Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Vil du gynge Zina?

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Vil du gynge Zina? Empty
IndlægEmne: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 01:15

Sted: I parken
Klokken: Lort om natten
Omgivelser: Legepladsen. Kun Devin (det legebarn :3)

Devin sidder på en gynge inde i parken, på en lille legeplads. Han sidder helt stille, og stirre bare tomt frem for sig. Han havde lige været ude og spise.. det gav ham altid lidt kvalme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil du gynge Zina? Empty
IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 01:18

Zina kommer gåde forbi legeplasen. med musik i hørene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil du gynge Zina? Empty
IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 01:20

Devin løfter hovedet og får øje på hende *shit?!* tænker han og gemmer sig.. det ville være for pinligt hvis Zina opdagede det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil du gynge Zina? Empty
IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 01:25

Zina kigger hen imod legeplasen og får øjen på Devin der gemmer sig. hun tager musike ud og går hen imod ham. "når hvad her vi her" siger hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil du gynge Zina? Empty
IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 01:26

Devin åbner øjnene og ser op på hende.. "oh Zina.. jeg så dig ikke rigtigt" han rejser sig op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil du gynge Zina? Empty
IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 01:29

"når så det gjore du ikke" siger Zina drilene, men da hun kigger på Devin bliver hun helt sitlle. *omg! han er andreledes, ned da jeg først mødet ham* tænker hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil du gynge Zina? Empty
IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 01:35

Devin prøver at se cool ud, og trækker hætten op over ansigtet "nå hvad så?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil du gynge Zina? Empty
IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 01:36

"ikke så meget" siger Zina "hvad er der skete med dig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil du gynge Zina? Empty
IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 01:36

"Hm? Mig? Hvad mener du?" Han læner sig op af et træ, og prøver at se væk "intet??"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil du gynge Zina? Empty
IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 01:38

"du virker bare så andreledes" siger Zina og kigger undersøgene på Devin *wow hvor er han pæn* tænker hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil du gynge Zina? Empty
IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 01:40

"Hm? Intet.. nej, jeg æhm.. ny balsam" sagde Devin og så hurtigt væk og skjulte sit ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil du gynge Zina? Empty
IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 01:45

"det er ikke dit hår, får et kan jeg jo ikke en gang se" siger Zina og tager fat i hærten "med jeg vil da gerne set det"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil du gynge Zina? Empty
IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 01:46

"Uhm, ej jeg har... ææhm" Devin forsøgte at finde på en god undskyldning, greb fat om hende hænder "vent nu lige.. jeg.. er.. ææhm"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil du gynge Zina? Empty
IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 01:49

Zina rømer lidt da Devin røre ved hende "og hvorfor må jeg ikke se det?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil du gynge Zina? Empty
IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 01:50

"Fordi.. jeg.. æææh" Devin tænkte sig længe om, men der kom ikke rigtigt noget magisk svar "se en hund!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil du gynge Zina? Empty
IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 01:51

"hvad?" siger Zina og kigger der hen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil du gynge Zina? Empty
IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 01:51

Devin vender sig hurtigt og løber!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil du gynge Zina? Empty
IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 01:52

"kom nu her" råber Zina og løber efter Devin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil du gynge Zina? Empty
IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 01:56

Devin løber hurtigere!! Han blev overrasket over hvordan han nærmest fløj over jorden, indtil videre havde han prøvet ikke at bruge sine evner så meget..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil du gynge Zina? Empty
IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 02:00

Zina stopper op og kigger efter Devin helt måløgest " det der fanger jeg arldig" siger hun til sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil du gynge Zina? Empty
IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 02:00

Devin stoppede op og så tilbage imod Zina. Han stirrede vantro på hende, kunne han virkelig være hurtigere??
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil du gynge Zina? Empty
IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 02:02

Zina står bare og stire på Devin "omg..." siger hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil du gynge Zina? Empty
IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 02:02

"... jeg har taget stoffer" siger Devin. Han ser bare på hende "æhm, ja og nu er jeg bleg.. og hurtigt.. mærkelige stoffer, speed måske?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil du gynge Zina? Empty
IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 02:03

"ja kaldet...." siger Zina og går hen imod Devin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil du gynge Zina? Empty
IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 02:04

Devin rykker bagud "hvad så Zina, hvad har du lavet her på det sidste??"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vil du gynge Zina? Empty
IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vil du gynge Zina?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 40Gå til side : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Næste
 Lignende emner
-
» Gynge gynge //Privat :: Riley//
» regnvejrsdag //zina//
» Disko dasko - Zina
» Kian på stripklub //Zina//
» Devin på stribbar....? Zina

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: