Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En gåtur <> Zabuza og Grazia

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En gåtur <> Zabuza og Grazia Empty
IndlægEmne: En gåtur <> Zabuza og Grazia   En gåtur <> Zabuza og Grazia Icon_minitimeMan 19 Sep 2011, 01:54

Tid: 17:46
Sted: den fredfyldte skov
Vejr: Solskin, nogle få skyer og lunt
Omgivelser: Naturen
Påklædning: En blå top, en sort tynd cardigan, sorte leggins og limegrønne allstars sko


Ellen kom lige så stille gående i den fredfyldte skov, det var et pusigt navn syntes hun, men det passede dog til skoven. Den var meget stille og rolige. Hun var ude for at lufte sin førerhund, den store brune labrador Jack, som gik ved siden af hende. Hun havde ham fordi hun var blind, men det var ikke let at se at hun var blind. Jack havde ikke det sædvanlige udstyr på, hen var ikke engang i snor og Ellen gik heller ikke med de mørkebriller, da hendes chokoladebrune øjne ikke fløj rundt som man tit så hos dem som var født blinde, men hun var ikke født blind. Hun brugte heller ikke den traditionelle stok. Det eneste hun havde var en spinkel hånd som altid hvilede på Jacks brede ryg.
Jack snussede til alt i kanten af den lille skovsti som de nu i et stykke tid havde fulgt. Ellen lod tit Jack fører an, hun mente ikke at han skulle holdes tilbage, bare fordi han var en førerhund. Han skulle havde lov til at snuse og opfører sig som en hver anden hund, selvom han måske ikke var som så mange andre hunde. Måske fordi Ellen kunne snakke med dyr og havde lært den nogle ting som andre dyr ikke kunne, men man kunne sikkert lærer andre dyr det, hvis man havde tålmodighed nok.
Jack bjæffede kort og logrede vildt med halen. Ellen smilede til sin elskede hund og nikkede. "Ja bare løb en tur, jeg venter bare her"svarede hun med et smil og mærkede en våd snude blive presset mod hendes hånd inden hun hørte lyden af sin store hund der løb af sted i skoven. Jack var størere end gennemsnittet for labrador, hendes søster snakkede altid om at der måtte være noget andet i ham, men ingen havde kunnet gennemskue hvad det var, det det kun var størelsen som skabte mistanke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gåtur <> Zabuza og Grazia Empty
IndlægEmne: Sv: En gåtur <> Zabuza og Grazia   En gåtur <> Zabuza og Grazia Icon_minitimeMan 19 Sep 2011, 02:05

//rækkefølge: Ellen, Grazia & Zabuza//


Grazia gik og tågede som hun altid gjorde når hun var ude og gå og det fik hende tit til at fare vild hvor som helst, men det tog folk sig ikke af, kun at hun tågede rundt, hun kom til at gå ind i et træ fordi hun opdagede det forsent"av!"sagde hun og ømmede sig, hun havde en lysegrå hue på som skjulte hendes elverøre, et lysegrå halsterklæde, en pæn lysebrun jakke, nogle blå jeans og sorte sko, det havde hun tit på, hun havde heller ikke så meget mere tøj, i sin lille bitte lejlighed, den var ikke særlig stor. Hun begynde at tåge rundt igen efter hun havde ømmet sig eftersom hun gi ind i et træ
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gåtur <> Zabuza og Grazia Empty
IndlægEmne: Sv: En gåtur <> Zabuza og Grazia   En gåtur <> Zabuza og Grazia Icon_minitimeMan 19 Sep 2011, 02:20

zabuza var forvirret han gik og samlede tanker i skovens stilhed men så hørte han en stor hun gø og nogen der råbte av
lidt efter kom der en stor hun løbende imod ham han begyndte at stå i angrebs stilling og trak sit enorme sværd
og begyndet at løbe imod bæstet og fortsatte

hans indre jeg skreg *JEEEEEG VIL HA' BLOOOOOOOD!!!!!!!* og stemmen tog over zabuza og røg igennem hans mund og gav ekko i skoven
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gåtur <> Zabuza og Grazia Empty
IndlægEmne: Sv: En gåtur <> Zabuza og Grazia   En gåtur <> Zabuza og Grazia Icon_minitimeMan 19 Sep 2011, 02:44

Ellen vendte og drejede sig da et ekko forskrækkede hende. Med det samme det uhyggelige udråb havde lydt kaldte hun højt på Jack og lyttede efter hans poter som tungt dungrede hen over skovbunden. Han havde ikke været langt fra hende og havde med det samme adlydt sin ejers kalden. Ellen så sig ikke som Jack ejer, selvom hun jo var det, men hun kod ham fordet meste gøre hvad han ville. Jack kom tumlende gennem en busk og nåede lige præcis at standse inden han tumlede ind i hende. Hun satte sig på hug og lagde sine hænder på hver side af hans hoved og kyssede ham mellem øjnene. "Dygtig Jack"roste hun ham, da han var kommet med det samme, hvorefter hun lyttede for at afgøre hvor i skoven alt og alle befandt sig. Hun vidste at hun ikke kunne stille så forfærdelig meget op mod fremmede, der ville hende ondt. Hun var blind og hendes eneste evne var at tale med dyr, og hun ville aldrig få dyrene til at kæmpe en andens kamp. Jack havde rejst børster og knurrede lavt mens han ligesom Ellen så sig omkring efter mulige fare.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gåtur <> Zabuza og Grazia Empty
IndlægEmne: Sv: En gåtur <> Zabuza og Grazia   En gåtur <> Zabuza og Grazia Icon_minitimeMan 19 Sep 2011, 02:50

hun kom frem fra bag nogle træ, hun gik bare og tågede, hun lagede ikke mærke til en kvinde og en hund, hun gik bare videre, men var dum nok til at gå ind i et træ mere"av!"sagde hun, hun var ved at blive træt at alle de træ, hun var gået inde i, i løbet af dagen, hun havde gået rundt i skoven hele dagen da hun var faret vild og ikke kunne finde ud igen, hun hørte noget, men hun kende ikke til sin evne, så hun smuttede lige så stille videre, hun fik så øje på hunden og kvinden, hun valgte så at gå lidt hen for at snakke"hej"sagde hun og prøvede at smile en lille smule, hun kunne godt se at hunden ikke var glad, så hun gik ikke alt for tæt på. Hun ville ikke gøre hunden mere utilplads eller kvinden for den sags skyld, for hun havde også hørt den person som havde råbt et eller andet i skoven.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gåtur <> Zabuza og Grazia Empty
IndlægEmne: Sv: En gåtur <> Zabuza og Grazia   En gåtur <> Zabuza og Grazia Icon_minitimeMan 19 Sep 2011, 02:59

*EJ!!!! hvor blev den af!!!!* skreg det sultne indre jeg.
zabuza løb vidre
lige indtil han så noget?
*gad vide?* tænkte han
han gjorde sig usynlig og sneg sig ind på de tre skikkelser
da han kom tættere på så han at der var du piger og så var der *HUNDEN!!!* skreg det igennem ham så han knækkede sammen og faldt ned i en bunke blade af smerte og han blev synlig igen
*PIS NU OPDAGEDE DE MIG!* tænkte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gåtur <> Zabuza og Grazia Empty
IndlægEmne: Sv: En gåtur <> Zabuza og Grazia   En gåtur <> Zabuza og Grazia Icon_minitimeMan 19 Sep 2011, 03:05

Ellen blev opmærksom på en anden der gik forbi dem, Jack slappede lidt af men var stadig på vagt og havde stadig rejst børster. Ellen vente sit ansigt i retning af personen, mens hun lyttede til dens fodtrin i skovbunden. Det måtte være en ung pige, trinene var meget lette og det lød i hvert fald ikke som en stor mand. Måske en tynd teenager dreng?
Hun smilede dog venligt at en ung kvinde stemme hilste på hende "Hej"sagde hun smilende og klappede Jack på ryggen og smilede til pigen. Jack logrede lidt med halen, men havde ikke tid til at se på pigen da han havde opdaget en dreng som i en bunke blade og var på vej over mod ham med rejste børster og viste tænder. Ellen vente sig og lyttede til sin hund og lyden af en som lå i nogle blade og fik dem til at rasle. Hun kunne ikke se havd det det, men hun lyttede til Jack knoren og vidste at det var en person.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gåtur <> Zabuza og Grazia Empty
IndlægEmne: Sv: En gåtur <> Zabuza og Grazia   En gåtur <> Zabuza og Grazia Icon_minitimeMan 19 Sep 2011, 03:15

hun kiggede lidt på hunde og så hen på en person"når det var nok der råbet kom fra"sagde hun og var næsten begyndt at tåge igen, men hun rystede let på hovedet for ikke at gøre det, hun kiggede lidt på kvinden"sød hund"sagde hun, hun viste ikke rigtigt hvad hun ellers skulle sige, et eller andet skulle hun jo sige, lidt vind tog fat i noget af hendes lange lyse hår og legede lidt med det så det var i ansigtet på hende, hun tog og flyttede håret fra hendes ansigt, så det ikke drillede hendes øjne for meget. Hun kiggede så hen på drengen igen, hun gik lidt der hen"er du okay?"spurgte hun og kiggede ned på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gåtur <> Zabuza og Grazia Empty
IndlægEmne: Sv: En gåtur <> Zabuza og Grazia   En gåtur <> Zabuza og Grazia Icon_minitimeMan 19 Sep 2011, 03:24

han åbnede øjnene og kiggede op på en fremmede pige
av, hvad, øh jo jeg har det fint. stammede han sig frem til
øh jeg, øøøøhm? hvor er jeg? sputgte han.

jeg tror der var noget jeg skulle? eller hvad?
han rejste sig op og fik banket bladende af sig.
han kiggede sig omkring og så en anden pige og en hund
lige efter kiggede hunden ham lige i øjnene

det udløste noget i ham *BLOOOOD* demonen i ham prøvede at bryde ud af ham og han skreg af smerte
AAAAAARRRRGGGHHH BLIV VÆÆÆÆK!!!!!!!! og han faldt i knæ igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gåtur <> Zabuza og Grazia Empty
IndlægEmne: Sv: En gåtur <> Zabuza og Grazia   En gåtur <> Zabuza og Grazia Icon_minitimeMan 19 Sep 2011, 03:30

Jack gøede som en sindsyg da drengen skreg af smerte og knorede derefter vildt. Ellen satte sig på hug og lagde armende om halsen på sin hund og prøvede at få ham til at falde ned. Hun havde hørt hvad drengen havde sagt og han havde ikke lydt som om han vidste hvad der skete, han virkede i hvert fald forvirret.
Ellen håbede at den anden pige tog sig af drengen, mens hun selv prøvede at få Jack til at falde ned, hun vidste at Jack ikke var aggrasiv, men det lå jo til en hund at forsvare flokken og da drenge udgjorde en trusel, ville Jack forsvare Ellen som var hans flok. "Jack stille."sagde hun bestemt og strammede grebbet om hunden og nussede ham på halsen for at få ham til at falde ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gåtur <> Zabuza og Grazia Empty
IndlægEmne: Sv: En gåtur <> Zabuza og Grazia   En gåtur <> Zabuza og Grazia Icon_minitimeMan 19 Sep 2011, 03:36

hun lagede en hånd på drengens skulder"tag en dybindåndning"sagde hun til drengen, hun så hen på hunden og kvinden som prøvede at berolige den. Hun smilede lidt, hun flyttede sig så fra drengen igen, så han kunne få noget plads, hvis han ville op og stå igen, men det var jo ikke sikkert, hun var allerede ved at kede sig igen, det gjorde hun tit og næsten hele tiden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gåtur <> Zabuza og Grazia Empty
IndlægEmne: Sv: En gåtur <> Zabuza og Grazia   En gåtur <> Zabuza og Grazia Icon_minitimeMan 19 Sep 2011, 03:43

han tog en dy indånding og rejste sig gik over til pigen med hunden.
han klappede hunden på hovedet og sagde "bare rolig jeg gør ikke noget" så kiggede han over på den anden pige og sagde "tak for hjælpen"
så kiggede han på pigen med hunden igen og sagde "pas på din hund den kan blive vigtig for din beskyttelse"
"jeg skal nok forsvinde nu så jeg ikke gør mere skade på nogen af jer" og han begyndte at gå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gåtur <> Zabuza og Grazia Empty
IndlægEmne: Sv: En gåtur <> Zabuza og Grazia   En gåtur <> Zabuza og Grazia Icon_minitimeMan 19 Sep 2011, 03:48

Ellen vente sit ansigt imod drengen da han snakkede til hende, Jack var faldet lidt end med havde stadig rejstebrøster.
Hun rejste sig op og lagde en hånd på ryggen af Jack og nussede ham svagt. "Du behøver da ikke at gå, ikke for min skyld"skyndte hun sig at sige, hun havde aldrig noget imod at være sammen med andre, hun havde det fra sim familie. Alle var velkommende uanset hvordan de var sat sammen, der skulle være plads til alle.
Hun gik et skridt frem og Jack fulgte med for at stå ved hendes side. Hun rakte en hånd ud for at få ham til at tage den, hun håbede at den var rettet nogenlunde i hans retning, det kunne nogle gange være svært når man var blind. Hun smilede venligt og havde halvt glemt den anden pige, men nu koncentrerede hun sig om at få den anden til at blive.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gåtur <> Zabuza og Grazia Empty
IndlægEmne: Sv: En gåtur <> Zabuza og Grazia   En gåtur <> Zabuza og Grazia Icon_minitimeMan 19 Sep 2011, 03:58

hun stod bare og tågede, hun satte sig ned på jorden og tågede, hun var en underlig person, men sådan var hun bare og det kunne der ikke laves om på. hun sad bare og stirrede ud i luften, hun var ikke tilstede i den fysiskeverden, men det var hendes krop, det var bare hendes tanker der var nogle helt andre steder, hun sad bare og lod sine tanker flyve langt ud på en helt masse ting som ikke var relevante, men sådan var hun bare, der var ikke noget som fangede hendes opmærksomhed så begynde hun bare og tåge
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gåtur <> Zabuza og Grazia Empty
IndlægEmne: Sv: En gåtur <> Zabuza og Grazia   En gåtur <> Zabuza og Grazia Icon_minitimeMan 19 Sep 2011, 04:05

han tog pigens hånd og sadge "tak men jeg vil ikke gøre jer noget"
han gik hen til pigen igen men holdte stadig afstand til hunden

så kiggede han på den anden pige og sagde "kom bare jeg gør ikke så meget"

så kiggede han på pigen igen "jeg vil ikke skade jer" gentog han sig selv

"jeg ved ikke hvor længe jeg kan holde ham tilbage..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gåtur <> Zabuza og Grazia Empty
IndlægEmne: Sv: En gåtur <> Zabuza og Grazia   En gåtur <> Zabuza og Grazia Icon_minitimeMan 19 Sep 2011, 04:09

Ellen smilede venligt da drengen tog hendes hånd. Hun trykkede Jack på hovedet som tegn på at han skulle lægge sig, hvilket han også gjorde selvom det ikke huede ham. "Hvad med at vi lige starter på en frisk?"sagde Ellen med et smil og ville have den trykte stemning lyftet.
"Jeg hedder Ellen, hvad hedder I?"spurgte hun med et venligt smil og holte om sin højre albue med sin venstre spinkle hånd. Hun ville gerne have drengen til at falde ned og tage tingene stille og rolige. Det var jo meget passende at starte ud med at fortælle hvad man hed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gåtur <> Zabuza og Grazia Empty
IndlægEmne: Sv: En gåtur <> Zabuza og Grazia   En gåtur <> Zabuza og Grazia Icon_minitimeMan 19 Sep 2011, 04:16

hun kom ud af sin tågen"øh hvad?"sagde hun forvirret, det var tydeligt hun ikke havde hørt efter hvad de to andre havde sagt, hun så lidt forvirret ud, men hun begynde at tåge igen da hun kedet sig, der var ikke rigtigt noget som var spænende og derfor fangede det ikke hendes opmærksomhed
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gåtur <> Zabuza og Grazia Empty
IndlægEmne: Sv: En gåtur <> Zabuza og Grazia   En gåtur <> Zabuza og Grazia Icon_minitimeMan 19 Sep 2011, 04:22

"okay. Dav jeg hedder zabuza momochi. Jeg er skizofren og jeg er afhængig af at dræbe..."

han kunne mærke at hans oplysninger gjorde ellen utryk. Men han forstod det fint nok

"jeg... jeg... øøøh...?" han vidste ikke rigtig hvad han skulle sige
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gåtur <> Zabuza og Grazia Empty
IndlægEmne: Sv: En gåtur <> Zabuza og Grazia   En gåtur <> Zabuza og Grazia Icon_minitimeMan 19 Sep 2011, 04:35

Ellen rynkede sine tynde øjenbryn og vidste ikke helt hvad hun skulle sige til at han var skitzofren. Hun var nogle gange usikker, det var mest på grund af hendes mangel på syn som gjorde hende usikker til tider, om det var det eller om oplysningerne vidste hun ikke helt. Jack som så lidt rundt opdagede den anden pige, langsomt luntede han over til hende for at få opmærksomhed, han havde indset at der ikk evar nogen fare på fære lige nu og ville derfor kræve sin retmæssige krav på opmærksomhed og da pigen ikke havde noget at lave, var det en god ide at få opmærksomhed der fra.
Ellen tænkte på om hun skulle spørge ind til det, men måske ville han ikke snakke om det, måske hun skulle skifte emne men til hvad. Det var svært for hende at se hvordan den anden reagerede da hun var blind.
"Hyggeligt at møde dig Zabuza"sagde hun så tilsidst med et venligt smil og håbede at hendes øjne var rettet mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gåtur <> Zabuza og Grazia Empty
IndlægEmne: Sv: En gåtur <> Zabuza og Grazia   En gåtur <> Zabuza og Grazia Icon_minitimeTirs 20 Sep 2011, 00:50

hun opdagede så hunden der var ved hende, hun smilede lidt og nussede den på hovedet"du er da ikke farlig overhovedet"sagde hun med et smil, det var første gang hun sådan smilte rigtigt, men sådan var det med hende og hendes tågedehed, hun kunne jo ikke gøre for det, det var noget i hendes hovede som gjorde hende til den hun var og hun havde lært at leve med det, så hun lagde ikke selv mærke til det når det var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gåtur <> Zabuza og Grazia Empty
IndlægEmne: Sv: En gåtur <> Zabuza og Grazia   En gåtur <> Zabuza og Grazia Icon_minitimeOns 21 Sep 2011, 07:32

han kunne ikke sige andet end "i lige måde" men han var stadig lidt nervøs over det hele da han vidste at han inderst inde ville dræbe dem alle tre og derefter æde deres kød...

men han kæmpede og kæmpede så meget imod det som han kunne...

"du må altså virkelig undskylde at jeg prøvede at dræbe din hund.... jeg kunne på ingen måde gøre for det..."

"jeg tror faktisk at det er bedst hvis jeg går... men jeg vil ikke være alene..."

han prøvede på ikke at lyde ynkelig

"je.. je.. jeg vil gerne blive.... men jeg ved ikke hvor længe jeg kan holde ham tilbage..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gåtur <> Zabuza og Grazia Empty
IndlægEmne: Sv: En gåtur <> Zabuza og Grazia   En gåtur <> Zabuza og Grazia Icon_minitimeOns 21 Sep 2011, 07:42

Jack logrede glad med halen, da pigen gerne ville give ham noget opmærksomhed, noget han elskede...især hvis der indgik noget lækkert spiseligt, så var man venner med Jack for livet.
Ellen lagde hovedet lidt på skrå og tænkte sig om. Hun blev lidt modvilig når det handlede om at han ville dræbe hendes hund, men hun havde mødt en før som også kæmpede med det samme, han havde vidst bare haft lidt mere styr på sig selv...eller også havde han ikke været lige så sulten som Zabuza.
"Du må gerne blive for min skyld, jeg har intet imod dig"sagde hun så tilsidst og smilede vneligt til ham. "Hvad med at vi sætter os ned og snakker lidt?"spurgte hun smilende. HUn tænkte at hun måske kunne lette stemningen, gøre det lettere ved at få ham på andre tanker. Hun kendte ikke så meget til det igen, så hun måtte prøve sig frem for at hjælpe ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gåtur <> Zabuza og Grazia Empty
IndlægEmne: Sv: En gåtur <> Zabuza og Grazia   En gåtur <> Zabuza og Grazia Icon_minitimeOns 21 Sep 2011, 07:52

hun blev bare ved med at give hunden opmærksomhed, hun elskede dyr og hunden var sød så var hun også sød ved den "du er sød"sagde hun til hunden, hun kende ikke navnet på hunden, men det havde hun heller ikke noget imod, hun kunne ikke tale med dyr, men det stoppede hende ikke på nogle måde at være sammen med dem som alle andre også kunne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gåtur <> Zabuza og Grazia Empty
IndlægEmne: Sv: En gåtur <> Zabuza og Grazia   En gåtur <> Zabuza og Grazia Icon_minitimeOns 21 Sep 2011, 08:23

"jeg.. je.. j AAARRRRRGGGHH!!!!" hans demon havde nu fået mere kraft og var ved at bryde ud

"JEEG VIL HA' BLOOD!!!" råbte den ud over skoven.
"løøøøøøøøøb!!!!!!!!!!" nåede han lige at få råbt inden demonen fik fuldstændig magt over hans krop

demonen var nu fri og begyndte straks at løbe hen til sit sværd der lå i bladene.

den kom der hen, tog det op og gjorde sig usynlig

"TID TIL AT DRÆBE!!!!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gåtur <> Zabuza og Grazia Empty
IndlægEmne: Sv: En gåtur <> Zabuza og Grazia   En gåtur <> Zabuza og Grazia Icon_minitimeOns 21 Sep 2011, 08:34

Ellen som stod hjælpeløs kunne intet stille op. Jack som havde opdaget faren med det samme, havde vent sig mod Zabuza og knorede faretruende af ham, mens han med rejstebørster gik sidelæns hen mod Ellen som stod med en hånd strakt skrådt ned af og ventede på at Jack skulle komme til hende. Hun havde ingen chance for at flygte, hun havd ingen chance for at forsvare sig. Det eneste hun kunne var at tale med dyr, men hun bestemte ikke over dem, hun kontrolerede dem ikke. Men aldrig i livet ville hun få et dyr til at kæmpe for hende.
"Zabuza?"sagde Ellen roligt, og mærkede Jacks pels under sin hånd da han var nået hen til hende. Hun tænkte på pigen der også var der, kunne hun forsvare dem? eller var hun også lige så harmløs som Ellen var?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En gåtur <> Zabuza og Grazia Empty
IndlægEmne: Sv: En gåtur <> Zabuza og Grazia   En gåtur <> Zabuza og Grazia Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En gåtur <> Zabuza og Grazia
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» gå tur på stranden// Zabuza
» Gåtur? - Vic'en x3
» Aften gåtur
» En uskyldig gåtur?
» En gåtur ~ Prue

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den fredfyldte skov-
Gå til: