Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 One More Night - Freja Nakara

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




One More Night - Freja Nakara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: One More Night - Freja Nakara   One More Night - Freja Nakara - Page 2 Icon_minitimeOns 22 Jun 2011, 23:52

Freja lod blid sine smukke øjne hvile ind i hans da de var så smukke, men hun havde set det lidt rødlige skær i hans øjne, hun så den kønne unge fyr rejste sig, og han rakte sin hånd ned til hende,
hendes smil bedte sig på hendes læber da hun var glad for at være sammen med ham den aften. ''hvor skal vi hen??'' spurte hun ham stille med et glimt i øjet, og tog imod hans hånd og rejste sig op men hendes hæl på hendes højre sko knækkede,
hun så på den. ''flot hvad skal jeg nu gør jeg kan ikke gå på en sko hjem eller hvor vi nu skal hen'' sagde hun stille og sukkede et lillle blidt suk og så op i hans øjne igen.
de holdte hinanden i hånden, det var en dejlig følse at have af en eller anden grund nød hun at være sammen med denne varulv, og nød det og rørte blidt ved hans kind
uden at tænke over hvad hun gjorder, hun vågnede hurtigt fra sin trance ved at se ham i øjnene og opdagede hun havde sin hånd på hans kind, og flyttede den hurtigt og så ned da hun følte sig flov, *hvorfor gjorder jeg det, nu tænker han sikkert at jeg er dum i hovede* tænkte hun for sig selv og sukkede. og kiggede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




One More Night - Freja Nakara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: One More Night - Freja Nakara   One More Night - Freja Nakara - Page 2 Icon_minitimeFre 08 Jul 2011, 00:00

Altair smilte bare og grinte lidt, han lagde den ene arm bag hendes ryg og fik sin venstre arm under hendes ben så hun blev løftede op i luften, så hun lå i en stilling som når en kvinde bliver gift, "hold godt fast" sagde han og sprang så, uden at advare hende på nogen måde. Han landede uden nogle form for problemer og satte hende så ned på asfalten, "lyst til at overnatte hjemme hos mig?" Spurgte han hende og begyndte at gå ud af gyden som de var landet i.
Han stod lidt og kiggede lidt rundt for så at kigge tilbage på Freja, "lad os se om der er en nat bus som køre til Werclare" sagde han og søgte efter et busstopsted i nærheden, "ser ud til at vi skal gå lidt" fortalte han og smilte så halvt til hende.
Det her kunne han godt ha' planlagt bedre indrømte han selv og gik tilbage til Freja og så ned på hendes føder hvor den ene var knækkede, "uhm.. ka' du gå på nogen måde med de sko?" Spurgte han med sine øjne vilende på hendes.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




One More Night - Freja Nakara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: One More Night - Freja Nakara   One More Night - Freja Nakara - Page 2 Icon_minitimeFre 08 Jul 2011, 00:29

Hun mærkede først hans ene arm og så op i hans øjne og ville rødme hvis hun kunne. hun lade armene om hans nakke og mærkede så han løftede hende op i sin favn og hun lå stille og rolig i hans favn, da han sagde hun skulle holde fast kom hun til at holde for godt fast i ham. ''undskyld hvis det gør ondt'' sagde hun med sin fine bløde stemme.
da de lanede og hans satte hende ned og hørte hvad han sagde. ''meget gerne altair'' sagde hun stille og tog sine sko af. ''nu kan jeg'' sagde hun stille da hun kom hen til ham var der en skralle spand og smed dem ud de var også alt for slidte, hendes kjole var også blevet lidt slidt men ikke det store hun stod ved siden af ham og strejfede hans hånd men tog den til sig stille og hun holdte for sin arm selv om hun ikke var kommet nogeet til hun var bare nervøs over for ham. han var så sød, ikke bange ville ikke gøre hende noget. hvorfor? hun var jo vampyr varulvenes fjende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




One More Night - Freja Nakara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: One More Night - Freja Nakara   One More Night - Freja Nakara - Page 2 Icon_minitimeFre 08 Jul 2011, 01:36

han smilte til hendes svar, "kom lad os komme ud til hovedvejen her i byen, der køre natbusserne sikkert" sagde han og begyndte at gå mod natkluben igen da den lå tæt på hovedvejen. højhusene så nu lidt skræmmende ud om natten da månens lys lavede nogle lidt uhyggelige skygger. Der gik ikke lang tid før de kom til cluben da de ikke var gået så langt væk, de drejede videre ned til venstre for så at være ved hovedvejen da det var en pænt stor vej, den lå dog stadig lidt fra cluben.
Altair kiggede lidt frem og tilbage ved vejen for at spotte et busstoppested, *hm.. vi skal vist over på den anden side* tænkte han nu da han tænkte sig om, "kom vi skal lige over på den anden side, da det er den vej vi skal for at komme til Werclare" fortalte han hende og gik over vejen, han havde set sig hurtigt til begge sider da der næsten ingen biler var på vejene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




One More Night - Freja Nakara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: One More Night - Freja Nakara   One More Night - Freja Nakara - Page 2 Icon_minitimeFre 08 Jul 2011, 01:48

Freja så ned af sig selv og så på ham og vidste ikke hvad hun skulle gøre. hvorfor var han så sød det var underlig de fleste varulve hun havde mødt var alle onde ved hende. hun vidste at de havde haft en dejlig aften men det var jo lige det om han også syns det, hun tog og holdte begge sine arme om sig selv da de gik forbi clubben,
freja så sig også til begge sider og gik sexede over vejen og ventede på ham på den anden side, og sidder stille og rolig ned på bustoppe stedet og venter på ham, vinden var faktisk uttrolig kold at hun faktisk frøs og hendes jakke var ikke varm nok men hun ville ikke fortælle ham det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




One More Night - Freja Nakara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: One More Night - Freja Nakara   One More Night - Freja Nakara - Page 2 Icon_minitimeFre 08 Jul 2011, 11:08

Altair var gået hen til bus-skiltet for at se hvornår den sidste bus kom, hvilket var om 5 minutter, han satte sig ned ved siden af Freja kiggede til hende og smilte et lille men roligt smil. Det rødlige skær som han havde haft før op på bygningstaget, han lagde mærke til at hun frøs kiggede først efter bussen for så at se tilbage på Freja, "skal jeg varme dig lidt til bussen kommer?" Spurgte han med et spørgerne blik og ventede svar.
Vinden var nu også måske en lille smule bidene kold, det var faktisk en af de fordele som varulv man ka' aldrig fryse, lige meget hvor koldt det er.. eller helt sandt var det ikke, for han kunne godt få sin varme tempatur ned hvis det er rigtig koldt, men aldrig så langt ned, at han vil begynde at fryse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




One More Night - Freja Nakara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: One More Night - Freja Nakara   One More Night - Freja Nakara - Page 2 Icon_minitimeFre 08 Jul 2011, 23:48

Freja så op på ham da han sagde det nikkede hun bare stille og roligt, ''ja tak'' sagde hun stille og så på ham med et smil på sine læber og rørte hans kind, med sine smukke øjnene så hun op i hans øjnene med et smil. på sine læber, hun rørte bildt hans brystkasse uden det var med vilje. hun så op igen og ville rødme hvis hun kunne. hun så rundt på den øde vej der kom ikke rigtig nogle biler, hvilket også passede Freja meget godt. da hun gerne ville sidde lidt alene sammen med altair han var godt selvskab. han var dejlig anderledes end de andre varulve de andre hun havde mødt havde angrebet hende men det gjorder han ikke han havde en menneskelig side. og det var lige det Freja søgte da hun selv syns hun var mere menneske end de andre vampyre i verden, hun så op i hans øjne igen hun kunne ikke lade hver med at røre hans kind han var så varm og dejlig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




One More Night - Freja Nakara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: One More Night - Freja Nakara   One More Night - Freja Nakara - Page 2 Icon_minitimeLør 09 Jul 2011, 05:58

Altair lagde sin arm om hende så de sad helt op af hinanden så hun kunne mærke hans varme rigtigt, han sad og aede hende blidt på skuldren med hånden mens han så ud mod nattehimlen og op på månen som fik ham til at få det rødlige skær igen.
Han fik løsrevet sig fra fuldmånens lys og mægtighed og lod det falde på Freja, "har du tænkt på, hvis du fik chancen, at ændre dig til en anden race?" Spurgte han og smilte stille til hende. Hans varme blik så hende som om han undersøgte noget. Man kunne høre en enkel gang eller to en sirene fra en politbil eller ambulance, efter lidt tid kom nat-bussen endelig, "kom, lad os komme indenfor" sagde han og slap armen om hende og gik ind i bussen og betalte for dem begge to for så at gå længere ind i bussen for at finde et sted hvor de kunne sidde.. det var ikke lige fordi at der var særlig mange mennesker i bussen, der sad 2 andre lidt spredt fra hinanden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




One More Night - Freja Nakara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: One More Night - Freja Nakara   One More Night - Freja Nakara - Page 2 Icon_minitimeSøn 10 Jul 2011, 05:21

Freja så op i hans øjne og viste virkelig ikke hvad han mente med om hun havde tænkt på det med at ændre race for det havde hun ikke. ''hvad mener du dog med det??'' spurte hun stille, da hun med det samme også hørte ambulancerne og politisirenerne, da hun så natbussen, vidste hun at han ville fjerne sin arm, hun rejste sig op og så på ham, da han gik ind i bussen, hun satte sig ned lidt bag ved for at sidde lidt i mørke, så månen ikke ramte dem. hun så op på ham for at se om han stadig var med det var han så. hun lod blidt sin hånd tage hans, og hev ham ned og sidde ved sin side, ''Altair? hvor henne i werclare??'' spurte hun ham stille med sine øjne som så dybt ind i hans.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




One More Night - Freja Nakara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: One More Night - Freja Nakara   One More Night - Freja Nakara - Page 2 Icon_minitimeMan 11 Jul 2011, 03:28

Altair satte sig ved siden af hende og sagde at det ved på en lille sidegade hans lejlighed lå, bussen satte igang og han lændte sig tilbage på sædet og smilte roligt til Freja og lagde armen op på ryglændet bag hende da han ikke rigtig kunne havde armen nogen andre steder, med knæende op på sædet foran fik han sat sig mere eller mindre behageligt.
"Ja, har du aldrig tænkt på hvis du havde chance for at blive et andet væsen eller måske bare menneske?" Spurgte han hende og så på hende med et spørgerne blik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




One More Night - Freja Nakara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: One More Night - Freja Nakara   One More Night - Freja Nakara - Page 2 Icon_minitimeTirs 12 Jul 2011, 22:36

Freja så op på ham med sine lidt rødlige øjne, og lænede sig ind til ham for at sidde lidt behagligt han havde jo armen på det ryglæn bag hende, hun smilede bare mod ham, ''alså jeg er ikke helt sikker, jeg troede altid inden jeg blev vampyr at hvis jeg skulle være noget væsen skulle det være varulv, men den drøm røg fra mig den nat hvor jeg døde'' sagde hun stille og kiggede på ham, ''det ville da være rart at være menneske igen. men jeg var ret svag som menneske'' sagde hun og så ned på sine bare lår og legede lidt med sin kjole fordi hun var lidt nervøs.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




One More Night - Freja Nakara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: One More Night - Freja Nakara   One More Night - Freja Nakara - Page 2 Icon_minitimeOns 13 Jul 2011, 04:14

Altair blev overrasket over det hun gerne vil være hvis hun kunne vælge, "varulv? Hvorfor lige varulv?" Spurgte han og så på Freja med et spørgerne blik, "hvor ikke engel eller måske endda menneske igen?" Spurgte han, det undrede ham at hun gerne vil være samme race som ham, "jeg tror ikke du vil bryde dig om at være en varulv" sagde han så og lænde sig tilbage op af ryglændet og så ligefrem. Det var begyndt at regne lidt voldsomt og ramme bussens vinduer som den kørte ude på lande vejen som førte hen til Werclare hvor det var han boede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




One More Night - Freja Nakara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: One More Night - Freja Nakara   One More Night - Freja Nakara - Page 2 Icon_minitimeOns 13 Jul 2011, 05:01

hun så op på ham. ''fordi jeg ikke gider engle og elver og alt det, de er alt for kedelig alså jov menneske ville da være rart men alligevvele ikke da jeg syns jeg var for svag..... og så skulle jeg jage som dusørjæger igen'' sagde hun stille og så ned i sine hænder og sukkede hun ville ikke hun hadet det ned at være menneske hun var så svag det var så irreternde at være menneske men vampyr var mere man ældes ikke. det var virkelig nedern selv om det var da dejligt at være ung for evigt,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




One More Night - Freja Nakara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: One More Night - Freja Nakara   One More Night - Freja Nakara - Page 2 Icon_minitimeOns 13 Jul 2011, 10:28

"Hm.. det ka' da der være noget om" sagde han og så at de snart skulle af, så han trukkede på stop knappen for a vise busseføren at de skulle af næste gang, "kom vi skal af nu" fortalte han Freja og rejste sig fra sin plads ved siden af Freja og stilte sig ved udgang i bussen med den ene hånd på en gulstolpe som var placerede i bussen til at tag fat om så man ikke væltede hvis bussen bræmsede hårdt op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




One More Night - Freja Nakara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: One More Night - Freja Nakara   One More Night - Freja Nakara - Page 2 Icon_minitimeOns 13 Jul 2011, 21:13

ffreja rejste sig helt op og stod stille ved siden af ham og tænkte over hvorfor hun endelig var taget med ham hjem, jov han var da sød og alt det men sådan en som ham måtte da ha en kæreste eller hvad? hun ville ikke tro på han ikke havde en så hun lagde ikke an på ham det ville jo være dumt hvis han nu allerede havde en kæreste. hun så ned da bussen stoppede og de stod af og gik stille og rolig hen mod hvor han boede hun legede med sit hår, hun vidste ikke hvad hun ellers skulle gøre der var intet at lave lige nu og der var intet at snakke om jov hun kunne jo spørger om tilng.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




One More Night - Freja Nakara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: One More Night - Freja Nakara   One More Night - Freja Nakara - Page 2 Icon_minitimeFre 15 Jul 2011, 05:21

Da de endelig kom til bygningen hvor hans lejlighed lå i, fik han låst døren til gangen op og gik ind med Freja, døren låste automatisk igen da den smækkede, Altair var allerede på vej op af trappen da de skulle op til tredje sal i bygningen.
Det tog dog ikke så lang tid igen at komme op til hans lejligheds hoveddør, Altair fik åbnede op for Freja så hun kunne komme indenfor da han regnede med at hun ikke vil stå ude i gangen og kukkelure, lejligheden havde ikke særlig mange fanzy ting som store fjernsyn og så'en, mere bare simple ting.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




One More Night - Freja Nakara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: One More Night - Freja Nakara   One More Night - Freja Nakara - Page 2 Icon_minitimeFre 15 Jul 2011, 06:00

Freja gik stille og roligt med ham, det var som om hun havde fået en ven for livet men han skulle ikke tænke på hende da hun jo bare var problemer med alle de dusør jæger der var efter hende men de var sikkert også efter ham, men det var ikke sikkert men de fleste var men hun vidste ikke hvad hun skulle sige eller gøre hhun så sig væk, hun kiggede sig om og så på den unge fyr foran hende, hun vidste virkelig ikke hvad hun skulle sige. ''du har en pæn lejlighed Altair'' sagde hun det var alt hun kunne komme frem med ikke anden det var helt vildt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




One More Night - Freja Nakara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: One More Night - Freja Nakara   One More Night - Freja Nakara - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Jul 2011, 09:07

"Takker" sagde han og smilte, "forresten, stil dine højhælet i gangen og lad som om du er hjemme, det gør jeg hvert fald" jokede han lidt og gik ind i stuen med et mindre grin, smed t-shirten over sofalændet så han kun var i bukser og baroverkrop, "du kan bare tag dobbelt sengen inde til højre, jeg skal nok sove på sofaen" fortalte han hende og pegede ind mod det lidt mørke soveværelse som lå til højre i sturen, kardinerne var trukket for, så det var derfor at der var så mørkt på værelset.
Altair satte sig og tændte for det lille fjernsyn som han havde i lejligheden og skiftet over til en film kanal som åbenbart sendte en film med Samuel L. Jackson i, "hvis du skal på toilettet så er det nede for enden af gangen" fortalte han til hende og satte sig ordenligt tilrette med armene på kors.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




One More Night - Freja Nakara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: One More Night - Freja Nakara   One More Night - Freja Nakara - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Jul 2011, 22:20

freja smilede lidt af hans vidts. ''haha den var god hva?'' sagde hun stille med et smil på sine læber. ''altair har du endelig en kæreste hvis jeg må spørger?'' spurte hun stille med et sødt blik. ''for vil gerne møde hende'' sagde hun stille og kiggede på ham med de smukke øjne hun havde også ned igen hun var ret god til at have det sjovt lige for tiden hun havde jo også næsten lige fået en ny ven. måske burte hun gå på club noget ofter. det kunne være det hjalp på at møde nogle flere fyre. det håbede hun i hver til fald for han var sød det var altair men kun venne sød hun var bare glad lige for tiden vidste ikke rigtig hvorfor men der måtte jo være en grund til det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




One More Night - Freja Nakara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: One More Night - Freja Nakara   One More Night - Freja Nakara - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Aug 2011, 05:32

Altair kiggede kort på hende, "nej, ikke længere, ved ikke hvor hun er henne i verden eller hvornår jeg møder hende igen" sagde han og smilte stille til hende, "forresten så ka' du bare tag mit soveværelse, jeg skal nok tag sofaen hvis du ikke vil sove sammen" fortalte han hende og vendte sig så han sad med siden til hende i sofaen.
"Kom her" sagde han og klappede stille på pladsen ved siden af ham, "har nogle enkle film tror jeg, et eller andet sted, med mindre du vil noget andet?" Spurgte han og rejste sig og forsvandt ind i soveværelset og begav sig til at rode i sin komode for film han havde.. hvis han stadig havde nogle film.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





One More Night - Freja Nakara - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: One More Night - Freja Nakara   One More Night - Freja Nakara - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
One More Night - Freja Nakara
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: