Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hello Ribanalon, I'm Rosalie.. Here to pleasure you, okay?

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hello Ribanalon, I'm Rosalie.. Here to pleasure you, okay? Empty
IndlægEmne: Hello Ribanalon, I'm Rosalie.. Here to pleasure you, okay?   Hello Ribanalon, I'm Rosalie.. Here to pleasure you, okay? Icon_minitimeTirs 09 Aug 2011, 08:01

[size]Tid: Den er efter midnat.
Sted: Andies bordel.
Omgivelser: Fællesrummet - En masse mænd og kvinder sidder og flirter sig vej frem, for at få noget på den dumme. Sofaer rundt omkring er fyldt med kælende par og på gulvet ligger der tomme flasker og poser.
Vejr udenfor: Vejret er køligt, dog er himlen klar, stjernerne og månen skinner.[/size]


Rosalie sad i en sofa, hvor ved siden af Inno sad og kælede med den sædvanlige kvinde. Andie var i byen for at ordne nogle ærinder, ærinder han ikke ville fortælle om. Rosalie lagde hovedet tilbage, nød støjen, nød at der foregik så mange ting om hende. Hun løftede ansigtet igen, rettede opmærksomheden mod døren, der gled op. Ind trådte en af de mest sexede kvinder, Rosalie nogensinde havde set. Høj, slank, hvepsetalje, sort hår, dominant udseende, sikkert også dominant på.. Andre punkter, hvis I forstår. Hun bevægede sig sexet, målrettet, helt og fuldkomment perfekt ind i rummet, som hun også dominerede. Alle blikke rettedes mod hende, alle vendte deres opmærksomhed mod hende. Så hel og fuldkommen en person kunne ikke eksistere, men det gjorde hun så alligevel, fandt Rosalie lige ud af.
Kvinden satte sig ned, og straks rejste Rosalie sig. Hun strakte sin krop, sin perfekte krop, der var iklædt stramme, sorte læderbukser og en nedringet, hvid top, der faldt om hendes krop på en sexet, men afslappet måde. Makeuppen var noget mere naturlig end den plejede at være, og det klædte hende faktisk. Hendes bløde smil blev klistret på, ærligt og sandt, rart og trygt, sexet og vildt, ubeskriveligt flot, og hun bevægede sig straks over mod kvinden, som hun satte sig ned ved. "Hej smukke." sagde hun så og smilede fortsat.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Ribanalon, I'm Rosalie.. Here to pleasure you, okay? Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Ribanalon, I'm Rosalie.. Here to pleasure you, okay?   Hello Ribanalon, I'm Rosalie.. Here to pleasure you, okay? Icon_minitimeTirs 09 Aug 2011, 08:26

Ribanalon var den kvinde der var kommet ind på Bodellet, Rosalie
havde hun ikke snakket med Før men de hviste begge at de arbejdede
her på Bodellet, Hun vendte sig mod Rosalie da hun formoede at det var
hende der blev talt til, hun smilte engående, og kiggede kort op og ned af
Rosalie, "Jamen hej med dig" sagde hun og smilte med åben mund til hende,
dette var en gestus fra vampyr til vampyr af at vise sine tænder, eller også
var det bare Ribanalon. Hendes tænder var dog anderledes en de fleste vampyrs
hun havde godt nok lange hugtænder men ved siden af dem, sad endnu en par
hugtænder lidt mindre, men stadig længere og starpe som de store hugtænder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Ribanalon, I'm Rosalie.. Here to pleasure you, okay? Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Ribanalon, I'm Rosalie.. Here to pleasure you, okay?   Hello Ribanalon, I'm Rosalie.. Here to pleasure you, okay? Icon_minitimeTirs 09 Aug 2011, 22:25

Rosalie solede sig i Ribanalons blik og da hendes smukke tænder blev vist i et afslørende smil, gav hun et let hvæs fra sig, så hendes egne blev blottet. Så lænede hun sig sultent frem og lyttede intenst til den sexede stemme: "Jamen hej med dig." Og det var faktisk ret så imponerende. Ribanalon havde fire hugtænder.
Rosalie strakte halsen, viste sig frem fra sin allerbedste side, gjorde sig ualmindeligt indbydende og smilede skævt. "Vi har vist ikke snakket sammen før?" sagde hun spørgende, dog vidende om at det kunne føre videre. Hun lænede sig endnu længere frem, så deres læber nu var nogle få milimeter fra hendes. *Så.. Ualmindeligt.. Smuk..* tænkte hun og slikkede sin egen underlæbe. "Du er lidt speciel." konstaterede Rosalie, stadig med et lækkert smil klistret på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Ribanalon, I'm Rosalie.. Here to pleasure you, okay? Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Ribanalon, I'm Rosalie.. Here to pleasure you, okay?   Hello Ribanalon, I'm Rosalie.. Here to pleasure you, okay? Icon_minitimeTirs 09 Aug 2011, 23:20

Ribanalon rykkede sig ikke ud af stedet, kiggede bare ind
i Rosalie's øjne og Rosalie ind i Ribanalon metalliske
grå øjne, da Rosalie igen talte til hende og sagde at hun var
lidt speciel smilte hun stadig uændret som før, "jeg har
en typisk vampyrs, fra historie's udseende, det gør mig ikke
speciel men typisk" sagde hun og trak på skulderne
hun lod en af sine finger kører rundt i en trekant på barbordet,
også selvom hun ikke kiggede blev det en perfekt trekant hvergang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Ribanalon, I'm Rosalie.. Here to pleasure you, okay? Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Ribanalon, I'm Rosalie.. Here to pleasure you, okay?   Hello Ribanalon, I'm Rosalie.. Here to pleasure you, okay? Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 01:29

Rosalie smilede denne gang mere kækt, da Ribanalon sagde i et forklarende tonefald: "Jeg har en typisk vampyrs, fra en histories, udseende, det gør mig ikke speciel, men typisk." Og det mente Rosalie ikke, for vampyrer havde kun to hugtænder, ikke fire. "Jeg mener nu du er lidt speciel.." påbegyndte Rosalie. "Ikke kun med dine tænder." Og hun var ikke færdig endnu: "En kvinde som dig.. Du burde ikke være så usselt et sted." sagde hun forklarende, lettere bekymret, stadig med et let smil klistret på det blege ansigt. Andie kiggede op fra disken og sendte Rosalie et sigende blik. Okay, Rosalie mente det var usselt, Andie så det som sit livs mesterværk, længere var den ikke.
"Men vi har ikke snakket sammen før, mener jeg?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Ribanalon, I'm Rosalie.. Here to pleasure you, okay? Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Ribanalon, I'm Rosalie.. Here to pleasure you, okay?   Hello Ribanalon, I'm Rosalie.. Here to pleasure you, okay? Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 08:17

"Vi har aldrig snakket nej" sagde hun og nikkede anerkendene
hun fjernede nu kort blikket fr Rosalie og kiggede ind i de spejle
der var ved væggen med alle flaskerne, hun kunne ikke se sig
selv i dem mere, hun slikkede sig over sine sort farvede læber,
imens hun vendte blikket tilbage på den anden vampyr hun,
usselt ja det var nogen job her, men hendes nej, det syntes
hun ikke, "Tja usselt er det ike for mig, jeg har et andet job
end de fleste her" sagde hun og slog blikket et kort sekundt
ned i Rosalie's skød men kom hurtigt tilbage til hendes øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Ribanalon, I'm Rosalie.. Here to pleasure you, okay? Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Ribanalon, I'm Rosalie.. Here to pleasure you, okay?   Hello Ribanalon, I'm Rosalie.. Here to pleasure you, okay? Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 21:03

I det Ribanalon begyndte at snakke, så mærkede Rosalie en sær beruselse ved at høre på den perfekte vampyrs stemme: "Vi har aldrig snakket, nej." og så nikkede Ribanalon på en lidt speciel måde. Og så gled hendes blik væk fra Rosalie, og hun måtte kæmpe med sig selv, for ikke at sukke skuffet. Ribanalons tunge gled ud og slikkede de sorte læber, men dette fik kun Rosalie til at kigge endnu mere sulten på hende. "Tja, usselt er det ikke for mig, jeg har et andet job end de fleste her." Og i det hun slog blikket ned mellem Rosalies ben, så begyndte Rosalie straks at mærke den mystiske arrogance der omfavnede den anden kvindelige vampyr..
"Hvad arbejder du da som?" spurgte Rosalie. Rosalie havde set Ribanalon meget på bordellet, hun havde siddet og snakket med både mænd og kvinder, men aldrig havde hun taget en af dem ved håndleddet og trukket dem op af trapperne, for at skrige dem falsk ind i øret, havde Rosalie forstået. Hvad var det så for noget hun lavede? Rosalie lod tungen glide henover sin underlæbe, så tænderne endnu en gang blev blottet. Måske kunne hun overtale Ribanalon til at bide hende... Men kun måske? Rosalie elskede at blive bidt, men en af defekterne var jo hendes evne... Hvad hvis Ribanalon ikke blev mærket af den? Man kunne jo altid prøve.
Rosalie lænede sig sexet frem, strakte halsen og lod fingeren danse henover sin pulsåre, og hviskede stille: "Min hals er altid strakt for dig.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello Ribanalon, I'm Rosalie.. Here to pleasure you, okay? Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Ribanalon, I'm Rosalie.. Here to pleasure you, okay?   Hello Ribanalon, I'm Rosalie.. Here to pleasure you, okay? Icon_minitimeTors 11 Aug 2011, 00:05

Ribanalon iagtog hende imens Rosalie sad der og så på hende,
hendes aura var sjov, den var hen af drilsk men alligevel legesyg
og elegant, "Jeg ved ikke hvad man kalder det, men jeg snakker
med folk, for dem til at se på de piger de kunne tænke sig, nogen
mænd har det sjovt selvom de ved at alle piger står til deres rådighed
her inde" hun kiggede nu op på Hendes pulsår og så ind i hendes
øjne da hun nærmest hviskede liderligt til Ribanalon at hendes hals
altid var strakt for hende, hun løftede øjnbrynene et kort sekundt men øjne-
ne var stadig de samme forføreske som før, det tændte hende slet ikke,
at drikke fra en anden vampyr var en kærligheds erklæring, men
Ribanalon ´gøs ved tanken om at drikke det fra en anden vampyr,
det blod der var i en vampyr var døende blod det var fra andre væsner
og var lige så stille begyndt at visne i vampyrens krop. HUn svarede
hende ikke men kiggede igen på pulsåren hvor der skulle have
været en banken før at hun ville sætte tænderne i.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hello Ribanalon, I'm Rosalie.. Here to pleasure you, okay? Empty
IndlægEmne: Sv: Hello Ribanalon, I'm Rosalie.. Here to pleasure you, okay?   Hello Ribanalon, I'm Rosalie.. Here to pleasure you, okay? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hello Ribanalon, I'm Rosalie.. Here to pleasure you, okay?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Byen i la Sunisha-
Gå til: