Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 juleaften alene i legehuset...

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




juleaften alene i legehuset... Empty
IndlægEmne: juleaften alene i legehuset...   juleaften alene i legehuset... Icon_minitimeFre 25 Sep 2009, 08:30

dato: 24. december
dag: torsdag
vejr: 30 cm sne meget blæsende -7 grader
tid: ca. kl. 20
omgivelser: legeplads og nogle lejlighedder

reyjalon sad i et legehus. *her er jeg så flyttet ind* tænkte han. *er det det værd at fejre jul helt alene i et legehus og fryse og sulte*. han sad i ulveform da det var det varmeste.
han sad og mindedes de gamle dage mens han kiggede ud af vinduet og ind i en lille lejlighed. der var en smuk kvinde derinde. hun var i gang med at lave flæskesteg. det så ud som om der var ca. 5 kg. *de opdager nok ikke hvis jeg lige tager et kilo eller tre* tenkte reyjalon og begav sig ud i uvejret. da kvinden var inde i stuen hoppede rey igennem vinduet, smadrede selvfølgelig glasset, tog de 5 kilo og løb. manden, der havde hørt det hele, kom farende efter rey med et jagtgevær, der blev skudt. reyjalon shapeshiftede og faldt om i den kolde sne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




juleaften alene i legehuset... Empty
IndlægEmne: Sv: juleaften alene i legehuset...   juleaften alene i legehuset... Icon_minitimeFre 25 Sep 2009, 09:02

Ribanalon ¨så det hele og tog så stille Den falde med sig ind i legehuset igen.
"Vågn op" sagde hun tavst imens hun rystede han blidt, hendes duft var ikke af vampyr men af menneske. //se evne//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




juleaften alene i legehuset... Empty
IndlægEmne: Sv: juleaften alene i legehuset...   juleaften alene i legehuset... Icon_minitimeFre 25 Sep 2009, 09:12

reyjalon hørte noget i retning af "vg p" det gav ikke så meget mening. han lå og kom til sig selv stille og roligt, da han åbnede øgnene så han som det første et meget blegt ansigt stirre lige ned i hovedet på ham. *hun val bare have din mad, løb hurtigt* "hvem er du" spurgte rayjalon "og hvad laver du ude på selveste juleaften???
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




juleaften alene i legehuset... Empty
IndlægEmne: Sv: juleaften alene i legehuset...   juleaften alene i legehuset... Icon_minitimeFre 25 Sep 2009, 09:15

Det meste var noget bluder af det han sagde men hun forstod iværtigfald at han sagde noget med hvem er du agtigt, men det andet forstod hun ikke, "Ribanalon" sagde han kort og kiggede på nogen af de sår han havde fået i ryggen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




juleaften alene i legehuset... Empty
IndlægEmne: Sv: juleaften alene i legehuset...   juleaften alene i legehuset... Icon_minitimeLør 26 Sep 2009, 06:24

Shita kom gående over legepladsen, hun så ikke de to skikkelser men satte sig på en gynge og begyndte at nynne fine klare toner mens hun vuggede frem ogtilbage, og vinden legede med hendes lyseblå hår, nisse huren med katte ører syged fast på, og den blå kjole, så hendes blege spinkle ben kom frem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




juleaften alene i legehuset... Empty
IndlægEmne: Sv: juleaften alene i legehuset...   juleaften alene i legehuset... Icon_minitimeSøn 27 Sep 2009, 10:40

´Ribanalon tyssede lidt på varulven da hun duftede det saglige duft af engel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




juleaften alene i legehuset... Empty
IndlægEmne: Sv: juleaften alene i legehuset...   juleaften alene i legehuset... Icon_minitimeSøn 27 Sep 2009, 18:55

hun hørte nogle tysse og hyggede forviret rundt *var det mon til mig? eller var det for at jeg ikke skule finde dem)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




juleaften alene i legehuset... Empty
IndlægEmne: Sv: juleaften alene i legehuset...   juleaften alene i legehuset... Icon_minitimeMan 28 Sep 2009, 07:31

reyjalon mærkede pludselig den sødeste duft, duften af engel, en han kendte "shita" mumlede han for sig selv, han havde nærmest glemt hvor han var, men han huskede det da han så vampyren. *hun vil bare have din mad, løb* tænkte han, han skyndte at sætte sig op, og proppede alle fem kilo steg i munden få en gang, og rejste sig så for at gå ud for og snakke med shita.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




juleaften alene i legehuset... Empty
IndlægEmne: Sv: juleaften alene i legehuset...   juleaften alene i legehuset... Icon_minitimeMan 28 Sep 2009, 07:44

Shita opdagede nået som lå og skinnede for hendes foder og hun bukkede sig ned fra gyngen og samlede det op, det var en lille lilla perle, formet som en blomst. *et barn må havde tabt den her,* tænkte hun stille for sig selv. *vis det er et rigt barn som tager alt forgivet er det nok ligeglad, men er det et som sætter pris på alt og alle omkring sig, vil det nok være ked af det...* hun satte sig på gyngen igen og kiggede op på månen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




juleaften alene i legehuset... Empty
IndlægEmne: Sv: juleaften alene i legehuset...   juleaften alene i legehuset... Icon_minitimeMan 28 Sep 2009, 07:56

"jeg synes du skal beholde den" sagde reyjalon som pludselig stod bag hende,"den er smuk, næsten ligesom jer engle".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




juleaften alene i legehuset... Empty
IndlægEmne: Sv: juleaften alene i legehuset...   juleaften alene i legehuset... Icon_minitimeMan 28 Sep 2009, 08:15

hun knuede perlen i hånden så kogerne blev vide, "øhhh ta...tak," sagde hun og kiggede ned på sin hånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




juleaften alene i legehuset... Empty
IndlægEmne: Sv: juleaften alene i legehuset...   juleaften alene i legehuset... Icon_minitimeMan 28 Sep 2009, 08:32

han aede hende blidt på kinden "vil du ikke med ind og holde jul?" spurgte han hende. men kom så i tanker om vampyren inden for. "eller vi kunne gå en tur i mørket?" han satte sig ned på gyngen ved siden af. "her" sagde han og tog en lille pakke frem og rakte den til hende, "det er ikk noget specielt, bare en lille julegave" *jeg håber hun kan lide halskæden*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




juleaften alene i legehuset... Empty
IndlægEmne: Sv: juleaften alene i legehuset...   juleaften alene i legehuset... Icon_minitimeTirs 29 Sep 2009, 01:16

hun kiggede lidt på gaven, kiggede så op med et sorgmodigt ansigt. "sidst jeg holdt jul, det var dengang min far blev slået ihjel, og mit liv ændrede sig totalt..."sagde hun stille og betraktede månen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




juleaften alene i legehuset... Empty
IndlægEmne: Sv: juleaften alene i legehuset...   juleaften alene i legehuset... Icon_minitimeLør 03 Okt 2009, 23:28

Ribanalon var allerede kravlet op på legethusets tag, og betraktede de to små skabninger med et smil.
Hun sukkede roligt og lod sin duft blive til et menneskes duft.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




juleaften alene i legehuset... Empty
IndlægEmne: Sv: juleaften alene i legehuset...   juleaften alene i legehuset... Icon_minitimeSøn 04 Okt 2009, 03:05

Shita spottede en sort silhoet ud af øjenkrogen. men hun lod bare som om hun ikke så nået da det lugtede af menneske.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




juleaften alene i legehuset... Empty
IndlægEmne: Sv: juleaften alene i legehuset...   juleaften alene i legehuset... Icon_minitimeSøn 04 Okt 2009, 03:14

Ribanalon sprang ned fra lege huset så lyset faldt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




juleaften alene i legehuset... Empty
IndlægEmne: Sv: juleaften alene i legehuset...   juleaften alene i legehuset... Icon_minitimeSøn 04 Okt 2009, 07:50

"godaften" sagde hun dumt til "mennesket" //eftersom at Reyjalon, åbenbart var blevet til støv...//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




juleaften alene i legehuset... Empty
IndlægEmne: Sv: juleaften alene i legehuset...   juleaften alene i legehuset... Icon_minitimeSøn 04 Okt 2009, 10:18

Hun kiggede over på engelen, hendes øjne var lige Så metalliske grå som Donnies var så hvis hun havde set Donnie ville han kunne se at de kendte hinanden.
"Godaften" sagde hun og sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




juleaften alene i legehuset... Empty
IndlægEmne: Sv: juleaften alene i legehuset...   juleaften alene i legehuset... Icon_minitimeSøn 04 Okt 2009, 19:41

reyjalon kiggede på hende "var det dig som reddede mig?" spurgte han, *dumt spørgsmål der var jo ingen andre på det tidspunkt* "tak"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




juleaften alene i legehuset... Empty
IndlægEmne: Sv: juleaften alene i legehuset...   juleaften alene i legehuset... Icon_minitimeSøn 04 Okt 2009, 21:36

"dig!" udbrød hun, og tænkte på ham vampyren og englen fra The reggie club. "ser i bare alle sammen sådanne ud?"


Sidst rettet af Shita Man 05 Okt 2009, 06:07, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




juleaften alene i legehuset... Empty
IndlægEmne: Sv: juleaften alene i legehuset...   juleaften alene i legehuset... Icon_minitimeSøn 04 Okt 2009, 22:05

//Min duft er af menneske så du kan ikke dufte at jeg er vampyr´, det er min evne//

Hun nikkede og smilede kort til dem begge dog med lukket mund, hendes øjne var Metalliske grå og det virke kolde og samtidig så uskyldige underligt nok.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




juleaften alene i legehuset... Empty
IndlægEmne: Sv: juleaften alene i legehuset...   juleaften alene i legehuset... Icon_minitimeMan 05 Okt 2009, 06:06

//sry, troede kun det var udseene...//
hun veg væk fra øjnee, ville helst gemme sig bag Rey, frygten for at miste sit dyrebare blod hang hende langt op i halsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




juleaften alene i legehuset... Empty
IndlægEmne: Sv: juleaften alene i legehuset...   juleaften alene i legehuset... Icon_minitimeTirs 06 Okt 2009, 00:04

"slap nu af piger" sagde reyjalon "det er jul, i skal da ikke slås i juletiden"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




juleaften alene i legehuset... Empty
IndlægEmne: Sv: juleaften alene i legehuset...   juleaften alene i legehuset... Icon_minitimeTirs 06 Okt 2009, 00:52

Shita forstod ikke helt det med jul, men skønte sig at rejse sig fra gyngen, mens hun knuede om pakken, som om at hun var bange for at miste den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




juleaften alene i legehuset... Empty
IndlægEmne: Sv: juleaften alene i legehuset...   juleaften alene i legehuset... Icon_minitimeTors 08 Okt 2009, 06:32

Hun trak på skulderne, "Jeg lader min bror slås normalt ellers går for det meste bare rundt" sagde han med et lidt lallende smil imens hun stak sine hænder i sine jakke lommer.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





juleaften alene i legehuset... Empty
IndlægEmne: Sv: juleaften alene i legehuset...   juleaften alene i legehuset... Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
juleaften alene i legehuset...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Juleaften i byen
» Juleaften?//Sariel.
» En juleaften iskoven. - Alex
» Ny, og alene.
» alene

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: