Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 It's imagination or maybe it's true? -Kasper-

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




It's  imagination or maybe it's true?  -Kasper- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: It's imagination or maybe it's true? -Kasper-   It's  imagination or maybe it's true?  -Kasper- - Page 2 Icon_minitimeOns 26 Okt 2011, 05:37

Christey gik tilbage være gange han kom tætter på. Hun stødte ind i en træ. Hun kiggede undrende på ham. Hvorfor var det han pludselig er mærkelig??. Hun lagde sin hånd mod hans bryst kasse så han ikke kunne kom tætter på."Kasper du opfør dig mærkelig"sagde hun, og kiggede på ham"Jeg skal virkelig hjem nu"sagde hun og prøvede at fjerne hans hånd fra hendes arm, og det fik hun gjort. Hun begyndte gå lidt hurtigt med store skridt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




It's  imagination or maybe it's true?  -Kasper- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: It's imagination or maybe it's true? -Kasper-   It's  imagination or maybe it's true?  -Kasper- - Page 2 Icon_minitimeOns 26 Okt 2011, 05:44

// .... Jeg er en vampyr, du kan ikke fjerne hans hånd -.- Han holder fast, du bliver nød til at kaste vievand på ham eller distrehere ham på en måde.. Det der kan man ikke. og hvis jeg tager fejl så vil jeg også gerne vide det :)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




It's  imagination or maybe it's true?  -Kasper- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: It's imagination or maybe it's true? -Kasper-   It's  imagination or maybe it's true?  -Kasper- - Page 2 Icon_minitimeOns 26 Okt 2011, 05:50

Christey gik tilbage være gange han kom tætter på. Hun stødte ind i en træ. Hun kiggede undrende på ham. Hvorfor var det han pludselig er mærkelig??. Hun lagde sin hånd mod hans bryst kasse så han ikke kunne kom tætter på."Kasper du opfør dig mærkelig"sagde hun, og kiggede på ham"Jeg skal virkelig hjem nu"sagde hun og prøvede at fjerne hans hånd fra hendes arm, men han holde godt først"Kasper giv slip!"sagde hun, og kiggede på ham. Hun var en smule bange. Hun vidste ikke hvad han ville lave legede han med hende eller vil han gør hende noget?..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




It's  imagination or maybe it's true?  -Kasper- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: It's imagination or maybe it's true? -Kasper-   It's  imagination or maybe it's true?  -Kasper- - Page 2 Icon_minitimeOns 26 Okt 2011, 05:56

// Undskyld hvis jeg er irriterende >.< Virker bare mere logisk i mine øjne...

Kasper smilte så han blottede hans hugtænder. "Stå stille så gør det mindre ondt" hviskede han, men det var svært når hun rykkede sådan på sig. Han havde ikke i tanke om at slå hende ihjel, det ville bare skabe et grimt lig og så ville folk begyndte at blive bange. Han krammede hårdt om hende og bed i hendes nakke for at få hul og begyndte straks at suge det værdifulde blod i sig. Det smagte skønt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




It's  imagination or maybe it's true?  -Kasper- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: It's imagination or maybe it's true? -Kasper-   It's  imagination or maybe it's true?  -Kasper- - Page 2 Icon_minitimeOns 26 Okt 2011, 06:06

//Det gør ikke noget, godt du siger det!;)//



Christey fik øje på hans hug tænder. Hun var et øjeblik overrasket. Det var bare løgn det hun så der. Det gav bare ingen mening er han en vampyr findes der så vampyr som de rygter hun havde hørt. Har hun gået denne her tur med en klam egoistisk væsen. Christey nev sig hurtig på armen får se om hun drømte, men det gjorde hun ikke. Det her var rigtig. Hun kiggede på ham"Jeg ber dig lad mig være"sagde hun, men hvor han krammede hende, og mærkede hans hugtænder på nakken skrig hun, og besvimede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




It's  imagination or maybe it's true?  -Kasper- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: It's imagination or maybe it's true? -Kasper-   It's  imagination or maybe it's true?  -Kasper- - Page 2 Icon_minitimeOns 26 Okt 2011, 06:28

Da hun besvimede gjorde hans arbejde bare endnu mere lettere. Han drak meget fra hende, men det begyndte at gå op for ham at det var nok på tide at stoppe inden hun døde. Han trak tænderne til sig og holdte stadig om hende så hun ikke ville falde ned. Han slikkede på såret så hun ikke skulle bløde mere. Han satte hende op af træet og slikkede sig om munden og faldt tilbage på skovbunden. Han øjne var mere eller mindre blevet blå igen. Han sukkede. Han tjekkede hendes puls. Der var stadig liv, men hun ville nok først vågne når det blev lyst igen. Kasper vidste ikke noget med at forvandle andre om til en vampyr, så hun skulle ikke være bange for at vågne op som en, men hun ville nok få et ar af hans bide mærke. Han rejste sig og så ned på hende. Ham måtte nok hellere løbe, så det gjorde han.

// Og bare rolig, du bliver ikke vampyr. Men nøjes med et ar (: Men ellers out. Tror ikke hun vågner foreløbig og kan indhente ham, hehe (: - out.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




It's  imagination or maybe it's true?  -Kasper- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: It's imagination or maybe it's true? -Kasper-   It's  imagination or maybe it's true?  -Kasper- - Page 2 Icon_minitimeOns 26 Okt 2011, 06:35

Christey glid langsomt ned af træet og lå ned på Jorn. Hun vågnede først næste morgen, og hun havde så ondt i nakken og var lidt svimmel, men hun gik alligevel hjem.

//Hm..okay:) Out..//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





It's  imagination or maybe it's true?  -Kasper- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: It's imagination or maybe it's true? -Kasper-   It's  imagination or maybe it's true?  -Kasper- - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
It's imagination or maybe it's true? -Kasper-
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den fredfyldte skov-
Gå til: