Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 I’m not evil, I’m god with a twist (ÅBENT)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




I’m not evil, I’m god with a twist (ÅBENT) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I’m not evil, I’m god with a twist (ÅBENT)   I’m not evil, I’m god with a twist (ÅBENT) - Page 2 Icon_minitimeFre 07 Okt 2011, 22:39

Selvom Crasie dog var sjæledæmon, så er hendes personlighed Lillith en bloddæmon, hun kunne finde ud af at lave det mindste til en masakre og hun nød det i fulde drag. Men hun kom kun få gange, men når hun kom. Skulle man hellere tage benene på jakken og komme væk. For Lillith var langt stærkere end nogen af de andre personligheder.
Crasie kiggede interessant til, og lagde mærke til hvordan hans skygge lige pludselig forsvandt. Men han ville nok ikke ligge mærke til det, for lige nu havde han andre ting at bekymre sig om, mens han blev slynget omkring og lige pludselig lå på jorden. Han kiggede skræmt på hende, og det nu var han næsten blevet som en lille forskræmt hvalp. Han mærkede de skarpe negle i hans hud, og dette mindede for meget om hans barndoms mareridt, med kvindelig væsner der havde krogede lange negle, og bordede igennem ham overalt. Tårene begyndte at pible ned af hans højekind ben, og hans blå øjne så bedende på hende.
"Undskyld, undskyld. Glem hvad jeg sagde, jeg..jeg..jeg kan give jer penge, bare i lader mig være i fred"
Han så klunkende ud, og det var tydeligt at han var i Jezabels fulde magt, han var fuldstændigt forskræmt. For han havde aldrig haft nogen anelse om at der eksisterede noget til kunne på den måde skræmme ham på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I’m not evil, I’m god with a twist (ÅBENT) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I’m not evil, I’m god with a twist (ÅBENT)   I’m not evil, I’m god with a twist (ÅBENT) - Page 2 Icon_minitimeSøn 09 Okt 2011, 01:20

Jezabel lagde langsomt hovedet på skrå, da manden begyndte at græde og bede for sit liv. Hovsa. Hun havde fået fat i en tudeprins. Men på den anden side, så blev de fleste mænd til tudeprinser når de pludselig lå under hende og hun blottede sit sande væsen. Hvem ville ikke også være det?
Hun bed sig i læben, og strøg noget af hans lyse hår væk fra hans ansigt. Det virkede lidt kedeligt at hygge sig med en der var så bange. Hun ville ikke rigtigt indrømme det, men måske var det til og med hendes samvittighed der påvirkede hende.
Manden åbnede øjnene igen, da Jezabels vægt forsvandt fra hans bryst. "Så lad da gå," mumlede hun. "Men hvis du nogensinde sige noget til nogen om det her, så lover jeg dig, mon petit, at du vil fortryde det bitterligt." Hun sendte ham et sidste, blændende smil og gik ud af gyden. Hun vinkede Crasie efter sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I’m not evil, I’m god with a twist (ÅBENT) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I’m not evil, I’m god with a twist (ÅBENT)   I’m not evil, I’m god with a twist (ÅBENT) - Page 2 Icon_minitimeFre 14 Okt 2011, 05:36

jeg er i gang med at lave min person om, så kan desværre ikke emne mere i dette emne :) Kan dog lige skrive, så min person kommer ud af emnet, så du stadigvæk har dette emne åben til andre :P
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I’m not evil, I’m god with a twist (ÅBENT) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I’m not evil, I’m god with a twist (ÅBENT)   I’m not evil, I’m god with a twist (ÅBENT) - Page 2 Icon_minitimeMan 17 Okt 2011, 07:05

Jeg syntes bare at vi skal ende det ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I’m not evil, I’m god with a twist (ÅBENT) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I’m not evil, I’m god with a twist (ÅBENT)   I’m not evil, I’m god with a twist (ÅBENT) - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
I’m not evil, I’m god with a twist (ÅBENT)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: