Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Want a little dance -Samata

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Want a little dance -Samata Empty
IndlægEmne: Want a little dance -Samata   Want a little dance -Samata Icon_minitimeOns 08 Jun 2011, 08:18

T: 23.32
S: Domkirken og kirkegåden
O: ingen "normale" mennesker kommer her på den her tid så der meget stille og ensom mens den ene lyd man hør er vinden..
P: Se mit billede
V: Skyret mens en smule regn er ned over kirkegåden og så det en smule koldt
D: IRL

Kirken ikke det mest normale sted og finde en vampyr men på en måde var det os deres andre hjem for de var jo døde og kom tilbage op fra jorden da de ikke havde i tanken og dø en naturlig døde som normale mennesker havde, men på samme tid ville man heller se en vampyr inden i kirken da det ikke lige frem var fordi af de var venner med gud nej de var nok mere på den anden side end hvad der var normalt.
Men i dag havde en vampyr fundet hjem i kirke da han ikke havde haft tid til og nå hjem før solen var oppe og derfor havde gemt sig indenfor i skyggen hvor solen ikke ville kun rør ham eller den ville god hvis den lavet om på dem måde som den stod på og hvis man rive taget af kirken dem det ville nok ikke ske på en mandag nat. Vampyr her var i grå jakkesæt mens han havde hvid hud og kort sort klippet hår, hans hænder var gemt under hvid hansker og han havde en sær form for lille klinge eller hvad de nu var siden på to finger da han bruge dem til og lave små sår på halden af dem som han drak blod fra. Alt i alt var der ikke mange tegn på af han var fra den her tid men det var han heller ikke nej han var født uden 1450en hvor han var vokset op som mennesker og sener hen var end op som en levne døde der nu gik rundt i den her verden ude en særlig gode grunde til enlig og være der..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Want a little dance -Samata Empty
IndlægEmne: Sv: Want a little dance -Samata   Want a little dance -Samata Icon_minitimeOns 08 Jun 2011, 23:46

Samanta kom gående/løbende mod kirken, da hun ikke havde det så godt på kirke gården, hun kom i faderns hus og gik hen for at bede til gud men hun kunne mærke en voldsom kulde i nærheden, hvor kom den kulde fra, hun kiggede rundt, hun fik set nogle røde øjne i skyggerne, *hvad er det* tænkte hun for sig selv hun troede jo ikke på nogle væsner ikke engang vampyre selv om de fleste troede på den slags så gjorder hun det ikke. hun kiggede sig om for at finde ud af hvor den kulde kom fra. den var ikke normalt eller måske var det fordi hun havde så kort tøj på en strop t-shirt i sort, og en sort nederdel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Want a little dance -Samata Empty
IndlægEmne: Sv: Want a little dance -Samata   Want a little dance -Samata Icon_minitimeTors 09 Jun 2011, 02:25

Vampyren kom ud i lyst så man kun se ham helt da han gerne ville se lidt mere på det mennesker som var kommet her ind da han ikke helt havde vente af der ville komme et menneske på den her tid af aften, han var stille mens han kiggede godt på hende. "hvem er de så mis?" sagde han med en rolige stemme mens han let kun duft hendes blod selv om der var et par meter mellem dem begge to, han lavede et roligt smile og han tog sig slet ikke af at hans øjne var helt røde som blod for det var naturligt for ham men ikke for mennesker..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Want a little dance -Samata Empty
IndlægEmne: Sv: Want a little dance -Samata   Want a little dance -Samata Icon_minitimeTors 09 Jun 2011, 02:33

hun kiggede på ham med et smil på sine læber, men gik lidt bag ud. ''mig? mit navn er samanta og dit er?'' spurte hun ham bange og slyttede sig lidt hun var bange for ham, hun havde aldrig set en fyr med så røde øjne. hun væltede ned og ligge på en af bænkene men kravlede vider væk fra ham da hun ikke kunne lide han var så tæt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Want a little dance -Samata Empty
IndlægEmne: Sv: Want a little dance -Samata   Want a little dance -Samata Icon_minitimeTors 09 Jun 2011, 23:25

Han var lynhurtige om bag hende uden af sige en lyd "er du bange for mig" sagde han kort "og hvem jeg er navnet er Alucard Van Weber" sagde han mens han stoppede hende fra gå bag ud da hun bare ville gå ind i ham, hun duftede til hende uden en lyd og hendes blod af en søde duft som alle mennesker havde *mm* tænkte han stille mens han ikke sagde mere og han kun let mærke trøsten gå mere på end da havde gjord for et kort øjeblik siden..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Want a little dance -Samata Empty
IndlægEmne: Sv: Want a little dance -Samata   Want a little dance -Samata Icon_minitimeFre 10 Jun 2011, 00:00

hun sprang lidt væk da han var bag hende men ramte ind i en af de andre bænke. ''hvad er du!! intet menneske kan bevæge sig så hurtigt'' sagde hun og gik lidt væk fra ham hun var bange for ham men ville ikke indrømme det. ''jeg.... nej jeg er ikke bange for dig'' sagde hun tille og kiggede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Want a little dance -Samata Empty
IndlægEmne: Sv: Want a little dance -Samata   Want a little dance -Samata Icon_minitimeFre 10 Jun 2011, 07:32

"hvad jeg er" sagde han kort "jeg er en udødelige og det derfor jeg kan være så hurtige" sagde han kort efter mens han lavede et lille smile så hans tændere kom til syn og det skindet i det lys som der var "men du må selv gæt hvad for en udødelig jeg er" sagde han lidt efter mens han blikkede en gang med de røde øjne..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Want a little dance -Samata Empty
IndlægEmne: Sv: Want a little dance -Samata   Want a little dance -Samata Icon_minitimeFre 10 Jun 2011, 07:38

hun så på ham og gik bag ud.. ''du... en... BLODSUGER!!!!!'' råbte hun uden det var med vilje hun så bange på ham hun viste ikke hvad hun skulle gøre... hun løb mod ud gangen men blev stoppet. ''hvad vil du mig'' spurte hun bange. 'nej ikke mit blod'' sagde hun nervøst og lynede jakken helt på til hagen og nederndelen kunne hun ikke tage længer ned hun var bange for han ville gøre hende fortræd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Want a little dance -Samata Empty
IndlægEmne: Sv: Want a little dance -Samata   Want a little dance -Samata Icon_minitimeFre 10 Jun 2011, 07:44

Han klukkede som svar mens han kiggede på hende "nej hvis jeg havde være efter dit blod så ville jeg ikke have spildt tiden" sagde han mens han kiggede på hende "så jeg er her bare fordi jeg ikke kun nå hjem før solen var stået op så jeg måtte jo finde et sted hvor jeg kun gemme mig fra den" sagde han kort efter mens han stadig kiggede på hende og han lod armen gå i kors, han trak vejet stille men unde grunde for han havde ikke bruge for det som vampyr men stadig det holdt da menneske rollen selv om han stadig ikke var en del af dem mere..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Want a little dance -Samata Empty
IndlægEmne: Sv: Want a little dance -Samata   Want a little dance -Samata Icon_minitimeFre 10 Jun 2011, 07:48

hun så bange på ham. ''det vil sige du gør mig intet'' spurte hun ham stille og holdte sig på afstand af ham, hun så de levende lys ude i siden af kirken hun så på alterede, ikke lige det bedste hjem for en vampyr? hun smilede stille men dog nervøst, hun så op på ham. ''eller vil du gøre mig noget'' spyrte hun ham bange og forsøgte at gemme så meget af sin bare hud som muligt, hun var bange for ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Want a little dance -Samata Empty
IndlægEmne: Sv: Want a little dance -Samata   Want a little dance -Samata Icon_minitimeFre 10 Jun 2011, 07:54

"jeg ser ikke en grunde til og gør dig det stor med minder du selv lige frem ønsker det selv om dit blod nu dufter godt" sagde han mens han kiggede på hende med et lille smile, han hold øjne på hende ude af blikke da det ikke var naturligt for en vampyr og gør sådan ting som mennesker gjord.
Han bed sig halvt i læben men uden af lave hule da han ikke gik efter det for der var ikke en grunde til han gjord sig selv sulten efter varmet blod selv om tanken var meget oppe i ham så gjord han det ikke i nu, nej han var den type der elsker og lege før han bed folk..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Want a little dance -Samata Empty
IndlægEmne: Sv: Want a little dance -Samata   Want a little dance -Samata Icon_minitimeFre 10 Jun 2011, 18:43

hun så bange på ham og stivnede faktisk da hun så hans tænder de var så sydeige og skarpe hun så væk det var helt vildt hun var så bange, hun havde aldrig følt en sådan frygt før, selv om hun havde været en del i gennem lige for tiden, hun smilede stille med et smil mod ham da hun ville virkelig sådan afslappet og det men det kunne hun bare ikke det var for slemt. hun var for bange,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Want a little dance -Samata Empty
IndlægEmne: Sv: Want a little dance -Samata   Want a little dance -Samata Icon_minitimeLør 11 Jun 2011, 08:09

"sige mig er du ikke bange for mig?" sagde han med en meget klager stemme som en normale mand ikke ville kun lave da der stemmer ikke var lavet på måde, han lod hoved være på skrå mens han blikkede to tre gangen med de røde øjen og han ventede bare hende svar mens han stille duftede til hendes blod uden af sige en lyd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Want a little dance -Samata Empty
IndlægEmne: Sv: Want a little dance -Samata   Want a little dance -Samata Icon_minitimeTirs 14 Jun 2011, 23:06

hun så på ham og gik væk hun væltede ned og ligge, ''jov jeg er'' sagde hun bange men kunne ikke komme væk hun så på ham og begyndte at kravle væk hun så sig om og viste ikke hvad hun skulle gøre og hendes blik var bange fordi hun ikke hvad der sker skal ske.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Want a little dance -Samata Empty
IndlægEmne: Sv: Want a little dance -Samata   Want a little dance -Samata Icon_minitimeTirs 14 Jun 2011, 23:45

Han var lynhurtige hen ved hende og han vippede hende bare om på ryggen uden af sige en lyd hvor han så kom efter sat sig på maven af hende "så svar mig ærligt hvad ville du gør hvis jeg sagde jeg var efter dit blod" sagde han med normale stemme og han kiggede stadig på hende med de røde øjne, et lille ondt smile kom frem på hans læbe og han blikkede kort mens han stadig holdt hende fast mod jorden så hun ikke ville kun slap væk fra ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Want a little dance -Samata Empty
IndlægEmne: Sv: Want a little dance -Samata   Want a little dance -Samata Icon_minitimeOns 15 Jun 2011, 00:02

hun så på ham, de røde øjne fik det til at gyse i hendes krop, og hun havde det svært ved at komme fri hun forsøgte alt men var for svag, da hun hørte hvad han sagde løb en tåre ned af hendes kind, ''nej ikke det skrid smut lad mig være'' råbte hun bange for at miste blod da hun har haft det svært nok i forvejen hun ville væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Want a little dance -Samata Empty
IndlægEmne: Sv: Want a little dance -Samata   Want a little dance -Samata Icon_minitimeOns 15 Jun 2011, 05:25

Et lille ondt smile dukkede frem på hans læber mens han kiggede ned på hende "hvorfor skulle jeg, for give mig en meget god grunde da jeg ikke har den miste smule i mod af dræbe et mennesker mere" sagde han mens han kiggede på hende og hans blik gik kort ned på hendes hals "når alt kommer til alt så i mennesker ikke anden end problemer som bare skal af veje" sagde han kort efter og han holdt hendes stadig nede i jorden..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Want a little dance -Samata Empty
IndlægEmne: Sv: Want a little dance -Samata   Want a little dance -Samata Icon_minitimeOns 15 Jun 2011, 05:47

hun så vredt på ham. ''det er nermer jer der kan undværes i er ikke født til andet end at dræbe og tænk i var ligesom om inden i blev bidt'' sagde hun vredt og så på ham o forsøgte at komme fri men kunne ikke komme fri hun var så svag, hun så på ham med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Want a little dance -Samata Empty
IndlægEmne: Sv: Want a little dance -Samata   Want a little dance -Samata Icon_minitimeOns 15 Jun 2011, 05:52

Han blottede de hvide tænderne så det kom til syne for kort tid "jamen så har jeg beslutte mig for jeg har heller ikke fået morgenmad i nu" sagde han kort mens han mens han kiggede på hende "og et eller anden skal du vel bruges til" sagde han kort efter mens han lod hove gå ned og han kyssede hende kort på halsen mens han næsten kun smag blod i kyssede..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Want a little dance -Samata Empty
IndlægEmne: Sv: Want a little dance -Samata   Want a little dance -Samata Icon_minitimeOns 15 Jun 2011, 06:01

hun rystede af skreg hun ville ikke bides, hun vred sig for at komme fri men kunne ikke komme nogle steder, hun så bange på ham, ''lad ig komme fri'' græd hun og forsøgte at komme fri og viste ikke hvad hun skulle gøre. hun græd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Want a little dance -Samata Empty
IndlægEmne: Sv: Want a little dance -Samata   Want a little dance -Samata Icon_minitimeOns 15 Jun 2011, 06:19

Han kom med en meget klager latter som ville kun ødelægge glasset men det holdt til det "så bed som om det var dit live der var på spil" sagde han bare koldt mens han kiggede på hende og han var bare den type der elskede og være ond over for folk da han ikke så meget for det stor for det var de i bunde og grunde ikke da han kun synes de var en ting skulle spise og ikke så meget anden..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Want a little dance -Samata Empty
IndlægEmne: Sv: Want a little dance -Samata   Want a little dance -Samata Icon_minitimeOns 15 Jun 2011, 06:37

hun så på ham, hun ville aldrig kunne bede for sit liv hun smilede bare. ''jeg vil aldrig be for mit liv'' sagde hun stille med et smil på sine læber og kiggede på ham med et smil på sine læber og så sig om med et smil på sine læber og så på ham hun viste ikke hvad hun skulle gøre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Want a little dance -Samata Empty
IndlægEmne: Sv: Want a little dance -Samata   Want a little dance -Samata Icon_minitimeOns 15 Jun 2011, 06:55

"ikke det" sagde han kort mens han kiggede på hende "surt for så heller ikke sikker på du spiller her fra med livet" sagde han kort efter mens han lod munden gå ned på hendes hals da han ikke længer ville hold sig tilbage for han havde heller ikke end grunden til det af gør det med mennesker da han ikke sådan..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Want a little dance -Samata Empty
IndlægEmne: Sv: Want a little dance -Samata   Want a little dance -Samata Icon_minitimeOns 15 Jun 2011, 07:07

hun så på ham. *bid mig ikke nej lad hver* tænker hun for sig selv og så væk, hun smilede stille og så på ham med et smil. og så svagt på ham hun var bange og forsøgte at vride sig fri. men kunne ikke komme fri.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Want a little dance -Samata Empty
IndlægEmne: Sv: Want a little dance -Samata   Want a little dance -Samata Icon_minitimeOns 15 Jun 2011, 07:11

Han sat sig kort men meget hurtige op "bange" sagde han kort med et lille smile før han gik tilbage til hendes hals og han slikkede hende kort på halsen da han ikke havde det stor i mod og bid i øjeblikke men han ville dov stadig gerne lege en smule i nu før han gjord det da han ikke helt var klager til det men på samme tid var der og en anden side af ham der sagde han gerne ville ud i natten efter og have være i guds hus for en helt dagen..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Want a little dance -Samata Empty
IndlægEmne: Sv: Want a little dance -Samata   Want a little dance -Samata Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Want a little dance -Samata
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Wareclare Domkirke-
Gå til: