Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En anden måde og møde dig på (Kia)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En anden måde og møde dig på (Kia) Empty
IndlægEmne: En anden måde og møde dig på (Kia)   En anden måde og møde dig på (Kia) Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 05:35

Tide: 22.45
Sted: bar i Wereclare
Omgivelser: Få mennesker som har fået lidt for meget af drikke her til aften mens der køre en smule musik..
Vejer: Skyet mens det mørke her til aften
Dato: irl

Solen var enlig gået ned så nu var det enlgi vampyrnes tid, folk var sådan set kommet hjem og der ikke mange som var på gaden kun dem som havde lumske planer eller andre mørke ideer som ikke skulle ses om dagen.
I byens gå gade gik en fyr på de 45 selv om han ikke så helt så gammel ud, han havde sort jakkesæt på og en meget lang rød jakke ud over mens hans hænder var gemt under hvide hansker hvor der var et pentagram på hver hanske. Fyrens havde hvid hud mens hans hår var lang og sort men det var ikke til og se at det var så lang som det var da det være gemt lidt af vejen her til aften, hans øjne var røde her til aften og det sagde hurtige af han var en vampyr men det var han jo os selv om mennesker ikke kun se hvad han var og de troede tit af han havde en eller anden sygdom som gjord af han var så hvid som han var men nej. Det var ikke svar han var hvad han var og han var glad for at være en blodsuger selv om de ikke altid var lige lidt og styr lyst til varme blod som de jo var i alle rundt om ham.
Han gøs kort over sig selv mens han gik gemmen gaden, hvad hans navn var jo det var Alucard Van Weber og han var en vampyr der var kommet her til fra Tyskland hvor han var vokset op som mennesker og sener hen var blev vampyr selv om det ikke helt var hvad han havde ønske så var det sådan og han kun ikke lave om på det mere, nej han prøve tit bare og glemme hvad der var sket med ham som mennesker og i sted kiggede han frem til det som han havde som vampyr..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En anden måde og møde dig på (Kia) Empty
IndlægEmne: Sv: En anden måde og møde dig på (Kia)   En anden måde og møde dig på (Kia) Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 05:43

En ung kvinde kom gående, hun havde sort krøllede hår, går øjne, en hvid hud, men hun var ikke vampyr nej, hun var Dæmon, de fleste mennesker troede ikke på den slags overnaturlig væsner, det gjorder hun endelig heller ikke indtil hun en dag kom til at bruge sin evne, så troede hun på sin familie's lægende om at op gennem sin mors tid havde der altid været en dæmon af deres børn, hun var stolt over at være dæmon hun elskede det, hun gik hen til en bar ikke s langt der fra og satte sig stille og rolig,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En anden måde og møde dig på (Kia) Empty
IndlægEmne: Sv: En anden måde og møde dig på (Kia)   En anden måde og møde dig på (Kia) Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 06:10

Alucard passede kort sig selv før han gik ind på en lille bar hvor der ikke var meget live men det kun man vel heller ikke forvejet af en mandag for det var jo dagen hvor alle kom tilbage påj obbet selv de tit ikke gad mandag så var det bare en dag men skulle over, han kiggede sig om og lytte til de mennensker som snakke selv om de var fulde og ders ord var ikke helt klager for ham selv om han hørt dem så let som ingen ting. Han kiggede så på hende der lige var kommet ind og han sagde ikke ord da han let fagede hendes duft, en dæmon men det gik ham ikke på da han ikke var inden i den krig som de var mellem dæmon og vampyr og han trak roligt vejet mens han kigge væk fra hende igen og ud i baren. den var død som han selv havde været i meget lang tid men nu var livet begyndet og komme tilbage til ham "godaften" sade han roligt til kvinde som var lidt for an hende men der var ikke meget mellemrum mellem dem så han ville gå tæt på d han ikke kun være sikker på hvordan den her dæmon havde det med vampyr..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En anden måde og møde dig på (Kia) Empty
IndlægEmne: Sv: En anden måde og møde dig på (Kia)   En anden måde og møde dig på (Kia) Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 06:19

Den unge kvinde smilede svagt da hun opfagede hans duft, vampyr og hvad så alså hun var skide ligeglad med den krig der var igang fordi hun hadet krige, hun så på ham med sine smukke grå øjne. ''godaften og sikke en smuk aften for en gangs skyld'' sagde hun koldt, hun elskede at lyde kold en gang i mellem fordi hun var blevet behandlet så dårligt, men det skulle ikke altid gå ud over alle folk. hun smilede sødt og charmernde mod ham. ''ohh.. mit navn er kia må jeg spørger om dit?'' spurte hun stille med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En anden måde og møde dig på (Kia) Empty
IndlægEmne: Sv: En anden måde og møde dig på (Kia)   En anden måde og møde dig på (Kia) Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 06:37

"navnet er Alucard og ja det er en smuk nat" sagde han roligt mens han kiggede på hende og hans rolige smile var frem på læben mens han kiggede på hende "hvad bringe en dæmon som dem her ind" sagde han med halv lav stemme så mennesker ikke ville kun hør hvad de nu snakke om for alle væsner havde det jo sådan med og hold sådan ting hemmelige over for mennesker da mennesker ikke troede på af de var hvad de være før det var for sent for dem..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En anden måde og møde dig på (Kia) Empty
IndlægEmne: Sv: En anden måde og møde dig på (Kia)   En anden måde og møde dig på (Kia) Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 06:42

Hun så hans smilede og smilede. ''ja.. ikke det store keder mig og er lidt ensom'' sagde huns stille og kiggede på ham med et smil på sine yndige tynde læber hun så på ham, hun viste ikke hvad hun ellers skulle sige, ''rart at møde dig forrasten'' sagde hun stille med et smil på sine læber og så ham i øjnene, hun var aldrig bange for at se en vampyr i øjnene, hun var nemmelig ikke bange for dem. hun smilte af sin tanke om vampyre der løb væk fra hende, det ville aldrig ske.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En anden måde og møde dig på (Kia) Empty
IndlægEmne: Sv: En anden måde og møde dig på (Kia)   En anden måde og møde dig på (Kia) Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 07:00

"jamen må jeg have love og sige det samme" sagde Alucard roligt mens han kiggede på hende med et smile "må jeg byde på lidt af drikke" sagde han kort efter da han gerne ville snakke med hende og lære hende af kende, han ventede hendes svar og kiggede stadig på hende med et roligt smile selv om han stadig var en smule ud for at jage her til aften mens han holdt det tilbage for han ville ikke jage før en anden dag da han ikke havde bruge for blod så tit..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En anden måde og møde dig på (Kia) Empty
IndlægEmne: Sv: En anden måde og møde dig på (Kia)   En anden måde og møde dig på (Kia) Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 07:15

Hun smilede stille og så på ham hun tog og kørte sin hånd om til sit hår og lod det ryge bag hendes øre med et smil. ''jov tak som byder'' sagde huns tille med et smil på sine læber, hun satte sig ned lige over for ham med et smil og lod sine øjne vamdre rundt mellem dem der var mellem clubben. hun smilede bare svagt mod ham. han virkede sød af en vampyr at være. hun smilede bare udena t vide hvorfor hun gjorder det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En anden måde og møde dig på (Kia) Empty
IndlægEmne: Sv: En anden måde og møde dig på (Kia)   En anden måde og møde dig på (Kia) Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 07:20

"hvad skal det så være?" sagde han roligt mens han kiggede på hende og han lod hænderne slappe af på hans ben mens han kiggede over på hende og en gang ned på det bord som var i mellem dem begge, han ventede roligt hendes svar mens han selv overvejet han havde lyst til men det der faldt ham mest ind var blod da han ikke havde fået det længe men det var jo ikke en ting man kun få på en bar som den her så han måtte finde en anden drik her til aften..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En anden måde og møde dig på (Kia) Empty
IndlægEmne: Sv: En anden måde og møde dig på (Kia)   En anden måde og møde dig på (Kia) Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 07:27

hun så på ham med et smil og kiggede sig om, også hen på ham igen. ''bare den stærkeste sprut de har'' sagde hun stille og kiggede på ham, hun tænkte på alt det hendes far havde udsat hende for, hun sukkede dybt og kiggede på hende med et smil på sine læber.

//lidt kreasvigt sorry//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En anden måde og møde dig på (Kia) Empty
IndlægEmne: Sv: En anden måde og møde dig på (Kia)   En anden måde og møde dig på (Kia) Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 07:35

//tja vi løber alle tør for det ind i mellem men det kommer jo igen//

"som du ønsker" sagde han roligt mens han kom op af stolen og han gik stille og roligt op i baren til tjenerne som var ledig i øjeblikket, han bestille med lav ord og ventede bare på der drikke vare ville være klager. Han kiggede kort rundt ind i mellem og det var en del tid siden han havde være ud og drikke men det kun vel altid genprøves for sjov da han ikke havde så meget i mod det selv om han ikke var som dæmon der nøde det mere end han selv gjord..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En anden måde og møde dig på (Kia) Empty
IndlægEmne: Sv: En anden måde og møde dig på (Kia)   En anden måde og møde dig på (Kia) Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 07:39

Hun sad stille og ventede på Alucard kom tilbage med det de skulle drikke. ''hej smukke hvorfor være sammen med sådan en dyster fyr når du kan være sammen med os'' sagde han til hende med et frækt blik. ''nej tak jeg har det fint sammen med ham'' sagde hun stille. en af drengene tog fat i hendes arm. ''gider du lige'' sagde hun vredt. men kunne ikke komme fri da det ikke var et menneske men en dæmon som hende,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En anden måde og møde dig på (Kia) Empty
IndlægEmne: Sv: En anden måde og møde dig på (Kia)   En anden måde og møde dig på (Kia) Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 07:45

Alucard vendt sig stille om mens han kiggede ned på dem da han let fangede det der blive snakke og han kiggede nu på personen da han ikke havde bruge for en kamp men på samme tid ville det os give mere live til natten end der havde være i den i til videre, han gik stille ned mod dem og tog bare fat i han dæmons skulder "gider du ikke være venlig og gå for jeg gider ikke en kamp her til aften med minder det komme så langt" sagde han mens hans stemme ikke var venlig mere og hans blik var helt klager os meget mere ond end før..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En anden måde og møde dig på (Kia) Empty
IndlægEmne: Sv: En anden måde og møde dig på (Kia)   En anden måde og møde dig på (Kia) Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 08:00

Kia så på Alucard. Dæmonen veg lidt væk fra ham. ''en vampyr føj en dæmon sammen med en vampyr ad!!'' sagde han og gik væk, kia smilede til ham. ''tak Alucard'' sagde hun med sin bløde og varme stemme hun smilede stille og kiiggede på ham med et smil på sine læber, ser ham i øjnene med et lille grin, uden at vide hvorfor det kom, ja han var da sød faktisk ekstrem sød. men det var der også en anden fyr der var hun smilede bare.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En anden måde og møde dig på (Kia) Empty
IndlægEmne: Sv: En anden måde og møde dig på (Kia)   En anden måde og møde dig på (Kia) Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 08:06

"så lidt" sagde han med en stemme som var tilbage på roligt og han kiggede på hende "jeg havde ikke helt vente af møde to dæmoner men hvad er livet ude lidt farligheder" sagde han kort efter mens han gik op for hen drikke varen som var klager og tjenerne sagde et eller anden da han betal for dem begge. Han gik tilbage ned til hende med de to glas "værsgo" sagde han mens han kiggede på hende med det samme lille smile som før..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En anden måde og møde dig på (Kia) Empty
IndlægEmne: Sv: En anden måde og møde dig på (Kia)   En anden måde og møde dig på (Kia) Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 08:13

HUn så på ham med et smil og tog imod sin drink og drak en lile smule ikke så meget men lidt af det, hun satte den på bordet og smilte. ''fortæl om dig selv Alucard'' sagde hun stille med et smil på sine læber og så ham i øjnene med et smil og så så rundt bag efter emd et lille grin. *han er faktisk ret nuttet* tænkte hun for sig selv med et smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En anden måde og møde dig på (Kia) Empty
IndlægEmne: Sv: En anden måde og møde dig på (Kia)   En anden måde og møde dig på (Kia) Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 09:13

"hvad vil du gerne vide?" sagde han roligt mens han kiggede på hende med et roligt blik "bare det normale eller mere end det?" sagde han lidt efter mens han kiggede på hende og han drak selv det halv af sit glas uden og opdage det, han trak kort vejet og han holdt blikket på hende mens han slappede af i kroppe da det var længe sidden han havde være så roligt samme med en dæmon..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En anden måde og møde dig på (Kia) Empty
IndlægEmne: Sv: En anden måde og møde dig på (Kia)   En anden måde og møde dig på (Kia) Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 21:39

hun så på ham med et smil på sine læber og lod blidt sin hånd ligge på bordet, hun så ham i øjnene. de var meget røde, han skulle nok snart have blod, ''bare fortæl'' sagde hun stille og kiggede på ham, med sin smukke grå øjne hun smilede sødt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En anden måde og møde dig på (Kia) Empty
IndlægEmne: Sv: En anden måde og møde dig på (Kia)   En anden måde og møde dig på (Kia) Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 23:50

"tja jeg født i år 1457 så jeg er vokset op med gud selv om jeg nu ikke gå på i ham mere, men et eller anden skulle man jo tro på den gang. Jeg vokset op med en der havde side ved kongen og jeg "død" i en alder af 45 hvor jeg blive vampyr og det var så der hvor jeg begyndet et anden live væk fra mennesker da jeg ikke helt var klager til og dræbe på den tid så de først 100 gik til af jeg jage dyr og holdt mig for mig selv på et slot som lå meget lang fra den byen hvor jeg vokset op da jeg ikke var sikker på om jeg ville kun styr mig selv" sagde han mens han kiggede på hende "men efter den tide begynde jeg så og kom en smule tilbage til mennesker verden og jeg live derfor bare meget i den høj klasse mellem de rige og med en stor del jord da jeg ikke lige frem var uden penge eller jeg tog nok mere penge fra dem som jeg begynde og drikke blod fra så jeg har haft snydt lidt i livet, men et eller anden skal man jo gør for af live" han stoppede kort op "men eller har jeg gået meget af en ensom vej da en stor del af dem jeg gjord til vampyr ikke har overlivet de først år af den mørke side da mennesker fandt ud af hvad de var og hvad de livet af mens jeg selv var heldig og kom af vejen så jeg skyl i en del døde vampyr nu til dags" han stoppede igen "men eller live jeg nu til dags sammen med min elve og jeg sådan set meget op i musik og danse da det komme af mit live i 1800 talt hvor jeg fandt den glæde frem for mig og det var os sådan jeg begynde og få råd til og leve livet som et normale mennesker" han var stille der efter..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En anden måde og møde dig på (Kia) Empty
IndlægEmne: Sv: En anden måde og møde dig på (Kia)   En anden måde og møde dig på (Kia) Icon_minitimeOns 08 Jun 2011, 00:13

hun så på ham med et smil på sine læber og kiggede. ''hold da helt op'' sagde hun stille med et smil og tog blidt hans med et kort smil. ''Alucard har det ikke været mega hårdt for dig'' spurte hun ham stille,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En anden måde og møde dig på (Kia) Empty
IndlægEmne: Sv: En anden måde og møde dig på (Kia)   En anden måde og møde dig på (Kia) Icon_minitimeOns 08 Jun 2011, 02:20

"en smule men jeg har lært og live med hvad jeg er selv om det tager en del tid" sagde Alucard mens han kiggede på hende "verden er ikke hvad den har og været" sagde han kort efter og han drak en smule mere af glasset mens han kort kiggede på det og opdaget af det snart var tomt selv om han ikke have gået efter og drikke det så hurtige..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En anden måde og møde dig på (Kia) Empty
IndlægEmne: Sv: En anden måde og møde dig på (Kia)   En anden måde og møde dig på (Kia) Icon_minitimeOns 08 Jun 2011, 02:32

hun kiggede på ham med et smil. ''det har de sku ret i min herre'' sagde hun høfligt med et kort charmernde smil. hun så på ham og viste ikke hvad hun skulle sige eller gøre, hun tog ud efter sit glads og drak en del af det, hun så ind i hans røde øjne med hendes smukke grå øjne med et kort smukt smil brede sig på hende læber og hun smilede stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En anden måde og møde dig på (Kia) Empty
IndlægEmne: Sv: En anden måde og møde dig på (Kia)   En anden måde og møde dig på (Kia) Icon_minitimeOns 08 Jun 2011, 03:01

"hvem dem selv hvordan er din hverdag?" sagde han roligt mens han kiggede på hende og han var stille igen mens han ventede et svar, han blikkede en gang eller to da det var naturligt når han nu altid leget menneske eller prøvet og hold rollen så godt han nu kun selv om det ikke altid lykkes ham og hold den..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En anden måde og møde dig på (Kia) Empty
IndlægEmne: Sv: En anden måde og møde dig på (Kia)   En anden måde og møde dig på (Kia) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En anden måde og møde dig på (Kia)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: