Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En Gammel Ven- Mulan

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En Gammel Ven- Mulan Empty
IndlægEmne: En Gammel Ven- Mulan   En Gammel Ven- Mulan Icon_minitimeMan 26 Sep 2011, 23:25

Sted : En Bar i byen
Omgivelser : Nogle væsner og en håndfuld mennesker
Tøj : en Mørkerød nedringet kjole
Tid : Ca 00:00
Dag : Fredag

Catherine sad ved et bord i hjørnet med en drink. Hun var kommet herhen fordi hun ventede på sin gamle ven Mulan. Hun havde aftalt at de skulle mødes her og hun glædede sig faktisk for en gangs skyld til at møde en gammel ven. Hun havde en tornfalk med og den sad på hendes skulder og stirrede ud. Hun kiggede på den og den stirrede igen. Det var en af hendes nye dyr og derfor adlød den ikke så godt. Hun kiggede rundt i baren og lagde mærke til at de fleste stirrede på hende men kiggede væk når hun opdagede dem. Hun nippede til sin drink og kiggede ud af vinduet. Falken bed hende i hånden og hun snerrede lavt af den. Den hoppede ned fra hendes skulder og ned på bordet. Hun stirrede surt på den og den kiggede væk. Hun kiggede hen mod døren . * Mulan kommer vel snart * Tænkte Hun og sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En Gammel Ven- Mulan Empty
IndlægEmne: Sv: En Gammel Ven- Mulan   En Gammel Ven- Mulan Icon_minitimeMan 26 Sep 2011, 23:39

uden for baren hyl en ulv. Det var Mulans ulv som hyl hun åben døren og gik idn med sin ulv ved sin side, og Mulan så sig omkring og fik øje Catherine og gav et hvinne fra sig af glæde. Og at skulle og kun se sin gammel ven igen Mulan hade ikke set Cath siden de var små, og hun hade virkrlig saven hende så længe som de hade være adskildt fra hinanden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En Gammel Ven- Mulan Empty
IndlægEmne: Sv: En Gammel Ven- Mulan   En Gammel Ven- Mulan Icon_minitimeMan 26 Sep 2011, 23:43

Catherine hørte et velkendt hvin og sprang op. Hun krammede Mulan og trådte et skridt tilbage. " Hej Mulan " Sagde Hun og smilede stort. " Jeg har savnet dig " Sagde Hun. Hun bøjede sig ned og trak Mulans ulv ind til sig. " Ja dig har jeg også savnet " Hviskede Hun i ulvens øre og rejste sig op. Hun satte sig ned ved bordet og Falken rørte uroligt på sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En Gammel Ven- Mulan Empty
IndlægEmne: Sv: En Gammel Ven- Mulan   En Gammel Ven- Mulan Icon_minitimeMan 26 Sep 2011, 23:46

" her også saven dig Cath. Det sammen har Sno han kunne slet ikke vent til at møde dig igen og hvor er der dog længe siden, vi så hinanden sidst " sagde Mulan og satte sig ned ved siden af Cath. og Sno lag sig under border og holde øje med at ingen mænd kom for tæt på dem, i mens den avr på vagt Mulan var blive endnu smukker siden de så sidste gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En Gammel Ven- Mulan Empty
IndlægEmne: Sv: En Gammel Ven- Mulan   En Gammel Ven- Mulan Icon_minitimeMan 26 Sep 2011, 23:52

" Ja alt for længe siden " Sagde Catherine. " Vi er jo blevet ældre nu " Sagde Hun og så at Mulan faktisk var blevet smukkere og ældre. Hun lænede sig hen imod Mulan. " Du er en art men hvilken? " Spurgte Hun og smilede så man kunne se hendes to skarpe hugtænder. " Jeg er jo som sandt en af de ældste vampyrer " Sagde Hun og hugtænderne trak sig tilbage. " Sno Din skøre Ulv " Sagde Hun og kløede ulven på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En Gammel Ven- Mulan Empty
IndlægEmne: Sv: En Gammel Ven- Mulan   En Gammel Ven- Mulan Icon_minitimeTirs 27 Sep 2011, 03:57

" har du virkelig glemt det. Jeg er jo ½ elver og ½ vampyr " sadge Mulan og så på Sno som gjorde sig til for Cath, Mulan gelmt het de problemer hun hade lige for tiden hun hade haft en svære tid. Med slåsemål og brække tænder og hun mange 3 af sine i alt 4 hjørnetænder efter som de var brække af, udner en slåskamp forleden dage
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En Gammel Ven- Mulan Empty
IndlægEmne: Sv: En Gammel Ven- Mulan   En Gammel Ven- Mulan Icon_minitimeTirs 27 Sep 2011, 04:07

" Hey det kan du ikke anklage mig for " Sagde Catherine for sjov og løftede sin arme som om hun blev anholdt. " Har du fået en partner der passer til dig " Spurgte Hun og kiggede Mulan dybt ind i øjnene. Hun smilede stort og tænkte på at de faktisk var bedste venner i de yngre klasser. " Kan du huske gamle dage hvor vi ikke vidste noget om væsner og altid larmede i timerne " Spurgte Hun og grinede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En Gammel Ven- Mulan Empty
IndlægEmne: Sv: En Gammel Ven- Mulan   En Gammel Ven- Mulan Icon_minitimeTirs 27 Sep 2011, 04:14

" jeg her ingen partner får endnu. og sikke en ballade vi kunne laver den gang huskte du lære Karlson den sur som vi kaldt ham, sikke en døre han var ig han kunne slet ikke kende forskælde på os over hovedt. Fordi vi altid så helt enes ud og altid hade det smamen tøj på " sagde Mulan og grinet,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En Gammel Ven- Mulan Empty
IndlægEmne: Sv: En Gammel Ven- Mulan   En Gammel Ven- Mulan Icon_minitimeTirs 27 Sep 2011, 04:17

" Vi så virkelig ens ud den gang vi gjorde " Sagde Catherine og man kunne stadig se at de lignede på ansigterne. Hun grinede. " Ja og kan du huske lærer Freytag som vi altid fik til at løbe ud af klassen fordi hun ikke kunne få styr på os " Sagde Catherine og grinede. " Men det bedste var nok da du slog skolen bølle " Sagde Hun til Mulan og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En Gammel Ven- Mulan Empty
IndlægEmne: Sv: En Gammel Ven- Mulan   En Gammel Ven- Mulan Icon_minitimeTirs 27 Sep 2011, 04:41

" den bølle jeg slog ham kun. Fordi han slog på dig og det vil jeg ikke ha du er en som jeg altid hade delt alt med, både gælder og sorger og en masse grine end jeg huster bedste var gammel Rektor knudsen. Sikke en spade han var så dum at han ikke kunne huske hvem af os der var hvem " sagde mulan
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En Gammel Ven- Mulan Empty
IndlægEmne: Sv: En Gammel Ven- Mulan   En Gammel Ven- Mulan Icon_minitimeTirs 27 Sep 2011, 15:38

" der var aldrig nogen der kunne kende forskel på os " Grinede Catherine. Hun smilede." Jeg har fået verdens sødeste fyr " Sagde Hun lavt. Hendes hugtænder kom frem og hun smilede. " Mulan kan du huske Loren ham der den lækre fra 9.a? " Spurgte Hun. Hendes falk rørte uroligt på sig og hoppede hen mod Mulan. " Nå det glemte jeg næsten " Sagde Catherine og tog en lille æske frem. " Kan du huske de giftringe du gav mig? " Spurgte Hun og åbnede æsken så Mulan kunne se 4 giftringe til hende. " Jeg tænkt at vi nok begge skulle have et par " Sagde Hun og skubbede æsken hen til Mulan..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En Gammel Ven- Mulan Empty
IndlægEmne: Sv: En Gammel Ven- Mulan   En Gammel Ven- Mulan Icon_minitimeOns 28 Sep 2011, 04:57

" den søde fyr jeg fuldes med til vores afganges fest. Vis det er ham så huske jeg det han avr en søde fyr men dum det var han, og den falke er vise ikke tryge og de ringen huske jeg godt de gav jeg dig den sidste gang vis så hinanden. For snarte mange år siden søde " sadge mulan og nikke ogvendt stille ansiget væk, i mens en masse små fine tåre faldt ned af hendes kinder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En Gammel Ven- Mulan Empty
IndlægEmne: Sv: En Gammel Ven- Mulan   En Gammel Ven- Mulan Icon_minitimeOns 28 Sep 2011, 05:02

" Hvorfor græder du? " Spurgte Hun og kastede et blik på den bange falk. Hun puffede til falken og den fløj op på en bjælke i loftet. " Falken er ny og derfor skal den først lære at adlyde " Sagde Hun. Hun lagde sin ene ring på bordet og broden kom til syne sammen med en lille beholder fyldt med en grøn væske. " Vampyr gift " Sagde Catherine og pegede på beholderen. " Selve broden er jo en hugtand som vi hev ud af den der vampyr vi mødte " Sagde Hun og hends hugtand viste sig..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En Gammel Ven- Mulan Empty
IndlægEmne: Sv: En Gammel Ven- Mulan   En Gammel Ven- Mulan Icon_minitimeOns 28 Sep 2011, 05:20

" ååg undskyld. Jeg sad bare og huske på hvad den dreng sagde til mid den sidste dag i skolen han var virkelig onde, jeg hade ikke gjordet ham noget " snøfte Mulan og fik sig sammen igen og så på det, hun huske godt den vampyr som hade overfaldt dem en aften de hade være til fest sammen,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En Gammel Ven- Mulan Empty
IndlægEmne: Sv: En Gammel Ven- Mulan   En Gammel Ven- Mulan Icon_minitimeOns 28 Sep 2011, 05:30

" Tænk over at vi faktisk klarede en vampyr sammen " Sagde Catherine. " Ham Loren var en idiot og på det punkt føler jeg med dig selvom jeg altid snerrede af drengene fordi de ingen hjerne havde " Sagde Hun og smilede af gamle dage. " Prøv at tænk på hvor trygge vi var den gang og så på nu med alle væsner " Sagde Hun...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En Gammel Ven- Mulan Empty
IndlægEmne: Sv: En Gammel Ven- Mulan   En Gammel Ven- Mulan Icon_minitimeOns 28 Sep 2011, 05:49

" vi var fatiske helt uadskilelig. Som børn vi lege sammen og sov sammen og hade alt sammen " sadge Mulan, og så på Cath og så ned hun ture ikke fortælle hende hvad den dreng den gang. hade kaldt hende for Mulan kunne stadig væk høre det for sig være eneste dage siden den gang,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En Gammel Ven- Mulan Empty
IndlægEmne: Sv: En Gammel Ven- Mulan   En Gammel Ven- Mulan Icon_minitimeTors 29 Sep 2011, 00:41

Catherine rejste sig op. " Kan vi ikke gå en tur udenfor , det er varmt herinde " Spurgte Hun og gik ud af døren. Hun ventede på Mulan og mærkede en kold brise der strøg forbi. Hun rystede på hovedet af kulden der ikke generede hende og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En Gammel Ven- Mulan Empty
IndlægEmne: Sv: En Gammel Ven- Mulan   En Gammel Ven- Mulan Icon_minitimeTors 29 Sep 2011, 04:52

Mulan fulde sig veninde ud. Og så gik de en lange tur sammen og fik snakke om deres barndom samamen, Cath og Mulan hade siden de var små være så gode venner at ingen nogensiden ahde. kunne skilede dem af og selv om mange hade forsøget lykkes det ikke for deres venskab, var en del af deres liv og barndom som de hade sammen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En Gammel Ven- Mulan Empty
IndlægEmne: Sv: En Gammel Ven- Mulan   En Gammel Ven- Mulan Icon_minitimeTors 29 Sep 2011, 04:55

" Vi blev hurtigt gode venner Mulan " Sagde Catherine. Hendes øjne havde skiftet farve til den mørkerøde. Hendes hugtænder var ude og hun var smukkere end før. Hun var i den vampyriske del af sig selv og heldigvis kunne den del også godt lide Mulan. " Jeg elsker virkelig denne her ø , gør du ikke? " Spurgte Hun nysgerrigt og den kolde brise strøg hende over huden..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En Gammel Ven- Mulan Empty
IndlægEmne: Sv: En Gammel Ven- Mulan   En Gammel Ven- Mulan Icon_minitimeTors 29 Sep 2011, 05:20

" jo her er dejliget. Vis man ikke et bange for vand og du er i dit vampyrstatige " sadge Mulan efter som hun, selv var ½ vampyr hade hun ikke noget særlige store trang til blod som hele vampyr hade. Og i deres barndom hade Mulan alt være Caths blodbank og det ville hun stadig væk vær, de var så gode venne at Mulan aldrig hade være sur på Cath når hun ville ha blod. Hade Mulan altid trådte til og søger for at Cath fik noget blod
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En Gammel Ven- Mulan Empty
IndlægEmne: Sv: En Gammel Ven- Mulan   En Gammel Ven- Mulan Icon_minitimeFre 30 Sep 2011, 04:34

" Må jeg? " Spurgte Hun og stoppede med at gå. Mulan vidste hvad hun snakkede om. Catherine var glad for at Mulan aldrig blev sur når hun spurgte. Hun vidste at hun kunne stole på Mulan og smilede. Hun smilede tilfreds og så spørgende på Mulan.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En Gammel Ven- Mulan Empty
IndlægEmne: Sv: En Gammel Ven- Mulan   En Gammel Ven- Mulan Icon_minitimeFre 30 Sep 2011, 04:52

" du kende svare søde. Som altid må du godt jeg ahr være avn til det sine vi var små og vil alt være der for dig, også når du har brug for det du ved " sagde Mulan og tog Caths hænder og sammen. Gik de ned i en gyde og Mulans ulv holdte vagt og Mulan lag ovet til venster så hendes, hår faldt væk fra hendes hlas i højer side
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En Gammel Ven- Mulan Empty
IndlægEmne: Sv: En Gammel Ven- Mulan   En Gammel Ven- Mulan Icon_minitimeFre 30 Sep 2011, 04:55

Catherine lod sig føre hen i gyden og smilede beroligende til Mulan. " Tak " Sagde Hun og borede sine tænder ned i hendes hals. Hun vidste godt hvor meget hun måtte tage og da hun havde taget det hun måtte trak hun sine tænder ud. Hun stak tungen ud og slikkede på sårene der lukkede sig med en stor fart. Hun trak sig tilbage og hendes ansigt var afslappet. " Tak for at jeg kan regne med dig " Sagde Hun og tog hendes hænder for at gå ud af gyden igen. " Jeg skal vise dig noget " Grinede Hun og tog Mulan om på ryggen. Hun løb op på et tag og satte Mulan ned. " Se " Sagde Hun og pegede på nordlyset der bredte sig over himlen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En Gammel Ven- Mulan Empty
IndlægEmne: Sv: En Gammel Ven- Mulan   En Gammel Ven- Mulan Icon_minitimeFre 30 Sep 2011, 05:10

Mulan så på det. hun smilede selv om hun var en smule svaget efter Cath hade tag lidt ag hendes blod, men det hade hun aldrig gjorde som barn men nu følde hun sig svimmel og det begyndte svaget at. Sorten for hendes øjne og hun valke en smule før hun satte sig ned og så ud til at sove,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En Gammel Ven- Mulan Empty
IndlægEmne: Sv: En Gammel Ven- Mulan   En Gammel Ven- Mulan Icon_minitimeLør 01 Okt 2011, 00:05

Catherine smilede sløret da hun ikke havde huslet hvor godt Mulans blod smagte. Lidt som en sommerdag. Hun smilede og kom til sig selv. Hun lod Mulan sætte sig og Sno kom bekymret hen til hende..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En Gammel Ven- Mulan Empty
IndlægEmne: Sv: En Gammel Ven- Mulan   En Gammel Ven- Mulan Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En Gammel Ven- Mulan
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: