Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Tja så er man her igen // Zean //

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Tja så er man her igen // Zean // Empty
IndlægEmne: Tja så er man her igen // Zean //   Tja så er man her igen // Zean // Icon_minitimeSøn 09 Okt 2011, 00:15

T: 22:30
Da: Torsdag
Dat: 16/7
O: En masse vænser og mennesker som der sidder lidt rundt omkring der inde
V: Det er meget overskyet men stadig lidt lunt i det
T: En sort top som der ligner mere end bh end en top og en lang lyserød nederdel som der starter ved navlen og helt ned til knæene og sa hun håret helt glat som på profil billedet.

Meriko var taget ned på værthuset igen for at se om det var lidt mere spændene den gang men det så ikke rigtig sådan ud for var lidt helt stille her til aften men det var nok fordi de ikke havde drukket sig meget endnu men det kom nok i løbet af aften.
Hun havde valgt at sætte sig oppe ved baren med en cola og rom da hun ikke havde lyst til det helt store for det var ikke sjovt at drikke sig fuld og så finde en eller anden død krop ved siden af sig næste morgen og man bare ikke kan huske hvad der lige var sket den aften for det havde hun prøvet en gang før og det var ikke vildt sjovt syntes hun. Hun kiggede stille rundt og sukkede lidt højt men det var svært at høje for musik som der bare spillede højt her til aften eller sådn var det nok hver aften men hvad vidste hun dog om det hun var her ikke så tit.
Hun vendte sig med ryggen til alle folk som der var der og drak lidt af sin drink og tog stille en smøg op men hun gad endelig ikke ryge den men tændte den alligevel da hun ikke havde nogle at snakke med og hun gad ikke rigtig finde sig noget at spise i aften for hun var nemlig ikke sulten her til aften så det blev nok i morgen eller sådan noget for der gik nogle gange flere dage hvor hun ikke spiste noget men ja sådan var hun jo bare. Hun tog et dybt sug mens hun lukkede øjne og slappede stille af i kroppen og pustede røgen lige så stille ud igen og lyttet lidt til de folk der var bag hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tja så er man her igen // Zean // Empty
IndlægEmne: Sv: Tja så er man her igen // Zean //   Tja så er man her igen // Zean // Icon_minitimeTirs 11 Okt 2011, 22:37

Han viste ikke helt hvorfor...
Han hade snuskede steder, men dette sted virkede ikke lige så snusket som så mange andre...Faktisk var her næsten hyggeligt. en anelse tomt, hvilket forhindrede ham i at lave alt for meget sjov uden rigtig at blvie opdaget.
Han så sig lidt omkring og gik så op mod baren.
På havde han nogle tilfældige kondisko, mørke jeans og en sort T-shirt.
Hans mørkebrune hår strittede en anelse og han burde vel også snart få det klippet lidt inden det blev for langt. Han satte sig tungt og bad bare om et eller andet drikkeligt. Han var ligeglad hvad.
Han havde ingen plan om at drikke sig fuld i dag. Eller noget andet.
Han havde bare været ude og gå, som altid, for at tænke lidt, han havde stadig nogle småproblemer han ikke havde fundet en løsning på. Han drak lidt af den øl fik serveret, selv om han aldrig havde brudt sig om øl o så sig lidt omkring igen.
Her stank af menneske...MEn en lugt af dæmon var her også. Hans øjne faldt på en kvinde der sad lig ei nærheden...Nå pyt. Han var vel ikke den eneste der trængte til et puste rum...eller havd hun nu laved.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tja så er man her igen // Zean // Empty
IndlægEmne: Sv: Tja så er man her igen // Zean //   Tja så er man her igen // Zean // Icon_minitimeTirs 11 Okt 2011, 22:50

Meriko sad bare med lukket øjne og slappede bare stille af i hele kroppen og holdte stille om sit glas med den ene hånd og holdte sin smøg i den anden hånd. Hun drak lidt mere af sin drink og tog et sug til af sin smøg og pustede stille røgen ud igen efter lidt tid. Hun lagde ikke mærke til en skid da hun bare sad i sine tænker med lukket øjne så hun ville ikke opdage en skid andet end en lugt hun kunne kende. Dæmon!
Hun åbnede stille sine øjne og kiggede lidt rundt og fik øje på en mand der ikke sad vildt langt fra hende og hun var helt sikker at det var ham der var dæmonen for han virkede som om han var lidt nede men ja hvor skulle hun vide det fra for hun kendte ham ikke men hun havde endelig lidt lyst til at snakke med ham men vidste ikke helt om hun skulle gøre det. Hun sukkede og valgte at rykke sig tættere på ham og hun stoppede da der var to stole mellem dem og smilede stille til ham "Hej" sagde hun stille og tog et sug af sin smøg og slukkede den stille nede i askebæret og pustede stille røgen ud igen den anden vej af hvor han sad for hun ville ikke bare puste den op i hovedet på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tja så er man her igen // Zean // Empty
IndlægEmne: Sv: Tja så er man her igen // Zean //   Tja så er man her igen // Zean // Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 03:04

Han havde snart set væk igen og sad lidt i sine egne tanker, da han bemærkede hun havde rykket sig tættere på.
Han så kort på hende, da hun også sagde noget til ham. Nå ja, dæmonerne måtte vel holde sammen...der var så mange af alle de andre racer, det var næsten sjældent han mødte en anden dæmon. Det var næsten...hyggeligt.
"Godaften" svarede han roligt og tog endnu en tår af sin øl. elendigt. de viste åbenbart ikke meget om at lave en god øl...Han sukkede. Mennesker! Der var så mange af dem...over det hele. sjældent fred. Især havde man ikek fred når de mente de skulle blande sig i alt muligt.
Nå pyt.
Han så lidt på hende igen.
"Hvad laver man så her, på en aften som denne?" ikke fordi der var noget specielt ved den. Men det var stadig lidt lunt og forholdsvis et godt vejr at jagte på eller lave noget sjovt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tja så er man her igen // Zean // Empty
IndlægEmne: Sv: Tja så er man her igen // Zean //   Tja så er man her igen // Zean // Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 03:13

Meriko smilede stille til ham og kiggede lidt på sin drink og trak lidt på skulderne "Tja kom bare her han for at se om der var nogle spændene folk men ja det synes jeg ikke helt der er endnu for her er næsten kun mennesker" sagde hun stille og kiggede lidt rundt på alle de mennesker der sad rundt om dem og sukkede lidt højt af dem for de var jo over alt og de snakkede altid så højt.
Hun kiggede over på ham igen og smilede lidt så stille "Hvad med dig selv hvis man har lov til at spørge?" spurgte hun lige så stille om og drak lidt mere af sin drink og slappede af i kroppen og smilede lidt for sig selv og kiggede stille ned i sit glas og lade mærke til hun næsten intet havde tilbage så hun bestillede en ting rom og cola for hun var ikke så til så meget andet sprut.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tja så er man her igen // Zean // Empty
IndlægEmne: Sv: Tja så er man her igen // Zean //   Tja så er man her igen // Zean // Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 03:21

Han nikkede lidt. Han lod blikket glide rundt mens hun snakkede, men han viste godt hun havde ret.
"Ja...det er trist...mennesker har ikke så meget at byde på" bartenderen så lidt undrende på dem, men satte dog ikke spørgsmål.
"Tja...kom bare forbi..." han trak lidt på skuldrene
"Og tænkte jeg lige så godt kunne gå ind og få lidt at drikke nu jeg alligevel var her" han smilte svagt og drak resten af sin øl i nogle store slurke, men uden det virkede grådigt eller ucharmerende.
Han bad om noget nyt, en drink af en art...Og fik heldigvis noget der ikke var øl.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tja så er man her igen // Zean // Empty
IndlægEmne: Sv: Tja så er man her igen // Zean //   Tja så er man her igen // Zean // Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 04:12

Meriko smilede stille og kiggede ned på sit nye glas og tog stille fat om det "Nårh det er ligesom med mig" sagde hun stille og tog en lille tog af sin drink og lavede et sjovt ansigt da hun kunne smage at der var mere rom i end før. Hun sat hurtigt sit glas og skubbede det stile væk og sukkede lidt højt over at der var nogle der prøve at drikke hende fuld. Hun kiggede stille rundt og så nogle fyre sidde og grine af dem men hun himlede bare med sine øjne og kiggede stille over på ham igen "Jeg hedder forresten Meriko" sagde hun stille og rakte stille hånden over til ham for at hilsen på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tja så er man her igen // Zean // Empty
IndlægEmne: Sv: Tja så er man her igen // Zean //   Tja så er man her igen // Zean // Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 06:33

Han så kort på de unge fyre, men uden rigtig at reagere på dem. De interesserede ham ikke.
Han så lidt på hende han gav sjældent hånd. faktisk aldrig. Det var noget mennesker gjorde, troede sikkert man så var venner...men det var det vel også...en bekræftelse på at man ikke ville gøre hinanden noget lige nu. For det meste.
Han tøvede endnu en tid og besluttede sig så for ikke at besvare håndtrykket.
"Jeg er Zean...Og inden du stempler mig som en skidt fyr...Jeg har intet imod din hånd. Jeg giver bare ikke håndtryk" sagde han og tog en tår af sin drik. Han havde lyst til...at lave ballade...måske snuppe en lille sjæl på vejen...det han nu plejede at bruge sin nat på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tja så er man her igen // Zean // Empty
IndlægEmne: Sv: Tja så er man her igen // Zean //   Tja så er man her igen // Zean // Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 06:38

Meriko trak stille på skulderne og tog sin hånd til sig igen "Det er helt iorden Zean" sagde hun stille og smilede venligt og kiggede bare ned i bordet for hun havde endelig ikke lyst til mere at drikke for der ville sikkert også komme noget sprut i det for hun kendte jo menneske fyre for de var altid så barnlige når de skulle prøve at drikke nogle fulde for det gik aldrig godt for selve personen.
Hun kiggede lidt over på ham og smilede stille men sukkede efter lidt og kiggede ned i bordet igen da hun syntes at det var lidt kedeligt her for der skete jo ikke en skid syntes hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tja så er man her igen // Zean // Empty
IndlægEmne: Sv: Tja så er man her igen // Zean //   Tja så er man her igen // Zean // Icon_minitimeTors 13 Okt 2011, 06:41

Han drak hurtigt resten og hoppede op af stolen.
Han så sig kort omkring mens han rullede kort med skuldrene.
"Nåe...Jeg tror efterhånden jeg er ved at være lidt sulten...Her er desværre ikke så mange mennesker, men vil du være med til lidt sjov alligevel?" spurgte han og så kort på hende.
Som regl når han kedede sig for meget begyndte han bare at pine et par mennesker. Ren galskab ville nogen nok kalde det...men blev man ikke også det, bare lidt, når man havde levet så længe?
Selv vilel han ikke kalde sig gal...Det var andres meninger. eller noget.
Han lod blikket glide hen på de unge drenge fra før. DE kunne blive ret så forskrækkede...og det kunne være ret så sjovt.
Bartenderen så en anelse nervøs ud pludselig, ved Zeans ord.
"Sulten? Vi sælger lidt mad..." han så lidt mellem dem...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tja så er man her igen // Zean // Empty
IndlægEmne: Sv: Tja så er man her igen // Zean //   Tja så er man her igen // Zean // Icon_minitimeTors 13 Okt 2011, 06:54

Meriko smilede lidt stort og nikkede hurtigt og rejste sig lidt frækt op for at få drengendes opmærksomhed "ja jeg har nogle jeg lige skal havde en snak med" sagde hun lidt lumsk og gik frækt over mod dem og lænede sig hen over bordet og kiggede lidt rundt på dem alle "Hvad er det jer der prøver at drikke mig fuld?" spurgte hun lige så stille om og gjorde bare alt for de skulle holde deres øjne på hende for så kunne Zean jo gøre hvad han havde lyst til imens hun underholdede dem lidt.

Drengene kiggede lidt på Zean og hviskede stille til hinanden om at han ligner en eller anden idiot som der tror at han kan få Meriko men de holdte hurtigt op med at snakke da hun rejste sig op og de sad alle med åben mund og store øjne. Frederik som der var 'lederen' ved dem lænede sig bare tilbage og kiggede lidt frækt på hende "Ja det kan da godt være men hvad vil du gøre ved det?" spurgte han stille om og Mads, Søren og Jeppe kiggede bare med store øjne på hendes bryster og røv og de prøvede også at tage lidt på hende men det gik ikke vildt godt for dem desværre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tja så er man her igen // Zean // Empty
IndlægEmne: Sv: Tja så er man her igen // Zean //   Tja så er man her igen // Zean // Icon_minitimeTirs 18 Okt 2011, 05:43

Han grinte lidt af det. Som regl viste folk ikke hvad han snakkede om når han spurgte. De så bare forvirret eller forventende på ham, på at han satte noget i gang som de kunne have det sjovt af. Hvilket godt kunne være en udfordring, men så gjorde han abre det han syntes var sjovt...Og endten skræmte folk væk eller fik dem til at se på ham som var han lettere gal.
Han lod blikket glide rundt. Der var guf i Meriko. Ikke seksuelt, selv om han ikke tvivlede på det, hun virkede som en kvinder der viste hvad hun ville og det havde altid givet lidt ekstra point hos ham. Men som i at hun ikke var bange for at tage et initiativ. eller gøre noget. Nogen var tit handlingslammet vis det var.
Ganske fornøjeligt. Han kiggede lidt på bartenderen.
"Kan du se? Det er sådanne kvinder man burde samle på..." han trak svagt på skuldrene for at forvirre, hvilket hjalp.
Han havde bemærket drengenes blikke på ham før og følte lyst til at være med...Han viste ikke helt hvilken indfaldsvinkel der ville være bedst. Måske lege sur kæreste der føler lyst til at slå dem for deres narrestreger? Det kunne være sjovt, men han var alligevel ikke sikker på hvad Meriko ville sige til den ide.
Han endte med bare at gå der hen, stilte sig ved siden af Meriko med armene over kors og så truende på alle drengene...Så måtte de tage det som de ville. Hvilket sikkert ville se morsomt ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tja så er man her igen // Zean // Empty
IndlægEmne: Sv: Tja så er man her igen // Zean //   Tja så er man her igen // Zean // Icon_minitimeOns 19 Okt 2011, 07:00

unskyld men meriko du skrev til mig at du ikke kunne skrive over ti linjer og det har du lige gjort men jeg har linket her http://deploratus.heavenforum.org/t5624-fest-for-en-nat-meriko-privat
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tja så er man her igen // Zean // Empty
IndlægEmne: Sv: Tja så er man her igen // Zean //   Tja så er man her igen // Zean // Icon_minitimeLør 22 Okt 2011, 06:32

//undskyld...men kan i ikke føre jeres snak over PM? Da dette er et emne...//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tja så er man her igen // Zean // Empty
IndlægEmne: Sv: Tja så er man her igen // Zean //   Tja så er man her igen // Zean // Icon_minitimeLør 22 Okt 2011, 21:03

Meriko kiggede lidt rundt på drengene med et lidt uskyldigt blik og lænede sig lidt mere frem over for at drille dem lidt mere. Hun slog dem over fingerne når de prøvede at tage lidt på hende for det ville hun ikke havde at de skulle gøre. Hun ventede lidt på at Zean ville finde på en rolle ti selv og håbede nu lidt at han ville være den sure kæreste som der bare ikke delte sin kvinde med nogle.
Hun kunne høre han gik tættere på dem men lod som ingenting "Jamen hvorfor tilbyde i mig ikke på drink her nede drenge?" sagde hun lidt sexet og kiggede stille over mod Zean og rejste sig stille op og spillede lidt bange og uskyligt "Skat hvorfor ser du så sur ud?" sagde hun lidt bange og gik stille over til ham og kyssede ham blidt på kinden "Bare spil med på det for skal nok sørger for at der er noget du kan blive sur over" hviskede hun stille ved hans øre og gik stille tilbage igen og sat sig på skøde af Mads og kiggede lidt rundt på drengene og smilede bare lidt frækt til dem.

Frederik kiggede med meget store øjne på hendes bryster da hun lænede sig mere frem og prøvede at tage lidt på dem men tog hurtigt hænderne til sig da Zean kom over og stod og kiggede på dem. De lænede sig bare tilbage alle sammen og kiggede bare ligeglad på ham men blev lidt overraskede over at hun kaldte ham 'skat' for var de virkelig kærester? Hun fortjente jo en der var bedre eller nemmer en af dem for de ville være meget bedre end ham.
Mads lagde store øjne da hun sat sig på hans skød og fik stivert på men prøvede at skjule det så godt han kunne men det var nu lidt svært da hun jo sad på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tja så er man her igen // Zean // Empty
IndlægEmne: Sv: Tja så er man her igen // Zean //   Tja så er man her igen // Zean // Icon_minitimeTirs 25 Okt 2011, 01:03

hun var altså frisk på mere end man skulle tro. Genialt.
Han var lige ved at smile, men stoppede sig selv. Han var den sure kæreste nu. Ikke en smilende dæmon.
Han gik helt hen til bordet og lod blikket glide over drengene. Hans øjne var...kolde, truende. Ikke nogen man lige slap udenom.
"Drenge, drenge, drenge..." hans stemme var lav, men der var ingen tvivl om at det ikke passede ham, det her.
Han sendte Meriko et hurtigt blik da hun jo også selv lagde op til dem. Men det var ikke hende der skulle have skylden. Det var drengene.
"Har i overhoved nogen ide om hvad i laver? Og hvem i laver det med?" han så direkte på Frederik, som så ud til at styre det hele...Og var lidt beklemt ved situationen.
"Lad mig sige det på en anden måde...Hende her..." han gjorde en gestus mod Meriko
"...Er min pige. Fik i den? MIN pige!" han lænede sig pludseligt ind over bordet mens han så direkte ind i øjnene på Frederik, drengen Meriko sad på. Han brugte sin evne og lod sig glide ind i hovedet på ham...dette ville blive sjovt.
"Så derfor er det ikke acceptabelt det i gør, at lægge an på min pige, for jeg passer på hende og nægter at slippe hende til nogle liderlige teenagere som jer!" han virkede pludselig meget vred, da han ld blikket glide over de andre drenge.
"Så...lader i hende være? Eller vil i slås?" spurgte han så direkte. Han håbede ikke de var for store kyllinger, det var altid sjovt at slå lidt til nogen...Men han fik jo så også en god mulighed for at bruge sin evne. Og det ville sikkert for alvor skræmme dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tja så er man her igen // Zean // Empty
IndlægEmne: Sv: Tja så er man her igen // Zean //   Tja så er man her igen // Zean // Icon_minitimeTirs 25 Okt 2011, 06:35

Frederik grinede højt af Zean og tog fat i Meriko og hev hende hen til sig så hun lå hen over ham og Jeppe og de holdte hende nede mens han kiggede ligeglad på Zean "Altså hvis det er din pige må du jo heller tage hende inden vi begynder at pille lidt" sagde hun lidt frækt men mest på en lidt drilsk måde. Mads, Jeppe og Søren kiggede lidt bange på Zean for de var nu ikke helt glade for det her men det var jo hende der havde lagt op til det her eller det var måske dem med at prøve at drikke hende fuld som de endelig godt vidste var en dårlig ide men det var Frederik der så gerne ville.

Meriko smilede stille og kiggede bare på Zean og skulle til at sige noget men nåede det ikke før hun lå hen over to af drenge og det overraskede hende meget at de gik så hurtigt til den men det gjorde hende også lidt bange for det var fint nok at lege lidt med dem men de skulle ikke bare tage for sig så hun sat sig op og gav Frederik en lussinge som der gav et stort rødt mærke og hun kiggede meget vredt på ham "Hey du jeg skulle kun drille min kæreste lidt så lad hver med at bare lægge mig og 'tage' for jer" sagde hun rart surt og prøvede at komme igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tja så er man her igen // Zean // Empty
IndlægEmne: Sv: Tja så er man her igen // Zean //   Tja så er man her igen // Zean // Icon_minitimeTirs 25 Okt 2011, 17:25

Han gik over og hev Meriko op, fra sin plads på Frederik. Så hun nu stod op.
Han greb fat i kraven på Frederik og hev ham op og stå, men slap ham ikke, han hev ham helt op til sig og mærkede hvordan han faktisk var ved at blive vred....
"Uhhh....du har virkelig rodet dig ud i problemer...og ved du hvad? Jeg hader nåde" han slap Frederik, men samtidig spændte han ben for ham så hna væltede ned på ryggen.
Tjeneren eller bartenderen eller hvad han nu var for en, kom hurtigt til.
"Skal i slås, så gå udenfor!" bad han, så bestemt han kunne.
Zean så kort på ham og trak på skuldrene.
"Der er varmere her" svarede han ligegyldigt og så på Frederik. I det samme valgte han at bruge sin evne. Han valgte at Frederik skulle mærke smerte hele vejen ned gennem rygraden...For fra rygraden plejede det at følge nerverne ud til resten af kroppen.
I mens så han over på de andre 3.
"Nå...Mens jeres leder, en sølle en, ligger og vil skrige af smerte, hvad så med jer? Vil i stadig lægge op til min kæreste eller har i forstået lektien?" spurgte han truende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tja så er man her igen // Zean // Empty
IndlægEmne: Sv: Tja så er man her igen // Zean //   Tja så er man her igen // Zean // Icon_minitimeOns 26 Okt 2011, 21:20

Meriko kiggede lidt overrasket på Zean og vred sig lidt og gik stille om bag Zean og lagde sine hænder på hans skulder for at berolige ham lidt "Rolig nu skat du skal ikke op og slåes med sådan nogle svare små drenge" sagde hun lidt drilsk og kiggede stille frækt rundt på dem for at få dem til at hjælpe Frederik og hun håbede det ville hjælpe for det her var meget sjovt syntes hun. Hun kiggede på ham der giver drinks og gik stille over til ham og lænede sig lidt op af ham "årh hvor er du kedelig for vi har da ikke lyst til at stå der ude i kulden" sagde hun lidt frækt og bed ham i øreflippen og gik stille tilbage igen og sat sig lige ved siden af Mads.

Frederik så hvordan Zean red Meriko væk fra sig og tog armene ud til hvad side og skulle til at sige noget men han nåede det ikke før han havde hevet op og holdte ham oppe "Slap dog lige af makker!" råbte han til ham og prøvede at komme fri fra hans gab og kunne mærke at han blev sluppet men han spendte ben så han faldt om på ryggen og tog stille til den og vred sig lidt og bed smerterne i sig selvom det var svært for ham for det gjorde bare mega ondt på ham. Jeppe og Søren rejste sig hurtigt op og hjalp Frederik op igen og kiggede på Zean "Slap af det var hende der lagde op til alt det her" sagde de rart sure mens de kiggede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tja så er man her igen // Zean // Empty
IndlægEmne: Sv: Tja så er man her igen // Zean //   Tja så er man her igen // Zean // Icon_minitimeTors 27 Okt 2011, 06:02

Han lod som om han et øjeblik blev beroliget af Merikos berøring, men lige så snart hun bevægede sig videre til bartenderen, begyndte han igen.
"Er i nu også frække?!" snerrede han vredt og lod Frederik slippe for smerten et øjeblik. Kun inden han overtog hans krop...men på sådan en måde at han stadig kunne føle, høre og se. resten styrede Zean.
Frederik hev sig pludselig fri og gik amok på den ene ven. slog og sparkede ud efter ham...
Zean smilte bare og så på de andre.
"Well...der findes ting i denne verden som i ikke vil forstå...Men forstå dette: fortsætter i, fortsætter jeg. og tro mig..jeg elsker at påføre andre smerte...Jeg har ret god øvelse i det efter en del år" han smilte bare, ligeglad med om de fattede noget eller ej.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tja så er man her igen // Zean // Empty
IndlægEmne: Sv: Tja så er man her igen // Zean //   Tja så er man her igen // Zean // Icon_minitimeTors 27 Okt 2011, 07:20

Meriko fløj op fra sofaen da Frederik der begyndte at slå og sparke ud mod sine venner og kiggede på Zean og kunne godt mærke at det var ham der styede ham. Hun stillede sig op af Zean ene siden og kiggede lige så stille op på ham med et lidt uskyldigt men kært blik "Skat vær nu sød det er jo kun små børn" sagde hun roligt mens hun kiggede op på ham og begyndte stille at nusse hans brystkasse med sine negle mens hun kiggede lidt rundt på de folk der sad rundt om dem som der var der ved at løbe deres vej for de ville helst ikke være med og det kunne Meriko nu godt forstå med den måde Zean kunne styre folk på for det var lidt skræmmende.

Drengene blev alle bange da Frederik begyndte at bevæge sig helt sygt for han kunne jo ikke selv lide at han ikke kunne styre sin krop og han var ikke glad for at slåes med Søren for han var den svageste af dem. Mads rejste sig hurtigt op og prøvede at gå stille bagud for at komme væk fra dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tja så er man her igen // Zean // Empty
IndlægEmne: Sv: Tja så er man her igen // Zean //   Tja så er man her igen // Zean // Icon_minitimeFre 28 Okt 2011, 04:29

Han grinte lidt og så på Meriko. Hans blik var ikke helt så...venligt som før. mere koldt. dog ikke rettet mod hende...
"Jamen sødeste...du ved da godt de ikke vil lade dig være, medmindre jeg viser det er alvorligt" svarede han næsten lidt for sødt.
Han så direkte hen mod mads.
"Hej, du? Hvor skal du hen? Rigtige mænd bliver og får den røvfuld han fortjener...især når han selv har været med til at starte" Frederik stoppede med at slå løs på søren og gik nu over mod Mads. Han kunne ikke selv styre det og det var jo også meningen.
Han kunne godt tænke sig en sjæl faktisk...en dejlig en, en ung en...en af drengenes. Han begyndte at mærke efter deres sjæle, hvilken en virkede mest tiltrækkende? Sørens var overraskende udskyldig...en lille dreng der bare fulgte med de store drenge. Ham skulle det ikke være. Frederiks gad han heller ikke og mads var for fej. Eller...tja, Frederiks kunne være ret sjov at tage...men først når han havde tigget om nåde...så han rigtig kunne føle dne magt, hans evne kunne give ham...
Han grinte svagt.
"Ingen rører min pige uden lov!" han bemærkede kun svagt hvordan folk flygtede. han var som regl ligelgad med sine omgivelsers reaktion. så længe han selv havde det sjovt og intet truede ham. og det var der jo ikke lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tja så er man her igen // Zean // Empty
IndlægEmne: Sv: Tja så er man her igen // Zean //   Tja så er man her igen // Zean // Icon_minitimeFre 28 Okt 2011, 21:12

Meriko sukkede stille og kiggede lige så stille på Zean og nikkede "Det ved jeg godt men det er jo kun små drenge som der ikke ved bedre" sagde hun lige så kært hun kunne og kiggede lidt på Jeppe og derefter hen på Mads som der var på vej væk fra dem og rystede stille på hovedet over ham "Jeg troede at du ville være med til alt det sjove men du stikker bare af ligesom alle andre drenge gør" sagde hun lige så stille mens hun kiggede charmende på ham.

Mads stoppede hurtigt op da han kunne høre hvad Zean sagde og var lidt sur over det men blev bare mere sur da Meriko snakkede om at han bare var en svag dreng som der ikke kunne slå fra sig "Jeg er en lille svag dreng men der er ingen grund til at slåes synes jeg" sagde hun hårdt og fast mens han kiggede på Frederik som der kom tættere på sig og gjorde sig klar til at slåes med ham selv om han godt kunne se på ham at det ikke var ham selv mere. Frederik prøvede virkelig at kæmp imod denne kræft som der bestemte over hans krop for der irriteret ham virkelig meget at han ikke kunne gå som han ville og gøre det han ville for han kunne intet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tja så er man her igen // Zean // Empty
IndlægEmne: Sv: Tja så er man her igen // Zean //   Tja så er man her igen // Zean // Icon_minitimeLør 29 Okt 2011, 19:02

Zean grinte bare svagt.
"Nyd nu hinandens selskab så længe i har den!" sagde han og fik Frederik til at tage fat i Mads og slå lidt til ham...
Men dette måtte snart få en ende...og det skulle det også nok når han tog en sjæl. Han gik over mod Frederik mens han og MAds sloges lidt...Åh, det var næsten kært.
"Well..." han greb at i frederik og lod ham få sin vilje tilbage.
"Nu må du pænt sige farvel til dine venner...Og i?" han så rundt på de andre
"...Må pænt sige farvel til frederik..." han smilte endnu en gang og grinte lidt...
"Nu er det vist på tide vi afslutter det..." og i det øjeblik mærkede han Frederiks sjæl, han greb nærmest fat i den og trak den til sig.
Frederik sprællede nok lidt uden at vide hvad der enlig foregik.
"ingen nåde..." mumlede han til sidst og spiste han sjæl. sugede den direkte til sig.
Han smed den døde krop på gulvet.den krop der nu var kold og død, uden folk ville kunne finde dødsrsagen...ligesom med mnge andre lig i diverse byer her omkring.
"Hvem er næste?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tja så er man her igen // Zean // Empty
IndlægEmne: Sv: Tja så er man her igen // Zean //   Tja så er man her igen // Zean // Icon_minitimeTors 10 Nov 2011, 19:28

Meriko kiggede med lidt store øjne på Zean og nød endeligt lidt det han gjorde mod de andre for det var rart sjovt at se på men hun ville gerne selv havde noget at spise snart så da han var færdig med Frederik rejste sig stille op og gik over mod ham "Jeg vil også gerne havde lidt at spise så gem nu lidt til mig" sagde hun skummelt og kiggede stille rundt på de andre med lidt mørke øjne. Hun vidste ikke selv at hun kunne få mørke øjne for hun havde ikke selv lagt mærke til det.

Frederik undskylde hver gang han slog Mads for han var ikke glad for at slog sine venner men da han endelig fik sin vilje igen kunne han mærke Zeans hænder på sig og blev lidt bange for hvad der ville ske nu for han vidste ikke hvem de var længere for han kunne nogle syge ting og Meriko fik mørkere øjne og det skræmte dem alle sammen.
De andre kiggede på Frederik mens han bare blev helt slap i kroppen og lå bare på der gulvet og de prøvede at komme væk fra dem.

//Undskyld fordi der er gået så lang tid men har ikke haft det så godt her på det sidste//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tja så er man her igen // Zean // Empty
IndlægEmne: Sv: Tja så er man her igen // Zean //   Tja så er man her igen // Zean // Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tja så er man her igen // Zean //
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Zeeman-
Gå til: