Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Lang kø -Abaddon

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Lang kø -Abaddon Empty
IndlægEmne: Lang kø -Abaddon   Lang kø -Abaddon Icon_minitimeMan 19 Sep 2011, 04:39

Tid 20:24
Vejr halvt lyst halvt mørkt.
Sted PNC klubben.
Omgivelser en del folk.
Påklædning sorte jeans, rød top. Stiletter og håret sat op i en fletning.

Et smil gled frem på Zazriels læber, fedt endnu en klub hvor hun aldrig før havde været før.
Hun havde dog prøvet at være på The Reggie club før, men aldrig på Petronia Night club,
hun lagde hoved let på skrå hvor efter hun betragtede vagten stille og roligt. Ham kunne
hun jo nemt komme forbi. Hun kom roligt frem i køen, sidst hun havde været på en klub
havde hun jo bare gået op foran også med lethed kommet inden for. Køen rykkede sig
en smule frem af, nogle blev lukket ind, men det var ikke lige frem som om mennesker
kom her. Hun sukkede kort og kiggede hen af køen. Køen rykkede sig endnu en gang,
og nu var hun næsten den første. "Holdt din alder?" Spurgte vagten da det var Zazriels
tur til at blive lukket ind, hun kneb et kort øjeblik sine øjne sammen inden svarede. "18 år
gammel dermed myndig" hendes svar var kort men bestemt, vagten studerede hende
kort, inden han lukkede hende ind. "Emf" mumlede hun fornærmet, og hoppede
nærmest dansende op mod baren, mest af alt for ikke at støde ind i folk der var på
baren, det ville jo være uheldigt jo.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang kø -Abaddon Empty
IndlægEmne: Sv: Lang kø -Abaddon   Lang kø -Abaddon Icon_minitimeMan 19 Sep 2011, 05:12

Oppe ved baren stod en Rafael, han var iført en sort silke skjorte og en lidt gammel dyr læderjakke, og et par cowboy bukser, han havde lige købt at glass "Forgotten" (martini med øl) han var i hans egen tanker, han kunne mærke han var lidt sulten, men tænkte han finder noget sener, han fik øje på en yndig brunette, han gik på vej hen imod hende, da han kom til at remme ind i en pige i en rød top, og sorte jeans, han spildte han drink udover ham selv, han nåde ikke at se om hun bliv ramt.
"Undskyld.." han kiggede på hende, og smilte venligt, "det ser ud til jeg skal købe en ny drink, kan jeg bruge den lejlighed til at give tilbyde dem noget at drikke?"
han ventede på hendes svar, hun så ret godt ud, og måske kunne hun stille hans sult.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang kø -Abaddon Empty
IndlægEmne: Sv: Lang kø -Abaddon   Lang kø -Abaddon Icon_minitimeMan 19 Sep 2011, 05:20

"Åh" udbrød hun, da hun fik hældt noget ud over sig. Hun kiggede op på manden som
havde sagt undskyld, "det gør ikke noget kan selv købe den skal alligevel snart smides
ud"
skyndte hun sig at sige. Da han tilbød at købe hende en ny en, selv om hun havde været
glad nok for den røde top. "Men noget nyt at drikke lyder godt nok" sagde hun efter
noget tids tavshed, hun kunne kort ned på sin top. Men smilte så et venligt smil til ham.
"Zazriel Valko" tilføjede hun noget tid efter, Zazriel var jo hendes navn. Så man k
unne da godt være lidt venlig at sige sit navn. Så det havde hun gjort, "og dit navn er?" Spurgte hun ham om og smilte til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang kø -Abaddon Empty
IndlægEmne: Sv: Lang kø -Abaddon   Lang kø -Abaddon Icon_minitimeMan 19 Sep 2011, 05:38

Han smilte tilbage
"mit navn er Rafael, det er hyggeligt møde dig, men det var ikke sådan her jeg ville mødes med clupens smukke pige, men nu hvor jeg har, hvad drikker du så"
han bid sig selv i tungen, og indånde luften, for at lufte om han kunne lufte hendes sjæl, men han bliv overrasket da det var en engel han kunne lugte.
"jeg har aldrig set dig her, bor du her i byen?"
han vente sig om og begyndte at gå over mod baren. han tænkte på at hun minde ham om hans søster, med hendes tøj stil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang kø -Abaddon Empty
IndlægEmne: Sv: Lang kø -Abaddon   Lang kø -Abaddon Icon_minitimeMan 19 Sep 2011, 05:47

"Hm jeg drikker for det meste nok bare øl eller vin" sagde hun kort, "hyggeligt at møde
dig Rafael og sådan noget kan jo ske et uheld er vel et uheld" sagde hun og smilte til ham.
Men dog fik det alligevel hende til at smil, da han sagde det med klubbens smukkeste pige. Dog var hun en engel men så pæn var hun jo alligevel ikke, "Ja jeg bor her i byen, men har ikke altid gjort det flyttede hertil fordi min familie boede her" svarede hun ham, hvor efter hun fulgte med ham over mod baren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang kø -Abaddon Empty
IndlægEmne: Sv: Lang kø -Abaddon   Lang kø -Abaddon Icon_minitimeMan 19 Sep 2011, 23:44

"Hm, hvis hun er en vin drikker, er hun nok kommet det forkerte sted hen", tænkte han, han dreje hoved for at snakke til hende før de komhen til baren
"Øl, kan stedet nok godt klare, men vin er nok lidt for kongelig" han smilte høfligt mod hende, og dreje hoved tilbage for at se hvor han gik så han ikke gik ind i flere folk.
han var ret glad for at hun ikke bliv sur over uheldet, han ville nok heller ikke være så venlig, hvis hun var blevet sur, han havde ikke den store respekt for folk som råbte af ham. han kunne et eller andet sted godt tænke sig at vide om hun havde en grund til at være her inde på Petronia, da det jo generalt var en demon og vampyr club, men da hun sagde hun ikke havde boet i byen så længe, tænkte han det sikkert var der for.
han overvejet hvor gammel hun var,da hun så ud til at komme her ud alene, ikke fordi ar demoner og vampyre generalt syntes at engele er der bedste at spise, men der var sikkert nogen som kunne finde på at gøre hende ondt, han havde selv en kærlighed for menneske sjæle, men dervar sikkert nogen som var til engle, og et sted som dette var der sikkert nogen af den slags.
han kiggede tilbage på hende, hun var faktisk meget køn tænkte han, men han havde en anden pige som han hellere ville have noget fysisk med, så han regnede med at han bare ville have en hyggelig sammentale.
da han kom op til baren sagde han
"2 Øl"
han smilte hen imod hende, og spurgte hende så.
"leder du efter nogen, siden du er kommet alene?, eller kan det passe at kønne piger kommer alene"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang kø -Abaddon Empty
IndlægEmne: Sv: Lang kø -Abaddon   Lang kø -Abaddon Icon_minitimeTirs 20 Sep 2011, 04:50

Hun smilte stille, ja vin lød nok lidt for kongeligt. "Men det dog ikke altid jeg drikker det"
sagde hun, hun hentydede til vinen. Hun fulgte stadig stille og roligt efter ham, hun
kiggede kort rundt i baren. Måske blev det en sjælden hed at hun kom her måske ikke,
hun ville nok hellere foretrække The reggie club i stedet for. Der havde hun jo været to
gange før, hun fjernede stille sin fletning, så den ikke lå et dumt sted og irriterede hende.
Hun kiggede på ham igen, mens hun fulgte efter ham. Uden at brase ind i alle mulige
andre som var ude på gulvet, det ville jo nok ikke lige frem være fedt at brase ind i
nogle. Også dernæst starte en kæmpe mæssig slås kamp, selv om det nok kunne blive
sjovt og se hvem der vandt slås kampen. Selv om vagterne ved dørene nok ville have
stoppet slås kampen inden, den gik over til blod og ødelæggelse. "Næh leder ikke lige
frem efter nogen, nogle gange synes jeg bare godt om at komme et nyt sted alene.
Selv om jeg måske sagtens godt kunne have taget nogen med" sagde hun, hun fik
da svaret på hans spørgsmål. Hun smilte stille i mens hun ventede på at de fik deres øl.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lang kø -Abaddon Empty
IndlægEmne: Sv: Lang kø -Abaddon   Lang kø -Abaddon Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lang kø -Abaddon
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: