Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Du får aldrig fat i mig - Gaby

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Du får aldrig fat i mig - Gaby Empty
IndlægEmne: Du får aldrig fat i mig - Gaby   Du får aldrig fat i mig - Gaby Icon_minitimeMan 10 Okt 2011, 04:53

Tid: 22:00
Vejr: køligt og overskyet
Sted: The Reggie club
Omgivelser: Masser af mennesker
______________________________________________________________
Det havde været en ret så kedelig dag hele dagen, regnen havde bare stået ned fra himlen som om det slet ikke ville stoppe. Men inden for de sidste 2 timer, så var regnen begynde at forsvinde igen. Kloakkerne var næsten ligefrem proppet med alt det vand, som komme oppe fra himlen. Det havde nok ikke været den bedste dag for mennesker, men det havde til gengæld været en fantastisk dag for vampyr. Da de kunne være udenfor om dagen, uden at skulle være bange for at blive brændt op af solen. Det havde de fleste vampyr også nydt glæde af, og endda James havde været ude hele dagen.
Det var en lidt ældre vampyr som var over 1000år gammel, men han så nu ellers så ung ud nogle i 20årne. Han havde endelig kun brugt sin dag, på at shoppe lidt nyt tøj som var nået af det som han gik op i. Han kunne ikke se sig selv, uden at have nået stilrent tøj på og nået tøj som man kunne se at det var ret så dyrt.
Men nu var det blevet aften, og James havde næsten lige været hjemme med poserne med tøjet. Inden han var smuttet ud igen, for at tage til The Reggie club. Han var sulten og diskoteket var jo nok et af de bedste steder for at finde føde, eller det mente han det var så var pigerne altid mere villige i det.
Han sad bare i en af de røde sofa'er i et hjørne, som stod lidt for sig selv så man ikke blev lige så meget forstyrret. Ved siden af ham sad en ung kvinde, hendes øjne var lukket i som om hun nød kys på halsen. Men det var ikke ligefrem kys han gav hende, nej! det var hans tænder som sad dybt nede i halsen på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Du får aldrig fat i mig - Gaby Empty
IndlægEmne: Sv: Du får aldrig fat i mig - Gaby   Du får aldrig fat i mig - Gaby Icon_minitimeMan 10 Okt 2011, 05:41

Gaby var klædt i en udforende top, der var så dybt nedringet at man faktisk kunne se en del af hendes maveskind, skønt det meste af brysterne alligevel var dækket. Hun havde tydeligvis ingen bh på, hvilket betød at de runde brysters bløde kurver var slet skjulte. Derudover havde hun et par mørke jeans, der sad tæt ind til hendes slanke ben, og velformede balder. Samt selvfølgelig et par højhælede støvler hvis skafter nåede halvvejs op til hendes knæ. Når man så på hende ville man umiddelbart ikke tro at hun på nogen tænkelig måde kunne have våben på sig, med den påklædning. Men det kunne hun nu, ikke desto mindre. Et par flade træpinde, der var snittet skarpe i den ene ende var gemt i støvlerne. En lille kniv med sølv blad og et pentagram på skaftet var gemt ved liningen på hendes bukser. På den måde var forskellige våben gemt rundt omkring på hendes slanke krop, på steder hvor de ville vække mindst opsyn og var sværest at få øje på.
I øjeblikket stod hun på dansegulvet og vred sin smidige krop på forførende vis i takt til musikken. Hun udstrålede en sexet selvsikkerhed, og vished om sit eget værd som hun stod og dansede på den måde.
Egentlig var det et forsøg på at tiltrække væsners opmærksomhed, ikke bare mænd i almindelighed. Hun var ligeglad med menneskerne. Det var vampyrerne, dæmonerne og varulvene der interesserede hende. Det var dem hun var ude efter, dem huhn jagtede. Skønt det virkede som en underlig måde at jage på, så var det en ganske effektiv metode. At udstille sig selv som et let offer og på den måde lokke rovdyrene tæt på, så fælden kunne klappe, og hun kunne ende deres monstrøse liv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Du får aldrig fat i mig - Gaby Empty
IndlægEmne: Sv: Du får aldrig fat i mig - Gaby   Du får aldrig fat i mig - Gaby Icon_minitimeMan 10 Okt 2011, 06:18

Det tog ikke særlig længe før han træk sine tænder ud af halsen på hende, han slikkede det sidste blod fra hendes hals og fra sin mund. Inden han rejste sig op og gik stille hen op mod baren, som om han slet ikke havde været i nærheden af hende. Han bad hurtigt om en øl, for at blænde mere ind i mængden som stod ved baren.
Det tog heller ikke længe, for en flok mænd gik over til kvinden og ville længe an på hende. Men i stedet fik de jo et chok og begynde at råbe "hun er død.. hun er død" mens de gik rundt og hæv fat i folk, de var jo ret så chokket over den døde unge kvinde som sad helt for sig selv. James kunne ikke lade være med at smile lidt, han vende bare sit blik ned mod sin øl og gav også et lille grin fra sig. Han tog hurtigt sin øl op i sin ene hånd, og drak lidt af den for at holde sit grin lidt tilbage. Folk skulle jo ikke få mistanke om at det var ham, også selv om han grinte hånligt inde i så behøvede det jo ikke komme helt ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Du får aldrig fat i mig - Gaby Empty
IndlægEmne: Sv: Du får aldrig fat i mig - Gaby   Du får aldrig fat i mig - Gaby Icon_minitimeMan 10 Okt 2011, 19:18

Kaos opstod langsomt. De unge drenge, der først blev mødt af tvivlende hån, skabte nu en langsomt opbyggende panik på dansegulvet. Der ville ikke gå længe før de fik fat i noget personale.
Gaby havde haft øje på den unge kvinde, og den ekstraordinært smukke mand der forlod hende 'sovende' på den røde sofa. Derfor vidste hun også at den samme mand nu stod i baren og forsøgte at holde en latter tilbage som en anden skolepige, der lavede numre med læreren.
Hun måtte ud i gardaroben. Lige nu havde hun ikke våben nok til den store vampyr jagt. Der var nok ude i gardaroben, i hendes jakke. Men på den anden side kunne hun ikke lade vampyren forsvinde. Sandsynligheden for at hun ville finde ham igen var lille. Hun besluttede at holde sig på afstand af ham, gemt i kaoset der nu bredte sig hastigt.
Musikken blev slukket. DJ's mikrofon blev taget fra ham, og en besked blev givet til de efter hånden paniske club gæster. Politiet var blevet tilkaldt, der var ingen grund til panik. Lige nu skulle folk bare forholde sig roligt indtil politiet ankom.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Du får aldrig fat i mig - Gaby Empty
IndlægEmne: Sv: Du får aldrig fat i mig - Gaby   Du får aldrig fat i mig - Gaby Icon_minitimeMan 10 Okt 2011, 22:37

James drak bare videre af sin øl, til der begynde at blive snakket om politiet. Det var bestemt ikke nået han havde tænkt sig at vente på, han var jo en af dem som virkelig hadet politiet. Og endda har haft politi på nakken, selv om han var en meget erfaret vampyr så havde han blevet opdaget et par gange og derfor også haft politi på nakken til de ikke kunne få fandt i ham alligevel.
Han drak det sidste af sin øl, inden han bare lod sig forsvinde fra baren og bare ud mod udgangen. Han så sig lidt omkring for at se om der var nogen der så ham gå, inden han forsvandt ud af døren og ud på gaden. Her var luften bare mere frisk i det, som om man kunne trække vejret her og ikke kunne det der inde. Der inde kunne man jo også bare lugte mennesker, og det førte jo bare videre til blod. Så han elskede at kunne komme ud og gå sine egne veje, han forsatte bare lidt halvhurtigt ned af gaden væk fra lyden af politibiler der kom.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Du får aldrig fat i mig - Gaby Empty
IndlægEmne: Sv: Du får aldrig fat i mig - Gaby   Du får aldrig fat i mig - Gaby Icon_minitimeTirs 11 Okt 2011, 20:03

Gaby fulgte diskret efter ham. Snuppede sin jakke på vejen ud, og trak den på i en glidende bevægelse. Jakken var en af de moderne ting der mest af alt lignede en skovmandsskjorte med en hætte. Men den var varm, og med nogle små modifikationer var den faktisk tæt på perfekt til en jæger; Den tillod hende at passe ind hvor som helst. Med en lang jakke, som mange jægere brugte skilte man sig ud fra mængden, hvilket kunne være farligt. En lang trendcoat var nærmest det samme som at have til skilt om halsen der sagde "Se her alle væsner! Her går en jæger! Jeg har dræbt dine artsfæller! Kom og tag mig!" Hvilket ikke var særligt interessant.
Gaby slå hætten op og lynede jakken halvt. - Hvis den var lukket helt til ville det være for besværligt at nå de lommer hun havde syet ind i jakken. Lommer med diverse nyttige småvåben. De høje hæle klaprede højlydt mod det hårde underlag. Gaby sørgede for at få det til at se ud som om hun gik med blikket rettet mod jorden, skønt hun egentlig holdt øje med den tilsynesladende unge, smukke mand der fik få meter foran hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Du får aldrig fat i mig - Gaby Empty
IndlægEmne: Sv: Du får aldrig fat i mig - Gaby   Du får aldrig fat i mig - Gaby Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 03:30

James gik bare til at han hørte nået bag sig, han vende kort sit blik om og fik øje på nået der lignede en kvinde. Han vende bare sit blik frem igen og tænkte ikke så meget over det, han var jo ikke ligefrem sulten længere og havde derfor heller ikke brug for mere blod. Selv om det var en fristelse når der gik en kvinde bag ham, han rystede kort på hovedet og tog sine cigaretter op af lommen og tog en ind i munden som han kort tid efter tænde. Det var bedre mente han! han elskede virkelig at ryge, det var nået af det bedste han viste og bare ikke kunne undvære. Han lag sine hænder ned lommerne på sine bukser, mens han bare forsatte og drejede bare ned af en anden vej.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Du får aldrig fat i mig - Gaby Empty
IndlægEmne: Sv: Du får aldrig fat i mig - Gaby   Du får aldrig fat i mig - Gaby Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Du får aldrig fat i mig - Gaby
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: