Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Så er jeg endt her igen//Austin.

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Så er jeg endt her igen//Austin. Empty
IndlægEmne: Så er jeg endt her igen//Austin.   Så er jeg endt her igen//Austin. Icon_minitimeLør 16 Jul 2011, 09:50

Dato: 15. juli 2011.
Tid: 22:00.
Vejr: Det er mørkt udenfor men der er stadig en varm brise..
Sted: Gå gaden.
Omgivelser: Ting der nu er på en gågade.
Tøj: Lange sorte løse natbukser som nu er revet i stykker og snavsede, en hvid næsten gennemsigtig tank top som også er revet i stykker og oså snavset, hans hundehalsbånd og et par sorte almindelige sokker og hans combat boots.


Endnu engang sad Pierce under gadelampen, det var snart længe siden han havde forladt Austins lejlighed og var atter engang endt på gaden. Men det var der ikke noget at gøre ved, han havde godt vidst det ikke ville vare for evigt. Han sukkede stille og lukkede så sine øjne. Hans lille krop sad inde i skyggen lænet op af en husmur. Han lagde armene omkring sig selv, selvom det var sommer frøs han stadig. Det havde været en hård vinter for ham og han havde været indlagt flere gange fordi han blev så syg. Han var stukket af fra hospitalet hver gang, han ville ikke på børnehjem. Han havde nu hverken tabt sig eller taget på. Mens han havde været indlagt havde de tvangsfodret ham så han var lige så lille som han altid havde været. Han rystede på hovedet for at slutte tankerne og sad nu bare stille og så op på himmelen. Han gad ikke engang dække hans vampyr bid mere og der var kun kommet flere til. Han var bare taknemmelig for at han ikke var blevet sindsyg endnu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så er jeg endt her igen//Austin. Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg endt her igen//Austin.   Så er jeg endt her igen//Austin. Icon_minitimeLør 16 Jul 2011, 10:00

Austin der havde haft sine egne kampe at kæmpe, især med at lære at styre sin lyst til blod og kampen om at acceptere det han var blevet til. Han havde halvt om halvt accepteret det monster han var. Han var på vej ned af gå gaden, da en velkendt duft ramte hans ansigt. Han stoppede svagt op, men fortsatte længere ned af gaden, han fik øje på en sammenkrybet sillhout længere fremme. Han sank og gik elegant som han var blevet tættere på, en trist mine skyllede hen over hans ansigt da han genkendte drengen, det var Pierce. Han sukkede svagt og gik stille hen foran ham og satte sig på hug "Jeg skulle aldrig havde ladet dig gå .." sagde han så stille og så ned af Pierce tøj og derefter på hans ansigt. Austin kunne tydeligt dufte pierce blod og høre hans puls, det var fristende at bide, men han havde næsten lige spist, så det var ikke særligt svært at modstå trangen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så er jeg endt her igen//Austin. Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg endt her igen//Austin.   Så er jeg endt her igen//Austin. Icon_minitimeLør 16 Jul 2011, 10:08

En rødmen lagde sig over hans kinder da han kom til at tænke på at han havde Austin tage nøgen billeder af ham. Det kunne godt være at der var gået virkelig lang tid siden han sidst havde set ham men det ændrede ikke på at han stadig tænkte på ham og savnede ham. En krystalklar tåre løb ned af hans kind og dryppede ned på resterne af hans hvide trøje. Hans øjne fjernede sig ikke fra himmelen. Han var ikke noget kønt syn, hans hår var fedtet og beskidt, ligesom resten af hans krop. Han havde ikke været i bad siden dagen han forlod Austins lejlighed så han lugtede ikke specielt godt. Han hørte skridt nærme sig og så kort mod personen men kunne ikke se andet end en sillhouet som kom gående mod ham. Han var efterhånden ligeglad med hvad der skete med ham, han havde så småt opgivet livet. Han lukkede sine øjne i og så ned indtil han kunne mærke tilstedeværelsen af en person lige foran ham. Hans øjne sprang op og stirrede direkte ind i Austins. Han stivnede fuldstændig og så bare på ham, hans øjne havde dog ikke ændre sig, stadig lige så smukke. Han åbnede munden men lukkede den så igen, han anede ikke hvad han skulle sige, gøre eller noget som helst. Han havde mest af alt bare lyst til at læbe, han ville ikke have Austin skulle se ham sådan her.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så er jeg endt her igen//Austin. Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg endt her igen//Austin.   Så er jeg endt her igen//Austin. Icon_minitimeLør 16 Jul 2011, 10:24

Austin kunne bestemt heller ikke lide at se ham sådan der, selvom det ikke ændrede hans syn på ham, han var stadig den fantastiske dreng han slæbte med ind i sin lejlighed for lang tid siden "Vil du ikke med hjem igen?" spurgte han så og så ind i Pierce øjne. Han lagde sin kolde hånd på hans kind og lod tommelfingeren tørre det våde spor fra tåren væk. Han ville helt sikkert havde følt en hel del skyld hvis han stadig havde været menneske. Men der var ikke en eneste følelse af skyld eller dårlig samvittighed i ham og det pinte ham faktisk lidt. Men heldighvis kunne han mærke på sig selv, at han havde savnet Pierce og at det var lettende at finde ham, selvom Pierce var i den tilstand han var. Han så lidt ned af pierce men hans blik stoppede på hans hals, det var tydeligt at se, at han var blevet bidt af en del siden sidst og det fik faktisk en lille smule vrede op i Austin, han bed kort tænderne sammen. Han fik på en eller anden måde en smule ejer fornemmelse op i sig, ingen skulle bide pierce uden hans tilladelse, det var da helt sikkert.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så er jeg endt her igen//Austin. Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg endt her igen//Austin.   Så er jeg endt her igen//Austin. Icon_minitimeLør 16 Jul 2011, 10:32

Han så bare på ham, hans øjne var store og opspillede. Han blev ved med at åbne og lukke munden og lignede sikkert en fisk som snappede efter vejret men han kunne ikke lade været. Han lyttede til det han sagde og uden at tænke over det nikkede han bare. Han havde virkelig savnet ham men nu hvor han sad foran ham. Hans øjne gled i da han mærkede Austins kolde hånd mod hans kind. Uden selv at ligge mærke til det lænede han sig ind mod den, det var så længe siden at han havde været i kontakt med nogle og så især at det var Austin gjorde det det bare mere fantastisk. Han åbnede stille stille sine øjne og så ham i øjnene. Han havde savnet ham så meget men alligevel virkede han forandret, var han mon stadig den samme kærlige og bekymrede dreng som han plejede at være?. Han lagde godt mærke til at Austin lod sit blik vandre og at det stoppede på hans hals. Hurtigt lagde han en hånd mod hans hals for at skjule mærkerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så er jeg endt her igen//Austin. Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg endt her igen//Austin.   Så er jeg endt her igen//Austin. Icon_minitimeLør 16 Jul 2011, 11:01

Austin sank og så lidt væk, han ville lade det ske igen og hvis det gjorde, skulle den vampyr der bed ham nok få sig en lærestreg. Han fjernede hånden forsigtig fra hans kind og tog hans hånd. Han rejste sig op og trak ham forsigtig med, selvom han stadig var ved at lære at styre sin styrke, de var jo helt enorme i forhold til før. Han så ned af gaden, heldighvis for dem var der ikke så langt hjem til ham, men han synes nu alligevel det var for lang tid at gå lige nu. Han tog fat om Pierce og bar ham op som en brud, uden at advare ham, da han ikke skulle have muligheden for at sige nej "Luk øjnene" sagde han stille, da Pierce nok kunne blive ret svimmel hvis han havde åbne øjne. Han satte i løb og var hjemme i lejligheden på under to minutter, han selv brugte ikke særligt ofte det at gå længere og det var faktisk en ret dårlig vane, hvis han ville være menneske så meget som muligt, skulle han jo helst ikke være for hurtig, men i menneske tempo til ting. Han satte stille Pierce ned, lejligheden lignede sig selv, selvom sofabordet var blevet skiftet ud ellers var alt ved sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så er jeg endt her igen//Austin. Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg endt her igen//Austin.   Så er jeg endt her igen//Austin. Icon_minitimeLør 16 Jul 2011, 11:09

Han sad stadig med hånden lukket omkring hans hals så Austin ikke kunne se bidemærkerne. Han var ikke stolt af det. Men her på det sidste var han ligesom holdt op med at kæmpe imod. Han så op på ham og lod ham hive sig op. Dog virkede det ikke til at være helt blidt. Han smækkede direkte mod hans brystkasse og alt luft blev presset ud af hans lunger, "Ompf...". Han så op på Uastin og bed sig i læben, "Hvad skulle det til for?". Han kunne ikke forstå hvorfor han pludselig var så brutal mod ham. Hans stemme havde ikke ændret dig, stadig lige så silkeblød og dejlig at høre på. Han så Austin i øjnene, i det mindste var hans øjne ikke røde mere så måske havde han mere kontrol over sig selv nu. Man kunne jo håbe. Han fik et chok da han pludselig befandt sig i Austins arme, "Hvorfor nu det?". Han lagde hovedet let på skrå og så på ham, han virkede stadig anderledes. Han gjorde faktisk som han fik besked på og lukkede bare sine øjne, han lagde ikke mærke til noget før han blev sat ned i lejligheden. Han åbnede sine øjne og så sig omkring.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så er jeg endt her igen//Austin. Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg endt her igen//Austin.   Så er jeg endt her igen//Austin. Icon_minitimeLør 16 Jul 2011, 11:33

Austin sagde ikke noget da Pierce kommenterede det han gjorde og sukkede bare. Han kunne ikke gøre for at han ikke tænkte så meget over sine bevægelser mere "Tag dig et bad, Du kan låne noget tøj af mig, imens finder jeg noget mad til dig" sagde han og kunne godt mærke på sig selv at al den tid alene, havde gjort ham en del hårdere. Men heldighvis, føltes det som om at Pierce ligsom huskede ham lidt på hans menneskelighed. Han så pierce kort i øjnene før han tog blidt fat i hans hage og gav ham et ømt kys. Han stoppede dog sig selv "Mh, Jeg finder noget mad" sagde han og forsvandt fra gangen og ud i køkkenet, han regnede ikke med at der lå noget. Han kiggede lidt i skabende, men det eneste han fandt var en pakke kiks, som for længst havde overskredet udløbs datoen. Han smed den ud og besluttede sig for at finde noget udenfor lejligheden. Han hoppede ud af vinduet og landede elegant nede på fortorvet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så er jeg endt her igen//Austin. Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg endt her igen//Austin.   Så er jeg endt her igen//Austin. Icon_minitimeLør 23 Jul 2011, 22:05

Han brød sig ikke om at Austin var blevet så kontrollerende, han skulle under ingen omstændigheder have lov til at kontroller ham, Pierce ville ikke kontrolleres af nogen. Han sukkede og så på ham mens han stille nikkede, han gad ikke diskutere med ham og især ikke lige nu. Han fik et chok da Austin bare sådan uden videre kyssede ham, han havde ikke tid til at reagere før kysset var blevet brudt. Langsomt gik han mod badeværelset og lukkede døren efter sig. Han smed hurtigt tøjet og tændte for vandet, han gik ind under det da det var blevet varmt. Han begyndte langsomt at vaske sit hår og tog sig god tid med det, hvorefter han begyndte at vaske sin krop. Det føltes fantastisk endelig at blive ren. Han skyllede sig og slukkede så for vandet. Han tørrede sit hår da han kom ud af badet og derefter hans krop. Han satte håndklædet omkring hans hofter da han ikke havde noget rent tøj at tage på. Langsomt åbnede han døren og gik ind i stuen og lagde sig på den hvide sofa.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så er jeg endt her igen//Austin. Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg endt her igen//Austin.   Så er jeg endt her igen//Austin. Icon_minitimeMan 25 Jul 2011, 07:16

Austin lagde nogle vare på køkkenbordet, han havde købt nogle madvare der typisk var i et køkken, sådan at Pierce bare kunne tage noget mad hvis det var. Austin gik ind i stuen og det første han så var Pierce, uden tøj på, i sofaen. Han stod stille og betragtede ham lidt, han knugede svagt fingrende og så væk "Eh .. Skal jeg finde noget tøj du kan låne?" spurgte han så og kløede sig kort i nakken, mest fordi Pierce var ret så tiltrækkende når han lå der. Men Austin måtte nok hellere få noget at spise før han overhovedet begyndte at tænke på at komme tæt på Pierce, for ellers endte han bare med at blive hans aftensmad og det skulle han næppe ende med. Han ventede ikke med at få et svar fra Pierce, før han gik ind og fandt nogle jogging bukser med elastik i bukseremmen, sådan at de passede ham nogenlunde i livet også fandt han en t-shirt og nogle underhakker. Han gik ind til ham igen og lagde det på sofabordet "Mh her .. Jeg går lige i en 20 minutters tid, bare gør hvad du vil" sagde han så og smilede skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så er jeg endt her igen//Austin. Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg endt her igen//Austin.   Så er jeg endt her igen//Austin. Icon_minitimeMan 25 Jul 2011, 07:29

Pierce var nu ikke helt nøgen, han havde stadig håndklædet omkring hans hofter men alt andet var nøgen. Han havde stadig sin navlepiercing men der var et lille ar ved den som om den havde været revet ud eller noget i den stil. Han lagde sig godt tilrette i sofaen men så over på Austin da han kom ind i lokalet, han nikkede stille. "Ja tak". Et stille smil på hans læber, han så efter ham da han gik. Et suk forlod hans læber, han virkede stadig til at have virkelig svært ved at styre sig omkring ham endnu. Han lukkede stille sine øjne og mærkede et par få tåre presse sig på men han holdt dem tilbage. Langsomt åbnede han sine øjne og så efter Austin, hvorfor skulle det være så svært. Han sukkede stille og bed sig i læben. "Mange tak". Han rejste sig op og vendte ryggen til ham da han smed håndklædet, han tog hurtigt tøjet på. Bukserne var så store omkring livet på ham at han næsten tabte dem hele tiden. Han sukkede stille og så over på Austin, "Jam-.... Okay" Han sukkede stille og så ned igen. Han satte sig bare ned og så ned i gulvet. Han sad bare og ventede på at Austin kom tilbage. Han samlede så håndklædet op og gik ud og hang det på plads. Et gisp forlod hans mund da han gled ude på gulvet og hakkkede baghovedet ned i gulvet. Han lå kort men satte sig så op. Han mærkede stille og da han trak fingerne til sig var der en smule blod på dem. Han tog hurtigt håndklædet og tørte det op hvorefter han pressede håndklædet mod sit baghovede. Det var ikke så slemt men det blødte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så er jeg endt her igen//Austin. Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg endt her igen//Austin.   Så er jeg endt her igen//Austin. Icon_minitimeMan 25 Jul 2011, 08:33

Austin var slet ikke nået ud af lejligheden før han lugtede blodet og hørte at pierce faldt. Uden at han selv nåede at bemærke det, stod han ude på badeværelset, hans øjne var blodrøde og søgte straks hen på Pierce, duften af blod var kraftig inde på badeværelset ".. Er du okay?" spurgte han med dirrende stemme og holdte fast i dørkarmen, han turde ikke gå hen til ham i frygt for Pierce liv, men følte sig tvunget, hvis han ikke ville miste Pierce igen, det var jo derfor Pierce smuttede sidst, fordi han ikke turde nærme sig ham. Han slap stille dørkarmen og satte sig på hug ved ham. Han trak ikke vejret, da det bare ville gøre duften af blod værre "Lad mig se på det" sagde han så og tog fat i hans hånd og fjernede den forsigtig fra hans hoved sådan at håndklædet blev fjernet. Han bed sig i læben da han så blodet og knugede hånden. Han kunne godt mærke på sig selv at hans vampyriske instinkter kom op i ham i det duften af blod blev så kraftig for ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så er jeg endt her igen//Austin. Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg endt her igen//Austin.   Så er jeg endt her igen//Austin. Icon_minitimeMan 25 Jul 2011, 08:43

Pierce bed sig i læben og så det udtværrede blod på gulvet, han skulle have fjernet det inden Austin kom hjem. Han ville ikke pine ham mere end nødvendigt. Han kunne se hvor meget han pinte ham ved bare at være her. Det var ikke til at holde ud, han ville have bedst af hvis Pierce bare forsvandt og aldrig kom tilbage igen. Han sukkede stille og sænkede sit blik, han sad bare og holdte håndklædet mod hans baghovede. Han så sig hurtigt over skulderen da han hørte Austins stemme. "Skulle du ikke ud?". Han bed sig i læben og betargtede ham mens han så på hans røde øjne. Der var noget som bare tiltrak ham ved det. Det var nok farren og spændingen ved det hele. "Men ja jeg er helt okay, det er ikke slemt". Han smilte stille og lod ham bare fjerne håndklædet. Såret var ikke så slemt som Pierce havde sagt, det var en overfladisk hudafskrabning men stadig nok til at det blødte. Selvom han vidste Austin skulle have blod stolede han på ham og i sidste ende ville han nok ikke have noget imod hvis Austin drak hans blod men han ville ikke sige det.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Så er jeg endt her igen//Austin. Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg endt her igen//Austin.   Så er jeg endt her igen//Austin. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Så er jeg endt her igen//Austin.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: