Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 regnfuld nat på the raggie club

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




regnfuld nat på the raggie club - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: regnfuld nat på the raggie club   regnfuld nat på the raggie club - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 01:03

Elisa prøvede og komme ned "S-stop" sagde hun og drjede hovdet hun fjernede sin hænder fra ham
men han havde stadig sin kom mod hendes og det gjorder hendes evne stadig på virkede ham, hun fandt dør håndtaget
og tog hurtigt fat i det og åbnede døren "Sæt mig ned" sagde hun i panik og prøvede og skubbe ham væk, hun lagde sine hænder på hans kinder for at fjerne hans hovede, hun rystede svagt og kunne ikke lide det, hun var så meget i oanik at hun begyndte og ryste
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




regnfuld nat på the raggie club - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: regnfuld nat på the raggie club   regnfuld nat på the raggie club - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 01:15

Morgan gik bare ud af døren og lukkede den efter sig, han lukkede sine øjne i da han mærkede hendes hænder på sine kinde
"så få mig til at stoppe, jeg har jo ikke lyst" sagde han
mens han bare pressede sit hoved tætter på hendes, han prøvede at kæmpe imod. men kunne ikke, han pressede sine læber mod hendes og lod en hånd glide op under hendes kjole og om bag på hendes bagdel. han gik stille hen til en bænk og satte sig ned, mens han blev ved med at kysse hende. han tog sin hånd væk fra bagdel, og prøvede så godt han kunne med at åbne sine bukser
"få det til at stoppe nu" sagde han
og begynde at kysse hende igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




regnfuld nat på the raggie club - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: regnfuld nat på the raggie club   regnfuld nat på the raggie club - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 01:21

Elisa gik i panik mere i panik da hun mærkede hans hænder på hendes bagdel, hun prøvede stadig og fjerne hans hovede, men i det han satte sig ned, fik hun styr over sin evne, og fik sat af på bæken og hoppede tilbage, hun lænede på en sten med rygen og stønnede svagt af smerte hun lukkede kort øjne i men åbnede dem og kiggede skræmt på ham , "Undskyld, jeg var nød til, jeg havde heller ikke lyst" sagde hun skræmt og rystede svagt i kroppen igen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




regnfuld nat på the raggie club - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: regnfuld nat på the raggie club   regnfuld nat på the raggie club - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 01:28

Morgan så overrasket efter hende
"hvad gjorte du ved mig ? hvorfor ?" sagde han
og viste kun at han var sur i sit ansigt, han lukkede stille sine bukser. og blev bare siddende mens han så på hende, han havde aldrig prøvet nået lignede og kunne heller ikke lide det. da han mente at folk ikke skal styre ham, men han styre sig selv. han bed sig lidt i læben da den smagte af hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




regnfuld nat på the raggie club - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: regnfuld nat på the raggie club   regnfuld nat på the raggie club - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 01:34

"Du var ved og slå en mand ihjel, foran alle mulige mennesker," hun rystede svagt på hovedet "Hvis jeg ikke havde gjordt det, kunne det ha gåret roligt galt" hun fugtede sine læber men stoppede hurtigt med og fugte dem da de smagte af ham, hun tog blikket fra ham og så ned i jordern "Jeg brugte min evne, det var det jeg gjorder ved dig, og nu ved du hvad min evne er" sagde hn roligt og kiggede nu roligt på ham, hun var rolig fordi hun var et godt stykke væk fra ham, Elisa kune godt værer tæt på piger men kun vis de var hendes veninde, men drenge det va rmeget svært for hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




regnfuld nat på the raggie club - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: regnfuld nat på the raggie club   regnfuld nat på the raggie club - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 01:41

Morgan rystede på hovedet
"så fortjente han nok at dø" sagde han
og så ned på sine hænder mens han rystede på hovedet
"hvordan kunne du, jeg troede du var nået andet.. ikke som alle andre" sagde han
og rejste sig op, han begynde at gå tilbage mod the reggie club. uden at vende sig mod hende igen, han følte sig på en eller anden måde svigtet af hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




regnfuld nat på the raggie club - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: regnfuld nat på the raggie club   regnfuld nat på the raggie club - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 01:48

"En anden" spugerte hun spøgerne og rystede kort på hovedet hun rejste sig op
og gik hen foran ham "Jeg gjorder bare så vi ikke blev opdaget, og jeg har ikke lært og styrer min evne" sagde
hun og lagde armene over kors og stod foran ham

//Skal logge af, men kommer snart igen//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




regnfuld nat på the raggie club - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: regnfuld nat på the raggie club   regnfuld nat på the raggie club - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 01:53

Morgan så ned på hende
"jeg er ligeglad, jeg kunne havde dræbt ham uden at bide ham. det ville ikke afsløre nået.. men har bare fundet ud af at du er ligesom alle andre" sagde han og lød ligeglad
og gik hurtigt forbi hende, og gik videre hen mod døren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




regnfuld nat på the raggie club - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: regnfuld nat på the raggie club   regnfuld nat på the raggie club - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 03:18

Hun vnede øjne af ham "Og du skulle forstille og værer meget beder" spugerte hun
og rystede på hovedet "Du er også ligesom alle ander" sagde hun og rysted epå hovedet af ham
og med blikket brugte hun sin evn for at få ham vendt om og imens hun brugte den, bakkede hun tilbage
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




regnfuld nat på the raggie club - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: regnfuld nat på the raggie club   regnfuld nat på the raggie club - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 03:39

"jeg er som ingen udover mig selv" sagde han
mens han kæmpede mod, han vende langsomt om. og så på hende, han rystede på hovedet
"hold så op" sagde han
mens han ikke kunne holde sig selv tilbage, han løb alt hvad han kunne og lag armene omkring hende. han skubbede hende op af en væg, og begynde at kysse hende fra munden og ned til halsen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




regnfuld nat på the raggie club - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: regnfuld nat på the raggie club   regnfuld nat på the raggie club - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 03:47

Hun prøvede og stoppe med og gå i panik "Vis jeg skal stoppe skal du fortælle mig hvordan jer er end med de ander" sagde hun irrertert, og prøved eog stoppe sin evne, hun gav et lille støn fra sig da hun blev banked op af træet,hun rystede kort på hovedet og nød overhovedet ikke hans kys, over hovedet ikke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




regnfuld nat på the raggie club - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: regnfuld nat på the raggie club   regnfuld nat på the raggie club - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 03:52

Morgan prøvede at få sig selv væk fra hende
"tænker.. alt.. for.. meget. på.. menneskerne.. de er jo intet.... og stopper mig i det jeg bedst kan lide.. lige som alle andre ville.. intet koldt inde i" sagde han
mens han blev ved med at kysse hende, han prøvede at stoppe men kunne ikke. han tog stille en hånd op under hendes kjole
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




regnfuld nat på the raggie club - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: regnfuld nat på the raggie club   regnfuld nat på the raggie club - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 04:00

Elisa vidste at ligenu ville hun kunne få alt ud af ham af det hun skulle bruge
hun mærkede hans hånd og nikkede, "Okay,.. jeg var ligegla med det menneske vis du havde slåret ham ihjel her ude"
sagde hun surt "Men du sagde at min evne ikke kunne få dig til og gå for at angribe ham" minde hun ham om
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




regnfuld nat på the raggie club - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: regnfuld nat på the raggie club   regnfuld nat på the raggie club - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 04:04

"nej jeg sagde at jeg ikke troede på at du kunne få mig til at lade være, jeg viste jo ikke engang du havde denne evne" sagde han
og hev hender trusser ned, han lukkede sine øjne hårdt i. mens han bare ville havde det til at stoppe, han tog fat i hendes ene lår og luftede hende op. mens han prøvede at åbne sine bukser med den anden, han gav et suk fra sig og havde ikke kræfter til at lave mere modstand
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




regnfuld nat på the raggie club - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: regnfuld nat på the raggie club   regnfuld nat på the raggie club - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 04:10

*Fuck* tænkte hun og gik nu i panik og kunne nu ikke stoppe sin evne,
hun prøvede og finde sin trusser, og bed sig i læben "Men så skal man lærer og tænke indne man snakker" sagde hun i panik
og begyndte så at tnke *Bare sex Bare sex* tænkte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




regnfuld nat på the raggie club - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: regnfuld nat på the raggie club   regnfuld nat på the raggie club - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 04:14

"nej, man kan bare starte med at sige at man har en, eller ikke bruge den på andre" sagde han
mens han fik sine bukser af, han lukkede sine øjne hårdt i
"i dit tilfælde, så lad være med at bruge den" hviskede han
han tog godt fat i begge hendes lår, mens han førte sig op i hende. han lukkede sine øjne hårdere i og bed sig i læben, han begynde at bevæge sig
"du skulle lære og styre den" gispede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




regnfuld nat på the raggie club - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: regnfuld nat på the raggie club   regnfuld nat på the raggie club - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 04:28

Elisa fik stønnet i det han kom i hende, hun rystede kort på hovedt, "Ja, men det er ikke lige noget man lærer på en dag" sagde hun i panik og prøvede og styrer den, men det gik ikke så godt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




regnfuld nat på the raggie club - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: regnfuld nat på the raggie club   regnfuld nat på the raggie club - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 04:50

Morgan rystede på hovedet
"nej det er det nok ikke, men lige nu ville jeg ønske det" sagde han
ikke for at være ond mod hende eller nået, men mere fordi han var sur på hende og havde ikke den store lyst til at være sammen med hende. selv om han syntes det var skønt på en måde, og kan kunne jo ikke stoppe. han skubbede hende tætter op af væggen, og gjorte det lidt hurtigere. mens han fik stønnet lidt, og bed sig i læben for at undgå for mange
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




regnfuld nat på the raggie club - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: regnfuld nat på the raggie club   regnfuld nat på the raggie club - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 04:57

Elisa nikkede "Det ville jeg også ønske" hun fik stønnet igen, og bed sig også i læben for ikke at
stønne for meget, da han gjorder det hurtiger kæmpede hun med et støn, men stønnet vandt
og hun fik stønnet igen, hun rysted ekort på hovedet og kunne slet ikke styrer sig hun hun havde det som om det var Morgan der styrede hendes evne og hun kunne ikke stoppe den, hun lagde benene om ham for hun var bange for at falde ned
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




regnfuld nat på the raggie club - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: regnfuld nat på the raggie club   regnfuld nat på the raggie club - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 05:04

"ku.. kunne du ikke bruge din evne på den, der ikke er så hurtigt og stærk" stønne han
mens han gjorte det hurtigere, han prøvede at holde alle sine støn tilbage. men nogle af dem slap ud selv om han ikke ville havde det, han havde ikke engang kræfter nok til at prøve at kæmpe imod
"prø.. prøv at få det til at stoppe" hviskede han
han bed sig hårdt i læben, men lidt får hårdt. der begynde stille at løbe lidt blod ned fra hans læbe, han kunne ikke få sig selv til at åbne øjnene. ville bare på en måde havde det overstået, og på en måde ikke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




regnfuld nat på the raggie club - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: regnfuld nat på the raggie club   regnfuld nat på the raggie club - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 05:12

Elisa stønnede og bed sig i læben i fik færten af blod og åbnede øjne, hun glemt helt sin evne og
ligenu brugte hun den ikke "Vis bare alle var som dig, så ville det ikke værer svært og stoppe" sagde hun udmætted
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




regnfuld nat på the raggie club - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: regnfuld nat på the raggie club   regnfuld nat på the raggie club - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 05:17

"hvad mener du med det ?" hviskede han
mens han bare blev ved, han gjorte det næsten så hurtigt han kunne. og begynde at nyde det lidt, han tøvede lidt inden han begynde at kysse hende vådt på munden. mens der kom nogle støn fra ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




regnfuld nat på the raggie club - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: regnfuld nat på the raggie club   regnfuld nat på the raggie club - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 05:22

Elisa stivede hun brugte jo ikke sin evne mere men han forsatte,
Hun drejede hovedet, og sagde "Du blæder det hjlp og stoppe med at bruge evnen" hun fik stønnet igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




regnfuld nat på the raggie club - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: regnfuld nat på the raggie club   regnfuld nat på the raggie club - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 05:27

Morgan så på hende og smilte lidt
"så er det jo bare min lyst, der skal stoppes" hviskede han
han blev bare ved og begynde at nyde det ret meget, han kyssede hende et par gange på halsen
"gør det nået ?" spurgte han
så lidt efter om, og var ikke sikker på om han skulle stoppe eller hvad
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




regnfuld nat på the raggie club - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: regnfuld nat på the raggie club   regnfuld nat på the raggie club - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 05:33

"Nej men du skal bare vide, jeg har ikke føleser for dig" hun stønnede lidt igen
hun bed sig lidt i læben da hun ikke vil stønne
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





regnfuld nat på the raggie club - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: regnfuld nat på the raggie club   regnfuld nat på the raggie club - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
regnfuld nat på the raggie club
Tilbage til toppen 
Side 2 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: