på det med denne sygdom ikke ved mindre du fortæller mig hvad den er kaldt" hun så let på ham og tog det sidste af sin milkshake og smilede af fryd... i det hun langsomt klappede sin bog i og sagde"Jeg læge studerende, jeg studere allerede mange sygedomme og er endnu ikke stødt på eller hørt om sådan en sygdom der kan gøre folks øjenfarve røde... andet end mutation hvilket os skyldes albinoernes hudfarve og deres overfølsomhed for sol og specielle iris farver" hun smilede let og sagde"så vis du ikke er albino og dette der er en sygdom... hvad ville jeg så være for en studerende læge... ikke at vide noget om den" hun havde allerede studeret som en sindsyg og ventede blot på Lucians svar dog lød hun værken over klog fordi hun kunne altid tage fejl... hun lød heller ikke hånlig eller ond... hun lød nysgerrig..
Dog ikke som nysgerrig ved at han skulle være et forsøgs dyr eller sådan noget i den stil?, nej blot en smule mere nysgerrig end normal?.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny sjæl på vejen.. Tonic Empty
IndlægEmne: Sv: En ny sjæl på vejen.. Tonic   En ny sjæl på vejen.. Tonic Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 04:47

"den hedder Kaystatorne og det nok en der hørt om i nye tid da de ikke findes mere mellem folk for den er kun arve ned gemmen den tid hvor jeg er født" sagde Lucian mens han kiggede på hende "så jeg ville ikke gå ud fra den siger så meget men den gør det af blodet i kroppe langsomt blive til rød krystal" sagde han kort efter og han blikkede kort på hende, mens han stadig leget sin lille rolle som menneske da han var master til det nu hvor han havde være til i 3000 år men på samme tid var han heller ikke helt inden i det og være sammen med mennesker da han var gået fra det og først var kommet tilbage mellem dem efter meget lang tid..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny sjæl på vejen.. Tonic Empty
IndlægEmne: Sv: En ny sjæl på vejen.. Tonic   En ny sjæl på vejen.. Tonic Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 04:59

Tonic smilede lumsk og sagde"aha... rød krystal? det har jeg ligegodt aldrig hørt om nogen sinde i hele mit liv men okay" hun smilede sødt og kiggede stille rundt og strakte sig så i det hun betragtede ham og sagde"såå hvor mange år er du egenlig?" hun spurgte blot om noget random eftersom han ikke rigtig spurgte ind til noget specielt ved hende dog var hun heller intet specielt så hvad var der egenlig at spørg eom ved hende?, intet nemlig. Hun sukkede let fra struben og lod sin jordbær røde tunge stryge let over hendes egne rosa pinke læber og berørte så hendes karamel farvet hår med det rødlige skær og betragtede stille Lucian på må og få?, dog ikke indgående fordi som sagt ville hun ikke have han følte sig ilde til mode ved at sidde her overfor hende"Forresten jeg kan rigtig godt lide dit tøj, noget du selv laver?" hun så lidt på ham og ventede så på svar og sagde"Forresten nu har jeg jo været så ubehøvlet at spørge om din alder så du kan få min.. 17 år men dog snart 18" hun grinte let og smilede"Så denne sygdom? ... har du haft den i lang tid nu?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny sjæl på vejen.. Tonic Empty
IndlægEmne: Sv: En ny sjæl på vejen.. Tonic   En ny sjæl på vejen.. Tonic Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 05:11

"sygdommen ha ære der siden jeg var barn og jeg er tyv år gemmel og tøjet, hvis jeg kun tag mig sammen ville jeg selv lave det men for tiden så køber jeg det for det mest" sagde han mens han kiggede på hende og han var glad for hun nok bare ville tag hans mennesker alder for han sagde ikke mere om dæmon siden, selv om der var en del tegn på den så tog man ham tit for være en vampyr i sted for en dæmon.
Han blikkede igen med de røde øjne "men hvis jeg selv må spøger hvad fik dig til og kom her ind på en Goht café for der ikke mange "normale" mennesker som kommer her ind da de ser os alle samme for freaks" sagde han med rolige stemme mens han ikke kun kom med mere og sige..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny sjæl på vejen.. Tonic Empty
IndlægEmne: Sv: En ny sjæl på vejen.. Tonic   En ny sjæl på vejen.. Tonic Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 06:02

Tonic grinte let og lidt meget måske og kunne ja ikke rigtig lade vær med at grine i noget tid i det hun tog sig til hovedet og roede i det karamel farvede hår og så på Lucian med de dybe meget lysende grønne øjne og sagde med et tandpasta smil"Tja så jeg vel en over freak, jeg sådan en der kan tilpasse mig efter alt, jeg høre meget forskellig musik fra disney ? til heavy metal? altså.. jeg et blandings dyr vis man kan sige det sådan, jeg høre klassisk musik når jeg læser eller blot når jeg skal slappe lidt af?, jeg elsker kultur?, jeg vild med alt muligt design dog kan jeg godt være kritisk?, men jeg elsker goth og især steampunk, samt flipper, nogle gange os scene kid men det er nu deres frisyre og sådan?, jeg til alt egenlig, men går for det meste i casuel stil, det kommer an på om jeg får en af mine overglade dage? eller noget, så klæder jeg mig anderledes, eller vis jeg blot føler for det i en månede eller to?, hele sidste år gik jeg i sort tøj og meget corsage og sådan, lidt steampunk over det... dog var det mest mine smykker kun" hun grinte let og sagde"jeg kunne godt lave dit tøj vis det er, min mor har været syriske så jeg kender nogle tricks" hun smilede sødt til ham og smilede blot over ansigtet..
"Så nej jeg ser skam ingen som freaks? jeg bedømmer folk når jeg lære dem at kende, og ikke ud fra den aura de sender eller deres udseende dog derfor kan jeg stadig godt dømme mig en mening nogle gange om udseende som at din sygdom der gør dine yderst facinerende øjne røde" hun smilede for sig selv og sagde"sååå.. man kan vel sige at vis du tror nogle syntes dette her er freak så de blot dømmende personer og måske ville jeg aldrig kunne gå sammen med dem?... "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny sjæl på vejen.. Tonic Empty
IndlægEmne: Sv: En ny sjæl på vejen.. Tonic   En ny sjæl på vejen.. Tonic Icon_minitimeLør 18 Jun 2011, 11:27

Han nikkede til det hun sagde "men sådan som verden er nu så er jeg en freak selv om de ikke har set den anden side af mig, nej den her lille del af mig er den der laver musik og den anden er den fine kunster der lever i de høj klasser hvor alle ser ham selv om han ikke altid ser på dem" sagde han kort " så hvis de alle lukkede øjne op så ville de nok til af der er to side af ham den rige, den ene som hør til på gaden blandt de normale og den anden som høre op i den høj klasse hvor kunst styr verden" sagde han mens han kiggede på hende.
Han lukkede de røde øjne "men jeg gå ikke ud fra du er en af dem de har set den kunst jeg laver?" sagde han mens han så lidt væk "for når allle ser mit navn så siger de altid hvem er han eller ham har vi da aldrig set i tv" stoppede på mens han sukkede uden en lyd og han tænkte lidt over hvordan verden var nu om dage og så tilbage i tiden hvor den havde været en helt anden..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En ny sjæl på vejen.. Tonic Empty
IndlægEmne: Sv: En ny sjæl på vejen.. Tonic   En ny sjæl på vejen.. Tonic Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En ny sjæl på vejen.. Tonic
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: