Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Søvn under stjernerne- Demetri

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Søvn under stjernerne- Demetri Empty
IndlægEmne: Søvn under stjernerne- Demetri   Søvn under stjernerne- Demetri Icon_minitimeOns 28 Sep 2011, 07:10

Tid: oo.oo
Sted: Den fredfyldte skov
Omgivelser: ingen
Vejr: Lunt og stjerne klar
Påklædning: Nat bukser og en nat trøje,

Natten var faldt på og hen lage den gamle skov i en dejlig mørk drømme Agtigt skær, En pige sad for sig selv foran et lille bål hun havde lavet, et stort telt var slået op baf hende, navnet var Ezekiel, hendes blonde hår bølgede let og fyldigt ned af hendes ryg imens hun sad og spillede på en guitar og sang for sig selv,
"Jeg sidder alene i mit rum... jeg har kun minderne tilbage... fra den gang... det bare var dig og mig.."Hun nynnede med imens hun spillede og lagde ikke mærke til hvad der skete omkring hende, for hun regnede ikke med der var nogen ude på denne tid, eller det vidste hun der var, men de fleste ville sikkert lade hende vær eller bare se hende an fra afstand, hvilket var fint med hende, stille lukkede hun øjnende i imens hun spillede videre med et lille charmerende smil på sine læber, "Nu sidder jeg og længes efter dig, længes efter dine kram... Men tiden siger an... nu sidder jeg igen. alene på mit værelse, uden dig,"Hun sang yndigt videre hendes stemme var mild, man kunne let drømme sig væk i den når hun sang, det var en ting hun havde arvet fra sin mor, var sin smukke stemme og charme..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søvn under stjernerne- Demetri Empty
IndlægEmne: Sv: Søvn under stjernerne- Demetri   Søvn under stjernerne- Demetri Icon_minitimeTors 06 Okt 2011, 07:13

Demetri stod pluselig foran hende på den anden side af bålet
han stirrede bare på hende med sine metalliske grå øjne som
han nu havde. Det lignte der var flammer i ham sådan som han
stod, iværtigfald fra Ezekiel's vinkel. Han havde ingen ansigts ud-
tryk imens han stod der, det eneste der viste at han var der var at
han stod der og at han havde sin konsentration mod Ezekiel.
Hun ville lige så stille mærke en stikkende smerte i sin krop, hvilket
var Demetris øjne der hvilede på hende.
Tilbage til toppen Go down
 
Søvn under stjernerne- Demetri
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den fredfyldte skov-
Gå til: