Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Skoven [Jason]

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Skoven [Jason] Empty
IndlægEmne: Skoven [Jason]   Skoven [Jason] Icon_minitimeLør 20 Aug 2011, 05:51

Sted: Skoven, midt i cirka
Tid: Aften og det er blevet mørkt
Omgivelser: Træer...ikke så meget andet
Vejr: Overskyet men ingen regn
Påklædning: sort mellemlang kjole med slidser i siderne.


Karina kom gående i skoven, hun elskede at være der, og jage der. Der var ikke så mange mennesker der turde gå her ind men det gjorde hende ikke noget, hun nød også andre væsners blod. Hun håbede lidt aft støde på en da hun kedede sig en smule her ude nu. Hun havde ikke kunnet finde et ordentligt bytte, ikke endnu. hun gik af en lille sti, uden sko og med bare arme og ben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven [Jason] Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven [Jason]   Skoven [Jason] Icon_minitimeTirs 23 Aug 2011, 07:29

Jason viste ikke hvad han skulle lave idag så han tog ud og gå en tur. Han så nogen piger sidde ved et af de første træer ind til en skov. Jason hade aldrig været i den skov, han er heller ikke så vilde med skove. han tænkte på og gå hen og sige hej til de piger der sad der over. Men for engang skyld, gik han uden om og ind i skoven. han kunne mærke alle natte dyrene som var i skoven. Han lagede sin sorte jakke og satte sig på den. Han kiggede op på himlen som han lige kunne skimle imellem træernes kroner. Han håbede på at det ikke ville regne for han hade jo kun sin hvide skjorte på. Han lænede sig op af træde for og slappede mere af og lukkede øjne i.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven [Jason] Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven [Jason]   Skoven [Jason] Icon_minitimeOns 24 Aug 2011, 00:25

Karina gik nu mod skovens udkant, hun smilte lidt og kunne mærke skovbunden under sine fødder. Hun kunne mærke nogen i kanten af skoven, nogle tøser og en vampyr. Hun gik mod vampyren da han virkede mest intrasant. Hun gik fra stien og roligt mod ham.


//Er ikke van til at skrive ret langt....//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven [Jason] Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven [Jason]   Skoven [Jason] Icon_minitimeOns 24 Aug 2011, 10:20

Jason så pigen som kom over mod ham. Han raste sig op da hun kom hen. han smide, hun så rigtig pæn ud. " hej jeg hedder Jason, hvad hedder du" han raget hånden frem mod hende. hun dufter enlig også meget godt.


//det er okay er også træt af og skrive så langt helle tiden//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven [Jason] Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven [Jason]   Skoven [Jason] Icon_minitimeOns 24 Aug 2011, 17:57

"Karina.." Hun så roligt og lidt undrende på hans hånd og nejede så roligt for ham "Rart at møde dem" Hun smilte så stort og tog hans hånd og trykkede den roligt, og med det samme kunne hun...ikke høre noget som helst! Hun kunne ikke høre hans tanker....

//Godt så er vi enige om det xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven [Jason] Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven [Jason]   Skoven [Jason] Icon_minitimeOns 24 Aug 2011, 21:46

Karina var et meget pænt navn syns Jason. han kiggede lidt underligt da hun nejede, hun er lidt hen af det klassiske det var Jason helt vild med. " i lige måde, lyst til og gå en tur? " det lød måske lidt skummelt. Men han ville enlig godt lære hende bedre af kende hun var jo rimelig sød syns han. han tog sin jakke på igen, og kom med et lille skævt smil til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven [Jason] Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven [Jason]   Skoven [Jason] Icon_minitimeOns 24 Aug 2011, 21:56

Karina smilte roligt tilbage til ham og nikkede "Helt sikkert, jeg vil gerne gå med dem" Hun klukkede lidt og så roligt på ham. Han var ret intrasant og hun håbede på hun ikke kunne høre hans tanker.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven [Jason] Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven [Jason]   Skoven [Jason] Icon_minitimeOns 24 Aug 2011, 22:09

Jason var helt vild med hendes smil og tale måde. " så lad os da gå" han vente sig om og gik ind i skoven. han kunne mærke skoven´s bævelse, det gjorde ham lidt utrykt og være der. Man ved jo ikke hvad der kunne være der inde om aften. Det var ikke for han´s ejen skyld mere hendes, hun så jo ikke ud som om hun kunne klare det alene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven [Jason] Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven [Jason]   Skoven [Jason] Icon_minitimeTors 25 Aug 2011, 00:52

Karina gik roligt efter ham og smilte roligt. "Nervøs?" Hun gik op på siden af ham og så roligt på ham. Hun kunne ikke høre hans tanker men kunne tydeligt læse hans kropssprog.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven [Jason] Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven [Jason]   Skoven [Jason] Icon_minitimeTors 25 Aug 2011, 01:23

" nej bare lidt utrykt og gå her, er normalt ikke i skove." han smilede til hende. han kiggede rundt men der var jo ikke noget og se " fortæl lidt om dig selv" han vente sig om og kiggede på hende mens han gik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven [Jason] Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven [Jason]   Skoven [Jason] Icon_minitimeTors 25 Aug 2011, 03:56

Karina smilte og klukkede lidt af ham "Jeg elsker skoven, et godt sted at jage..." Hun gik roligt mod ham og kom til at bruge sine hofter en smule mere end normalt. Hun så hale tiden på ham og følte sig frem med sanserne hvor hun gik. "Nget om mig selv? Jeg er Dæmon....bloddæmon vis det er...." Hun så stadig på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven [Jason] Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven [Jason]   Skoven [Jason] Icon_minitimeTors 25 Aug 2011, 09:17

han kunne ikke tag smilet væk da hun sagde hun var Dæmon bloddæmon, for det gjorde ikke noget. Men han var også glad for hun ikke var ked af og være det hun end nu var. han vente sig om igen og gik normalt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven [Jason] Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven [Jason]   Skoven [Jason] Icon_minitimeTors 25 Aug 2011, 17:53

Nu var det Karinas tur ril at gå op forean ham "Du er vampyr, ikk?" Hun så lidt nysgerigt på ham med et roligt men intraseret smil. Han gik baglæns, øvet og elegant uden at kigge sig bag ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven [Jason] Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven [Jason]   Skoven [Jason] Icon_minitimeFre 26 Aug 2011, 00:46

" jo det er jeg " sagde han lavt og kiggede ned i jorden. Jason var jo ikke ligefrem glad for og være den han nu er blevet til. " lyst til og side lidt ned?" sagnede han og smilede til hende. Han stoppede op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven [Jason] Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven [Jason]   Skoven [Jason] Icon_minitimeFre 26 Aug 2011, 05:03

Karina smilte og gik hen til ham da han var stoppet op, hun så lidt spørgende på ham men sagde så roligt "Jo hvorfor ikke..." Hun gik så roligt og elegant forbi ham og hen til et træ med mange rødder der kunne sas og satte sig roligt der på. Hun så hen på ham med et venligt og nysgerigt smil "Fortæl lidt om dig...."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven [Jason] Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven [Jason]   Skoven [Jason] Icon_minitimeFre 26 Aug 2011, 07:08

Jason satte sig ned ved siden af hende. " øhmm mig selv. Jeg bor i en lejlighed alene min lillesøster er lige død så er igang med og male det om. Jeg elsker og læse kærlighed´s historier. jeg laver ikke rigtig meget for tiden er nogen gange til fester. efter da jeg blev til vampyr kunne jeg huske noget så kender ikke min far og min mor blev slået ihjel af min lillesøster " han vente hoved ned af og så kiggede op på hende igen med et smil. " så der sker ikke så meget for tiden går mest bare rundt og keder mig." han lænede sig lidt op så han ike sagt sammen. " nogen gange skammer jeg også over mig selv fordi jeg ligesom dræper uskyldigt mennesker." han var lidt trist over der blev en dårligt stemning over snakken....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven [Jason] Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven [Jason]   Skoven [Jason] Icon_minitimeFre 26 Aug 2011, 17:15

Karina så på ham og spørgsmålene var allerede mange i hendes hovede, men hun valgte at spørge med de vigtigste "Var din søster også vampyr?" Hun sad roligt og så på ham, hun var blevet nysgerig med ham, han virkede intrasant og hun ville gerne vide mere om ham.
"Du behøver ikke slå folk ihjeld Jason, det gør jeg ikke...." Hun smilte opmuntrende til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven [Jason] Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven [Jason]   Skoven [Jason] Icon_minitimeLør 27 Aug 2011, 07:42

" ja det var hun " han smilede " jeg kan ikke styre mig nogen gange vis man ser mine øjne blive sorte så kan det risikere at jeg tag for meget også dør det " han kiggede ned igen og pillede ved sin knap i skjorten. " fortæl om dig selv? " han smilede ned i jorden og rystede lidt på hoved.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven [Jason] Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven [Jason]   Skoven [Jason] Icon_minitimeLør 27 Aug 2011, 17:53

"Hmmm, jeg er fætter fra by til by i mange år, jeg troede jeg kunne stole på nogle mennesker, og havde lavet en aftale med dem om deres blod, men de foråde mig og land terne jagede mig så ud da rygterne gik om jeg var dæmon. Jeg dræber generelt ikke folk, men det sker da også jeg kan komme til at tage for meget..." hun klukkede og rystede lidt på hovedet, så lånte hun sig op af en anden rod bag hende " jeg er i årenes løb blevet bedre og bedre til at læse folks kropssprog, og ved nu hvornår det er tid til at gå eller flygte...." Hun så så hen på ham, hun havde sine hænder let foldet i skødet " Jeg kan læse tanker ved berøring, men nogle kan faktisk holde mig ude aligevel..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven [Jason] Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven [Jason]   Skoven [Jason] Icon_minitimeSøn 28 Aug 2011, 05:08

Jason smilede stille " har du lyst til og går? " han rykkede sig mere til den mod satte side af hende, så han ikke sad så tæt på hende. "så vis du rør mig kan du læse hvad jeg tænker? det lyder da ret en gang i mellem så ved man da om de lyver. " han smile til hende. det så ikke ud som om hun ville gå. Men han forstod heller ikke da hun sagde om hun skulle gå eller løbe.... men det virkede ikke på hende hun vil gå, men man ved jo aldrig med pige. men Jason kunne godt lide hende hun var meget nede på jorden han kunne da også godt mærke på hende der var sket noget i hendes liv der tog hårdt på hende. han kom med et lille "suk " og slappede mere af i kroppen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven [Jason] Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven [Jason]   Skoven [Jason] Icon_minitimeSøn 28 Aug 2011, 05:57

Karine rystede lidt på hovedet "Nej...jeg vil ikke gå..." Hun så på ham og smilte roligt og venligt "Jeg har rørt dig...og jeg kan ikke høre dig..." Hun trak sine ben op til sig og holdte om dem og lagde så kinden på knæerne så hun stadig så på ham med et smil. Hun tænkte ikke rigtig over hun kun havde en kjole på, sad bare og så roligt og lidt nysgerigt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven [Jason] Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven [Jason]   Skoven [Jason] Icon_minitimeSøn 28 Aug 2011, 06:22

" så du kan ikke læse mine" Jason smilede frækt og grinte lidt. da hun lagede kinden på knæene syns han hun så nuttet ud. Jason kunne mærke at luften blev koldere, og det begynder og blæse noget mere. han kunne se at Karine ikke hadet noget i mod ham og hun kunne vel også lide ham eller´s hade hun jo nok gået vis hun ikke kunne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven [Jason] Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven [Jason]   Skoven [Jason] Icon_minitimeSøn 28 Aug 2011, 06:26

Hun rystede lidt på hovedet "Nej...det er ikke mange vempyrer jeg kan det ved..." Hun smilte roligt og sad stadig sådan "Men jeg kan læse kropssprog...." Hun sagde det lidt drillende og smilte lidt lumsk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven [Jason] Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven [Jason]   Skoven [Jason] Icon_minitimeMan 05 Sep 2011, 00:03

Jason blev lidt mere bleg i ansigtet da hun kørte med på det. Men han smilede nu alligevel, " nårh så du kan læse kropssprog " han kom med et frækt smil og et lille latter. Han ved ikke hvor han vil hen med det her men det skulle da nok blive sjovt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven [Jason] Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven [Jason]   Skoven [Jason] Icon_minitimeMan 05 Sep 2011, 01:48

Karina smilte og klukkede lidt af ham "Ja..." Hun så roligt på ham og holdte stadig om sine ben. Hun kunne godt lide at snakke med folk hun ikke kunne høre tankerne på, for det var så befriende at høre en stemme istedet for tankerne i folks hoveder.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Skoven [Jason] Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven [Jason]   Skoven [Jason] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Skoven [Jason]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: