Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En gå tur ved stranden - Hazz

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En gå tur ved stranden - Hazz Empty
IndlægEmne: En gå tur ved stranden - Hazz   En gå tur ved stranden - Hazz Icon_minitimeLør 08 Okt 2011, 22:40


Sted: Stranden:
Tid: 22:46
Dag/Dato: Lørdag 08.10.2011
Vejre: Dejlig lunt
Omgivelser: På denne tid af aftenen er det egentlig kun Christey.






Solen var på vej ned over vandet. Man kunne skimte den i horisonten. Den farvede himlen svagt lyserød, orange, lilla.
Ja, himlen havde et utal af farver, når solen var ved at forlade den. En lille bølge gled ind over strandkanten og efterlod sandet vådt og mudret. Et par muslingeskaller var skyllet med op på bredden, og lå nu i det våde sand.
Ensomme og forladte.



En skikkelse kom frem. Hun gik rundt i sandet på bare fødder.Pigen hvis navn Christey. Hun havde sine sko i hånden, og gik langs vandkanten. Hun spejdede udover horisonten og betragtede solen, som var på vej væk. Det var et pragtfuldt sted, og på denne tid af aftenen var her mennesketomt. Perfekt. Til aften, var Christey iført en blå og hvid blomstrede kjole. den gik lidt op over knæene. Når vinden blæste, virvlede den rundt om hendes hofter på en lettere forføret måde. Under kjolen havde hun en blå bikini, Skoene hun havde i hænderne var et par hvide ballerinasko, som hun havde taget af, inden hun begyndte at gå ud i sandet. Hendes lange mørke brune hår var løst, og havde en blåt spænde i den højere side. Den tynde sommerbrise som susede igennem hendes mørke brune hår så det stod let om hovedet på hende Det dansede i den svage vind, og indrammede hendes store, grønne/blå øjne,med lange smukke sorte øjenvipper, og de fyldige pink læber og den velformede næse. Under armen havde hun et håndklæde, som hun smed i sandet. Hun satte sig ovenpå det, og spejdede udover vandet. Et tilfreds suk kom ud af hendes mund.
"Skønt"sagde hun smilende og betragtede omgivelserne. Hun lukkede øjnene i et kort øjeblik, hvorefter hendes blik igen fangede vandet.
Hun havde lyst til at smide den blå kjole, og springe på hovedet ud i det. Men hun lod være. Christey plejede aldrig komme til stranden på denne tid, og i dag fik hun kun mulighed for det hvor hun skulle hen til hendes venindes fødselsdags fest i Werclare. Festen var ret sjovt og hyggeligt, og hvor festen var slut blev hun kørt af hendes veninde her ud på stranden for nyde havet lidt om natten.

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gå tur ved stranden - Hazz Empty
IndlægEmne: Sv: En gå tur ved stranden - Hazz   En gå tur ved stranden - Hazz Icon_minitimeLør 08 Okt 2011, 23:00

Hazz kom stille og roligt gående for sig selv han havde ikke det vilde han skulle nå sådan her i aften eller bare denne her dag har han ikke haft det vilde han skulle nå og alt sådan noget så han havde fået sig den der vanvittige idé at tage ned til stranden men hvorfor lige på denne her tid viste han ikke helt selv.
Han gik bare der på stranden for sig selv han var ikke sammen med nogen som helst lige nu og der så heller ikke til at være vildt mange folk på stranden nu men, han syns at han kunne se en eller anden form for skikkelse længere henne af stranden så den gik han stille og roligt hen efter for at se hvem der var den skikkelse.
Da han sådan kom længere hen mod skikkelsen så han det var en kvinde som gik med sine sko i hænderne og hvad hun nu ellers lavede og sådan han gik forsigtig vider "hej"sagde han da han tæt nok på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gå tur ved stranden - Hazz Empty
IndlægEmne: Sv: En gå tur ved stranden - Hazz   En gå tur ved stranden - Hazz Icon_minitimeLør 08 Okt 2011, 23:31

Christy betragtede kort omgivelserne. Hun elskede at være på stranden om natten, for der var meget mere smukt og stille om natten. Havet gjorde en glad når man var i det dårlige humør, men nu var hun lige frem ikke det dårlige humør. Hun var nu i det gode humør. Hun kiggede ned mod sandet og lod langsomt en hånd glide gennem det bløde sand, og gav langsomt slip på sandet så de langsomt glid mellem hendes finger. Hun smilede kort for sig selv og rejste sig op, og børstede lige hænderne. Hun gik imod vandet, og et lille tilfreds suk kom ud af hendes mund"Havet er Skønt"sagde hun lidt højt til man kunne høre det et sødt smil kom på hendes pink læber, og sprøjtede lidt vand op i luften. Hun små grinte lidt og bukkede sig ned og så sit spejlbilled i vandet. Hun kørte en hånd gennem vandet, og så sit spejlbilled. Hun lejede lidt med vandet, mens hun stille nynnede til en melodi. Hvor vandet langsomt stoppede med store bølger fik hun, øje på et skikkelse i vandet. Hun vendte sig om og fik øje på en mand. Hun smilede venligt"Hej"sagde hun smilende og betragtede ham kort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gå tur ved stranden - Hazz Empty
IndlægEmne: Sv: En gå tur ved stranden - Hazz   En gå tur ved stranden - Hazz Icon_minitimeSøn 09 Okt 2011, 02:24

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "hvad laver sådan en som dig her ude på den tid det kan jo være farligt for en smuk kvinde som dig"sagde han stille og roligt og slappede bare af mens han stod der og betragtede hende som hun så ud men, det var nu ikke det han gik efter ved en pige det var nu mere hvordan hun var som person og ikke af udsende og den slags for det var der mange som gjorde.
Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af mens han ventede på et svar fra hende af og sådan.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gå tur ved stranden - Hazz Empty
IndlægEmne: Sv: En gå tur ved stranden - Hazz   En gå tur ved stranden - Hazz Icon_minitimeSøn 09 Okt 2011, 03:23

Christey lavede en lille cirkel i vandet med sin pege finger. Hun smilede kort for sig selv, og vendte blikket mod manden med et lille smil på hende læber"Jeg ved godt at det farligt at være ude på denne tid, men prøv se dig omkring og himlen se hvor smukt det er. Det kan du altså kun nyde om natten"sagde hun og holde kort en pause"Vil du stoppe med at nyde det bare fordi det farligt at være her ude om natten. Jeg vil nyde det her jeg vil ikke luk mig inde, og hvis der en dag sker noget så må man se til det og gør noget ved det, og den dag kommer."sagde hun smilende og kiggede på ham"Hvad laver du så her?"Spurgte hun nysgerrig, og betragtede ham. Han var dog en flot fyr.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gå tur ved stranden - Hazz Empty
IndlægEmne: Sv: En gå tur ved stranden - Hazz   En gå tur ved stranden - Hazz Icon_minitimeSøn 09 Okt 2011, 07:32

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "mig jeg laver ikke det vilde her jeg gik mig bare sådan en lille tur også ende jeg her sammen med dig som du kan se"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af sammen med hende.
Han var helt roligt "og du har helt ret hvis der sker noget så sker det også må man tage hånd om det når det gør"sagde han med et smil på sine læber og han gav hende bare ret i det hele.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gå tur ved stranden - Hazz Empty
IndlægEmne: Sv: En gå tur ved stranden - Hazz   En gå tur ved stranden - Hazz Icon_minitimeSøn 09 Okt 2011, 07:35

Hun smilede bredt"Nemlig"sagde hun smilende og gik hen til manden og satte sig ved siden af ham, og rakte sin hånd i mod ham"Jeg hedder Christey"præsenterede hun sig selv med et venligt smil på læben"Og du er?"Spurgte hun nysgerrig, og kiggede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gå tur ved stranden - Hazz Empty
IndlægEmne: Sv: En gå tur ved stranden - Hazz   En gå tur ved stranden - Hazz Icon_minitimeSøn 09 Okt 2011, 08:19

Han kiggede på hende og tog hendes hånd "hyggeligt at møde dig Christey jeg hedder Hazz"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af sammen med hende som de sad der for sig selv.
han kiggede på vandet "vandet er nu flot på den her tid"sagde han og kiggede på hende "hvad syns du"spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gå tur ved stranden - Hazz Empty
IndlægEmne: Sv: En gå tur ved stranden - Hazz   En gå tur ved stranden - Hazz Icon_minitimeSøn 09 Okt 2011, 08:39

Christey smilede bredt og gav han hånd et blidtt klem og gav slip"Hyggeligt os at møde dig Hazz"sagde hun smilende og kiggede ud mod havet"Det rigtig rigtig flot"sagde hun og kiggede kort på ham og ud mod havet"Jeg får næsten lyst til at svømme"sagde hun"Hvad med dig?"Spurgte hun med et skævt smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gå tur ved stranden - Hazz Empty
IndlægEmne: Sv: En gå tur ved stranden - Hazz   En gå tur ved stranden - Hazz Icon_minitimeSøn 09 Okt 2011, 18:52

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "både og har jo ikke noget og svømme i lige her"sagde han med et smil på sine læber "men hvis du har noget så må du jo gøre det"sagde han og kiggede på hende også hen på vandet for det kunne jo godt se sjovt ud og sådan noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gå tur ved stranden - Hazz Empty
IndlægEmne: Sv: En gå tur ved stranden - Hazz   En gå tur ved stranden - Hazz Icon_minitimeSøn 09 Okt 2011, 19:42

Christey kiggede på ham med et smil på læberne" jeg vil gerne svømme"sagde hun og tog sit kjole af. Hun havde en flot krop med nogle gode former. Hun lagde kjole ved siden af ham og gik i mod vandet. Hun mærkede vandet og den var ikke så meget koldt som hun troede" vandet det er ikke koldt" sagde hun smilende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gå tur ved stranden - Hazz Empty
IndlægEmne: Sv: En gå tur ved stranden - Hazz   En gå tur ved stranden - Hazz Icon_minitimeSøn 09 Okt 2011, 19:51

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "okay"sagde han og rejste sig op og gav sig til at tage tøjet af og hans krop kom jo til syne under tøjet så han havde kun underbukser på nu og gik stille og roligt ud mod vandet før han så satte i løbe forbi hende og sprang på hovedet ned i vandet og alt det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gå tur ved stranden - Hazz Empty
IndlægEmne: Sv: En gå tur ved stranden - Hazz   En gå tur ved stranden - Hazz Icon_minitimeMan 17 Okt 2011, 04:33

Christey så ham tag tøjet af men vendte sig om og gik mod vandet. Hun begyndte langsomt at svømme, mens hun så sig lidt omkring.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gå tur ved stranden - Hazz Empty
IndlægEmne: Sv: En gå tur ved stranden - Hazz   En gå tur ved stranden - Hazz Icon_minitimeMan 17 Okt 2011, 04:35

Han kiggede på hende "er der noget galt"spurgte han stille og roligt og viste jo ikke hvad hun tænkte på. Han svømmede stille og roligt rundt for sig selv han var ikke den vilde typer der var vild eller noget som helst han var rolig i det og sådan noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gå tur ved stranden - Hazz Empty
IndlægEmne: Sv: En gå tur ved stranden - Hazz   En gå tur ved stranden - Hazz Icon_minitimeMan 17 Okt 2011, 04:38

Hun vendte sig om hvor hun hørte Hazz snakke til hende. Hun svømmede hen til ham"Nej der er ikke noget galt"sagde hun smilende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gå tur ved stranden - Hazz Empty
IndlægEmne: Sv: En gå tur ved stranden - Hazz   En gå tur ved stranden - Hazz Icon_minitimeMan 17 Okt 2011, 04:43

Han kiggede på hende med et smil "det var da godt der ikke var noget"sagde han stille og svømmede rundt om hende "hvad skal vi lave her i vandet"spurgte han stille og så på hende og viste ikke om hun vil lave noget mens de var i vandet det var op til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gå tur ved stranden - Hazz Empty
IndlægEmne: Sv: En gå tur ved stranden - Hazz   En gå tur ved stranden - Hazz Icon_minitimeMan 24 Okt 2011, 06:16

Hun kiggede på ham hvor han svømmede omkring hende"Du får lov til at bestemme, jeg ved det endelig ikke"sagde hun smilende, og så sig kort omkring.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gå tur ved stranden - Hazz Empty
IndlægEmne: Sv: En gå tur ved stranden - Hazz   En gå tur ved stranden - Hazz Icon_minitimeMan 24 Okt 2011, 06:25

"mig hvorfor skal jeg lige bestemme"sagde han og kiggede på hende "du skal da være med til at bestemme"sagde han og svømmede hende til hende og prikkede hende stille og roligt i siden "jeg vil ikke være ene bestemmer når vi er to til det"sagde han og begynde så stille og roligt og kilde hende på en venlig måde og heller ikke for hårdt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En gå tur ved stranden - Hazz Empty
IndlægEmne: Sv: En gå tur ved stranden - Hazz   En gå tur ved stranden - Hazz Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En gå tur ved stranden - Hazz
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: