Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Girls just wanna have fun{ alle må skrive }

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Girls just wanna have fun{ alle må skrive } Empty
IndlægEmne: Girls just wanna have fun{ alle må skrive }   Girls just wanna have fun{ alle må skrive } Icon_minitimeTors 16 Jun 2011, 20:35

Sted: The reggie Club
Omgivelser : Rimelig mange fyre og ligeså mange kvinder.
Tid: 00.36
Vejr: Mørk og stjerneklar nat, kølig i temperatur.

Camille var undtagelsesvis taget på Club, hvilket var noget atypisk for hende, i al fald taget i betragtning af hun var uden en partner. Hun følte sig kejtet sådanne steder på egen hånd, de var ofte overfyldte med smukt sminkede kvinder med stor selvtillid til deres udseende .
Camille havde altid gået mere op i hvad der var inden i folk end hvordan deres ydre "skinnede".
Det var måske nemt at indtage det synspunkt ville nogen hævde, da hun jo ikke ligefrem var grim, men havde et udseende der var mildt, for de fleste øjne der betragtede. Hun behøvede ikke at gøre meget ved sig selv. Men Camille ville hellere roses for hendes væremåde, end for hendes bryster.
Alligevel sad hun nu her, en sort og hvid mønstret tæt siddende kjole der lydigt fulgte hendes kurver. Kjolen var skåret lige over hendes knæ og et par sorte sko med en fatal høj hæl tog plads på hendes fødder.
Camille sad i baren og ventede på at få kontakt ,så hun kunne få en drink, men der var virkelig travlt denne aften.
Det var først efter hun var kommet ind, at det var gået op for hende at det var en speciel aften , det forholdte sig nemlig sådan, at herrene skulle byde kvinderne op til dans, og det var kvinderne forbudt at afslå.
Camille trommede lidt nervøst med fingrene på bardisken, havde hun vidst det ...var hun aldrig kommet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Girls just wanna have fun{ alle må skrive } Empty
IndlægEmne: Sv: Girls just wanna have fun{ alle må skrive }   Girls just wanna have fun{ alle må skrive } Icon_minitimeTors 16 Jun 2011, 20:50

Klubben det var først gang han var kommet her sted han var flytte ind i går, han gik mellem de mange mennesker da han ikke havde en og snakke med for han var den nye freak her i byen men det betød ikke af han ikke ville kom ud og se hvordan det var her.
Han navn var Sebastian og han var en meget gammel bloddæmon som var kommet her hygge sig en smule da han ikke havde anden og lave her til aften, han kiggede rundt på den mange mennesker og han sagde ikke en lyd da han ikke var sikker på hvem han ville snakke med da alle så ud til og have en eller to anden og snakke med, han gik bare videre mens han trak vejet ind i mellem da han ikke var mennesker men blot havde en mennesker krop for af passe ind mellem mennesker.
Han havde skulderlang sort hår og hans hun var meget hvid grå mens hans øjne var sorte som natten og det var hvad der mest fangede folk da det ikke var den mest normale farve af have, hans tøj bestod af en hvid skjorte mens hans bukser var grå sorte og han havde en grå vest ud over den hvide skjorte mens han havde halv hansker på og han så meget ude som en bartander selv om han ikke var det eller han havde været det før i tiden så han var helt klager over hvad jobbet gik ud på man det snakke han ikke om mere. Han fik øje på en som var alene og han begyndet roligt og gå over mod hende da han jo selv var alene og det var vel en måde og finde en og snakke med i sted for bare og ked sig alene..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Girls just wanna have fun{ alle må skrive } Empty
IndlægEmne: Sv: Girls just wanna have fun{ alle må skrive }   Girls just wanna have fun{ alle må skrive } Icon_minitimeTors 16 Jun 2011, 20:58

Camille så han nærmede sig og hun lyste op i et smil.
Da han var kommet helt over, rakte hun ud efter ham og greb fat i hans ærme.
"Endelig...det var sørme også på tide " Sagde hun med smil i hendes stemme, "Jeg har ventet længe uden noget held, kan du ikke fixe en Havanne club til mig, så du en skat ?" sagde hun, da hun på sin sedvanlige kluntet vis havde fået det helt galt i halsen og troede han var en af tjerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Girls just wanna have fun{ alle må skrive } Empty
IndlægEmne: Sv: Girls just wanna have fun{ alle må skrive }   Girls just wanna have fun{ alle må skrive } Icon_minitimeTors 16 Jun 2011, 21:04

Han kiggede på hende med store øjne "sorry men jeg har ikke en gang job her" sagde han med et rolige stemme og han havde overhoved ikke forvente af alle ville tag ham for at være en bartander da han ikke gik op i det mere *jeg skulle have taget noget anden på* tænkte han kort mens han stadig kiggede på hende og han sagde ikke mere mens han havde håb på af hun ville forstå af han bare var her for af hygge sig "men enlig er jeg bare kommet her for af snakke" sagde han kort og han styret ikke helt hans egen ord før det var sagt, han kiggede på hende i en del tid for af husk hvordan hun så ud da han huske folk for hvordan de så ud og ikke så meget på navn..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Girls just wanna have fun{ alle må skrive } Empty
IndlægEmne: Sv: Girls just wanna have fun{ alle må skrive }   Girls just wanna have fun{ alle må skrive } Icon_minitimeTors 16 Jun 2011, 21:10

Camille blev så ked af det da misforståelsen gik op for hende.
" Ai, det er jeg virkelig ked af...det er bare så typisk mig at sige det forkerte...det burde jeg ha..." Hun stoppede sig selv selv i sin strøm af undskyldninger og bemærkede at han bare stod og kiggede på hende. Camille var flov over hendes fejltagelse og ville gerne rette op på det.
" Du er cool ud,intet ivejn med tøjet " mumlede hun og med rosa kinder fik hun også præsteret at rejse sig og tilbød som den sidste undskyldning hun kunne finde på " vil du ikke sidder her?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Girls just wanna have fun{ alle må skrive } Empty
IndlægEmne: Sv: Girls just wanna have fun{ alle må skrive }   Girls just wanna have fun{ alle må skrive } Icon_minitimeTors 16 Jun 2011, 21:14

"hvorfor ikke" sagde han roligt mens han tog plads overfor hende "og vi laver jo alle fejl" sagde han lidt efter mens han havde et roligt smile frem på læben og han kiggede stadig på hende "navnet er for resten Sebastian" sagde han mens han rakkede hånd frem mod hende og han holdt det rolige smile, han blinkede med de sorte øjne mens han lodblikket kort gå fra hende og ud på alle dem som var her de lavede alle en masse larme men det var jo normalt nu om dage..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Girls just wanna have fun{ alle må skrive } Empty
IndlægEmne: Sv: Girls just wanna have fun{ alle må skrive }   Girls just wanna have fun{ alle må skrive } Icon_minitimeTors 16 Jun 2011, 21:19

Hun tog hans hånd og gengældte håndtrykket, med et lille fast klem.
" og jeg hedder Camille " præsenterede hun sig , lettet over hendes fejl ikke havde vækket hans vrede.Nogen ville havde taget det ilde op, specielt hvis de var meget fulde eller påvirket af andre ting.
" Hvis vi kan fange den rigtige tjeners opmærksomhed, så gir jeg en omgang " kvidrede hun afslappet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Girls just wanna have fun{ alle må skrive } Empty
IndlægEmne: Sv: Girls just wanna have fun{ alle må skrive }   Girls just wanna have fun{ alle må skrive } Icon_minitimeTors 16 Jun 2011, 21:34

Han kom med en lille latter "jamen du ikke den første der har taget mig for af være bartander for jeg er oplært som det da det var en del af min træningen til og blive butler" sagde han mens han kiggede på hende med et roligt smile "så jeg har fået den mange gang" sagde han roligt og han lod hoved slap af på den ene hård mens han stadig kiggede på hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Girls just wanna have fun{ alle må skrive } Empty
IndlægEmne: Sv: Girls just wanna have fun{ alle må skrive }   Girls just wanna have fun{ alle må skrive } Icon_minitimeTors 16 Jun 2011, 21:40

Camille begyndte at grine " virkelig...er det sandt ? Ikke den første ?"
Så er du måske butler når du skal tjene til dagen og vejen ?" spurgte hun og mødte hans øjne.
Hun standsede hendes tanker et sekund, lige længe nok til at bemærke at hans øjne virkede til at være endeløse sorte, sorte som natten. Så tvang hun sig selv til at løsrive sig fra hans blik og spejdede igen hen over baren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Girls just wanna have fun{ alle må skrive } Empty
IndlægEmne: Sv: Girls just wanna have fun{ alle må skrive }   Girls just wanna have fun{ alle må skrive } Icon_minitimeTors 16 Jun 2011, 21:45

"overhoved ikke der har være en del" sagde han roligt mens han kiggede på hende "det kan man godt sige men jeg har ikke fundet en og arbejde for i nu da jeg lige flyttede ind i går" sagde han kort efter mens han stadig kiggede på hende "men hvad bringer dig her ind?" sagde han lidt efter da han ikke gik ud fra af hun bare være kommet for kun og snakke, han selv ja han havde ikke så meget anden og lave så derfor var han her til han kun kom ud og finde et sted og arbejde for en eller anden..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Girls just wanna have fun{ alle må skrive } Empty
IndlægEmne: Sv: Girls just wanna have fun{ alle må skrive }   Girls just wanna have fun{ alle må skrive } Icon_minitimeTors 16 Jun 2011, 21:57

Camille smilede.
" Tja..jeg var lidt træt af kun at bruge tiden på at arbejde og være hjemme."
Hun tænkte sig lidt om og forsatte med ærlighed der var typisk for hende " jeg bor alene, du ved...så det med at gå i byen og feste er ikke noget jeg gør hver og hveranden dag, men i aften syntes jeg at jeg havde lyst til en drink og noget god musik. Så kom jeg i tanker om clubben her....det er faktisk første gang jeg er her". Hun så ind i hans mørke øjne og måtte igen tvinge sig til at bryde kontakten.
Denne gang så hun til sin forbløffelse at tjeneren stod med begge albuer i disken og hovedet mellem hænderne og så på Camille og Sebastian. " Hør...skal i to have noget?" måtte han småråbe for at kunne overdøve musikken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Girls just wanna have fun{ alle må skrive } Empty
IndlægEmne: Sv: Girls just wanna have fun{ alle må skrive }   Girls just wanna have fun{ alle må skrive } Icon_minitimeTors 16 Jun 2011, 22:02

Sebastian kiggede på tjenerne uden af sige en lyd da han slet ikke havde overvejet had han ville have af drikke men et eller anden måtte anden vel finde på, han nikkede til hende som svar og kiggede så tilbage op på tjenerne "hmm jeg ved det helt men jeg tror bare jeg siger et glas cola med en stor del rom" sagde han roligt og han gik med den ene hånd i lomme mens han ventede på havde bestilte hendes drikkevare..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Girls just wanna have fun{ alle må skrive } Empty
IndlægEmne: Sv: Girls just wanna have fun{ alle må skrive }   Girls just wanna have fun{ alle må skrive } Icon_minitimeTors 16 Jun 2011, 22:07

Camille smilede til tjerneren og bad om et glas rødvin.
Så rystede hun på hovedet af Sebastian som et " næ nej " tegn og gav istedet penge til tjeneren.
"Jeg sagde jo at omgangen var min " sagde hun i en let drillende tone.
Han ville tage det som et tegn på goodwill efter hendes dumme fejl, og Camille ville ikke pludselig sidde i en situation hvor nogen ønskede "betaling" for deres drinks de havde tilbud hende, ikke at hun troede Sebastian var den type....men lidt sikkerhedsforanstaltninger havde jo aldrig skadet nogen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Girls just wanna have fun{ alle må skrive } Empty
IndlægEmne: Sv: Girls just wanna have fun{ alle må skrive }   Girls just wanna have fun{ alle må skrive } Icon_minitimeTors 16 Jun 2011, 22:15

"vel" sagde han kort mens han igen kiggede på hende "så giver jeg en anden gang hvis det er" sagde han kort efter og han kiggede stille på de sorte halv hansker som han havde på, nogle af hans tråde danse om ham og han fik dem til og fald til jorden med tankens kraft "mm" lavede han som lyd mens han var stille.
Han lukkede kort øjne mens han let kun duft alle de mennesker der var rundt om ham her på clubben og det fik ham til og lave lyst til blod, han lukkede øjne op igen for af kom væk fra tanken da den her net ikke var til for af jage..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Girls just wanna have fun{ alle må skrive } Empty
IndlægEmne: Sv: Girls just wanna have fun{ alle må skrive }   Girls just wanna have fun{ alle må skrive } Icon_minitimeTors 16 Jun 2011, 22:24

Camille kastede et skjult blik på ham imens tjeneren satte deres glas fra sig, på baren foran dem-
"tak " sagde hun til tjeneren uden at tage blikket fra Sebastian, der nu sad med øjnene lukkede. Der var nu et eller andet....atypisk over ham. Hun græskede hans ansigt for spor afd et overnaturlige, men kunne ingen finde ...på den anden side det havde hun faktisk aldrig kunne, emd mindre de havde røde øjne der tørstede efter blod, så var det jo ikke til at tage fejl af.
Hun skubbede med en finger hans drink over til ham.
"Er du træt ?" spurgte hun blidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Girls just wanna have fun{ alle må skrive } Empty
IndlægEmne: Sv: Girls just wanna have fun{ alle må skrive }   Girls just wanna have fun{ alle må skrive } Icon_minitimeTors 16 Jun 2011, 22:31

"overhoved ikke det bare mig og mine tanker" sagde han roligt mens han kiggede på hende og han tog stille glasset op til munden før han begyndet og bunde det da han var ret van til og drikke en stor del, han sat det stille igen efter af den var halv tomt og han kiggede igen på hende "og så det os den lille gave jeg har" sagde han mens han kiggede hende helt i øjne og han blinkede en gang for bryde hans stirre da den var meget lang da han ikke blinkede af natur som mennesker gjord..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Girls just wanna have fun{ alle må skrive } Empty
IndlægEmne: Sv: Girls just wanna have fun{ alle må skrive }   Girls just wanna have fun{ alle må skrive } Icon_minitimeTors 16 Jun 2011, 22:36

Camille, stivnede lidt og tænkte åh nej, here we go.... hvad er han nu får en.
Hun havde kunne lide ham , så hun håbede ikke han var en "ulv i fåreklæder" og faktisk var en slem fyr.Man kunne aldrig vide.
Men hun samlede sit mod og håbede ikke han kunne se hun lige havde tøvet.
"Gave...hvad har du for en ...gave ?" spurgte hun og forsvandt en kort øjeblik ind i de mørke øjne, indtil han blinkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Girls just wanna have fun{ alle må skrive } Empty
IndlægEmne: Sv: Girls just wanna have fun{ alle må skrive }   Girls just wanna have fun{ alle må skrive } Icon_minitimeTors 16 Jun 2011, 22:45

"det ikke en du kan se men jeg kan sige det er en form få tråde som jeg selv kun kan se med minder der kommer blod på dem for så kan alle se dem, jeg bruger dem kun som et forsvar da jeg ikke ser en grunde til vold" sagde han mens han kiggede på hende og han glasset gå op til munden før han igen drak men ikke så meget som før da han ikke helt gad og tom ud på ingen tid..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Girls just wanna have fun{ alle må skrive } Empty
IndlægEmne: Sv: Girls just wanna have fun{ alle må skrive }   Girls just wanna have fun{ alle må skrive } Icon_minitimeTors 16 Jun 2011, 22:52

Tråde? Forsvar ?
Han var helt klar ikke menneske !
Men, Sebastian virkede ....sød og han havde på en eller anden måde fået hendes tillid, så hun ville ikke panikke, men istedet lade tvivlen komme ham tilgode.
Hun talte ikke så højt,men håbede han kunne høre hende for musikken " Hvad er du ?".
Hendes øjne mødte hans og nu var der et svagt spor af bekymring at spore i dem, men bare for den der kiggede meget grundigt efter.


//skal logge om 2 sek....tak for nu//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Girls just wanna have fun{ alle må skrive } Empty
IndlægEmne: Sv: Girls just wanna have fun{ alle må skrive }   Girls just wanna have fun{ alle må skrive } Icon_minitimeLør 18 Jun 2011, 03:52

"hvad jeg er?" sagde han stille mens han kiggede på hende "jeg er en bloddæmon" sagde han mens han stadig kiggede på hende og han drak glasset helt op så det var tomt, hans blik var på hende da han sat glasset ned "men jeg kan let duftet du er et menneske ikke sandt" sagde han mens han så på hende og hanvr stille mens han ventede hendes svar.
Han lukkede igen øjne mens han var i sin tanker for lidt tid og han sagde ikke mere om det med at han var en dæmon da han ikke helt var glad for det da han havde en god og en meget mørke side som var ret så ond..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Girls just wanna have fun{ alle må skrive } Empty
IndlægEmne: Sv: Girls just wanna have fun{ alle må skrive }   Girls just wanna have fun{ alle må skrive } Icon_minitimeLør 18 Jun 2011, 04:30

Camille spildte lidt af hendes drik , udelukket fordi hun blev nervøs.
Bloddæmon, hviskede hun og forsøgte at samle sig.Hvornår mon hun ville lære at kunne skælne, og hun havde lige bedt ham om en drink,da hun fejlagtigt troede han var tjener.
Camille sukkede...hvor typisk, endelig en sød fyr,og så han dæmon.
"Skal jeg være bange?" Ville hun vide og så ham i de sorte øjne, hun forventede et ærligt svar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Girls just wanna have fun{ alle må skrive } Empty
IndlægEmne: Sv: Girls just wanna have fun{ alle må skrive }   Girls just wanna have fun{ alle må skrive } Icon_minitimeMan 20 Jun 2011, 21:35

"ikke hvis du ikke har en grunde til det" sagde han mens han kiggede på hende "men jeg ikke farligt i de her dage for jeg ikke den type der jager så tit da jeg kun behøver det en gang om ugen for jeg er over de 21000 år" sagde han mens han kiggede på hende og han smilede roligt til hende "men som sagt det op til dig selv" sagde han lidt efter mens han trak vejet mens han så på hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Girls just wanna have fun{ alle må skrive } Empty
IndlægEmne: Sv: Girls just wanna have fun{ alle må skrive }   Girls just wanna have fun{ alle må skrive } Icon_minitimeMan 20 Jun 2011, 21:42

Hun så ned på hendes hænder og svarede lidt ironisk " Hmmmlad mig nu se...så tror jeg at jeg vælger.... hmmm..jeg vælger fred! " og så grinede hun og fik en fornemmelse af man godt kunne stole på ham.
" Her er mange i dag , er du her ofte?" hun spurgte ham med et smil og "gokkede sig i hovedet" mentalt over den lamme sætning, det var jo total standart at komme med sådan en bemærkning.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Girls just wanna have fun{ alle må skrive } Empty
IndlægEmne: Sv: Girls just wanna have fun{ alle må skrive }   Girls just wanna have fun{ alle må skrive } Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Girls just wanna have fun{ alle må skrive }
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: