Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 et liv for et liv //Cecilie//

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




et liv for et liv //Cecilie// Empty
IndlægEmne: et liv for et liv //Cecilie//   et liv for et liv //Cecilie// Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 05:29

T: 08:34
S:på gå gade..
O: der går mange mennesker og væsner rundt
P: bag mave og de samme bukser på som på billedet
V: sky frit og varmt

Haden sad på en trappe op til en af han´s venner´s lejlighed. Han sad og røg en smøg for og slappe af enlig gad han ikke rigtig noget. Men han hade aftalt med sine venner om at skulle smadre en gruppe så han valte ikke og tag bluse på, for det var ikke så tit han kunne få lov til og vaske sit tøj. Det ville jo ikke være så fedt og få blod ud over sit tøj når man ikke kunne vaske det. Haden sad i sin egen lille verden han tænkte om han skulle få lavet en til tattoo bare på armen, hvor der kunne stå han forkortelse af sit navn H.E.L.L. lige over for ham var der en butik der var åben. han tænkte på og gå der hen, bare for og få tiden til og gå. Han skulle først møde med det andre kl 00.30 Da Haden var kommet ind i butikken kan han se at man kunne købe alt muligt underligt form for våben. Haden gik bare lidt rundt, da han kom op til kassen spurte han om han kunne købe smøger. det kunne han godt så han købte bare nogen til senere, efter kampen. Haden viste ikke rigtig hvad han skulle tage sig til så han fandt en bænk og satte sig på. han fik meget opmærksom hed fra folk. Haden tænkte bare det var fordi han hade en tattoo på ryggen af nogen vinger. Men grunden var nok at han var menneske. Men Haden viste jo ikke at der findes væsner som enlig godt ville ha fat i ham. Den gruppe han´s venner og ham skulle kæmpe mod var vampyr men det viste Haden ikke. Men det gjorde han´s venner også. De hade også bare sagt til Haden at han bare skulle slå dem ihjel. Det var han så ikke ligefrem glad for, for han har altid af den holdning et liv for et liv.. Han var også lidt bange for og være med til den kamp efter som politiet aller rede var efter ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et liv for et liv //Cecilie// Empty
IndlægEmne: Sv: et liv for et liv //Cecilie//   et liv for et liv //Cecilie// Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 23:48

På den bænk haden satte sig på sad en ung kvinde i en kort sorte bukser og en mørkeblå t-shirt hun sad og tænkte og høret sådan lidt barsk musik og kunne tydelig lugte at hun ikke var i fare for det var bare et menneske der sad ved siden af hende, hun smilede for sig selv mod ham, mon han kendte til væsner eller hvad. det var jo spæende, men hun forsøgte at holde sig på afsted af de forskællige fyre fordi endes bror have sagt til hende at hun måtte love ham at holde sig fra fyre men det var svært når hun var pige og lede efter en fyr at dele livet med. men sådan var det jo lige for tiden kunne hun ikke finde en at være sammen med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et liv for et liv //Cecilie// Empty
IndlægEmne: Sv: et liv for et liv //Cecilie//   et liv for et liv //Cecilie// Icon_minitimeOns 28 Sep 2011, 03:14

Haden så en pige satte sig ved siden af ham. Han tænkte * at hun enlig var meget køn* han rodet lidt rund i sine lommer han ville finde sin mobil. Haden lænede sig frem mod hende " hej jeg hedder Haden" han tog hånden frem mod hende og håbede på hun gad og snakke med ham.. han hade jo masser tid til det, og hade jo heller ikke noget og lave. Haden kom med et lille skævt smil til hende. normalt gad han enlig ikke snakke med piger, han hade da haft kærester før men der var bare ikke noget kærlighed over det, det var jo bare for sex skyld. og det var Haden da rimelig træt af. Haden´s plik var meget sød og da lidt charmerne da han sagde hej.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et liv for et liv //Cecilie// Empty
IndlægEmne: Sv: et liv for et liv //Cecilie//   et liv for et liv //Cecilie// Icon_minitimeOns 28 Sep 2011, 03:56

hun smilede og sagde ''hej mit navn er ceciilie rart at møde dig'' sagde hun stille og rolig, hun rettede sit blik mod ham, han havde godt nok højt hår, men det var jo hans valg hun smielde stille og sad og tænkte på en hel del og smilede for sig selv men vidste ikke rigtig havd hun skulle lave idag.

//sorry krea svigt//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et liv for et liv //Cecilie// Empty
IndlægEmne: Sv: et liv for et liv //Cecilie//   et liv for et liv //Cecilie// Icon_minitimeOns 28 Sep 2011, 04:57

Haden smilede da hun sagde sit navn især fordi han elskede det navn. " har du lyst til og snakke lidt skal vente i flere timer på nogen venner så? " haden smilede og lænede sig til bare og grinte lidt over der´s møde.. Haden syns det var vildt underlig at hun gad og snakke med ham netop fordi han så ud som han gjorde og fordi hun var en pige/ dame.. det var ikke så tit haden snakkede med piger i værtfald ikke på den her måde.

// det bare okay det også nogen gange lidt irre når de bliver for lange :D//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et liv for et liv //Cecilie// Empty
IndlægEmne: Sv: et liv for et liv //Cecilie//   et liv for et liv //Cecilie// Icon_minitimeOns 28 Sep 2011, 05:15

Cecilie smilede. ''hmm... ja hvorfor ikke'' sagde huns tille emd et smil. og så på ham og rejste sig og satte sit hår op i en heste hale. ''det længe siden jeg har set en fyr med hanekam'' sagde hun stille. og smilede. ''men jeg syns det fedt'' sagde hun og så op på ham og satte sig så stille ned ved siden af ham igen og grinede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et liv for et liv //Cecilie// Empty
IndlægEmne: Sv: et liv for et liv //Cecilie//   et liv for et liv //Cecilie// Icon_minitimeOns 28 Sep 2011, 22:59

Haden smillede da hun sagde ja. "hehe. tja det ikke så tit man ser nogen ha det mere. " han kunne ikke rigtig fjerne smilet for det var sku enlig også komisk. " når hvor kommer du så fra og bor du ved den slags eller bare fortæl om dig selv" rettede han sku lige sig selv, han viste jo ikke helt hvad han skulle sige så det blev lidt halt af halt. men han håbbede da på hun forstod det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et liv for et liv //Cecilie// Empty
IndlægEmne: Sv: et liv for et liv //Cecilie//   et liv for et liv //Cecilie// Icon_minitimeTors 29 Sep 2011, 01:04

ccecilie så på ham iog smilede for sig selv og grinede, ''hmm... jeg hedder Cecilie Storm Rohde Polack, er 16 år har været model, arbejder i en café og går på high school og jeg har en store bror havde to men den anden er død. jeg er født i broklin men er flyttet her til da jeg ville væk fr mine forældre'' sagde huns tille med et smilede stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et liv for et liv //Cecilie// Empty
IndlægEmne: Sv: et liv for et liv //Cecilie//   et liv for et liv //Cecilie// Icon_minitimeMan 03 Okt 2011, 01:03

Haden så på hende med et smil da hun fortalte om dig selv "jeg hedder Haden Eadbeald lailah luk. jeg bor nede under en underjordiskstation, sammen med nogen venner og mine to mus. jeg arbejder sort for en maler. jeg blev smidt ud af min familie da jeg var helt lille så kan ikke huske dem. Har altid levet på gaden og klaret mig selv" haden smile for han var enlig rimlig glad for sit liv til tider...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





et liv for et liv //Cecilie// Empty
IndlægEmne: Sv: et liv for et liv //Cecilie//   et liv for et liv //Cecilie// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
et liv for et liv //Cecilie//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: