Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En tur i natten [Tristan]

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En tur i natten [Tristan] Empty
IndlægEmne: En tur i natten [Tristan]   En tur i natten [Tristan] Icon_minitimeFre 07 Okt 2011, 00:27

Sted: Havnen
Tid: Nat, tæt på midnat
Omgivelser: Ingen mennsker, mange skibe
Vejr: Stjerneklart og nymåne, lidt varmt, blæser en lille brise
Årstid: Sommer
Påklædning: På bare fødder
http://www.makeushot.com/wp-content/uploads/2011/04/ariana-grande-kids-choice-awards-2011-273x400.jpg


Karine kunne ikke sove så hun havde fundet ud til havnen får at gå en tur. Nu gik hun så på havnen og så ud over havet og nød natten. Hun smilte og elskede at gå sommernætter og nyde varmen. Hun havde spist tidligere i dag, så det var ikke bytte hun var ude efter. Hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle lave lige nu, ud over at se ud på det rolige og mørke vand i havnen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i natten [Tristan] Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i natten [Tristan]   En tur i natten [Tristan] Icon_minitimeFre 21 Okt 2011, 21:59

Tristan traskede søvnigt igennem havnen. Det havde været en lang arbejdsdag i hovedkvarteret. Især med den nye stilling var der 1000 ting han skulle skrive under på og tage stilling til. Det var nok dte der havde gjort at han først havde fri nu.
han var iført et par løse blå jeans og en sort t-shirt - ganske simpelt faktisk. Som altid havde han flere våben gemt rundt omkring på kroppen, men de usynlige for dte blotte øje.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i natten [Tristan] Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i natten [Tristan]   En tur i natten [Tristan] Icon_minitimeFre 21 Okt 2011, 22:05

Hun havde lyst til at bade, men var ikke sikker på om der var nogle der ville se hun sprang i. Mørkt og koldt vand tiltrak hende tit. Hun var ikke så meget for de pæne hvide sandstrande. Hun valgte bare at sætte sig på kanten og se ud over vandet. Hun begyndte at synge en sang. ikke en ret kendt en, men dog kendt. En piratsang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i natten [Tristan] Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i natten [Tristan]   En tur i natten [Tristan] Icon_minitimeFre 21 Okt 2011, 22:08

Han fortatte bare hen af havnen i sine egne tanker.. Gad vide om han overhovedet havde mad i køleskabet derhjemme.. En sang kunne høres ikke så langt fra og han stoppede op. Hvem var ude på denne tid? Og for at synge piratsange?
Han fik øje på en pige et stykke væk og vendte sig imod hende. "Er vi ikke lidt for langt fremme i tiden til at synge om pirater?" spurgte han ud i mørket og var ikke sikker på at hun havde bemærket ham før.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i natten [Tristan] Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i natten [Tristan]   En tur i natten [Tristan] Icon_minitimeFre 21 Okt 2011, 22:17

Karina smilte og sang hølere til hun var færdig med omkvædet. Hun havde tydeligt mærket ham komme så han overaskede hende ikke. Hun vendte sit hovede mod ham og smilte stort "Måske min herre, men jeg kan nu stadig lide den" Hun lod hendes tæer køre gennem vandet som hun lige akurat kunne nå og sang så den sidste linje igen,"Never shal we die" Hun smilte stort og reste sig så fra kanten igen.

https://www.youtube.com/watch?v=Oh3lv3ANlCA
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i natten [Tristan] Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i natten [Tristan]   En tur i natten [Tristan] Icon_minitimeFre 21 Okt 2011, 22:30

Han grinede lavmælt og rystede på hovedet. At kunne lide den var en ting, meeeen.
"Hvis du finder din musik via film så burde du måske til at kigge dig omkring efter rigtig musik" Drillede han og plantede hænderne i bukselommerne. Det var ikke for ta være ond eller noget, men musik fra en kendt spillefilm var lidt for masse medie-ish.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i natten [Tristan] Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i natten [Tristan]   En tur i natten [Tristan] Icon_minitimeFre 21 Okt 2011, 22:33

Karina grinte hånligt "Hvor tror du filmen har fået den fra?" Hun gik hen mod ham og så ham i øjnene "Jeg er ældre end dig, hvem siger ikke den sang var virkelig en gang?" Hun stilte sig tæt på ham og så ham ind i øjnene "Jeg er ikke normal" Hun smilte lumsk og fik oprejste popiller. Hun så ham i øjnene og vidste han nu ville vide hvad hun rigtig var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i natten [Tristan] Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i natten [Tristan]   En tur i natten [Tristan] Icon_minitimeFre 21 Okt 2011, 22:37

Tristan smilte kæphøjt og havde ingen intentioner om at 'blive bange' for hende. At hun sagde at hun ikke var normal var ikke ligefrem et bevis på at hun var væsen og han trak derfor ikke noget våben. "Oh please... Det er et medie stunt either way. Ældre end mig, hvordan ved du det? Jeg kunne være flere 1000 år for all you know. " Svarede han stadig drillende. Hvis hun virkelig kendte til væsner ville det måske forvirre hende bare lidt.
"Og nej, når man høre medie musik så er man ikke normal." Han smilede bredere og bakkede ikke væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i natten [Tristan] Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i natten [Tristan]   En tur i natten [Tristan] Icon_minitimeFre 21 Okt 2011, 22:43

Karina fnyste og trådte så tilbage og vendte ryggen til ham. Hun greb roligt ind under sin kjole og handt en hjerteformet dåse frem og holdte op. Hun holdte den forsigtig og åbnede den, det var en spilledåse og den spillede en melodi. Hun begyndte at synge til den, en sang ikke mange kendte https://www.youtube.com/watch?v=1LYWRYTrebQ&feature=related Hun lukkede den da hun havde sunget den, og lagde den så tilbage i den lille holder hun havde under sin kjole "Min mors, tro det eller lad være"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i natten [Tristan] Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i natten [Tristan]   En tur i natten [Tristan] Icon_minitimeFre 21 Okt 2011, 22:57

Han rystede på hovedet da hun hev endnu et medie stunt frem og tog sig til hovedet. "Jeg vælger at lade vær' tak" Svarede han og folede armene over kors over brystet. Det var for langt ude, men hun havde ret. Normal havde hun bestemt ikke været, det var helt sikkert. Pigen creepede ham lidt ud for at være ærlig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i natten [Tristan] Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i natten [Tristan]   En tur i natten [Tristan] Icon_minitimeFre 21 Okt 2011, 23:00

Karina sukkede og fandt så et smil frem. Hun vendte sig igen mod ham og gik helt tæt på ham og så ham ind i øjnene med oprejste popiller. Han tirede hende. Hun lod en finger glide hen over hans kæbe "Godt så, tro hvad du vil" Hun så ham ikke i øjnene når hun berørte ham, men mere på hendes ene finger. Hun lyttede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i natten [Tristan] Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i natten [Tristan]   En tur i natten [Tristan] Icon_minitimeFre 21 Okt 2011, 23:38

Han greb fat om hendes hånd og flyttede den lidt væk inden han gav slip. Efter hans mening var det way too forward. "Og det er lige det jeg vil" Svarede han så og brød ikke øjenkontakt noget tidspunkt, selvom hendes opspilede øjne gav ham kuldegysninger. Han bed tænderne sammen inden under læberne. Der var noget ikke menneskeligt ved hende, men eftersom han intet bevis havde, kunne han ikke gøre noget ved det for nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i natten [Tristan] Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i natten [Tristan]   En tur i natten [Tristan] Icon_minitimeLør 22 Okt 2011, 02:56

Hun så overrasket på ham inden han slap hendes hånd. Da han havde sluppet den fik hun et smil på sine læber. Hun kunne drille ham nu. Hun havde hørt alt han havde tænkt mens hun havde rørt ham og det var rigeligt til at vide han ikke havde fundet ud af hvad hun var endnu. Han var ikke så hurtig som den anden dusørjæger hun havde været oppe imod. Han havde ikke tøvet da han havde set hendes katteagtige popiller og derfor havde hun nu ar på halsen. Hun gik helt tæt på ham igen og havde stadig sine katteøjne, hun kunne ikke komme af med dem når hun var opstemt. Hun lod to fingre vandre langsomt op af hans bryst og dermed høre alle hans tanker igen "Du er dusørjæger, har mange våben og en rimelig erfaring, Men aligevel har du ikke fundet ud af hvad jeg er endnu?" Hun så på hans bryst mens hun talte og rettede først sit blik mod hans da hun var færdig. Hun havde stadig fingrene mod hans bryst og vidste det ville iritere ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i natten [Tristan] Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i natten [Tristan]   En tur i natten [Tristan] Icon_minitimeLør 22 Okt 2011, 03:26

Han trådte et skridt tilbage og rev hendes hånd væk igen. Hvor var hun... provokerende.. Han kiggede hurtigt på hende. Det var jo ikke fordi han havde prøvet at regne det ud.
"Du er ikke vampyr, det er tydeligt at din krop ikke er død. En varulv ville aldrig lave de øjne. i hvert fald ikke en med æren i behold. Du udgiver ingen form for betryggende eller elskværdig aura." Mumlede han og sagde så bestemt. "Er du noget så er du dæmon." Det var først der han slap hendes hånd led igen.
"Rimelig erfaring? Det kan du gøre bedre.. Det er ikke en amatør du er oppe imod" Snerrede han tilbage af hende. Hun havde provokeret ham nok til at han ikke gad lege mr nice guy mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i natten [Tristan] Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i natten [Tristan]   En tur i natten [Tristan] Icon_minitimeLør 22 Okt 2011, 03:37

Karina grinte af ham "Ja, jeg har været oppe mod mange dusørjægere gennem tiden og de har prøvet at dræbe mig med det samme når jeg viser mine sande øjne" Hun lod en finger glide over sin egen hals hvor der var et aflangt ar, da hun talte om at blive dræbt. Hun så roligt på ham "Du er helt sikkert ikke amatør, men at jeg kan komme så tæt på dig gør dig ivertfald ikke til den bedste. Hedder du ikke Tristan? " Hun ville ikke lige med det samme afsløre hun kunne læse tanker ved berøring, det var lidt en test på hvor hurtig han var til at regne ting ud. Hun elskede at tire folk, og især når man kunne komme i livsfare ved det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i natten [Tristan] Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i natten [Tristan]   En tur i natten [Tristan] Icon_minitimeLør 22 Okt 2011, 03:41

Han grinede af hendes naive tanke gang og slog hovedet lidt tilbage.
"Jamen du har jo ikke skadet mig endnu? Det er nemt at holde en fjende på afstand, at holde dem tæt og forholde sig uskadt er det svære" Svarede han roligt og løftede et øjenbryn, uden at lægge skjul på at han var blevet mere selvsikker. Det var ikke for ingen ting at han var leder af dusørjægerne. Han var måske ikke hurtigt opfattende som mange andre, men det sagde ikke så meget. Desuden foretrak han at være sikker på at folk var væsner inden han gk i kødet på dem.
"Jo, Tristan.. Doesn't ring a bell? Tænkte jeg nok" Afsluttede han og rystede på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i natten [Tristan] Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i natten [Tristan]   En tur i natten [Tristan] Icon_minitimeLør 22 Okt 2011, 03:48

Karina så nysgerigt på ham efter han havde sagt det sidste "Jeg skader kun for at spise, og vil helst have de overlever, for så kan de jo bruges igen" Hun smilte stort og viste sine lange hjørnetænder, men de var ikke så lange som en vampyrs, det havde hun fået bekraftet. Hun smilte over ham "Det er der bare nogle der går mod os først, selvfølgelig når de er sikre på hvad vi er, men uden vi har gjort nogen eller noget undt" Hun så på ham med sine katteøjne og nu med hugtænderne fremme i et smil også.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i natten [Tristan] Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i natten [Tristan]   En tur i natten [Tristan] Icon_minitimeLør 22 Okt 2011, 03:54

han lavede en væmmelses fyldt grimasse af hendes tænder og havde hurtigt trukket en daggert fra sin bukselomme. Han holdt den roligt foran sig et par centimeter fra hendes hals.
"Få dem væk tak, tænderne" Sagde han så.
"Selvfølgelig gør de det, det er vores arbejde. Desuden kan vi være sikre på i skader mennesker, ellers ville i jo ikke leve." Fortsatte han og kiggede stadig forarget på tænderne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i natten [Tristan] Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i natten [Tristan]   En tur i natten [Tristan] Icon_minitimeLør 22 Okt 2011, 04:00

Karina smilte bare og så på ham "De er permanente, jeg har bare ikke smilet med åben mund hvor du har set det før" Hun lagde hovedet lidt på skrå og så nu på ham som et normalt menneske, lidt mindre tænder men ikke meget og med normale øjne "Ja, vi skader menneskene, men der er også nogle der er frivillige til at give blod, bare man er goe ved demud over, jeg har lavet blandt mennesker hele mit liv og har kun dræbt dem jeg fik besked på fra højere mmagter, jeg har ikke slået nogen ihjel med go vilje"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i natten [Tristan] Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i natten [Tristan]   En tur i natten [Tristan] Icon_minitimeLør 22 Okt 2011, 22:52

"Jeg har ingen interesse i hvor hellig du tror du er. Jeg finder dig fjendtlig indstillet og psykisk ustabil" Svarede han henkastet og rettede lidt på kniven i hans hånd for at gøre hende opmærksom på at den var der. Hun skulle ikke tro at hun kunne komme for tæt på. Hun virkede ikke specielt stærk af en dæmon, ikke noget der skræmte ham i hvert fald. Han ahvde været oppe imod værre..
"Måske burde du stoppe med at ligefrem sige til dusørjægere hvad du er, bare et tip?" Afsluttede han og rørte sig ikke fra stedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i natten [Tristan] Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i natten [Tristan]   En tur i natten [Tristan] Icon_minitimeSøn 23 Okt 2011, 09:56

Karina grinte over ham "Jeg elsker at leje med døden Tristan, derfor har jeg også alle de ar" Hun så på ham og blottede kort sin hals med an masse aflange hvide ar. Hun trådte et skridt tilbage og væk fra kniven. Hun så kort på den og smilte. "Måske er jeg ikke ret stærk eller gammel af en dæmon at være, men en knivkan jeg slippe fra" Hun så ham i øjnene og fik katteøjnene og tænderne frem igen. Hun havde fået en lyst til at smage ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i natten [Tristan] Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i natten [Tristan]   En tur i natten [Tristan] Icon_minitimeSøn 23 Okt 2011, 10:38

Han fnøs og trådte ligeledes et skridt tilbage. "Så er vi to, det er derfor jeg er i branchen. Du er tilsyneladende bare ikke lige så god til at lege den leg" Svarede han og nikkede imod de mange ar inden han kørte en hånd langs sin hals. Ikke et eneste ar efter bidmærker eller klør.
"En kniv kan også nemt undgås, men lad os nu så hvad jeg ellers kan kaste efter dig" Fortsatte han og prøvede som en lille opvarming bare at at slå ud med den ene næve imod hendes mave.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i natten [Tristan] Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i natten [Tristan]   En tur i natten [Tristan] Icon_minitimeSøn 23 Okt 2011, 10:46

Karina væste kort "I modsætning til dig er det ikke andres liv jeg lejer med, det er mit eget, jeg dræber ikke uden at have en rigtig god grund til det, og at være et andet væsen end menneske er ikke en stor nok grund" Hun tog fat i hans hånd og holdte den fast. Hun fik langsomt røde øjne, men stadig med de oprejste popiller "Og jeg går heller ikke at fortæller hvem som helst jeg er dæmon!" Hun skubbede hans hånd hen mod ham og slap ham igen "Du skal passe på vis du ikke vil have dit første ar" Hun så nu på ham med blodrøde øjne og lange tænder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i natten [Tristan] Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i natten [Tristan]   En tur i natten [Tristan] Icon_minitimeSøn 23 Okt 2011, 10:52

Han rystede på hovedet. "Jamen jeg dræber da ikke fordi i er anerledes, kun fordi at du er en tikkende bombe der er ved ske" Svarede han og tog sig ikke af det. Det sagde de alle sammen. De var så hellige, troede de da selv.
Han rev sin hånd til sig før hun kunne nå selv og slippe og svarede kæphøjt igen. "Du fortalte mig det før du vidste noget om hvad jeg var, er det ikke at fortælle det til en hver?" Hun behøvede ikke at svare. Spørgsmålet havde været retorisk.
"Hah! Det skulle ikke være det første, bare det første nogen havde lykkedes at lave på halsen.. Ikke at det kommer til at lykkedes dig. jeg er ikke det der ligner bange for dig" Han afsluttede og kiggede dirkete ind i de røde øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i natten [Tristan] Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i natten [Tristan]   En tur i natten [Tristan] Icon_minitimeSøn 23 Okt 2011, 10:58

Hun fik et smil på sine læber "Jeg kunne lukte ddu var menneske, og så har du dduften af hjern hængende over dig, enten havde du mange væben p¨å dig, eller også havde du for nyligt været i nærheden af dem. Så komikke at sig jeg ikke hvad hvad du var inden jeg sagde jeg var dæmon" Hun rettede sig lidt op efter hun havde stået lidt sammenkrøllet "Jeg vil ikke engang prøve at skade dig mere" Hun fnyste og gik så lidt bag ud og gik hen af molens kant.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En tur i natten [Tristan] Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i natten [Tristan]   En tur i natten [Tristan] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En tur i natten [Tristan]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» friskfanget # Tristan#
» På biblioteket - Tristan
» A New Book - Tristan
» På en bænk <> Tristan
» A wedding // Tristan//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: