Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Forfulgt...( Åbent emne )

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Forfulgt...( Åbent emne ) Empty
IndlægEmne: Forfulgt...( Åbent emne )   Forfulgt...( Åbent emne ) Icon_minitimeSøn 09 Okt 2011, 20:45

Sted: En gyde ved markeds pladsen
Omgivelser: Væsner udenfor gyden
Tid: 01:30
Vejr: klart med stjerner
Påklædning: En sort kjole og en sort kappe..

En ung pige stod i en gyde med hugtænderne boret ned i en ung mands hals. Pigen var Catherine og hun var desværre i dårligt humør. Catherine nød følelsen af Mandens smerte og den behagelige følelse bredte sig i hele hendes krop. Hun trak sig tilbage og gav den næsten livløse dreng en lussing der fik ham til at blive bevidstløs. Drengen var blevet skåret i og nu gad Catherine ikke lege mere så hun gik ud fra gyden og smilede. En ung pige stødte ind i Catherine og Catherine snerrede dybt. Pigen skreg og skyndte sig videre. Catherine fattede ikke hvor det dårlige humør kom fra men hun nød det virkelig. Hun følte det dejligt at for en gang skyld levede hun fuldt ud som en Vampyr. Hun holdt blikket nede da hendes blik var rødt. Hun smilede bredere og hendes hugtænder kom til syne. Hun hørte nogen der styrtede imod hende men gik ligeså afslappet. Hun var ude af markeds pladsen og der var ingen mennersker eller væsner herude bortset fra dem der fulgte efter hende. Hun lod som om hun ikke havde hørte dem men da hun hørte lyden af en sølvkugle der blev skudt ved siden af hende knurrede hun og vendte sig om for at se en række mennesker i sort tøj med pistoler. "Læg dig ned Vampyr " Sagde En af Mændende. Catherine knurrede dybt og lod være. " Hvorfor skulle jeg høre efter sølle mennesker " Snerrede hun vredt. " Vi har sølvkugler " Sagde en anden mand. Hun knurrede og faldt på alle fire da hun forvandlede sig til en Puma. Hun knurrede vredt og nogle af menneskerne flyttede sig hurtigt da hun var så mange gange større end en normal puma. " Du må meget undskylde , bare lad os gå " Sagde en kvinde og sænkede sin pistol. Catherine tog chancen og i et spring var hun henne ved kvinden. Hun bed halsen over på hende og vendte sig snerrene ud mod de andre mennesker der langsomt gik væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forfulgt...( Åbent emne ) Empty
IndlægEmne: Sv: Forfulgt...( Åbent emne )   Forfulgt...( Åbent emne ) Icon_minitimeSøn 09 Okt 2011, 20:53

Mulan hade hørt at Cath. Var på marke og hun ville hen og se til for Mulan hade mærke Cath´s dårlige humør, og så kom Mulan frem til hende og mennsken " hey lad hende være i fred i rør hende ikke. og søde slap af jeg er her nu " sagde Mulan og tog om puman så hun kunne mærke at Mulan, var det hos hende og så rette hun sig op og pifte og lidt efter kom Sno løben i mod dem. Mulan var en rigtig ven og beskydter for Cath " hvorfor er i efter hende hun har bare en, meget dårlig dag det for skal i lade hende være i fred " sagde Mulan
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forfulgt...( Åbent emne ) Empty
IndlægEmne: Sv: Forfulgt...( Åbent emne )   Forfulgt...( Åbent emne ) Icon_minitimeSøn 09 Okt 2011, 21:01

Catherine snerrede da Mulan kom hen til hende men hun slappede efterhånden af da Sno kom. " Hun dræbte vores gode ven så hvorfor skulle vi lade hende være " Råbte en af mændene. Catherine var tæt på at fare på dem igen men stoppede sigselv i samme øjeblik. Hun knurrede dybt af dem og de yngste kvinder og mænd gik længere bagud. Hun var rasende men det at Mulan og sno var der hjalp hende en del. Hun snerrede stadig men det stoppede da hun forvandlede sig tilbage. Hendes orange/blonde hår lignede en høstak..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forfulgt...( Åbent emne ) Empty
IndlægEmne: Sv: Forfulgt...( Åbent emne )   Forfulgt...( Åbent emne ) Icon_minitimeSøn 09 Okt 2011, 21:13

" hun gøre det ikke med vilje. Hun har en dårlig dag hvordan vil i ikke ha det vis i blive jaget og forsøget dræbet være eneste dag, det er sådan hun hade det og hun er min bedste ven og vis i rør hende. Kan i være sikke på at jeg komme efter jer ellers så gøre Sno min ulvehan, for den beskydte båre Cath og mig " sagde Mulan
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forfulgt...( Åbent emne ) Empty
IndlægEmne: Sv: Forfulgt...( Åbent emne )   Forfulgt...( Åbent emne ) Icon_minitimeSøn 09 Okt 2011, 21:16

Catherine gik hen mod en af mændene og manden stivnede. Hun tog fat i hans ansigt og lagde det på skrå. Manden forsøgte at lade være med at røre sig men skreg da Catherine satte hugtænderne i halsen på ham. Hun sugede alt hans blod op på under et sekund. " Mulan jeg vil selv ordne det her " Sagde Hun og i en hurtig bevægelse døde 5 mennesker til. Resten flygtede og da de var gået var Catherines røde blik det ondeste man ville få at se i evigheden..



// Må Abaddon/Rafael Være med //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forfulgt...( Åbent emne ) Empty
IndlægEmne: Sv: Forfulgt...( Åbent emne )   Forfulgt...( Åbent emne ) Icon_minitimeSøn 09 Okt 2011, 21:24

Mulan stiven da hun slog 6 af dem ihjel. Hun så ryste på sin veninder i mens tåren trille ned hun hade ikke tror at Cath, ville være sådan en koldblodig mordet Mulan hade altid forsvar hende. Men nu følde Mulan at hun ikke længe kunne gøre mere for hende og hun så også ret ligeglad ud med Mulans, følser så Mulan så på hende " nu må du kalr dig selv søde jeg kan ikke mere. Du er ikke lænde den sammen som da vi var små " sagde Mulan græde


// ja da //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forfulgt...( Åbent emne ) Empty
IndlægEmne: Sv: Forfulgt...( Åbent emne )   Forfulgt...( Åbent emne ) Icon_minitimeSøn 09 Okt 2011, 21:28

Rafael gik ned af gaden, og tænkte på Catherine, han var ked af at han forlod hende igår, men det var jo for hendes bedste, han smed tankerne væk, da han hellere ville tænke på Ceciles kæreste, han glædet sig til at møde ham på mere venlige tidspunkter, det var bare ikke en god måde han fik at vide at de var sammen, han havde håbet på at få det ved at hun sagde det, ikke igennem at han skulle finde ud af det, men han overlevet, men han regnede ikke med at ham John ville være god nok, det kan godt være han udviste respekt, men ikke nok, efter hans mening. Rafael stoppede op, da han kunne mærke hans sult begyndte at komme frem, han tog en indånding og lugtede til de sjæle der var, og ligepulselig kom der en velkendt lugt, han lugtede nemlig Catherine, han rykkede lidt på næsen, han vidste ikke om lejesoldaterne var i nærheden, men han ville så gerne røre hende lidt, og mærke hendes hånd mod hans bryst, han besluttede at give et hurtigt hey, også forsvinde igen. Rafael begyndte at gå efter lugten, og da han kom i tæt nok på, kunne han også lugte andre sjæle, det var nogen mennesker, han gik lidt hurtigere til han kom hen til gyden, og så Catherine i sin Puma form igang med at slå nogen af menneskene ihjel, Rafael smilte, og gik i fuld dæmon form, hans store sorte vinger, de store frygtindgydende horn , og de sorte øjne som var så mørke som natten. ville skræme livet ud af menneskene, men han var ikke gået helt hen til dem eller Catherine endnu Rafael var ikke bange for deres kulger, da han jo kunne tåle det meste af hvad de kunne skyde med. han ville bare se om Catherine havde brug for hjælp, og hvis hun ikkke havde var der ingen grund til at blande sig. hans dæmon form gjore ham lidt større så han var ca 2,24 meter høj. han stod i vejen for den eneste udvej væk fra Catherine. men så fik rafael øje på en kvinde som forsvaret Catherine, han kendte hende ikke, men hun var ikke menneske, men hvad hun så var, vidste han ikke, han så Catherine blive til hende normale from, han så hende dræbe nogen flere af mændene, han valgte at afbryde deres pige kom sammen, da han gerne ville være sammen med Catherine inden hans egne problemer kom løbene, så han trådte frem fra skyggerne da menneskerne var døde eller løbet, men bliv i hans dæmoniske form, da han ikke kendte hende Catherine var sammen med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forfulgt...( Åbent emne ) Empty
IndlægEmne: Sv: Forfulgt...( Åbent emne )   Forfulgt...( Åbent emne ) Icon_minitimeSøn 09 Okt 2011, 21:34

Catherine vidste at hun var en koldblodig morder og kunne ikke lide at blive mindet om det. " Mulan du har altid vist hvad jeg er , jeg er en koldblodig morder " Sagde Hun til Mulan og hun ville have fået den dårlige samvittighed vis ikke vreden stadig rasede i hende. Da hun så Rafael træde frem fra skyggerne blev hendes øjne om muligt koldere. " Jeg er født til at blive Aros efterkommer " Sagde Hun og man kunne høre en procent tristhed i hendes ellers kolde stemme. Hun var rasende på sig selv over at såre Mulan. " Mulan Undskyld " Sagde Hun og man kunne høre på hendes stemme at hun var tæt på at bryde grædende sammen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forfulgt...( Åbent emne ) Empty
IndlægEmne: Sv: Forfulgt...( Åbent emne )   Forfulgt...( Åbent emne ) Icon_minitimeSøn 09 Okt 2011, 21:55

Mulan gik græden hen. Til sin veninde og gav ahende et knus i mens hun sang en stille seng som hun hade sunge før i tiden, da Cath og Mulan var små pige Mulan hade altis kendt Cath og hade altid haft hendes venskab. og selv om Cath var blive en mordter var hun stadig dem sammen i Mulans hjerte,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forfulgt...( Åbent emne ) Empty
IndlægEmne: Sv: Forfulgt...( Åbent emne )   Forfulgt...( Åbent emne ) Icon_minitimeSøn 09 Okt 2011, 22:08

Rafael forstod ikke pigerne, han syntes det var lidt sjovt at se på, men han forstod dem ikke helt, han dreje hoved for at kigge efter noget at lave indtil de var færdige med deres græde time, han fik øje på en container, og hoppede let på den, han sad med benene ned over siden, og med ret ryg. han fiskede ned i lommen, og tog først Gabriel kniv frem, og satte den lodret ned i containeren, og gav så slip på den, og tog hånden ned efter nogen cigaretter, og en lighter, han tog hans hånd ned i cigaret pakken, og fiskede en cigaret op, han havde ikke så mange tilbage, han talte dem, og fandt frem til, der var 7 tilbage, hanlagde pakken ned i lommen, og trak hans horn ind igen, men sad stadig med vingerne og de sorte øjne, han ville ikke være helt ukampdygtig så længe han ikke kendte hende kvinden. han tændt cigareten, og lagde den i munden, han tog et sug af den, og følte sig meget hurtigere afslappede, han lagde lighteren tilbage i lommen, og rettet blikket mod piegerne han, syntes det var ret så sukker sødt, og lige nu, hvor den dæoniske side af hans personlighed havde kontrollen, var den ligeglad med deres pige tingting, ha syntes bare det var kedeligt, og sukkede lidt over der ikke kom nogen flere mennesker. han tog kort cigareten ud af munden for at sige "Undskyld jeg forstyre min frue?" Rafael var kun høflig fordi Catherine var her, han ville ellers ikke spørge så pænt, nå dæmonen i ham havde kontrollen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forfulgt...( Åbent emne ) Empty
IndlægEmne: Sv: Forfulgt...( Åbent emne )   Forfulgt...( Åbent emne ) Icon_minitimeSøn 09 Okt 2011, 22:13

Catherine gav hurtigt slip på Mulan da hendes lyst til blod stadig viste sig. " Rafael det her er Mulan " Sagde Catherine og hendes blik advarede ham imod at røre hende. Hun trådte et skridt væk fra dem begge da en forvirrende hovedpine begyndte. Hun havde prøvet dette før og hun kunne mærke mørket der ville overtage hendes krop om lidt. Hun kunne stå imod men det gjorde hun ikke da hun vidste at mørket så ville vinde alligevel. Hun tog sig til hovedet og faldt bagover. Hun blev bevidstløs.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forfulgt...( Åbent emne ) Empty
IndlægEmne: Sv: Forfulgt...( Åbent emne )   Forfulgt...( Åbent emne ) Icon_minitimeMan 10 Okt 2011, 06:05

Mulan løb over til sin veninder. og trak sin kappe af og rulle den sammen og lag den under Cath´s hovedt i mens hun så urolig på hende, Mulan hade altid være der for Cath og omvendt. Og lige nu hade Cath brug for Mulans omsorg og pleje ind til hun vånge igen og men kunne tydelig se. alle Cath´s bidemærke på Mulans hals
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forfulgt...( Åbent emne ) Empty
IndlægEmne: Sv: Forfulgt...( Åbent emne )   Forfulgt...( Åbent emne ) Icon_minitimeMan 10 Okt 2011, 09:16

Rafael mødte Catherine blik, om som han godt kunne forstår betød, at han skulle lade hende være i fred, han sukkede lidt, men han overlevet nok, han fandt vel bare en eller anden lille dreng, han kunne torturer livet ud af. Rafael slukkede cigaretten, og tykkede på hende navn, #Mulan...en eller anden burde fortælle hende, at optagelserne til disney ikke var her# Han kiggede ned, og lugtede alle sjælene omkring dem, han var sulten, men han ville gerne være sammen med Catherine lidt endnu. Han rettet blikket mod Catherine og Mulan,og hele hans krop rystede kort da han så hende ligge på jorden. Han hoppede ned fra hans behagelige plads på Containeren, og stod over Mulan, han skulle til at rive hende væk, men kom i tanke om hvad Catherine havde sagt, han satte sig ned ved siden af Mulan, og lagde hans hånd på Catherine kind, han tjekkede om Catherine havde halskæden, det have hun. han kiggede på Mulan, han måtte holde øje med hende, Catherine havde den halskæde, og Rafael stolede ikke på nogen anden til at være i nærheden af den. han rettet blikket helt mod Mulan, og sagde "Hvem er du?" han lagde en hånd ned til Catherine, og klæmte blidt hendes hånd, han ville ikke vise svaghed, og han mente kærligheden til Catherine, kunne blive set som svagt. så han prøvede at holde Mulan hen med snak, så hun ikke så ham vise omsorg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forfulgt...( Åbent emne ) Empty
IndlægEmne: Sv: Forfulgt...( Åbent emne )   Forfulgt...( Åbent emne ) Icon_minitimeMan 10 Okt 2011, 16:31

Catherine ville have snerret af sig selv vis hun kunne men mørket trak i hende og holdt hende nede under det dybe vand. Hun kunne ikke tilgive sigselv vis der skete noget med Mulan eller Rafael. Bare tanken gjorde hende syg. Hun vidste at de kunne gå amok på hinanden men det ville de nok ikke gøre. Hun valgte at tænke på hendes skaber James istedet. Bare for at lade være med at være så bekymret..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forfulgt...( Åbent emne ) Empty
IndlægEmne: Sv: Forfulgt...( Åbent emne )   Forfulgt...( Åbent emne ) Icon_minitimeMan 10 Okt 2011, 22:13

" jeg hedder Mulan. og er Cath´s ældste og bedste veninde og du må være hendes partner og du skal ikke tror, at jeg ikke holde øjen med dig lige som du holde øjen med mig Cath er min eneste ven. Og hun betyde alt for mig hun og jeg har altid være sammen siden vi var små, og det var indet der skulle komme i mellem os og det skal du helle ikke det kan godt være. at du tror jeg vil hende ondt så ret du ikke får smart jeg kunne ikke fiden på at gøre Cath, noget ondt " sagde Mulan og undersøget Cath pulds og hendes vejettrækning det var i orden hun hade kun. Brug for at sove en smule nu og Mulan viste at når hun vågen hade hun brug for blod,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forfulgt...( Åbent emne ) Empty
IndlægEmne: Sv: Forfulgt...( Åbent emne )   Forfulgt...( Åbent emne ) Icon_minitimeTirs 11 Okt 2011, 00:11

Rafaels vrede overtog ham, ingen mærkelig tøs skulle tale sådan til ham, og brugte den frie hånd, som han ikke brugte til at holde fast i Catherine, til at ligge omkring Mulans hals, han kiggede på hende, med hans kolde øjne, og sagde med en stemme de var fuld af blodlyst, og vrede "Du...Ved intet om mig, og hvis du tror en lille luder som dig, kan komme mellem mig og Catherine, skal jeg personligt pine og plage dig, til du tigger om døden." Hans styrke var enorm, og han overvejet at suge sjælen ud på hende, men hvis denne tøs var ven med Catherine, så ville han ikke gøre det, men hvis hun forsatte med at være sådan, ville der ikke være noget som kunne hjælpe ham til at holde sig i skindet. han stoppede med at have et fast greb på hendes hals, og skubbede hende bagover. "Du får 2 sekunder til at tænke dig om, inden du rejser dig op, min lille ven"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forfulgt...( Åbent emne ) Empty
IndlægEmne: Sv: Forfulgt...( Åbent emne )   Forfulgt...( Åbent emne ) Icon_minitimeTirs 11 Okt 2011, 00:35

Catherine kunne høre deres lille samtale og blev vred. Vreden rasede i hende. Hendes hugtænder kom frem da hun lavede en bevægelse med kæben. Mulan eller Rafael var nødt til at give hende blod. Hun lavede en lille snerren men så var hendes krafter opbrugt. Hun søgte i mørket for at finde en sprække der kunne være svag nok til at hun kunne åbne øjnene..


// No Krea //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forfulgt...( Åbent emne ) Empty
IndlægEmne: Sv: Forfulgt...( Åbent emne )   Forfulgt...( Åbent emne ) Icon_minitimeTirs 11 Okt 2011, 04:59

Mulan skubbe til ham. og satte sig ved siden af Cath igen " du skal ikke kalde mig en luder jeg er hendes bedste ven, log lige nu har hun brug for min hjælpe så du lade være med at rør mig " sagde Mulan. Og fandt sin lille kniv frem og skar sig selv i håndledet og lod sit varm og søde blod, løben ned i halsen på Cath for Mulan viste at hun hade brug for blod " Cath og jeg har altid være venne. Og du skal ikke forsøget at skile os af det kan godt være at du er hendes partner, men du ville aldrig kunne ud gøre den sammen ærligehed som søster kan " sagde Mulan vredt. Og hun hade mærket på sin hals efter han hade klemt omkring hendes hals
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forfulgt...( Åbent emne ) Empty
IndlægEmne: Sv: Forfulgt...( Åbent emne )   Forfulgt...( Åbent emne ) Icon_minitimeTirs 11 Okt 2011, 05:19

Rafael bliv mere rasende af hendes ord, #Hvem tror hun, at hun er?, hun behandler mig, som om jeg var ligegyldig for Catherine, jeg er ligeglad om hun så havde kendt Catherine hele livet, hun burde ikke tale sådan til mig# Rafael kiggede lumsk på hende, og sagde "Du har ingen ide om hvor meget jeg betyder for hende, og omvendt, det er dig der ikke kan udgøre den relation vi har til hinanden, du burde ikke prøve at virke mere vgitig end mig" Rafael skubbede hende blødt, men ikke nok til at vælte hende, han rejste sig op, og genovervejet at slå hende ihjel, før Catherine vågnede, men droppede tanken .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forfulgt...( Åbent emne ) Empty
IndlægEmne: Sv: Forfulgt...( Åbent emne )   Forfulgt...( Åbent emne ) Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 23:04

Catherine åbnede øjnene og satte sig op med et ryk. Hun stirrede på Mulan og Rafael for at se om de havde gjort noget ved hindanden. Da det var sikkert at de ikke havde rørt hindanden åndede hun langsomt ud. Hun kunne stadig smage Mulans blod og det fik hende til at slikke sig om munden. Hun kunne mærke hvor tørstig hun havde været. " Rafael, løft mig " Sagde Hun da hendes krafter allerede var brugt op.

// Krea Svigt //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forfulgt...( Åbent emne ) Empty
IndlægEmne: Sv: Forfulgt...( Åbent emne )   Forfulgt...( Åbent emne ) Icon_minitimeTors 13 Okt 2011, 22:13

" så fat det dog. Jeg er hendes halvsøster hendes far er også min far hun er fuldblods i mens jeg er halvblods, vi har altid være sammen som de søster vi er og lige nu har hun brug for art vi kan være venner. Så tag en slappe du inde jeg for alvor blive rasen og det vil du ikke ønske at se " sagde Mulan, og hendes øjne hade får et hel mørket blodrødt skær og det skete når nogen tire hende. Ellers gjorde hende vred
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forfulgt...( Åbent emne ) Empty
IndlægEmne: Sv: Forfulgt...( Åbent emne )   Forfulgt...( Åbent emne ) Icon_minitimeTors 13 Okt 2011, 22:22

Rafael snerrede ondt af hende, og det eneste der holdte ham tilbage med at vise hende hvordan hans højre hånd så ud, var Catherines blik som sad i ham som en sten, han havde nok gjort det aligevel hvis hun ikke havde den halskæde hun havde, den var for stærk for ham.Rafael kiggede ned og sagde "det er dig min lille pige, som ikke vil se mig utilfreds" Rafael syntes han havde set hende før, han fik en kulde ned af ryggen, da han ikke rigtigt kunne huske det, men kom så i tanker om det, hun havde virket venlig nok sidst han så hende, det var lige efter han kom tilbage fra frankrig, Rafael havde ændret sig lidt siden da, han var blevet mere kold og ligeglad, som hans bror, men mindet om hendes venlighed, og hans egen venlighed sidst de så hinnaden fik ham aligevel til at slappe af, og sagde roligt "Undskyld Mulan"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forfulgt...( Åbent emne ) Empty
IndlægEmne: Sv: Forfulgt...( Åbent emne )   Forfulgt...( Åbent emne ) Icon_minitimeSøn 16 Okt 2011, 22:36

Catherine var en smule sur over at Rafael opførte sig så uhøfligt men var glad for at han var beskyttende. Da han sagde undskyld til Mulan gjorde det hende en smule glad. Hun kiggede bekymret på Mulan da hendes øjne havde antaget en mørkerød farve. Hun slikkede sig om munden da der stadig sad noget blod i mundvigen. Hun havde det fint og rejste sig op i en hurtig bevægelse. Hun satte sit hår op i en hestehale og smilede. " I kender vist hindanden? " Sagde Hun og hendes tonefald var en smule koldt...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forfulgt...( Åbent emne ) Empty
IndlægEmne: Sv: Forfulgt...( Åbent emne )   Forfulgt...( Åbent emne ) Icon_minitimeMan 17 Okt 2011, 21:43

" ja på en måde Cath. Vi mødtes en aften ude i skovenhan hade brug for et sted at sove og jeg lod ham sove i mint, hytte den nat " sagde Mulan og kom på bene men faldt omkuld igen hvorfor var hun med et så svag. Det kunne hun ikke forstå men så opdage hun at hendes håndled, ikke var healde sammen endnu og det var d et som svække hende så meget
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Forfulgt...( Åbent emne ) Empty
IndlægEmne: Sv: Forfulgt...( Åbent emne )   Forfulgt...( Åbent emne ) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Forfulgt...( Åbent emne )
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Markeds pladsen-
Gå til: