Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En bytur//Jason.

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En bytur//Jason. Empty
IndlægEmne: En bytur//Jason.   En bytur//Jason. Icon_minitimeTors 14 Jul 2011, 09:11

Dato: 13 Juli 2011.
Tid: 22:02.
Sted: The Reggie Club.
Vejr: Mørkt, Mørkt men der er dog en lettere varm brise..
Tøj: http://dollsunlimitedomaha.files.wordpress.com/2009/09/punk-dress-1.jpg

Alane lukkede døren bag sig til sin lejlighed, hun skulle skynde sig lidt for at nå bussen men ikke så meget. Hun kom hurtigt ned af trapperne og nåede akkurat lige bussen. Hun smilte stille og købte en billet, fandt hurtigt et sæde og ventede på hendes stop. Ikke ret længe efter kom de til stoppe stedet. Hun hoppede af og gik nu mod The Reggie, der var ikke så langt men alligevel et par minutters gågang, men det gjorde hende ikke noget. Snart stod hun udenfor clubben og kom med lethed ind. Bassen punpede i blodet fra det sekundt hun trådte ind, neonlyssende blinkede. Et smil bredte sig over hendes læber og hun lod sit blik glide rundt i clubben for at se om der nu skulle være nogen hun kendte, sandsynligheden var lille men den var der stadig. Hun trak på skulderene da hun ikke kunne se nogen, men det gjorde ikke noget. Langsomt fik hun banede sig vej op til baren hvor hun bestilte en vodka. Hurtigt fik hun den og et lille flirtende smil af bartenderen men det lagde hun ikke mærke til. Hun vendte sig rundt så hun nu stod lænet op af baren og så rundt. Hun havde sit glas i hånden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En bytur//Jason. Empty
IndlægEmne: Sv: En bytur//Jason.   En bytur//Jason. Icon_minitimeTors 14 Jul 2011, 09:39

Jason sad der hjemme og læste en af han´s bøger, som han fandt meget spænde. Han gad enlig ikke og side der hjemme. Han tog en rose i lommen også gik han, ind til hans´s lillesøster " jeg går på The Reggie Club" som han næsten altid er på. han lukkede døren end til hende, som altid sagde hun ikke noget, bare sad og tegnede. Han tog sin hvide skjorte på og en jakke ud over. så gik han ud af døren og låste den så han søster ikke skulle gå nogen steder mens han var væk. Han Bode ikke så lang væk fra The Reggie Club. han tænkte han´s venner nok sad ved det bord oppe ved baren, som de altid gøre når de kom der. han gik forbi en legeplads hvor der sad en dreng som nok ventede på en. Han gik hen til ham og tog hans blod. Så tog han nogen penge, og smuttede videre. Der var kommet lidt blod på han jakke men han bandede lidt over det, for han kan godt lide og se pæn ud. det tog ikke lang tid før han kom der op. som altid smed han jakken på en stol der stod ved indgang. han kiggede rundt for og se nogen han kendte, der var et par stykker, men han gad ikke gå hen og forstyrrer. Da han fik kæmpet sig igenmen alle de væsner der dansede. Kom han hen til det bord hvor hans venner altid sad ved, men de var der ikke så han smuttede op i baren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En bytur//Jason. Empty
IndlægEmne: Sv: En bytur//Jason.   En bytur//Jason. Icon_minitimeTors 14 Jul 2011, 09:52

Alane blev stående i baren, der var ikke rigtig nogle spændende typer her i aften, mon hun skulle have gået på Petronia i stedet for at tage sådan en lang vej til ingen verdens nytte. Nej det kunne ikke passe, hun havde jo også haft det sjovt på denne club men i aften virkede den bare ret død. Hun sukkede stille og satte sig så op på en bar stol. Hun sørgede altid for at hun ikke drak for meget når hun var i byen, for det første ville hun ikke have et tilbage anfald og for det andet vidste du ikke hvem du endte sammen med når du blev virkelig fuld. Alane ville bestemt ikke miste sin møgdom til en eller en anden random fyr i en brandert. Det behøvedes ikke være en kæreste men bare en hun stolte på og følte sig godt tilpas ved. Hun smilte stille mens hun så rundt i clubben. En fyr der nettop var kommet ind af døren fangede kort hendes opmærksomhed men hun så dog hurtigt væk igen, hun kiggede roligt rundt på danse gulvet og ledte efter en hun mårke kunne danse med. Langsomt løftede hun glasset op til hendes læber og lagde hovedet lidt tilbage så den gennemsigtige væske løb ned i hendes hals, hun fjernede glasset fra læberne og nød den brændende fornemmelse som blev efterladt i hendes hals.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En bytur//Jason. Empty
IndlægEmne: Sv: En bytur//Jason.   En bytur//Jason. Icon_minitimeTors 14 Jul 2011, 10:08

Jason så smukke piger over alt, efter som han er meget pige glad. Han købte en øl og helte den op i et glas, efter som han er meget fin i den. han blev fanget af en smuk pige som sad ledt ned af baren, hun hade en rød kjole på som han var helt vild med. Han tænkte om han skulle sige hej til hende. Han tog sit glas og fandt sin røse frem der vær han heldig. vist ikke sket noget med den. han gik stiller roligt hen til den smukke pige, som sad der helt alene. han kiggede på hende med sine gule brune øjne med et lille smil på læben. " hej jeg så du sad helt alene" så raget han hånden og ga henden rosen" syns du skal ha den du har meget tilfælles med den i begge smukke og dufter godt" så tog drak han af sit glas.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En bytur//Jason. Empty
IndlægEmne: Sv: En bytur//Jason.   En bytur//Jason. Icon_minitimeTors 14 Jul 2011, 10:17

Alane så rundt, der var ikke rigtig nogen specielt kønne personer her i aften, sidste gang hun havde været her var hun vidst blevet lidt for fuld til at kunne huske om der var nogle kønne drenge her. Men det gjorde hende ikke spor, hun vidste hun ikke havde gjordt noget hun ikke burde have gjordt. Hun rettede let på sin kjole så den sad ordenligt, den var ikke for visende men sad perfekt ind mod hendes kurver. Hun så op på fyren der kom hen til hende. Okay jo der var måske en køn fyr her i aften og han stod lige foran hende nu, en let rødmen lagde sig mod hendes kinder. "Hej, ja jeg kom her alene så ja jeg sidder stadig alene". Hun vidste ikke helt hvordan hun skulle svare på det så det lød måske lidt dumt. Hun stilte glasset og tog imod rosen og så op på ham, "Mange tak..." Hun så lidt ned og rødmede en smule igen. "Hvordan ved du om jeg lugter godt, du har jo ikke duftet til mig" Han kunne ikke dufte hende så langt væk fra medmindre han var vampyr, hvilket han sikkert var, det skulle ikke undre hende. Mens tankerne kørte rundt i hendes hovede lege hun skødesløst med rosens stilk og kom derved til at stikke sig på en af dens torne. Hendes blik rettede sig mod hendes finger da en blodbråbe piblede frem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En bytur//Jason. Empty
IndlægEmne: Sv: En bytur//Jason.   En bytur//Jason. Icon_minitimeTors 14 Jul 2011, 10:32

Jason elskede når en pige rødmede, for det betød jo at hun ikke hade noget i mod ham. " jeg kunne da dufte dig nu vor jeg er så tæt på dig " han prøvede og dække over at han var vampyr han ville jo ikke skramme hende. men han ville heller ikke lyve over for hende. han kunne ikke få øjnene væk fra hende, hun var så smuk. da hun skar sig slev på rosen stivede han lidt det var en dejlig duft af blod. man han styrede sig, for han ville vise at han var en vampyr. " er du okay vent her er der noget papir" skønte han og sige han tog et stykke papir op fra sin lomme og gå hende det, selvom han syns det var spild af blod. han kiggede på hende som om hun næsten var død, men så for hun ikke skulle tro noget tog han en tår af sit glas.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En bytur//Jason. Empty
IndlægEmne: Sv: En bytur//Jason.   En bytur//Jason. Icon_minitimeTors 14 Jul 2011, 10:49

Hun bed sig i læben og vidste godt at det ikke var smart hun have skåret sig selv men hun havde ikke rigtig tænkt over at det kunne ske, hun havde været helt væk i sine egne tanker. "Jeg er ikke dum at du ved det...." Hun så kort på ham inden hun så væk igen, folk troede altid at hun var dum og valgte at lyve hende direkte op i ansigtet men det virkede bare ikke. Hun tog imod papiret da han tilbød hende det, "Mange tak" Det kunne godt være at han ikke var helt sød mod hende men hun ville dog fortsætte med at være høflig overfor ham. Hun tørrede hurtigt blodet væk og holdt papiret imod såret indtil det holdt op med at bløde. Hun smed papiret i skraldespanden efter det og lagde ikke mærke til det blik hun fik af ham. Forsigtigt lagde hun rosen på bordet og tog sit glas, igen lænede hun hovedet let tilbage for at få væsken ned i halsen. Han placerede derefter glasset på bordet. Hun var nu egentlig ganske elegant, men det var bare af natur hun var det, det var ikke noget hun prøvede på, sådan var hun bare.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En bytur//Jason. Empty
IndlægEmne: Sv: En bytur//Jason.   En bytur//Jason. Icon_minitimeTors 14 Jul 2011, 11:10

Jason blev helt bleg i hoved mere end han var i forvejen. da hun sagde hun ikke var dum. nu viste han han hade dummet sig, enlig ville han bare løbe væk, men han ville heller ikke væk fra hende. han tog et tår af sit glas igen, og smilede han tog et skridt tilbage for at vise at han ikke prøvede på noget, som alle andre drenge her ende. han har selvfølelig prøvet mange gange hvor han fik en pige med i seng. men der var noget over hende her som han ikke kunne stå for og han hade heler ikke noget i mod at se hede igen . " når ja forrasten jeg hedder Jason " sagde han med et lille smil. han kiggede rund for og se om der var nogen han kendte, der var kommet en heldel flere som han kendte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En bytur//Jason. Empty
IndlægEmne: Sv: En bytur//Jason.   En bytur//Jason. Icon_minitimeTors 14 Jul 2011, 11:14

Alane så på ham, han havde godt af det. Så kunne han lære men ikke løg når noget var så åbenlyst. "Bare rolig, jeg ved godt du ikke har tænkt dig at gøre mig noget, jeg er ikke fordomsfuld. Jeg kan bare ikke have folk lyver overfor mig". Hun gav ham et venligt smil for at vise ham at hun ikke var helt slem. Hun blev bare rigtig sur og ked af det når folk løj overfor hende. Alane var langt fra som alle andre piger, hun havde klasse og forsøgte ikke bare at komme folk i bukserne, nej sådan var hun slet ikke. "Hyggeligt at møde dig Jason, jeg er Alane"- Hun så på ham og gav ham et dejligt smil, hun var bare glad for at han ikke løb skrigende væk fra hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En bytur//Jason. Empty
IndlægEmne: Sv: En bytur//Jason.   En bytur//Jason. Icon_minitimeTors 14 Jul 2011, 11:32

Jason var rimlig glad for at hun ikke var så sur over det " det var ikke fordi jeg ville lyve overfor dig, eller sårer dig. men jeg var bare bage for du ville gå vis du viste hvad jeg var" han kiggede lidt nede i jorden lidt skam over sig selv. men han kunne jo ikke huske hvordan det var og være menneske, men han viste godt han havdet været det en gang for mange år siden.
" Alane " sagde han og smilede. Han var helt vild med det navn, eller han var nok mere vild med alt ved hende også den måde hun svarede på der var ikke mage piger der sagde som hende. men nu ville han bare for hendes selvtillid. han kunne næsten ikke lade være med og kigge i hendes øjne det var så smukke, Jason gav slip på sit glas, for han var i sin egen lille verden med hende. han grab så glasset igen og der var ikke spildt en eneste dråbe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En bytur//Jason. Empty
IndlægEmne: Sv: En bytur//Jason.   En bytur//Jason. Icon_minitimeTors 14 Jul 2011, 11:42

Alane så ham i øjnene, en venlig og imødekommende glimt var at finde der. "Bare rolig, jeg er ikke fordomsfuld. Alle skal have en chance uanset hvad de er eller hvad de har gjordt. Jeg dømmer ikke en person udfra hvad han er eller hvad han har gjordt overfor andre. Men jeg dømmer ham for hvordan han er overfor mig". Hun smilte stille og og så ham i øjnene. Hun tog sit glas og tømte det, der var kun en lille sjat tilbage i så det var ikke det helt store problem. Hun stilte forsigtigt glasset på bordet. "Ja, hvad er det?". Hun lagde hovedet på skrå og så ham i øjnene. Hun undrede sig lidt over om han bare sagde hendes navn eller om han egentlig ville sige noget til hende. Hun rejste sig hurtigt op da han tabte glasset men vidste godt han ville nå at gribe det. "Er du okay?", hun så en smule bekymret ud, som hun altid var hvis folk ikke var okay.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En bytur//Jason. Empty
IndlægEmne: Sv: En bytur//Jason.   En bytur//Jason. Icon_minitimeTors 14 Jul 2011, 12:03

Jason tog en tår igen. " jeg var bare lige i min egen verden, og tak jeg har det fint" han smilede, og kunne næsten ikke stå for hendes smil. " skal vi ikke finde et bor og side ved eller skal jeg bare gå... ville godt have dig ud og danse men jeg kan slet ikke danse" så tømte han sit glas. Han tænkte på om hun kunne lig ham, men vis ikke ville hun nok hade avist ham, som kan har prøvet en gang. men slevom hun ville avise ham, ville han kæbe end til han ikke kunne mere. Jason giver ikke så let op når det handler om piger. men han vil aldrig slås om men pige for det ville være som om, hun ville være et trofæ man kunne vinde. og en ting han ikke kan klare det er når piger bliver brug. han elsker så også og gøre piger glade for sig selv. men det virker på Alane at hun er glad for og være den hun nu en gang er. Jason har godt nok aldrig være på et The Reggie Club uden og skulle score en pige. men har ikke noget i mod noget nyt, dørene er altid åbne for nye ting..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En bytur//Jason. Empty
IndlægEmne: Sv: En bytur//Jason.   En bytur//Jason. Icon_minitimeTors 14 Jul 2011, 12:12

Alane smilte stille. "Hvad tænkte du på?". Hun lagde let hovedet på skrå men bed sig så i læben, "Det er også helt okay hvis du ikke vil fortælle mig det, det er ikke alt der vedkommer mig". Hun rødmede igen svagt, hun var virkelig genert når det kom til drenge, eller i hvert fald omkring de fleste. "Det kan vi godt, vi kan også godt danse. Det er da lige meget, det er ikke det det handler om når man danser, det handler om at have det sjovt". Hun gav ham et dejligt smil og så ham i øjnene. Han havde ikke prøvet på nogget upassende så hun kunne ikke se hvorfor hun skulle afvise ham. Alane var ikke pigen som bare tog med folk hjem uden at lære dem at kende først, men så vidt hun kunne se angående denne fyr ville hun ikke have noget imod det. Han virkede så sød, så forsigtigt og som om han aldrig kunne finde på at gøre hende fortræd. Alane var meget naiv når det egentlig kom til det, men det var en af hendes svagheder og det var det bare ikke noget at gøre ved.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En bytur//Jason. Empty
IndlægEmne: Sv: En bytur//Jason.   En bytur//Jason. Icon_minitimeTors 14 Jul 2011, 12:47

Jason kunne bare ikke lade være med og smile når hun lagde let hovedet på skrå og bed sig i læben. han syns det var vildt sødt. " jeg blev bare fanget af dine øjne " sagde han lidt stille. " jeg vil nok bare helt side ned vis det er okay så giver jeg en drik eller noget? " han kom med et lille frækt smilog håbbede på at hun gik med på den. han kunne ikke forstå at hun bare kunne tag ham som han er, for han dræper jo andre for selv og overleve det jo enlig egoistisk. det eneste han ikke ønsker at hun ville snakke om eller spøger om det er han familie. Han vil jo ikke lyve men han ville heller ikke ha hun skal vide det. Jason kan mærke at det begynder og poppe i hans krop. tanken om at hun ville spøger om det gjorde ham nevøs.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En bytur//Jason. Empty
IndlægEmne: Sv: En bytur//Jason.   En bytur//Jason. Icon_minitimeTors 14 Jul 2011, 12:58

Hun smilte stille, hun ville nok ikke have noget imod at tage med ham hjem hvis det kom så langt, men lige nu ville hun lære ham bedre at kende. "Gjorde du?". Hun rødmede virkelig meget og så ned og bed sig i læben, hun pillede nervøst ved en løs tråd i sin kjole, hun blev altid nervøs når folk blev ved med at komplimentere hende. Stille og genert så hun op på ham, "Det kan vi sagtens og du behøves ikke købe mig en drink hvis du ikke har lyst". Hun bed sig let i læben og så ham i øjnene, hendes lette rødmen lå stadig over hendes kinder. Hun havde ikke tænkt sig at spørge ind til hans familie, det lige for personligt endnu, men det ændrede ikke på at hun gerne ville lære ham bedre at kende. Hun lagde godt mærke til at han blev nervøs, "Er du okay. Du virker nervøs?". Hun bed sig nervøst i læben og så op på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En bytur//Jason. Empty
IndlægEmne: Sv: En bytur//Jason.   En bytur//Jason. Icon_minitimeTors 14 Jul 2011, 13:13

Jason smilede da hun rødmede. han syns hun var rimelig sød også nuttet. han tog et skridt han til hende og tog hendes hånd og var på vej til og gå hen til et bord. " jeg er helt okay hvad med dig du virkerlidt anspændt? " han var helt væk i hende, han kunne mærke han´s venner kiggede på dem men han var helt lige glad med dem lige denne aften da han så Alane. Jason er en person som godt kan lig at blevet elsket af alle eller i vært fald at folk kan lig ham. Alane er også rigtig sød og kær pige i værtfald det Jason har set af hende. han ville ønske hun ikke kun var en pige for en aften, at de kan tale sammen efter det her. selv om der er få piger, han snakker med efter en aften som den her. Jason er opdraget som en god og høflig dreng. han menere at piger skal man ha raspækt for, det jo ikke altid let og være det med alle de her drenge som lever om krig dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En bytur//Jason. Empty
IndlægEmne: Sv: En bytur//Jason.   En bytur//Jason. Icon_minitimeFre 15 Jul 2011, 03:24

Hun gav ham et dejligt smil for at lysne humøret lidt. Hun havde ikke lyst til at det skulle gå i vasken allerede, han virkede nemlig flink og hun ville gerne lære ham at kende. Hun rødmede svagt da han tog hendes hånd men rystede det hurtigt at sig. Hun så op på ham, "Ja jeg er helt okay, jeg er bare genert". Hun bed sig i læben og så ned, måske var det ikke det smarteste at sige men det var sandheden og der var jo ikke nogen grund til at gun skulle lægge skjul på det, han havde sikkert allerede regnet ud at hun var meget genert. Hun havde altid været meget genert når der var folk som gav hende komplimenter og det var der ikke noget at gøre ved, sådan var hun bare og det havde hun altid været. Alane var glad for at Jason ikke bare var sprunget lige ud i at rage på hende, så havde hun nok afvist ham på stedet, hun var ikke en pige som bare lod folk rage på hende bare fordi de havde lyst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En bytur//Jason. Empty
IndlægEmne: Sv: En bytur//Jason.   En bytur//Jason. Icon_minitimeFre 15 Jul 2011, 10:06

da han tog hendes hånd, tog han hende med hen til et bord. "hvad ville du gæren have at drikke" han vente sig lidt rundt for og se hvad folk hade gang i. han tænkte på hvordan hun ville reagere, vis hun viste det med sin lille søster, for hun tog det jo meget pænt med at han var vampyr. Han fik en syg trang til blod, Han´s ene øje blev sort. det ville sige han godt kunne styre det. Man vis de begge blev kunne han ikke. han så hendes blodåre rimelig tydeligt. han vende sig om for han ville ikke ha hun skulle se ham sådan. for første gang var det pinligt og være vampyr, det hade han aldrig skrammet sig over før han mødte Alane. han kom lidt med nogen syge bævelser en gang i mellem. han var meget vild med hende, men han kom nok aldrig til og elske hende, som ven eller noget. selv han søster elskede han ikke han følte bare at det var mest rigtig at passe på hende. men han viste ikke hvad han skulle gøre. for hun sad jo være dag være nat og tegnede, ellers sad hun henne i et hjørne. og så nogen gang tog hun noget blod som Jason hade i frysson. Nogen gang var han nød til og proebbe det ned i halsen på hende. han kunne mærke at det blev være med træn til blod men han ende øje var stadig gul brun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En bytur//Jason. Empty
IndlægEmne: Sv: En bytur//Jason.   En bytur//Jason. Icon_minitimeLør 23 Jul 2011, 06:14

Et let smil lå over hendes læber, hun var ikke bange for ham selvom han var vampyr, han havde ikke forsøgt at gøre hende fortræd så der var ikke nogen grund til at være bange, desuden var hun ikke forsvarsløs, nej hun kunne godt slå fra sig hvis det var højst nødvendigt altså. Hun slog kun som et sidste udvej. "Bare overrask mig". Hun så ham i øjnene med et dejligt smil på hendes læber. Hun havde ikke noget imod at han holdte hendes hånd selvom de lige havde mødt hinanden. Hun blev en smule forvirret da han bare sådan uden vidre vendte ryggen til hende. Langsomt slap hun hans hånd og rykkede sig hurtigt ind foran ham så hun kunne se hvad der var galt. Hun bed sig let i læben da hun så hans øjne, hun blev ikke bange men havde faktisk lidt ondt af ham. "Du skal have blod Jason...." Hendes stemme var en hvisken, andre ville ikke kunne høre den men hun vidste godt at han ville kunne høre den. Hun syntes ikke der var noget galt i at han havde brug for blod. Han bestemte det jo ikke selv, sådan skete det bare, det var naturligt. I hvert fald for ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En bytur//Jason. Empty
IndlægEmne: Sv: En bytur//Jason.   En bytur//Jason. Icon_minitimeMan 25 Jul 2011, 06:56

han fik lidt af et chok da hun sagde, han hade brug for blod. " skal lige på wc, kommer om lidt tag en drik med til dig på vejen tilbage vis du stædig er her" hvorfor skal jeg også være afhængig af blod tænkte han. han smuttede ud på wc. Som altid var der nogen der ude som hyggede sig. han kiggede sig selv i spejlet han så af begge sine øjne blev sorte stiller roligt han vente sig om og så en dreng der kom end han. Jason tag ham end ved et toilet og så tag han han´s blod. Jason´s øjne begynde og blive normalt igen. Han smed drengen ned og gik ud. han så der var blod ud over det helle ende ved toilettet. han kiggede sig i spejlet han så at hans øjne blev gule/brune. han ventede sig om og var på vej ud. Han håbbede på Alane ikke var gået. Men han kunne enlig godt for stå vis hun var gået for han var jo vampyr. Han gik jo fra hende og bare lade hende være der ude. Men han hade besluttet sig for og tag hjem vis hun ikke var der mere, så kunne han ikke se hvorfor han skulle blive der mere. han gik hen til baren og fik en 'Sex On The Beach' .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En bytur//Jason. Empty
IndlægEmne: Sv: En bytur//Jason.   En bytur//Jason. Icon_minitimeMan 25 Jul 2011, 07:08

Hun så op på ham og bed sig i læben, hun ville gerne have givet ham sit egete blod men hun turde ikke sige det. Hun nåede slet ikke at reagere før han forsvandt. Hun forventede stærkt en forklaring når han kom tilbage. Et suk forlod hendes læber og hun satte sig på en stol ved bordet. Hendes blik gled ned på gulvet hvor hun bare sad og stirrede. Langsomt så hun op og så mod badeværelserne. Hun vidste godt hvad han lavede. Langsomt rejste hun sig op og gik efter ham. Hun bed sig hårdt i læben for ikke at gispe da hun så at han rent faktisk dræbte ham. Hun havde aldrig troede at han faktisk ville dræbe nogen. Hurtigt gik hun tilbage og satte sig igen. Hun håbede virkelig Jason ikke havde set hende. Hun bed sig i læben og besluttede sig for ikke at sige noget til ham hvis han overhovedet kom tilbage. Hun havde i hvert fald ikke tænkt sig at gå fra ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En bytur//Jason. Empty
IndlægEmne: Sv: En bytur//Jason.   En bytur//Jason. Icon_minitimeMan 25 Jul 2011, 08:38

Jason kiggede efter Alane, han så hun sad der. det overraskede ham at hun ikke var gået. han gik hen til hende han tilte glasset ved siden af hende " det må du undskylde men kunne ikke styre mig, det værste jeg kom til og dræbe en uskyldig dreng. men jeg kom til og slå ham ihjel" han kiggede ned og håbbede på hun ikke blev sur eller bange. Alane har godt nok været ude for en oplevelse, med ham syns han. han syns hun var fantastisk fordi hun tag ham som den her er. men han kan jo heller ikke gøre så meget ved det han er. han satte sig ned og kiggede på hende. hans øjne lyse lidt mere end før de mødte hinanden. Jason hade jo fået blod så han var jo mere frisk, og der kunne han også mærke i kroppen. " jeg kender dig ikke så god, vil du ikke fortælle om dig selv? "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En bytur//Jason. Empty
IndlægEmne: Sv: En bytur//Jason.   En bytur//Jason. Icon_minitimeMan 25 Jul 2011, 08:52

Alane bed sig i læben og så op på ham da han kom over til hende. Et lille smil på hendes læber, hun så ham i øjnene og vidste hun ikke skulle være bange for ham. Hun havde en fornemmelse af at han ikke ville gøre hende fortræd, i hvert fald aldrig med vilje. Hun bed sig i læben da han sagde det men var glad for at han fortalte sandheden. "Næste gang Jason, så lad være med at pine dig så meget, tag blod når du har brug for det så kommer du ikke til at dræbe uskyldige folk.." Hun så op på ham og så ham ind i øjnene, hun var ikke bange for ham og det viste hun klart og tydeligt. Der var ikke en dråbe frygt i hende i hvert fald ikke for ham. Hun så over på drinken og var ikke helt sikker på om den var til hende. "Tjaa, hvad vil du gerne vide om mig. Det er lidt svært at fortælle når jeg ikke ved hvad du vil have afvide". Hun smilte skævt og rejste sig så op. Hun tog hans hånd og trak ham med sig, så de nu stod et sted hvor der ikke var nogle mennesker overhovedet. "Jason, jeg vil tilbyde dig noget jeg normalt ikke tilbyder andre. Hvis det er må du godt få noget af mit blod så længe du ikke dræber mig...". Hun bed sig i læben og så kort på ham før hun så ned på sine fødder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En bytur//Jason. Empty
IndlægEmne: Sv: En bytur//Jason.   En bytur//Jason. Icon_minitimeMan 25 Jul 2011, 09:41

Jason kunne ikke lade være med og smile da hun bed sig i læben. da hun tog hans hånd, og tog ham med et sted hen hvor ingen var. han undrede sig over hvad hun ville med ham. han regnede jo ikke med hun ville noget med ham især fordi hun ikke virke som en der den første og bedste, det syns han er fedt. Så han kunne ikke rigtig forstå noget. Jason stirrede på hende da hun fortalte at hun ville give noget af hendes blod. han ville jo enlig godt for hun var jo så til trækkende. " mener du det?" han kunne ikke fatte det enlig. hvorfor lige mig tænkte han, hvorfor ikke en anden dreng. " er du sikker på du vil? du skal ikke gøre noget du ikke har lyst til" han tog hendes hoved op og kiggede hende i øjne, han kiggede rimelig seriøst på hende. Han ga et lille smil fra sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En bytur//Jason. Empty
IndlægEmne: Sv: En bytur//Jason.   En bytur//Jason. Icon_minitimeMan 25 Jul 2011, 09:47

Alane var ikke typen som gjorde ting med drenge første gang hun mødte dem. Hun kunne godt flirte og sådan noget men det var meget sjældent hun gjorde det. Hun havde kun gjort det en gang før og det var det eneste. Men nu var hun jo så også jomfru så det var et ret tydeligt tegn på at hun ikke var som så mange andre piger. Hun bed sig i læben. Den sidste vampyr hun havde fortalt hun var jomfru havde opført sig meget mærkeligt efter det. Hun så forsat ned på sine fødder. Det var ikke fordi hun var bange, hun syntes bare at det var ret pinligt at sige. Hun lod ham løfte sit ansigt og så ham i øjnene, "Ja jeg mener det Jason, hvis du altså har lyst til det". Hun bed sig let i læben og så forsat på ham. Hun vidste ikke helt om hun ville gøre det her, højst sandsynlig ikke. "Jeg har lyst til det, ellers ville jeg ikke sige det. Jeg er ikke typen der gør sådanne ting". Hun smilte stille og så ham i øjnene, "Men Kan vi gøre det et andet sted end her?". Hun smilte endnu engang.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En bytur//Jason. Empty
IndlægEmne: Sv: En bytur//Jason.   En bytur//Jason. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En bytur//Jason.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» En bytur... - Trako
» Bytur - Grace
» Bytur - Camilla
» Bytur, hvad mun der sker? [Eric]
» Bytur uden rigtig formål andet end at fordrive tiden - Darcy

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: