Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Endnu et offer, nydeligt!

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Endnu et offer, nydeligt! Empty
IndlægEmne: Endnu et offer, nydeligt!   Endnu et offer, nydeligt! Icon_minitimeOns 16 Dec 2009, 23:54

Dato: IRL
Dag: IRL
Tid: 23.30
Vejr: Det sner og blæser lidt
Sted: I en gyde
Omgivelser: Ingen, undtagen Amy og et dødt lig
Årstid: Vinter

Amy havde lænt sig akavet op af muren og der var lidt blod ved hendes mundvig, hun gad ikke fjerne det lige nu, hvem skulle også komme så sent rundt også på en hverdag. Han lod kort blikket glide hen over liget som lå på jorden, lidt af det blod som var tilbage løb ned i sneen og blev helt rødt. Hun havde ikke haft lysten til at tømme liget fuldstændig, det var hun ikke i humør til lige nu, hun tænkte nemlig også på diverse ting, hun forstod ikke rigtig billederne inde i sit hoved og derfor plejede hun at ligge dem til side. Amy åbnede munden lidt på gab og strejfede spidsen af sin hjørntand med tungen og smilte så lumsk, det var altid godt med et måltid mad inden man skulle hjem, hendes røde øjne var nu blevet grønne igen og hun sukkede lettet over at tørsten var væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu et offer, nydeligt! Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu et offer, nydeligt!   Endnu et offer, nydeligt! Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 00:14

Aubrey havde kunne lugte blod, han var ikke sulten da han for længst havde indtaget mere blod en nødvendigt, da han var kommet så tæt på at han kunne kende lugten, det var ikke bare en fremmed vampyr, han smilede og kom frem i åbningen af gyden "Der kan man se.. " sagde han og afbrød nattens stilhed, han så med et smil på læberne hen på Amy " .. Hvor hygsomt, så mødes vi jo igen Amy?" sagde han og lo lidt, han tog det ret komisk når han mødte sine tidliger ofre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu et offer, nydeligt! Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu et offer, nydeligt!   Endnu et offer, nydeligt! Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 00:20

Amy sagde ikke noget først, lige nu var hun opslugt i sine egne tanker om alting, men så bevægede hun hånden op til munden og tørte det sidste blod væk og vendte langsomt hovedet imod ham og rynkede panden kort, "hmm... intersant at se sådan en som dig her, men jeg ville nu ikke kalde det hyggeligt.... Aubrey" hun kunne ikke kende hans lugt med det samme, men ansigtet og det ånsvage smil på hans læber glemte hun aldrig og fnøs kort. Hun rettede sig lidt op, så hun ikke stod så akavet og lagde noget af håret om bag øret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu et offer, nydeligt! Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu et offer, nydeligt!   Endnu et offer, nydeligt! Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 00:57

Aubrey lo lidt og gik lidt hen mod hende "Negativ .. som altid" sagde han stadig i et smil og lagde armende over kors " .. Men det var ærgeligt det med din forlovede" sagde han så og satte sig på hug ved liget og så ned på det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu et offer, nydeligt! Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu et offer, nydeligt!   Endnu et offer, nydeligt! Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 01:00

Amy rynkede panden kort og rettede sig helt op, så hun ikke rørte muren mere og lagde armene over kors i en hurtig bevægelse, " selvf... i dit selvskab kan man kun være negativ" svarede hun koldt og lagde hovedet lidt på skrå, men hendes øjne blev lidt triste og hun sukkede svagt, " lad være med at tale om det" sagde hun stille og så væk fra ham med øjenene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu et offer, nydeligt! Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu et offer, nydeligt!   Endnu et offer, nydeligt! Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 01:08

Aubrey rejste sig op da han havde kigget lidt på liget, han gik forbi liget og hen til hende, han lod sine fingre glide gennem hendes hår "Det jo længe siden nu .. men han lever jo trosalt heller ikke længere .. " sagde han med et smil spillende i mundvien, han så betragtende på hende "desuden forstod jeg heller ikke hvorfor han gad have dig .. du var ikke nær så køn den gang som nu?" sagde han så i et lille grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu et offer, nydeligt! Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu et offer, nydeligt!   Endnu et offer, nydeligt! Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 01:30

Amy havde virkelig lyst til at tage fat i hans hånd og kvase den sammen, fordi han rørte hende, men lod være fordi hun ikke selv ville komme til skade og nu var vampyr hanner noget stærkere end hunnerne. Hun rynkede kort panden igen, fordi hun tænkte og sukkede så lydløst, " nej det ved jeg godt at han ikke gør.... og det er takket være dig fordi du forvandlede mig" sagde hun stift og hendes øjne blev lidt smalle, " han tog mig ikke for mit udseende, for det var han selv ligeglad med og desuden... så gør årene lidt ved en hen af vejen" sagde hun og brød sig ikke om hans grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu et offer, nydeligt! Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu et offer, nydeligt!   Endnu et offer, nydeligt! Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 02:21

Aubrey smilede lidt og lagde armende om hendes liv og stod bag hende, han trak hende lidt ind til sig og smilede "Sikke en gentelmand(Staves) han var .. " sagde han halv provokerende og fugtede sine læber " .. Men indrøm at han var lidt kedelig?" sagde han så for at drille hende, han holdte små stramt om hende så det ikke var lige nemt at komme fri.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu et offer, nydeligt! Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu et offer, nydeligt!   Endnu et offer, nydeligt! Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 02:54

Amy stivnede lidt over hans berøring af hende, fordi det var noget andet end når han rørte hendes hår og hun lukkede kort øjnene og bed sig i læben, " lærer du aldrig at holde fingerne for dig selv og ja han var det tusind gange mere end dig" svarede hun koldt og vendte ansigtet imod ham, hun tog hårdt fast i hans arme og prøvede at få ham til at give slip ved at stramme hårdt om dem, Amy åbnede munden for at sige noget til det men kunne ikke rigtig sige noget og hun sukkede bare svagt og vendte hovedet væk fra ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu et offer, nydeligt! Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu et offer, nydeligt!   Endnu et offer, nydeligt! Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 03:00

Aubrey klemte kort om hende som krammede han en bamse "Amy'Amy'Amy .. Ikke hver sur" sagde han og smilede "Natten er jo stadig ung?" sagde han så og slap så grebet om hende "du vil vel ikke spilede hele natten på at være sur?" sagde han så og gik op foran hende og betragtede hende med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu et offer, nydeligt! Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu et offer, nydeligt!   Endnu et offer, nydeligt! Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 03:05

Amy så tænkende på ham, men prøvede så at slappe af, hun kunne ikke selv lide at blive så sur, men hun kunne ikke slappe så godt af når Aubrey var i nærheden og slet ikke når hun så kom til at tænke på det de havde lavet sammen, " jeg er ikke sur... jeg er helt rolig" sagde hun stille da han slap hende og hun sukkede svagt men lettet og gik et skridt tilbage, " tro mig, jeg kan være mere end bare sur, men.. det gider jeg ikke spilde min tid på" svarede hun en anelse koldt og lagde armene over kors.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Endnu et offer, nydeligt! Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu et offer, nydeligt!   Endnu et offer, nydeligt! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Endnu et offer, nydeligt!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Et nyt offer - Lukket. Sasuke- Sakura
» Et nydeligt syn- Lukket. - sasuke- ‎Tathena

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: