Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En god dag - Alice

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En god dag - Alice - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En god dag - Alice   En god dag - Alice - Page 2 Icon_minitimeTors 08 Dec 2011, 08:43

Endelig kom der en stemme frem. da tavsheden var blevet ret så pinligt, da alle andre familier var begyndt at snakke... Hun sank kort lidt af det mad hun havde i munden imens hun lyttede til hvad han sagde. hun havde mange pomfritter tilbage. men havde ikke lyst til mere så parkede sit sammen og fik tyggede af munden. "I en lækker lejlighed i Werclare inde i byen!" Hun smilte lidt til ham og fik nu øjen kontakt med ham og tog en lille tår af sin cola.. "Bor du stadig det samme sted?" spurgte hun med et roligt smil..
Hendes smukke brune øjne slap sam's blik og endte over på Angela med et betryggende smil. som et tegn på hun ikke skulle krumpe sig sammen. men bare slappe af for det hele var okay. hendes øjne glimtede af glæde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En god dag - Alice - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En god dag - Alice   En god dag - Alice - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Dec 2011, 22:18

Sam så på Alice, imens han med stor opmærksomhed lyttede efter til hvad hun sagde og smilte derefter lidt skævt. "Lyder lækkert.. Men ja, jeg bor stadig det samme sted, jeg vil ikke rigtig flytte rundt, fordi nu har Angela lige vænnet sig til at bo i Werclare, så vil jeg bare blive boende" svarede Sam og smilte stadig lidt skævt, inden han tog blikket væk fra hende og tog en tår af sin cola, han var blevet ret mæt.. For nu. Han viste jo aldrig, hvornår han skulle på jagt, han var glad for at han kunne spise almindelig mad, selvom han var skyggedæmon, så det var ikke altid at han var sulten efter det. Han kiggede kort hen på Alice igen og smilede. Angela rykkede lidt på sig og rettede sig så derefter op, hun pegede kort over på resterne af Sam's pomfritter og smilede lidt. Sam kunne ikke lade være med at grine lidt og lagde resten over på Angela's bakke, og hun begyndte med det samme at spise. "Dæmon børn, kan være noget af en udfordring. Bare til du er forberedt, når du engang selv skal have børn" sagde Sam og kiggede smilende hen på Alice igen. Angela spiste bare, hun var lidt ligeglad med at det var hende der blev talt om, fordi hun viste det jo godt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En god dag - Alice - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En god dag - Alice   En god dag - Alice - Page 2 Icon_minitimeFre 06 Jan 2012, 10:11

Werclare det var en dejlig by. Alice havde ikke altid boede der. der hvor hun bare havde sex for at tag andre folks penge levede hun i et brænd færdigt hus på gaden. ellers var hun i byen til de lukkede. nu havde hun et arbejde en dejlig lejlighed og hun var glad for det liv hun levede nu. hun kom tilbage til sig selv.. Hun så roligt på ham.. "Det er rart at høre.. er glad for du går op i hende" hun smilede til sam.."Hun er en dejlig pige!" .. "Det har jeg hørt før.. men er ikke bange for at få børn.. altså jeg vil kun glæde mig til det!" hun smilede drillende tilbage til ham. der var gået langtid nu og de var færdige med at spise og nu så hun roligt på sam.. "Hva siger du til vi tager hjem til dig!" hun fugtede sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En god dag - Alice - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En god dag - Alice   En god dag - Alice - Page 2 Icon_minitimeLør 07 Jan 2012, 03:23

Sam kunne ikke lade være med at smile over at hun glædede sig sådan til at hun også en dag skulle have børn, han håbede i hvert fald det bedste for hende. Men hva nu hvis hun aldrig nåede a få børn? Det ville være helt synd for Alice, når nu at hun ønskede det så meget. "Det er dejligt at du glæder dig så meget til den dag, så jeg håber også at du for glæden af dit eget barn en dag" sagde han og smilte varmt til hende. Han kørte en hånd gennem sit halvlange hår, da han hørte hvad hun sagde. Han smilte og nikkede imens, "det kan vi da godt" sagde han og rejste sig derefter. Men Alice skulle lige ud først. Derefter hentede han Angela og holdte døren for dem, indtil både Alice og Angela var kommet med ham udenfor. Der var ikke særlig mange mennesker udenfor nu, klokken var også allerede blevet mange. Havde de virkelig siddet så lang tid derinde og spist og.. bare snakket? Sam blev helt overrasket over det, men løftede så Angela og hendes bamse op med sin ene arm og tog blidt fat i Alice hånd med den anden. Og med et stod de foran Sam's hus. Han satte Angela ned igen og lod hende løbe op til huset og låse sig ind, imens han roligt førte Alice med sig op til huset, da han stadig holdte hende i hånden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En god dag - Alice - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En god dag - Alice   En god dag - Alice - Page 2 Icon_minitimeFre 17 Feb 2012, 11:51

Der kom et lille stød fra Alice's krop da de lændte foran Sam's hus. men hun smilede det var da efiktivt. den evne måtte være mere end bare behælig. hun nussede blidt hans hånd med hendes tommelfinger. for i følge hende, havde han bare noget hun ikke kunne undvære mere i hendes liv. efter så langtid også møder de hinanden. og så får hun sommerfulg i maven. engang var det bare se nu følte hun det var mere specialt. Hun så efter Angela og smilede. hun gik roligt med Sam. hun kunne godt lide husset udstårling af en slags lykkelig famillies hjem men på samme tid stårelede den af luxus. "Det ser godt ud. det hus!" Sagde hun med et smil imens hendes blik gik fra husset og lændte på Sam.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En god dag - Alice - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En god dag - Alice   En god dag - Alice - Page 2 Icon_minitimeLør 18 Feb 2012, 04:13

Sam så ned på Alice, i det at han hørte hvad hun sagde og smilte lidt. "Mange tak, jeg har også selv været med til at bygge noget af det. Men det var da Angela skulle flytte ind" sagde han og lukkede døren efter dem da de var kommet indenfor. Angela var straks gået op på sit værelse, fordi hun ville præsenterer sin nye bamse for alle hendes andre bamser. Sam var så gentlemans agtig, at han hjalp hende af med sin jakke og hang den op for hende. Derefter tog han selv sit overtøj af og sine sko. Han viste ikke engang hvad klokken var lige nu, så han kunne ikke engang sige om det var sent, eller om det var Angela's sengetid, men han skød det lidt endnu. Han så bare lidt tænkende på Alice og smilte så, "kan jeg byde et eller andet, til den skønne kvinde foran mig?" spurgte han, men også med en lidt drilsk tone oveni og grinte lidt for sig selv bagefter. Han plejede nemlig ikke at snakke sådan der normalt, så han gjorde det bare som sagt for at drille hende lidt, så den gode stemning ikke skulle forsvinde. Derefter gik han ind i stuen, hvor han havde et skab med diverse drikke stående og ventede bare på at hun sagde hvad hun ville have, så han kunne tage det frem.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En god dag - Alice - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En god dag - Alice   En god dag - Alice - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En god dag - Alice
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Jah okay.. - Alice
» fest //Alice//
» Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye
» En kedelig aften. Pift den op, tak - Alice

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: