Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 View over. [Alias]

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




View over. [Alias] Empty
IndlægEmne: View over. [Alias]   View over. [Alias] Icon_minitimeFre 12 Aug 2011, 05:38

Sted: Byen Sheria.
Tid: Omkring klokken 14:00.
Dato: En torsdag.
Omgivelser: Heath, nogle mennesker der enten shopper eller er på arbejde, + hvad der ellers befinder sig sådan et sted.
Vejr: Stille regnvejr med få skyer fremme på himlen som ellers ser klar ud.

Emnepartner: Alias *** Privat.

Heath kunne utroligt nok ikke lade være med at tænke på den dreng som han havde tilbragt en nat sammen med, normalt var han heller ikke ligefrem til sit eget køn, men han kunne ikke få Alias ud af hovedet mens at det undrede ham hvorfor at vampyren havde så travlt med at komme væk sidst, når de alligevel hyggede sig.. dog vidste Heath ikke om det alt sammen var en stor fed løgn. Et lydløst suk undslap hans læber, mens at han gik rundt inde i nogle gader i Sheria. Han var iført en grå almindelig t-shirt også sorte stramme bukser, hvor der som regel var et hul på det ene knæ hvor han så havde et bælte rundt om hoften for at kunne holde bukserne oppe. Han havde ikke noget udover t-shirten, da han var ligeglad med at blive våd som han mærkede de små regndråber ramme ham.
Hans sorte hår der havde lidt blond farve i sig sad tilfældigt som det altid gjorde, lidt pjusket og glat med pandehåret til den ene side. Han kiggede af og til på nogle af de butikker som han gik forbi som han syntes han fandt interessant, han var ikke sikker.. men han mente at han vidste hvor Alias arbejdede henne... der varede ikke så længe før at han var henne ved det Galleri hvor Alias arbejdede. Heath havde ikke fået det at vide af Alias ham selv, de fik jo heller ikke snakket så meget den nat, men han havde spurgt lidt rundt efter nogen som nok kendte Alias lidt og de mente at han arbejdede på det såkaldte Galleri. Hvilket overraskede Heath ekstremt meget, når han vidste at Alias var sådan en type der.. elskede at have sex også videre.. så gav det ikke så meget mening hvis at han godt kunne lide kunst. Eller.. det hang måske alligevel sammen. Heath overvejede om han skulle købe noget på vejen til Alias.. selvom han ikke direkte havde en masse penge.. han var ikke rig, men heller ikke fattig.. Heath vidste bare inderst inde at han gerne ville se Alias og have nogle svar på det han sad og rodet med inde i hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




View over. [Alias] Empty
IndlægEmne: Sv: View over. [Alias]   View over. [Alias] Icon_minitimeFre 12 Aug 2011, 05:51

Alias sukkede vredt ind i telefonene igen, "Nej!" svarede han vredt til stemmen i den anden ende der lød mindst lige så opreven som Alias, han stirrede intenst ned i skrivebordet som han sad halvt oven på stadig med det ene bord på jorden, han så hen mod glasdørene ind til hans egen kontor og på en dame der stod og trippede udne for med et forsigtig smil, han så væk fra hende igen, og lyttede til stemmen i telefonen hvilket fik ham til at snerre ondt, "Nej sagde jeg jo, så hør da for fanden efter, NEJ!" råbte han irreteret og ville smække telefonene i da manden sagde noget i den anden ende, han sukkede opgivende "Onsdag, farvel" mumlede han og lagde røret på med et knald han sad lidt og stirred ud af vindet da han hørte en forsigtig banken på glasdøren han vendte ansigtet mod damen og gav hende syrelige dærber øjne, han vidste han var helt oppe i det røde felt nu.. kunne hun dog ikke se det.. "To minutter så kommer jeg" sagde han roligt damen så nervøs ud idet hun sagde "Jamen Chef.. det.." Alias så igen mod hende med lynede øjne, ku de dog for helvede ikke lade ham være i bare to minutter, åbenbart ikke. "Jeg kommer nu" mumlede han og så ned i det han rejste sig fra bordet, rettede på slipset i en fin blå farve der sad om halsen på ham og hans sorte skjorte, han havde sorte skinny jeans der passede og et meget neutralt tøjstil. Han gil hen til døren og åbnede den han smilte så chamerende til kvinden, "Undskyld Chef.. men de venter på dig" sagde hun forsigtig, Alias smilte bare og nikkede "Selvfølelige" grinte han stille og lagde en hånd om livet på damen og trak hende med sig, en køn und blondine ved navn Angelina, hans sekretær.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




View over. [Alias] Empty
IndlægEmne: Sv: View over. [Alias]   View over. [Alias] Icon_minitimeFre 12 Aug 2011, 05:59

Heath rystede på hovedet og besluttede sig for ikke at købe noget til ham..
Der lå ikke mere i det, mens at han fortsatte med at gå hen mod Galleriet. Hans hår var så småt ved at være godt vådt og klistret, men han ignorerede det bare. Et lille smil dukkede op fra overfladen da han endelig var nået frem.. smilet forsvandt dog igen, da han igen tænkte på Alias. Han tog fat i håndtaget til indgangen af Galleriet og åbnede døren inden at han trådte ind, og lod døren lukke bag sig. Inden at han lod sine grønne øjne glide rundt en omgang,
"Jeg kunne ikke forstille mig at se ham arbejde her.." mumlede han lavt mens at han undslap et lille grin, og fik øje på alle de personer der var til stede. Han sukkede atter, inden at han rettede lidt på sin t-shirt.

Han vidste ikke hvor han skulle gå hen, mens at han bare blev stående hvor han stod. Han vidste ikke hvor Alias havde kontor eller om hvem han skulle spørge for at han kunne blive ført hen til ham. Det var vel også lige meget.. hvis Alias snart dukkede frem... så ville han nok gå hen til ham så han ikke behøvede at lede efter ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




View over. [Alias] Empty
IndlægEmne: Sv: View over. [Alias]   View over. [Alias] Icon_minitimeFre 12 Aug 2011, 06:09

Alias førte hende roligt med sig ned af gangen, billeder hang fint på hver af væggende der var ikke et eneste billede her der var billigere end en million, det var tydeligt det kun var fine folk der kom et sted som dette selvfølelige, alle havde jakkesæt på og damerne kjole, der var flest folk om fredagen og søndagen, men endelig kom de kun for at kigge de fleste, når de ville købe forgik det næsten altid over telefonen, men det fortrak Alias nu endelig også, så kunen han tillade sig at flippe lidt ud over visse ting. han strammede grebet lidt om Angelia og førte hende ind i et rum hvor mange mennesker var smalet om et bestemt billed, han smilede ved syntes af det, det var også virkelig.. utroligt, der var ingen ord rette til dette billed det var helt enestående, nogen fik hurtigt øje på Alias og snart var han det nye billed og omringet af folk der ville trykke ham hånden og få en hurtig sluder, diskutere priser og kunst. Alias tog arbejds humøret på og snakkede på skift med de mennesker der omgav ham. Han havde ikke lagt mærke til Heath endnu, han var ikke rigtig opmærksom på dem omkrign sig, kun dem lige foran sig, og selvfølelige kvinden, de skulle forstille at være et par, men han gjorde det selvfølelige kun for at se godt ud udadtil, hun var præcis sådan en kvinde der var ment for Alias, men han var selvfølelige.. ligeglad, han brugte hende jo bare, som alle de andre mennesker der omgav ham, imens han smilede høfligt og slap hende om livet for at tage hendes hånd i stedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




View over. [Alias] Empty
IndlægEmne: Sv: View over. [Alias]   View over. [Alias] Icon_minitimeFre 12 Aug 2011, 06:22

Heath lod sine øjne glide hen på den store mængde der havde samlet sig, mens at han at tænkte over om han skulle gå der hen, det kunne måske være at Alias var der. Han tøvede lidt ved tanken inden at han begyndte at gå med raske skridt. Når folk fik øje på ham ville de nok stirre, fordi han ikke var i det fineste tøj mens at han så letter sjusket ud. Det var han dog ligeglad med da han kun lige havde Alias i tankerne. Han ville tale med ham nu...!
Eftersom han nærmede sig dem alle sammen fik han et skimt af Alias og en kvinde, mens at de gik tæt op af hinanden og holdt hinanden i hånden. Det gjorde at han fik et mere koldt blik i ansigtet. Men inden at han helt nærmede sig Alias blev han stoppet op af en kvinde iført en detaljeret kjole. "Hvor skal du hen i den fart?" spurgte hun mens at hun mere eller mindre tjekkede ham ud.
Heath sank en lille klump. "Jeg... skal snakke med Alias... hvis han er her" sagde han så og trak svagt på skulderen. Kvinden begyndte pludselig at grine overfladisk. "Min kære.. desværre har han ikke tid lige nu... han er midt i udstillingen og er sammen med sin kæreste" sagde hun bestemt mens at hun tog fat om hans ene arm og begyndte at trække ham med hen til et rum. "Du kunne bruge noget pænere tøj mens du er her... kunderne bliver skræmt når de ser en som dig.. netop her.."
Heath sagde ikke så meget mens at han bare blev trukket med, han tyggede lidt på sin ene underlæbe... "Nå.. jeg vidste ikke at Alias havde en kæreste" kom det mumlende fra ham. Kvinden så mindre underligt på ham. "Ikke det?... De har været et kærestepar i et godt stykke tid.." fortalte hun så med et muntert smil.. Med en letter irriteret reaktion tog Heath fat om hendes hals med sin ene hånd mens at de stod foran en dør et stykke væk fra de andre, "Hvad ville du sige til hvis at Alias har været i seng med en dreng.. det samme køn?!" udbrød han pludselig i vrede og var næsten ved at tage kvælertag på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




View over. [Alias] Empty
IndlægEmne: Sv: View over. [Alias]   View over. [Alias] Icon_minitimeFre 12 Aug 2011, 06:35

Alias havde et venligt smil om læberne i det han gav en mand hånden og lyttede til navnet han smilte lidt større og hans øjne stod åbne i undren, "Kunsteren?" spurgte han stille og mandne smilte og nikkede og slap Alias hånd, "Jeg vil gerne snakke med dig under fire øjne" bedte manden, Alias følte sig pludelig ret stolt, manden ville helt sikkert havde sine malerier udstilt her, selvøflelige, det ville de jo alle sammen, det var bare ikke alle der hugede Alias lige meget, dog var ham her utrolig berømt og det ville være en god ting for galleriet af få hans billeder udstilt her. HAn opfangede dog hurtigt lyden af en velkendt stemme og en lugt i rummet og vendte sig rundt for at finde det velkendte ansigt i mængden, han kunne høre han snakkede, og havd han sagde, men hvor var han henne, det løb han koldt ned af ryggen.. hvad fanden lavede han her! "Vil de havde mig undskldt et sekundt" sagde han roligt til manden og så lidt på Angelia, kyssede hende let i tindingen og slap så hendes hånd, hun skulle i hvert flad ikke med. Han gik hurtigt mod lugten, og stoppede skærmt op i åbningen til et lille rum hvor Heath.. hvad helvede lavede han?! Han greb med det samme ud efter ham og vristede kvinden ud af hans greb han lagde sin arm rundt om Heaths hals og trak ham ind til sig og væk fra kvinden, han tog stramt om hans håndled med den anden og tvang hans hånd om på ryggen og op mod skulderblagene så det ville gøre mere eller mindre undt på ham. HAn stirrede vrdt ud i luften da han nu stod med front mod Heahts ryg. "Hvad laver du her knægt!!" han nærmest spyttede ordene ud, og hævede blikket og stirrede mod kvinden, han sendte hende et langt blik, hvor hun endelig forsvandt, han skubbede bare Heaht op af den næremste væg og vred hans hånd lidt længere op på ryggen og greb ordenligt om hans hals, uden at kvæle ham selvfølelige. Han var sur, han var pisse sur.. vred, gal!!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




View over. [Alias] Empty
IndlægEmne: Sv: View over. [Alias]   View over. [Alias] Icon_minitimeFre 12 Aug 2011, 07:03

"Det samme ville jeg også spørge dig om!" hvæsede han og begyndte at vride sig da Alias lavede et greb på ham og smed ham op af en væg. "Slip mig så din løgner!" sagde han vredt mens at hans øjne nærmest lignede flammer.. mens at der faldt en mindre tilfældig tåre ned af hans kinder. "Forhelved.. så gå hen til din kæreste! Du bliver også bare våd ved at røre ved mig!" protesterede han mens at han med al magt prøvede at komme fri fra Alias greb.
Han gad ikke dette her, lige nu ville han bare væk. "Jeg skulle ikke have ladet dig tage min uskyld!" tilføjede han rasende og samlede noget spyt i munden.. så snart at han blev vendt om eller bare generelt fik chancen så ville han sigte på Alias.

Måske var Alias vred, men det var han fandme også! Heath ville heller ikke finde sig i at Alias bare kaldte ham for knægt, som om at han var en fuldstændig fremmed. De kendte godt nok ikke hinanden 100% endnu men alligevel så havde de haft sex og dermed har de haft lidt kontakt med hinanden.

Han spyttede ud på gulvet uden at ramme Alias, "Og DU ved at jeg har et navn" vrissede han. Heath blev endnu mere vred da han også kom i tanke om at han havde givet Alias lov til at smage hans blod.. hans jomfru blod... inden at Alias tog hans uskyld.. forhelved.. han fortjente at få noget igen!!!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




View over. [Alias] Empty
IndlægEmne: Sv: View over. [Alias]   View over. [Alias] Icon_minitimeFre 12 Aug 2011, 07:20

Alias sirtede af raserri.. hvordan kunne han dog, finde på at møde op her! Her! Af alle steder, så her! Så kunne han sgu da.. finde hans navn i telefon bogen og ringe eller noget, for satan, hvad ville han overhovedet Alias, havde han ikke sagt fravel en gang. "Jeg ejer stedet!" sagde han irreteret, hvad fanden ville han, kunne han ikke bare skride og forstå en afvisning! "fortæl mig hvad jeg har løgt om.." sagde han og prøvede at lyde rolig, hans vriden gav ham bare lyst til at stramme grebet endnu mere, hvilket han også gjorde og hevm ham så hen af gangen og tilbage mod sit kontor hvor han rev ham ind og lod glasdøren glide i og passinerne rulle ned, han slap ham så lidt men holdte stadig fast om hans hals. "Slap af Heath" sagde han irreteret, og stirrede ind i nakken på ham, "Du skærmmer kundderne væk" sagde han irreteret og tænkte kort på den berømte male, og så Angelia.. det lå nok et eller andet sted og knalede, det ville være underligt hvis ikke. Han smite lidt og lagde hagen på Heaths skulder, skubbede ham langsomt op af væggen og vendte ham så om og tog fat om hans håndled med en hurtig bevægelse og lænte sig op af ham så han ikke havde ne chance for at komme fri af hans greb. Han stirrede lidt på tåerne og lagde hovedet på skrå, "Idiot, at dukke op her! hvor voger du!" sagde han vredt og vendte hovedet væk, han var pisse irreteret på Heath, "Hvad vil du mig!!" næsten skreg han og stirrede nu intesnt ind i øjnene på Heaht.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




View over. [Alias] Empty
IndlægEmne: Sv: View over. [Alias]   View over. [Alias] Icon_minitimeFre 12 Aug 2011, 07:33

Utroligt nok så blev Alias ved med at holde fast i ham.. som om at han var tyv, eller noget i den stil. Han smilede pludselig lidt, uden at han sådan rigtigt hørte efter, det gjorde ikke så ondt på ham igen. Eftersom han selv var stærk. En stærk hanhund der ikke var så nem at bukke under. "Jeg vil have dig til at dræbe mig.." kom det så fra ham, selvom han ikke mente det, så vidste han ikke hvad han ellers skulle sige? Når det hele var en løgn.. det at Alias ikke ville have ham.. eller se ham igen gjorde at han mistede fuldkommen lysten til at leve. "Dræb mig.." gentog han mens at han lød lidt mere vred i stemmen, han kiggede samtidig væk fra Alias da han gerne ville undgå kontakt så meget som muligt. Heath kunne ikke acceptere det her og for det andet vidste han ikke hvad han skulle gøre. Selvom han heller ikke kunne gøre andet lige nu når Alias holdte ham fast.
Et større smil dukkede frem på hans læber, inden at han så rettede sit blik hen på Alias. "Jeg er heldigvis en lige så stor idiot som dig." sagde han koldt og vrissede. "Men nå ja.. du har vist ikke tid til mig.. gå så ud til den udstilling!"
Heath kunne ikke længere holde tårerne inde, men i det resultat håbede han bare på at Alias ikke faldt for det. Han gad ikke Alias når han ikke gad Heath... Det var klart at Alias bare gik i seng med ham sidst at det var pga. medfølelse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




View over. [Alias] Empty
IndlægEmne: Sv: View over. [Alias]   View over. [Alias] Icon_minitimeFre 12 Aug 2011, 07:53

Alias stirrede koldt og irreteret på Heath, han gik ham sådan på på en eller anden måde, det var så irreternede at han ikke bare kunne indse det.. Alias gad ham ikke, hvad var de than ikke forstod. Han lyttede til hans åndsvage ord, et desprat håb om opmærksomhed, han overvjede lidt at tage imod tilbuddet bare for at åf det her overstået, han stirrede lidt på ham, men ligesom før havde han ikke.. han kunne ikke slå Heaht ihjel vel? Han savnede lidt Alane når han så på ham.. det var irreternede, han ville gerne bare ha.. Heaht til at gå sin vej. Han sukkede lidt og nikkede så, "Fint" sagde han irreteret til ham og slap ham så, "Du bliver her" mumlede han og forsvandt så ud af døren i et tempo Heaht ikke ville kunne følge med i, han dukkede op nogen sekunder efter, "Kom så" sagde han surt og nedstirrede ham, han stod med nøglen til bilen i hånden, han havde ingen planer om at slå Heaht ihjel.. kun noget.. langt langt værre. Alias stirrede lidt på tårene og grinte bare, han smilte lidt og tog fat om HEahts håndled, "Så går vi" sagde han surt og lagde¨en hånd om livet på ham for at føre ham og en over hans mund, han førte ham ud af bag udgangen hvor en lille pakerings plads stod og over mod en sort luksuiøs bil. Han låste bilen op med et tryk på nøgen og skubbde Heaht ind på bag sædet, smækkede døren i, få sekunder efter sad han foran med spændt sele og trykkede på låsen til alle døre så de gav et klik fra sig. "Endelig har du intet at bebrejde mig.. jeg har aldrig sagt jeg kunne lide dig, og jeg fortalte dig at jeg ikke var til drenge" sagde han roligt og kiggede i bagspejlet for at holde øje med HEaht da han kørte ud fra p- pladsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




View over. [Alias] Empty
IndlægEmne: Sv: View over. [Alias]   View over. [Alias] Icon_minitimeFre 12 Aug 2011, 08:18

Endelig gav han slip på ham. Men det overraskede ham at han ikke skulle gå sin vej. Han så Alias forsvinde ud af døren med en hurtig fart. Hvorfor skulle han blive her? Ville han ikke af med ham, eller for den sags skyld dræbe ham? Han rystede på hovedet ved tanken mens at han kiggede ned i gulvet. Han var glad for at han ikke havde købt en gave til Alias. Der gik ikke ret lang tid før at han kom tilbage og han tog igen om ham som om at Heath var en slave?! "slip mig.." mumlede han og var lige ved at bide i hans fingre inden at han blev skubbet ind i en blev. Inden da kunne han ikke lide det at Alias havde lagt sin ene hånd nede på hans hofte. Men han kiggede sig lidt rundt om i bilen. Hvad ville Alias? Dog irriterede det ham det næste som Alias sagde. "hvorfor gik du så i seng med mig!?" spurgte han lidt irriteret uden så meget at kigge på Alias mens at han hørte at alle døre blev låst! Hvad delen! "Alias jeg ville bare have et svar på hvorfor du gik i seng med mig, jeg vil ikke.." han kunne ikke få sig til at slutte sætningen. Han endte med at sidde tavs i bilen uden at sige sin sætning færdig, mens at han undrede sig over hvor Alias førte ham hen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




View over. [Alias] Empty
IndlægEmne: Sv: View over. [Alias]   View over. [Alias] Icon_minitimeFre 12 Aug 2011, 09:01

Alias kørte bare i tavshed lidt, ligeglad med Heaht endelig, han kunne brokke sig alt det han ville, Alias kunne binde ham fast hvis han ikke gjorde som han fik besked på, som han sikkert ikke gjorde, men nu kunen han da lige side stille ldit på bag sædet og holde kæft så skulle Alias nok vise ham havd han havde tænkt sig at gøre. Alias grinte lidt og smilte til ham i bakspejlet, "Er det så svært at gætte sig til?" sagde han stille, men tænkte så lidt dybere over det, han havde jo ikke haft medlidenhed med Heaht overhovedet, han havde haft lyst til ham, rigtigt.. men han kunne ikke nænne at indrømme det, han ville ikke! "Medlidenhed selvføelige" svarede han stille men så ikke i bakspejlet mere, han ville ikke se Heath i øjnen da han svarede, de røde grædefrædige øjen, han kunne ikke se på det, han fik det jo dårligt, og det var ikke i hans natur at få det dårligt.. over et menneske.. eller nuvel, varulv. Han sukkede stille, "Du ville gerne dø.. du har selv bestemt det her" sagde han bare roligt og kørte bilen ind gennem en port, han boede ret tæt på sit arbejde, porten lukkede bag dem og Alias parkeder bilen, han steg ud og åbnede døren for Heath, "Kom så, og opfør dig orndeligt, ingen larm" sagde han og nedstirrede drengen selv om han havde medlidenhed med ham nu, virkelig, han tog fat om hans håndled og greb ham i nakken da han kom ud, han smilte lidt og rev så sit slips af og bandt det med en hurtig bevægelse rundt om Heahts øjne, "Jeg tillader ikke du ved hvor jeg bor" sagde han stille og begyndte at føre Heaht.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




View over. [Alias] Empty
IndlægEmne: Sv: View over. [Alias]   View over. [Alias] Icon_minitimeFre 12 Aug 2011, 17:36

"Du får endnu mere medlidenhed med mig så.." sagde han og brummede lidt. Han kiggede letter irriteret ned på sædet, "Gad vide hvordan det var endt hvis jeg var kommet med en gave" sagde han stille og grinede lidt. Inden at han blev taget ud fra bilen. "En eller anden dag.. så kommer jeg alligevel til at se det.." mumlede han mens at han mærkede hvor sort det blev omkring ham da han fik et slips bundet rundt om hans øjne.
"Jeg vil ikke have at du røre ved mig yderligere.. når jeg ved at du er optaget" sagde han og hvæsede lidt, mens at han overvejede om han egentlig ville lade sig blive ført af Alias.
Inden under slipset var han næsten græde færdig af vrede, og inderst inde ville han egentlig gerne slå ham, men alligevel kunne han ikke få sig til det. Desuden kunne han ikke gøre det lige nu, da Alias havde fat om ham.
Heath prøvede at opføre sig ordentlig.. som Alias vel sagde det, meste af vejen. "Hvorfor venter du så med at dræbe mig?" spurgte han bare.. ikke fordi det interesserede ham så meget, men han gad ikke al den stilhed som drog hen over dem på gå turen.
Han vidste ikke om Alias ville svare ham og hvis han ikke gjorde, jamen så vidste han i al fald besked om at vampyren ikke gad ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




View over. [Alias] Empty
IndlægEmne: Sv: View over. [Alias]   View over. [Alias] Icon_minitimeFre 12 Aug 2011, 22:19

Alias grinede svagt og smilede lidt, "Ja" sagde han stille, men det betød ikke at han ville knppe ham igen, bare af medlidenhed, han havde fået nok af det, han var færdig med drenge, han kunne overhovedet ikke håndtere det mere, han ville ikke indrømme overfor sig selv at han var beseksuel, aldrig nogen sinde. "En gave.. " grinede Alias stille, "Du kan ikke gi' mig noget som jeg ikke allerede har.." mumlede han stille, dog syntes han det var er ret sødt forsøg på at få medlidenhed på, Heath var sød, han var bare endt i den forkerte mands hænder, så at sige. "Skat, du kommer aldrig til at se det." hviskede han stille mod Heaht øre idet de nåede inden for, han førte ham ned af en trappe i stedet for op hvor hans lejlighed jo lå, han åbnede en dør og skubbede Heaht ind, han lukkede den igen bag sig og smilte lidt, "Jeg har ikke nogen kæreste" sagde han bare koldt og lagde sin hånd mod Heaths mave og trak ham lidt ind til sig, "Og jeg rør ved dig alt det jeg vil" sagde han stille og stak sine finger und under bælte og bukser og ned i Heahts underbukser, han lænte sig frem og kyssede Heath på læberne, et kort kys, inden han trak hånden til sig og slap Heath, skubbede ham tilbage ind i loaklet, så han faldt på gulvet, Alias var hurtigt over ham, havde sat sig overskvers på ham, "Jeg kan ikke have dit lig til at ligge henne på arbjedet, søde" hviskede han stille og bøjede sig ned over ham og tog fat i hans håndled, han førte dem op over hans hovede og lod hans hånd glide ind i noget metal og klikkede den så om hans håndled, det samme gjorde han med hans andet håndled, så Heath nu var lænket til gulvet, Alias grinte stille og bøjede sig langsomt ned over ham, så Heaht kunne mærke hans ånde mod sit ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




View over. [Alias] Empty
IndlægEmne: Sv: View over. [Alias]   View over. [Alias] Icon_minitimeFre 12 Aug 2011, 23:27

Det hele var bare spørgsmål om tid før at han kunne få magten over Alias. Han var godt vred, selvom at Alias ikke kunne se det. "Jeg kan snuse mig frem med min gode lugtesans, jeg vil altid kunne finde den rådden lugt.. og så ved jeg hvem der er i nærheden" sagde han koldt og bestemt. Alias skulle lige huske på at han var en varulv.

Heath væmmes ved det da han blev kaldt for skat, ikke ligefrem noget som han hungrede efter. "Hvorfor fanden.. fik jeg så at vide at du havde en?! Og jeg så dig sammen med den kvinde!" hvæsede han inden at han fik en ubehagelig kuldegysning igennem kroppen da han mærkede en hånd liggende på hans mave. "Nej..!! Du kan ikke lide det! Hvilket jeg heller ikke kan!" udbrød han og hårene rejste sig på ham da han udmærket godt vidste hvad Alias havde gang i. Han vendte sit hoved væk med det samme og stoppede kysset hurtigst muligt. Inden at han blev skubbet, han kunne ikke se og derfor kunne han ikke tage balancen over faldet så han bare faldt direkte.
"Jeg vil ikke dræbes.. eller hverken se dig igen!" sagde han koldt, mens at han ubevist var begyndt at ryste en smule i kroppen, da han mærkede og hørte at hans hænder blev bundet fast.
Den rene tortur...
"Alias... indrøm det at du kan lide mig eller lad mig være!" vrissede han, mens at han vendte sit hoved væk.. fra ham da han vidste at Alias var i nærheden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




View over. [Alias] Empty
IndlægEmne: Sv: View over. [Alias]   View over. [Alias] Icon_minitimeLør 13 Aug 2011, 02:03

Alias smilte bare han havde ikke glemt hvad Heaht var, det glemte han nok aldrig, dog havde han jo heller ikke ført Heaht til sin lejlighed, da der jo var den grund at han ikke ahdve tænkt sig at vise Heath hvor han boede, han ville ikke opsøgese af ham igen på den måde, han håbede bare ingen på arbjedet havede set Heath sammen med Alias eller at hende kvinden han nærmest havde overfaldt var kommet til skade eller havde sagt op, ikke lige frem noget han havde brug for lige nu. Han sukkede langsomt og nikkede så "Så det godt vi ikke er i min lejlighed" sagde han koldt og ligeglad, han var stadig sur på Heaht og han skulle nok få Alias vrede at føle.. bogstavelig talt. Alias grinte bare stille og smilte lidt "Det er min sekretær Heath, jeg er sammen med hende, for at have et godt ansigtet ud af til.. Desuden rager det ikke dig, hvem jeg går og knepper med" sagde han stille og grinte lidt han lagde sin hånd mod Heahts brystkasse og mærkede hjertet der bankede der inde bag ved, han sukkede stille og smilte lidt, "Jeg skal lige hente noget.. kommer igen om lidt.. bli nu her ik.. " grinte han, Heath havde ikke rigtig andre muligheder. Alias forsvandt ud og kom efter et par minutter tilbage og stod lidt og gloede på den fast lænkede Heaht han satte to spande på gulvet og smilte lidt da deres indhold skulpede lidt. "Du elsker det" sagde han stille og smilte lidt for sig selv, han gik hen mod en reaol og kiggede lidt på havd den havde at tilbyde inden han løftede en lille stik kniv og en flaske sprit op og vendte sig mod Heath. "Du skal dø i nat Heaht.. langsomt og pinefuldt.. " han sad overskævers på Heaht to sekunder sener og bøjede sig over ham, "jeg hader dig" sagde han stille og grinte ide han satte kniven mod Heaths bryst og begyndte at skære en fin skrå streg ind i hans bryst, hvor efter blodet fossede ud og fik selvfølelige hans hugtænder til at løbe i vand, han bøjede sig ned og slikkede blodet op og tog derefter sprit flasken og hældte lidt sprit dirakte ned i såret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




View over. [Alias] Empty
IndlægEmne: Sv: View over. [Alias]   View over. [Alias] Icon_minitimeLør 13 Aug 2011, 02:19

Heath brød sig ikke om det, overhovedet ikke. Han kunne ikke lide det som skulle til at ske..
Det irriterede ham at han ikke kunne se. Han var direkte pissed.
Han var ligeglad med hvad Alias skulle så fik han i det mindste noget tid hvor han slap fra ham..

"Alias..!!" udbrød han og begyndte at vride sig straks da han mærkede at Alias sad på ham, der begyndte at fælde nogle flere tåre ned fra hans kinder, selvom det nok ikke rigtig kunne ses mere eller mindre. Det føltes blot som en svien da han så mærkede en kniv mod sit bryst. Efter at Alias havde sagt at han hadet ham, så kunne han ikke mærke så megen smerte når han blev mindre tortureret.

"Det.. ved jeg at du ikke gør" sagde han stille, mens at han knyttede sine hænder, så meget at man begyndte at kunne se hans muskler fra hans håndled og videre op mod hans over arme. Han undslap dog et skrig mens at Alias havde hældt sprit ned i såret. Hvor han inden da havde slikket blodet op som havde fosset ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




View over. [Alias] Empty
IndlægEmne: Sv: View over. [Alias]   View over. [Alias] Icon_minitimeLør 13 Aug 2011, 02:44

Alias smilte lidt og satte sprit flasken fra sig og lyttede til Heahts skrig og grinte bare lidt, "så så putte.. der er langt vej endu" mumlede han grinedne og tog kniven mellem sine hænder igen og begyndte at skære finer snit ind i huden på ham, når han puttede spritten i, ville det blive et ar.. et ar der aldrig gik væk, så skulle Heath leve med det her resten af sit liv. "Kan du høre om jeg lyver?" hviskede han stille og skar lidt dybere ved tanken om at han kunne lide Heath, fanme nej! Og så alligvel, kunne han mærke en smule bedrag, måske løg han for sig selv? Han var ikke sikker, han følte sig bare så.. irreteret, og hvis han var ved at få følelser så skulle Heaht dø, han ville ikke ha følelser, det var det han hele sit liv havde prøvet at undgå, så nu skulle de ikke komme randene. Og slet ikke for en ækel varulv! Der var en dreng! Åh gud. Han sukkede langsomt og lagde kniven fra sig d ahan endelig var færdig, "Vil du se dig selv skat?" grinte han og hev slipset af hans øjne bukkede sig ned og kyssede ham fast mn stadig hurtigt lagde en hånd om hans hage så han ingen mulighed havde for at flytte hovedet, han pressede sine kolde læber mod Alias varme lod sig nyde det for sekunder inden han slap og smed slipset fra sig han rejste sig og gik tilbage mod reolen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




View over. [Alias] Empty
IndlægEmne: Sv: View over. [Alias]   View over. [Alias] Icon_minitimeLør 13 Aug 2011, 03:01

Heath slog letter irriteret sine knyttede hænder ned i gulvet, så metallet fulgte med. Han skreg ikke ved de andre snit, han kiggede op mod loftet og prøvede at holde smerten ud mens at tiden gik kom Heath faktisk mere og mere i tvivl om han overhovedet kendte Alias. Han glippede med øjnene da Alias endelig tog slipset af ham.. inden at han vidste af det mærkede han, Alias kolde læber mod sine, han væmmes ved det og kiggede hurtigt til den ene side, i den retning hvor Alias ikke var, så Heath ikke behøvede at kigge på ham da kysset blev stoppet. Han rettede blikket mod kniven efter kort stykke tid og prøvede på at få fat i den med sin ene hånd, selvom de var bundet fast. Han anstrengte sig og med et vredt blik kiggede han hen på Alias. - Han vidste ikke hvad han gik og tænkte på men lige nu ville Heath egentlig bare væk.
"Så stop dog med at kysse mig, din kujon!" udbrød han. Hvorfor blev Alias ved med at kysse ham, når han ikke kunne lide ham? & hvorfor begyndte han lige pludselig at gøre alt muligt ved ham så han kom til at se grim ud...
Det gav slet ikke mening! Intet af det gav mening! INTET AF DET.
Det irriterede ham groft mens at Heath prøvede at lade være med at tænke på hvad Alias ellers ville gøre ved ham da han så ham henne ved reolen. "Hvis du ikke har følelser for mig og sikkert at du ikke kan få.. hvorfor så ikke bare acceptere det at jeg har følelser for dig?!......" spurgte han irriteret mens at han havde et vredt ansigtsudtryk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




View over. [Alias] Empty
IndlægEmne: Sv: View over. [Alias]   View over. [Alias] Icon_minitimeLør 13 Aug 2011, 06:38

Alias vendte sig om for at betragte Heath lidt, det kunne endelig være meget sjovt at efterlade ham sådan der.. og vende tilbage næste dag, bare for at se om Heaht overhovedet kunne klare den slags, han tog et spjel ud fra hylden og gik langsomt tilbage mod ham, "Se.. hvor fin du er" grinte han og holdte spjlet oppe så Heaht kunne se sin egen overkrop hvor Alias havde risset sit navn ind, "Så kan enhver se du tilhøre mig.. lille skat" grinte han og skubbede spjlet til side og kniven ud af Heahts synsvinkel, han satte sig langsomt oven på ham iden og sad bare lidt og stirrede på ham, lille irreterende varulv.. hvad kan man dog stille op med sådan en. "Savns" grinte han bare og gav Heaht en lussing, han var ikke den sotre udøver af vold men når han kaldte ham kujon.. så kunne det også være lige meget. "Indrøm.. du nyder det" sagde han stille og bøjede sig over ham og så længe ind i hans øjen imens han lyttede til hans ord, det var lidt.. svært at arbjede med endelig, måske skulle man bare.. forlade ham, lade ham ligge her... alene.. "Det har jeg accepteret, men.. hvad vil du mig endelig Heaht?" sagde han stille, han havde endelig ikke lyst til en længere samtale.. men Heaht ville nok sætte pris på at han træk lidt ud i tiden, han så på ham roligt med afventende øjne og et nysgerrigt blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




View over. [Alias] Empty
IndlægEmne: Sv: View over. [Alias]   View over. [Alias] Icon_minitimeTirs 16 Aug 2011, 22:32

Heath havde ikke så meget lyst til at kigge ned af sig selv da den anden tog spejlet frem og gjorde sådan at sårene tydeligt kunne ses for hans åsyn. Han fnøs. ”Du har sagt at du gerne vil af med mig.. hvorfor vil du så have at folk skal tro at jeg tilhøre dig?” spurgte han vredt og sukkede lydløst da Alias skubbede kniven ud fra hans synsvinkel. Han hævede det ene bryn da Alias satte sig oven på ham og før han vidste af det fik han en svingende lussing.
Det kunne direkte ses på hams øjne at han var oprevet.. hans øjne lignede næsten flammer, ”Jeg nyder det ikke..!!” udbrød han og lagde hårdt på det sidste ord. ”Lad mig så komme fri..” sagde han og samlede noget spyt i munden mens at han kiggede lidt på Alias, han gad ikke denne her leg mere.

Et uskyldigt blik dukkede frem i hans øjne inden at han spyttede ham direkte i ansigtet. Han kunne ikke lade være.. og desuden syntes han at Alias fortjente det når han havde givet ham en eviggyldig gave, som var disse sår han havde fået på brystet. ”Jeg vil sige at jeg kan finde en anden, der vil mig.. i stedet for det her” sagde han så lige ud, efter at han havde spyttet på Alias.
”Så vil du være så venlig at give slip på mig.. så vi kan gå til hver til sit?!” konstaterede han med begge bryn hævet, mens at han så på Alias med et afventende blik, samtidig med at der var en vis vrede i ham. ”Du vil jo så gerne have at jeg skal gå min vej… så nu har du chancen for at komme af med mig vampling…” sagde han og grinte ,han kom i tanke om det ord som der sikkert altid ville irritere Alias.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




View over. [Alias] Empty
IndlægEmne: Sv: View over. [Alias]   View over. [Alias] Icon_minitimeSøn 21 Aug 2011, 20:44

Alias sad stille i nogen sekunder og tænkte over Heaths spørgsmål, ja hvorfor endelig ville han havde det.. nok fordi han ikke havde tænkt sig at slå Heath ihjel i nat, hvilket han jo kun sagde for at gøre Heath bange, han havde ikke lyst til at dræbe drengen og det gjorde ham endelig også lidt bange for sig selv, hvorfor kunne han pludeslig ikke slå hamm ihjel? Han var jo ikke andet end en ussel varulv. han sukkede stille og smilte så lidt forsigtigt "Fordi du tilhøre mig nu" sagde han stille og smilte lidt "Selv når du er død, tilhøre du mig" sagde han stille lidt efter og betragtede det vrede udtryk i Heaths øjne, han overvjede lidt om han skulle forlade rummet lidt tid, dog ville han helst ikke have Heath.. forsavndt imens han var væk, så han havde allerede bestemt sig for at blive. "jeg kan se det i dine øjne" hviskede han stille drillende, han vidste jo godt hvor meget Heaht ku' li ham, eller havdet kunne lide ham, det var tydeligt at aflæse i hans ansigt, hvor såret han havde gjordt ham, det fik det til at skære lidt inden i, hvilket gjorde Alias bange, det var ikke meningen han skulle have medlidenhed og slet ikke at han skulle føle noget for Heath, det var jo helt absurd. Alias sukkede højt og slog ud efter Heath igen og ramte ham på siden af hovedet, da Heath havde spyttet på ham, et eller to sekunder efter stod han henne ved reaolen og havde tøret sit ansigt af, han havde også kniven i hånden nu, han fumlede med noget og gik så hen til Heath igen han bøjede sig over ham imens han fandt en lighter frem fra lommen og satte sig så atter oven på ham, "Desværre lille skat.. de må vente, du tilhøre mig nu" sagde han roligt og tændte så for det hvide starinlys han havde i sin hånd og stilte den ved siden af dem i kort tid, imens bøjede han sig ned over Heaths brystkasse og lod sin tinge glide op og ned af hans sår, imens blodet strømmede ind i hans mund og han stønnede taknemligt. Alias rettede sig op igen, og tog ikke notist af Heaths blod der nu sad under hans læber og ned af hans hals, han smilte bare og rystede på hovedet "Har jeg ikke sagt, du kommer ikke levende her fra" grinte han stille og smilte så lige så sødt og uskyldigt som Heaths havde gjordt før, "Endelig vil jeg gerne snakke lidt med dig Heath" mumlede han stille og der var ærlighed i hans stemme, han så lidt på det smukke starinlys der lyste en lille del af det mørke rum op. "Du forvirre mig, det kan jeg ikke lide.. og så alligvel måske.. jeg ved det ikke, kan du forklare det?" spurgte han stille og så ind i Heaths dybe øjne og afventede helt afslappede et svar fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




View over. [Alias] Empty
IndlægEmne: Sv: View over. [Alias]   View over. [Alias] Icon_minitimeSøn 21 Aug 2011, 20:56

Heath veg hovedet til den ene side da han blev slået, Alias havde fortjent det! Han havde ikke fortrudt det som han havde gjort. Intet af det og hvis han fik chancen igen ville han med glæde spytte ham i ansigtet igen.

Han kiggede fortsat til den ene side uden at kigge på ham da han ikke gad at se på hans ansigt også mens at Alias rejste sig op fra ham. "Jeg tilhøre dig ikke, selvom dit navn står på mit bryst" sagde han stille med et hvæs. Han knep sine øjne sammen da Alias bøjede sig ned over ham for at slikke på hans sår. Det kunne ses på ham at han ikke kunne lide det, selvom han samtidig fik en kuldegysning igennem kroppen så hårene rejste sig. Han ignorerede alt det Alias gjorde. Hvorfor gik Alias ikke sin vej? Heath gad ikke at se på ham hvilket også var forståeligt.. det syntes han i al fald selv. Han var ligeglad med at han blev snakket til da han ignorerede det meste som røg ud af hans mund. "Jeg kender ikke svaret" sagde han ligeglad og med en kold tone i stemmen, mens at han prøvede på at undgå øjenkontakten.

"Da jeg ikke længere selv ved svaret.." kom det mumlende fra ham, så lavt at Alias næsten ikke kunne høre ham. Heath var også ligeglad med hvis at han skulle blive straffet igen for ikke at svare eller at adlyde. Han var alt for såret til at han gad at se på Alias, mens at han egentlig også bare gerne ville væk. Han måtte ikke se hans hjem eller noget som helst, så hvorfor skulle han svare ham på noget?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




View over. [Alias] Empty
IndlægEmne: Sv: View over. [Alias]   View over. [Alias] Icon_minitimeSøn 21 Aug 2011, 22:16

Alias smilede lidt sødt til Heath og grinte stille han bøjede sig ned over ham og lagde sit hovede mod hans bryst lidt over sårene han lå stille, som var han død, hvilket han jo også var der var ingen vejr trækning eller hjerteslag, han lå bare helt stille og lyttede til Heaths bankende hjerte, og mærkede hans varme hud mod sit kind han mumlede stille, men gad ikke skændes længere eller diskutere, måske var han bare ved at over gi' sig? Til en varulv.. var han virkelig ved at blive så svag nu? Han sukkede stille og lod den varme luft stryge over Heaths bryst og kyssede ham kort blidt på brystet inden han lagde sit hovede mod det igen. "Du tilhøre mig" sagde han bestemt, og det lød som var det ikke til diskution, som det ikke var. "Det ved jeg godt du ikke gør, det forvirre mig bare mere" sagde han stille og løftede hovedet en smule så han kunne se op på Heath se ham ind i øjnene, selv om drengen ikke ville se på ham, kunne han jo godt kigge. "Det her tilgiver du mig aldrig for.. vel?" sagde han stille, der var ikke håb i hans stemme, han ville bare gerne være sikker på om han kunne nå at rette op på noget eller om han skulle gå vider med sit tortur, han gav starin lyset et hurtigt blik men puttede sig ind mod Heaths bryst igen et sekunder efter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




View over. [Alias] Empty
IndlægEmne: Sv: View over. [Alias]   View over. [Alias] Icon_minitimeSøn 21 Aug 2011, 22:26

Heath vidste ikke om dette var skuespil. Han var meget i tvivl mens at han betragtede væggen som han kiggede over på. Et lydløst suk undslap fra hans læber inden at han prøvede og komme fri fra kæderne der var om hans håndled som holdte ham fanget. Men det hjalp ikke overhovedet så han lå stille igen mens at han mærkede Alias hoved liggende mod hans bryst. Han hævede det ene bryn da han spurgte om han kunne blive tilgivet.......?!
En svag irritation dukkede pludselig op igennem ham.. men alligevel kunne han ikke slå ud efter Alias..? Hans kinder begyndte at blive varme.. et tegn på at rødmen kom frem på hans kinder. Inderst inde var han stadigvæk forelsket i ham.. men han havde det bare lidt svært efter det som var sket.
Han kom med nogle brumme lyde, mens at han mere eller mindre diskuterede med sig selv, bare tanken om at en anden ville tage Alias gjorde at han fik det endnu mere dårligt end han havde det. "Jeg tilgiver...." sagde han stille og rømmede sig, han kunne ikke sige sætningen færdig, men det blev nød til hvis at han fik lov til at se Alias igen. "Jeg tilgiver dig..." mumlede han mens at han rettede sit blik mod ham og lod sine øjne hvile på ham denne gang.
"Hvis du lover at... du aldrig går igen på den måde som ved vores første møde"... Han ville have en lille betingelse. En betingelse som ikke var særlig stor som han håbede på at Alias ville gå med til. Han blev mere eller mindre glad da Alias selv mente at han tilhørte ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





View over. [Alias] Empty
IndlægEmne: Sv: View over. [Alias]   View over. [Alias] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
View over. [Alias]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Øhmm Alias - Alias
» Maybe you would change my view on life? (Moricia)
» Tag fat -Alias
» Fed dag o.O - Alias...
» Do you want to know me?? ((Alias))

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: